Praca ANALITYK JAKOŚCI Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM DLA SOCIAL MEDIA FIELD (M/F/D)

Dodano: 21.11.2021
Umowa o pracę
Pełny etat
2800 zł / miesiąc

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Zakres obowiązków: Monitorowanie jakości rozmów telefonicznych, e-maili, czatów i wszelkich innych interakcji wsparcia pracowników. Dostarczanie informacji zwrotnych, coaching i mentoring dla pracowników w razie potrzeby. Bliska współpraca z menedżerami i pracownikami w celu spełnienia dpowiednich metryk poziomu usług. Odpowiedzialny za szkolenia odświeżające w zakresie zmian w procesach, analiz i raportowania.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma oferuje: Stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wyników pracy Swobodę w realizacji własnych pomysłów w wysoko zmotywowanym zespole Ścisła współpraca z innymi działami Wymagający i kompleksowy obszar, który zachęca do kształtowania obsługi klienta dla naszego kluczowego partnera Wewnętrzne szkolenia i możliwości nauki Możliwość kariery w międzynarodowym przedsiębiorstwie Zaangażowany i zmotywowany zespół Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Center z nowoczesnymi stanowiskami pracy oraz bezpłatnymi napojami i owocami Prywatną opiekę medyczną.

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 13.10.2021

Wymagania konieczne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Języki: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 3

Inne wymagania: Preferowane 3+ letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem jakości. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Doświadczenie w obsłudze klientów w zakresie usług lub dziedzin technicznych w środowisku Call Center. Bliska współpraca z różnymi działami w celu ustalenia priorytetów przy jednoczesnym zapewnieniu terminowej obsługi na wysokim poziomie. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Zdolność szybkiego przystosowania się do zmian w organizacji pracy. Komfortowa komunikacja z wszystkimi szczeblami zarządzania.

Pracodawca

Nazwa: COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres: Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Nazwa Urzędu Pracy: Gdański Urząd Pracy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: .

Podobne oferty pracy

Pokaż więcej
ANALITYK JAKOŚCI Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM DLA SOCIAL MEDIA FIELD (M/F/D)
Gdańsk
Competence Call Center Sp. z o.o. - Gdańsk