Informacje podstawowe
Miejsce pracy: 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Zakres obowiązków: Profesjonalna i pełna obsługa w zakresie kadr ok. 200 pracowników, Obsługa w zakresie zawierania umów cywilno - prawnych, Sporządzanie deklaracji i sprawozdań do instytucji zewnętrznych, Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umów, aneksów, porozumień, zaświadczeń, świadectw pracy), Monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP Prowadzenie spraw dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Wprowadzanie danych kadrowych do systemu Microsoft Navision, Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu, Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi, Czynny udział w kreowaniu pozytywnego wizerunku Firmy.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia: do negocjacji
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.06.2022
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: podstawy w zakresie naliczania płac oraz przepisów ZUS, 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 5), bardzo dobra, gruntowna znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr, znajomość obsługi komputera (bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności Excel)
Wymagania pożądne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pracodawca
Nazwa: ABS Bonifer Polska Sp. z o.o.
Adres: Wyzwolenia 17, 41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV