Jakie wynagrodzenie dla specjalisty ecommerce? Jest ktoś z tego działu? Może coś więcej powiedzieć?
Czego oczekują na stanowisku specjalisty ds. e-commerce? piszesz, że oczekiwania są maksymalne, jak to rozumieć? Od samego początku już wiadomo ze podstawa to minimalna? ciekawe czy jakoś się ją podbija
Zasady z tytułu przeszły do lamusa „CODE” , od momentu kiedy firmę przejął człowiek który nie dorobił się sam firmą rządzi pycha i chciwość , brak szacunku do człowieka i brak godności . Każdy kto tam pracuje jest pionkiem nie człowiekiem , którego można od tak wyrzucić i zastąpić go kimś innym . Rozwydrzony bachor zapomniał o tym że to pracownicy tworzą firmę a nie firma pracowników , zapomniał o tym że ludzie się angażują i robią wszystko żeby firma godnie prosperowała . Wystarczy że wszyscy jak jeden mąż nie przyjdziemy do pracy i co ???! Prezesie ze swoją żoneczką będzie obsadzał wszystkie działy ?? Zdobędzie nowe rynki , przetworzy dokumenty , przyjmie zwroty , zamówi towar , zaprojektuje nowe produkty i wyśle paczki do klientów ?? Nie nie zrobi tego bo to my pracownicy oddajemy swoje serce, zdrowie i czas żeby on mógł się bawić co tydzień to w innym kraju , mógł jeść najdroższe produkty i utrzymywać swoje zabaweczki i kupować co raz to droższe samochody . Proponuję prezesikowi i pani dyrektor przyjść porozmawiać z każdym z osobna zrozumieć jego sytuację życiową , finansową , zdrowotną i wtedy rzucać ochłapami podczas podwyżki . Zarobki na poziomie 3500 , kredy na mieszkanie 1900 , czynsz 600 , media około 700 a gdzie życie ? Gdzie bilety , paliwo naprawdę nikt nie oczekuje kokosów ale każdy oczekuje godnie zarobić na poziomie przynajmniej żeby przeżyć od 10 do 10 bez głodowania i bez trosk żeby iść do sklepu kupić sobie czasem coś lepszego a nie wciąż wybierać to co tańsze . Szanujmy się , bądźmy dla siebie wsparciem . My dajemy Ci drogi prezesie siebie żebyś mógł żyć na poziomie a ty daj nam coś od siebie żebyśmy my mogli żyć przynajmniej godnie .
te podwyżki to jakaś kpina 150 zł brutto! czas na zamiany! zdecydowanie odradzam, omijać szerokim łukiem. Zero poszanowania dla pracownika! Mniej wycieczek i wystawnego życia na instagramie wiecej zainteresowania losem i potrzebami pracownika, bo dzięki pracownikom istniejecie
Chciałbym dowiedzieć się, czy Nutridome ma konkurencyjne ceny? Jesteście zadowoleni z zakupów w tym miejscu? Co możecie powiedzieć o obsłudze klienta?
Jesteście zadowoleni z jakości obsługi klienta? Czy w tym sklepie mogę liczyć na porady, jeśli chodzi o dobranie kosmetyku? Czy kosmetyki z Nutridome mogą uczulać?
Hej. Jak można zobaczyć na stronie Nutridome, firma ma szeroką ofertę produktów. Wiecie może, czy produkty są pakowane tak, aby dotarły pełnowartościowe? Jak ewentualnie wygląda kwestia reklamacji?
Nic nie wiem do tej pory o moim zamówieniu nr 01FD120 Aleksandra Janecka