Praca ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA

Dodano: 14.11.2021
Umowa o pracę
Część etatu
2100 zł / miesiąc

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Koszalińska 36, 78-125 Rymań, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 0.75

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 30

Wynagrodzenie brutto: od 2 100 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Typ propozycji: praca stała

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 29.11.2021

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Uprawnienia: samodzielność, dokładność, odporność na stres, komunikatywność, obsługa komputera pakiet Ms Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : umiejętność pracy w zespole, gotowość do pracy z klientem [Umiejętność 1] : brak ograniczeń do dźwigania [Inne] : mile widziane doświadczenia w obsłudze klienta

Pracodawca

Nazwa: POCZTA POLSKA S.A.

Adres: Armii Krajowej 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: Brak danych.

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Rymań
Poczta Polska S.A.