Na jakie wsparcie w NH Motors Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Ojojoj a cóż się wydarzyło, że dziedzictwo przepadło? Czyżby najnowocześniejsze metody zarządzania przez zastraszanie nie wypaliły? Nie może być.
Firma zlikwidowana. Nie istnieje. Pozostał pusty budynek. Jak działali tak skończyli. Brak poszanowania klienta i brak profesjonalizmu. Jakość obsługi marna. Serwis bez kompetencji.
Witam a co powiecie o pracy na ul Blokowej w likwidacji szkód komunikacyjnych?
Panie Marku, Nasz Autoryzowany Zakład Naprawy Nadwozi to nowa placówka. W związku z rozwojem firmy i rozbudową obiektów aktualnie rekrutujemy na stanowiska: Specjalista ds likwidacji szkód. blacharz, lakiernik, pracownik myjni. Gwarantujemy : Umowę o pracę. Szkolenia. Atrakcyjne zarobki. Praca na pełny etat. Zachęcamy do spotkania podczas którego można uzyskać więcej informacji : Tel 123563333 recepcja@nhmotors.pl
Odradzam to ten sam właściciel co NH MOTORS poczytaj opinie na go worku popytaj na rynku lokalnym a ci przejdzie aplikowanie!
Panie Marku odradzam:) pracowałem tam około rok temu, miałem być likwidatorem szkód a byłem likwidatorem, magazynierem. kierownikiem hali... i wiele innych ... nie ma tam ludzi do pracy bo jak ktoś przychodzi to max wytrzymuje od 1-3 miesięcy... nie polecam nie warto marnować swojego czasu... Ps nawet ciepłej wody tam nie ma.... bo oszczędnośći...
Atrakcyjne zarobki, czyli jakie? Mogę poznać chociaż widełki pensji? Jak często i jakie są organizowane szkolenia w firmie? Czy są one darmowe?
Witam, Mimo wielu negatywnych informacji. Postanowiłem spróbować swoich sił w dziale likwidacji szkód komunikacyjnych. Potwierdzam opinie: bardzo toksyczna atmosfera pracy , jeszcze dobrze nie usiadłem na swoim nowym stanowisku pracy, a już byłem zasypywany sprzecznymi ze soba informacjami: właściciel mówi A, żona właściciela B, pracownik obok C, a na koniec wychodzi (usunięte przez administratora) Zatrudniasz się na stanowisku specjalisty ds. likwidacji szkód komunikacyjnych, a na drugi dzień jesteś proszony o pilnowanie hali, bo lakiernik nie dostał maski do malowania, to pracownik ma mu zanieść i pokazać, albo jeździć autem po części. Obserwując poczyniania wlasciciela i jego politykę kadrową nie widzę sukcesów, a jedynie obraz nędzy i rozpaczy. W skali 1-10 daję 0,5 bo przynajmniej kwota, którą uzgodniłem została wypłacona.
Spotkałem się z dwoma sympatycznymi osobami. Jeden pytał o historie zatrudnia drugi o proste naprawy mechaniczne, potem ten pierwszy ile chce zarabiać i kiedy mogę przyjść. Wszystko trwało może 20 minut. Było bardzo sympatycznie.
1. Ile chce zarabiać 2. kiedy mogę przyjść 3. Jakie naprawy wykonywałem w poprzednich serwisach 4. Czy ma przeszklenie z hybryd
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jak wygląda sprawa ze stanowiskiem kasjera, recepcjonisty.? Czy często osoby się tam zmieniają? Można liczyć na dłuższą współpracę? Czy tylko kilka miesięcy i do widzenia Czy jako facet szukać po sprzedaży raczej?
Dzień Dobry. Stanowisko kasjera lub recepcjonisty jest dedykowane dla osób posiadających zmysł organizacyjny i doskonały kontakt z klientem. Zakładamy, że osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wsparciem dla działów firmy i pomocą dla klientów, którzy tej pomocy potrzebują. Istnieje możliwość rozwoju zawodowego poprzez rozszerzenie zakresu obowiązków co wiąże się także z poprawą warunków finansowych.
Jeśli lubisz pracować w stresie, na głowie zamiast klientów mieć szefa bo co chwilę wymyśla jakieś zmiany. Nie ma szacunku do klientów i pracowników to nh motors jest miejscem dla ciebie !
Jakie są mocne strony pracodawcy NH Motors Sp. z o.o.?
Umowa o pracę, możliwość rozwoju i szkoleń. W firmie pracuje wielu pracowników z wieloletnim stażem i dużym doświadczeniem . Zgrana ekipa i miła atmosfera.
ok o umowe o pracę się mogę zgodzić;) ale reszta... wielu pracowników z wieloletnim stażem hah dobre;) miła atmosfera .... haha;) pozdrawiam
Umowa o pracę ok z tym się zgodzę;) natomiast w firmie pracuje wielu pracowników z wieloletnim stażem ??? hah , miła atmosfera ...?? hah
Zapewniam że w firmie panuje dobra atmosfera, stawiamy na pracę zespołową. Obecnie nasi pracownicy to profesjonaliści z wieloletnim stażem w branży motoryzacyjnej, w tym pracownicy marek premium z olbrzymim doświadczeniem w obsłudze klienta. Jest to zespół młodych, ambitnych i chętnych podnosić swoje już wcześniej nabyte wysokie umiejętności i kwalifikacje wspaniałych ludzi. Dla nas każdy klient jest gościem, a pracownik członkiem zgranej i dobrze funkcjonującej ekipy. NH Motors udowodniło po raz kolejny w niezależnych badaniach że jest w ścisłej czołówce dealerów Forda świadczących obsługę i usługi serwisowe najwyższej jakości. Gorąco zachęcamy do odwiedzenia naszej strony WWW, oraz Google. Cieszymy się że możemy być dla Was i z Wami przeżywać tą przygodę jaką jest obecnie rozwój marki Ford w Polsce i daleko idące przyszłe ambitne plany rozwojowe. W tym wprowadzenie na rynek nowych super atrakcyjnych modeli. Już teraz zapraszamy do skorzystania z naszych interesujących ofert serwisowych. Wciąż się rozwijamy, zapraszamy do współpracy. Pozdrawiamy serdecznie naszych obecnych i przyszłych klientów, gości i internautów. Cieszymy się że w tych trudnych czasach możemy być z Wami :)
Wielu jednak odnalazło w tej firmie swoje miejsce i realizują dalszy rozwój. Każdy ma prawo wyboru.
Czy to miejsce na oferowanie usług serwisowych i promocji modelów?. Chyba że każdy z pracowników dostaje takie benefity w ramach premii , ciekawe rozwiązanie
Jakich szkoleń można się spodziewać w NH Motors? :) I jak wyglądają możliwości rozwoju? Chodzi o awans? Istnieje ścieżka kariery dla pracowników? Jaka?
byłem na rozmowie na temat pracy, warunki w porządku jak porównam z obecnymi wszystko niby ok
Witam, Moim zdaniem Praca w Nh Motors jest jak najbardziej pozytywnie odbierana, Dobra płaca, z wszystkimi można się dogadać, atmosfera w pracy jest przyjemna, również warunki w salonie są dobre co zapewnia komfort pracy np. klimatyzowany salon co przy upałach naprawdę daję ulgę. Dlatego nie za bardzo rozumiem skąd tak nie przychylne opinie.
Jak jest z pakietem medycznym w NH Motors Sp. z o.o.? Można dołączyć rodzinę?
Jaki pakiet medyczny ? Chyba ktoś Cię wprowadził w błąd tam nie ma pakiet medyczny chyba jedynie praca w ciężkich warunkach
Cztery miesiące już a ja nadal nie dostałem maila z informacjami o samochodzie który oglądałem i który chciałem kupić u państwa ;) Zostałem najwyraźniej oceniony po wyglądzie, młody, zwykłe ubrania bez markowych znaczków. Pan zapisał sobie mój mail na przypadkowej stronie w notesiku ;) Już nie musicie wysyłać już sobie kupiłem nowiutki samochód w innym salonie Forda, i planuje zakup kolejnych na firmę ;) Dziękuję uprzejmie ;)
Podejście właścicieli do pracowników jest na bardzo niskim poziomie. Wynagrodzenie jest ok, płacone na czas. Ale widać po ciągłych zmianach personalnych, że ta firma nie idzie w dobrym kierunku. (usunięte przez administratora)
Czy mógłbyś napisać coś więcej o wynagrodzeniu w NH Motorsie? Wspomniałeś, że jest ok i chciałabym dowiedzieć się dokładniej ile ono wynosi i co się na niego składa. Czy są jakieś premie? Czy wysokość jest stała czy może coś jest doliczane do podstawy?
Podstawa tyle ile wynegocjujesz. Premia jedna z wyższych w salonach samochodowych w Krakowie też do ustalenia. Ale atmosfera to jeden wielki chaos. Jeden mówi tak, drugi inaczej, a wersja ostateczna jeszcze inna, a potem wielkie halo, że coś nie gra. (usunięte przez administratora)
Trochę śmieszą mnie komentarze NH Motors zapewniające, że w ich firmie jest miła atmosfera itd itd. A w rzeczywistości - ciągły stres spowodowany różnymi nastrojami szefa. Jeden drobny błąd potrafi doprowadzić go do krzyków i wyzwisk. (usunięte przez administratora)
Atmosfera? Akurat właściciel robi wszystko żeby tej atmosfery nie było co doskonale potwierdza ogromną - tu nie ma przypadku, ogromną rotację na wszelkich szczeblach. Kilku kierowników, kilku dyrektorów, ze 20 handlowców ze 30 mechaników i to wszystko w ciągu ostatnich 2 lat. Firma mentalnoscią została w czasach słusznie minionych.
A czy ktoś pracował w pro car? Również właściela Nh motors , tam jest likwidacja szkód miał ktoś styczność?
Panie Marku, Nasz Autoryzowany Zakład Naprawy Nadwozi to nowa placówka. W związku z rozwojem firmy i rozbudową obiektów aktualnie rekrutujemy na stanowiska: Specjalista ds likwidacji szkód. blacharz, lakiernik, pracownik myjni. Gwarantujemy : Umowę o pracę. Szkolenia. Atrakcyjne zarobki. Praca na pełny etat. Zachęcamy do spotkania podczas którego można uzyskać więcej informacji: Tel 123563333 recepcja@nhmotors.pl
Jeżeli jesteś osobą ambitną, chcesz się rozwijać wspólnie z naszym dobrze zorganizowanym i zgranym zespołem. Jesteś osobą chętną do pracy. Chcesz pracować w ASO mocnej marki. Lubisz dobrą atmosferę w pracy. To zapraszamy Cię na spotkanie na którym możesz dowiedzieć się co mamy dla Ciebie do zaoferowania :)
Obecnie poszukujemy dodatkowych pracowników na stanowiska:
Doradca serwisowy:
Mechanik:
Elektryk:
Diagnosta:
Gwarantujemy:
Szkolenia stanowiskowe i wyjazdowe.
Umowę o pracę.
Atrakcyjne wynagrodzenie.
Pracę w miłej atmosferze.
Nie czekaj z decyzją, zapraszamy serdecznie do kontaktu z nami. Zobacz na własne oczy jak pracujemy.
Zadzwoń i umów się z nami 505469471 lub prześlij swoje CV i napisz do nas parę słów na adres pawel.bober@nhmotors.pl
Na pewno się odezwiemy.
Dołącz do nas już teraz :)
Zapraszamy !
W Krakowie ten pracodawca na wypracowaną negatywna opinie wśród pracowników. Na którą sobie zasłużył. Odradzam.
Omijać to (usunięte przez administratora)Aso, ciągle rotacje pracowników. Nie stabilna praca za bardzo niską place. To co piszą na forach to niestety prawda. Nikt tu dłużej nie zagrzeje ! Nie polecam
W dniu 23.12.2020 roku dokonałem zakupu samochodu osobowego marki Ford, model Kuga, wersja Titanium X w wyżej wymienionym salonie. Początkowo kontakt z jednym ze pracowników/sprzedawców był wzorowy. Z Panem sprzedającym ustaliłem wszystkie szczegóły transakcji, dotyczące między innymi ceny oraz dodatkowych gratyfikacji. Pierwszą z tych gratyfikacji była zamiana opon na zimowe oraz skompletowanie nowego kompletu alufelg wraz z oponami i czujnikami mierzenia ciśnienia w oponach. Drugą gratyfikacją miały być dodane do samochodu: mata bagażnika, dywaniki gumowe oraz śruby zabezpieczające przed kradzieżą na koła. Samochód odebrałem w dniu 29.12.2020 roku po wcześniejszej zapłacie pełnej kwoty za samochód. W dniu tym umówiony byłem ze sprzedawcą na godzinę 9:00, bo tak rozpoczynał pracę. Oczywiście byłem przed czasem, około 8:20. Na początku wszystko wyglądało dość dobrze, podeszła do nas Pani, która zaproponowała kawę i poinformowała iż samochód jest w trakcie mycia. Po rozpoczęciu pracy przez sprzedającego, wraz z nim do warsztatu przekazałem opony zimowe, alufegi oraz czujniki pomiaru ciśnienia w oponach. Podczas zakupu wynegocjowałem, iż dwa komplety kół będą w cenie skompletowane, a czujniki skonfigurowane. Około godziny 10:00 Pan sprzedający przekazał mi informację, iż kompresor na warsztacie uległ awarii i odbiór samochodu się opóźni. Cierpliwie czekałem... Następnie około godziny 12:00 inna Pani zaprosiła mnie do stanowiska pracy i poinformowała mnie o konieczności zapłaty za skompletowanie jednego kompletu opon. Poinformowałem ją, iż w rozmowie ze sprzedającym ustaliłem przed zakupem, iż kompletowanie opon będzie w cenie. Wtedy pracowniczka powiadomiła Pana kierownika celem wyjaśnienia zaistniałem sytuacji. Wtedy okazało się, iż Pan sprzedający przekazał, iż jeden komplet opon pokrywa salon, a jeden ja. Oczywiście nie zgodziłem się na to rozwiązanie, ponieważ nie takie były ustalenia przedsprzedażowe. Wtedy kierownik sprzedaży poinformował o tym, iż nie będę płacił za tą usługę skoro miałem tak powiedziane przez sprzedażą. Następnie około godziny 13:00 zaprosił mnie do swojego stanowiska pracy sprzedający, z którym przeprowadzałem transakcję. W trakcie tej rozmowy poinformował mnie, iż samochód będzie zaraz do odbioru, ale na tą chwilę nie ma wspomnianej maty bagażnika, dywaników gumowych oraz śrub zabezpieczających przed kradzieżą na koła. Pan sprzedający dopisał własnoręcznie na umowie zakupu samochodu o brakach w wyposażeniu oraz zobowiązał się dosłać do mnie brakujące rzeczy w jak najkrótszym czasie, twierdząc że są już zamówione. Ponowie byłem wyrozumiały, zdając sobie sprawę iż jest koniec roku. Podczas odbioru samochodu w wielu miejscach widoczne było niechlujne umycie, jak również nie były nawet ściągnięte naklejki zabezpieczające. Ogólnie źle to wyglądało. Szwankował elektryczny bagażnik samochodu, który nie chciał się zamykać. Pan sprzedający poszedł wtedy na warsztat i po części zapobiegł reklamacji. Dodatkowo zwróciłem mu uwagę na zaparowane reflektory przednie oraz tylne. Wtedy Pan sprzedający stwierdził, że to jest w Fordzie Kuga normalne i że było kilka reklamacji reflektorów, jednakże reklamacje te były rozpatrywane negatywnie, ze wskazaniem na prawidłowość działanie reflektorów przez rzeczoznawców. Po moim około dwu tygodniowym oczekiwaniu na brakujące wyposażenie kontaktowałem się wielokrotnie telefonicznie z Panem sprzedającym. Podczas tych rozmów okazywało się, iż tych elementów nadal nie ma. Byłem nawet służbowo w Krakowie w dniach 11-12.01.2021 i w dniu 11.01.2021 kontaktowałem się telefonicznie z Panem sprzedającym, iż mogę sobie nawet sam odebrać brakujące elementy. Wtedy poinformował mnie że będę mógł przyjechać po odbiór w dniu 12.01.2021 roku, ale nie posiada jeszcze śrub zabezpieczających prze kradzieżą, ale zobaczy co się da zrobić i będzie się ze mną kontaktował. Jak się okazało nie skontaktował się ze mną. Ja próbowałem, ale bezskutecznie. Po kilkunastu następnych telefonach sprzedający oświadczył, iż ma skompletowaną wysyłkę i w dniu 18.01.2021 r. wyślę do mnie paczkę. W trakcie kolejnych dni oczekiwałem na paczkę, w domu zawsze ktoś był lub nieobecność trwała nie dłużej niż 15 minut. Podczas oczekiwania nikt z firmy kurierskiej się ze mną nie kontaktował. Ostatecznie w dniu 28.01.2021 doszło do kolejnych rozmów telefonicznych i wtedy sprzedawca zapewnił mnie iż jeżeli w dniu 29.01.2012 kurier nie doręczy mi tej paczki - on sam osobiście mi ją dostarczy. W dniu dzisiejszym odebrałem paczkę po miesiącu oczekiwania, ale jak się okazało brakowało w niej śrub antykradzieżowych na koła. Wtedy zadzwoniłem do salonu NH Motors w Krakowie na recepcję i po moim opisie sytuacji z zebrania podszedł do telefonu kierownik sprzedaży, prawdopodobnie ten sam człowiek, z którym rozmawiałem w salonie na temat płatności za kompletowanie opon. Niekompetencję sprzedawcy tłumaczył problemami na dziale części, nowozatrudnionymi osobami, itd. NIE POLECAM!!!
Witam. Nie polecam salonu. Obsługa nieprofesjonalna. Co innego obiecują a co innego robią. Totalna ignorancja i lekceważenie klienta. Omijajcie ich z daleka
Twoim zdaniem obsługa NH Motors jest nieprofesjonalna, napisałeś, że ,,co innego obiecują a co innego robią" - co konkretnie masz na myśli przez to? Możesz wyjaśnić, co takiego się stało? Bardzo dziękuję.
Odradzam tego pracodawcę! Ogromna rotacja pracowników spowodowana brakiem szacunku przełożonych. Ambicje na ASO a warunki gorsze, niż w byle warsztacie.
opinie na lokalnym rynku o tym miejscu są tragiczne. Nie zdecydowałem się na podjęcie tu pracy. Osoby które tu pracowały mówią, że w 2 lata zmieniła się cała załoga, nawet kierownicy nie wytrzymują tu dłużej niż kilka miesięcy... Widocznie patrząc na opinie coś w tym jest a ja podjąłem dobrą decyzję.
Raczej nie odpowiada to temu co widzimy w firmie. Udało się stworzyć bardzo sensowną firmę z masą zaangażowanych ludzi, którzy gdyby tak było nie uzyskaliby wyników, które uzyskali.
Życzymy powodzenia tam gdzie się Pan zdecydował. Mamy nadzieję, że kolejny pracodawca spełni Pana wymagania.
Bardzo fajne miejsce z masą fajnych, bardzo zaangażowanych ludzi. Firma młoda i niewielka ale to atut. Na pewno plusem jest atmosfera.
Potwierdzam. Jest trochę pracy, zwłaszcza ostatnio, ale ciągle przychodzi się tu z przyjemnością
Jako stały klient tej firmy widzę przede wszystkim uśmiechniętych ludzi i z przyjemnością tu przyjeżdżam. Oferta też jest spoko. A już całkowicie rozwaliła mnie Pani która na mikołaja ubrała się w strój reniferka. Mam zdjęcie, widok taki że wszyscy chodzili z bananem na twarzach. Bardzo dobre ceny i super obsługa. :-)
Klienci na pewno siedzą na goworku. Nie mają co robić tylko wypisywać opinie. Jednak te wszystkie głosy i opinie które krążą na mieście to prawda... Przestrzegam każdego przed (usunięte przez administratora)
A to Pan tak mówi o tej ofercie i spoko cenach conajmniej jakby Pan przynajmniej raz w miesiącu po nowe auto przyjeżdżał czy po prostu jeździ Pan po salonach w całej Polsce i porównuje cent fordów ??
Stawiamy na profesjonalizację procesu obsługi, ale dużo też z tego co oferujemy to atmosfera, o którą trudno w części firm na rynku krakowskim. Tylko profesjonalny i zmotywowany zespół jest w stanie uzyskać tak znakomite wyniki jakościowe i zbierać takie pochwały od klientów. Dziękujemy wszystkim, którzy do tego się przyczyniają :-) . Kierownictwo NH Motors.
Dziękujemy za docenienie tego miejsca. Mamy nadzieję, stworzyć punkt, który poza dobrymi wynikami osiągnie poziom merytoryczny najlepszych firm motoryzacyjnych w Polsce. Udało się osiągnąć spory postęp jakościowy dzięki zatrudnieniu nowych osób. Bardzo dobrzy mechanicy, wysoko oceniani doradcy, specjaliści którzy dzięki swojej pasji i zaangażowaniu są w stanie wnieść do firmy coś więcej, to mamy nadzieję mocna podstawa przyszłego sukcesu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NH Motors Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy NH Motors Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NH Motors Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy NH Motors Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w NH Motors Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.