Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Zakres obowiązków: - kierowanie pracą działu finansowo-księgowego oraz sprawowanie meryterycznego nadzoru nad podległymi pracownikami, - prowadzenie rachunkowości jed. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego i innych przepisów, - wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, - prowadzenie operacji gospodarczych i finansowych zgodnych z planem finanosym, kompleksowe i rzetelne prowadzenie dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, - sporządzanie sprawozdań GUS, - przygotowywanie i przekazywanie deklaracji podatkowych w zakresie podatków dochodowych: CIT, PIT oraz VAT, - prowadzenie dokumentacji rozliczeń z bankami , ZUS, US, i innymi instytucjami, - operatywny controlling finansowy i controlling strategiczy w placówce, - planowanie i budżetowanie komórek organizacyjnych w placówce, - opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora Szpitala dotyczących spraw ekonomiczno- finansowych i księgowych oraz opiniowanie projektów innych komórek organizacyjnych, - weryfikowanie pod względem księgowym projektów umów, - rzetelne i terminowe wykonywanie wszelkich sprawozdań finansowych i innych raportów finansowych, - kontrola dokumentów wchodzących i wychodzących (faktury, rachunki, weksle itp.) pod względem ich prawidłowości i mozliwości wykonania, - ewidencjonowanie pod względem księgowym przyjęcia i wydawania środków trwałych, - nadzorowanie wykonywania inwentaryzacji i wybrakowanych środków trwałych.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 8 450 PLN
Opis wynagrodzenia: - do negocjacji + dodatek funkcyjny + dodatek stażowy
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.10.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: Biegły rewident, Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 5
Inne wymagania: Wymagane: -5 letnie doświadczenie pracy w służbach finansowo-księgowych w księgowości jednostek sektora finansów publicznych w tym 3 lata na stanowisku kierowanika działu/ na stanowisku głównego księgowego lub równorzędnym. Umiejętności: - znajomość ustawy o działalności leczniczej, - znajomość ustawy o rachunkowości, - znajomość ustawy o finansach publicznych, - znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, - znajomość ustaw regulujących kwestie podatkowe, - obsługa aplikacji MS Office oraz finansowo-księgowych - nieposzlakowana opinia - umiejętność zarządzania zespołem, - zdolność analitycznego myślenia (dokładność, systematyczność, odporność na stytuacje stresowe), - umiejętność sporządzania pism urzędowych, - doświadczenie zawodowe w dziale księgowości podmiotu leczniczego, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, - wysoka kultura osobista Uprawnienia: - wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, certyfikat księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia księg rachunkowych lub świadectwo kwalifikacyje wydane na podstawie odrębnych przepisów, Wykształcenie: - ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i conajmniej 3 letnia praktyka w księgowości
Pracodawca
Nazwa: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
Adres: Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - podanie o przyjęcie na stanowisko objęte ogłoszeniem, - życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, - dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska, - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata kopie tych dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez samego kandydata, w tym zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji.