NEUCA SA

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 706 ocen.

Rozmowy kwalifikacyjne w NEUCA SA

Magazynier 2017-09-07 15:56 przez Były.Obozowicz

Przebieg rekrutacji

Brak

Pytania

Brak

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Konsultant Telefoniczny 2017-05-29 11:33 przez Zirytowany

Przebieg rekrutacji

Neuca SA szuka pracowników na stanowisko konsultanta telefonicznego we Wrocławiu. W ogłoszeniu jest napisane, że szukają osób na infolinię przychodzącą do kontaktu z pracownikami aptek w celu informowania na stanach magazynowych i do przyjmowania zamówień. W zakres wchodzi też informowanie o promocjach, co jest normalne w tego typu kontakcie. Pierwszy etap odbywał się telefonicznie - zapytałem rekruterkę jak wygląda praca i już na wstępie poinformowałem, że nie chcę pracować na infolinii sprzedażowej wychodzącej. Miły głos w słuchawce oznajmił, że nic takiego nie ma miejsca, tylko przychodzące. Dalej kilka krótkich pytań, standardowo po czym zostałem zaproszony na drugi etap. Przychodzę, zostaję zaproszony do sali, gdzie wisi plakat z napisem "Jak skutecznie naciskać na klienta". W trakcie rozmowy padają standardowe pytania, na które raz jeszcze odpowiadam, że jestem gotowy na pracę na infolinii przychodzącej, a nie wychodzącej sprzedaży. Po kilku minutach pani kierownik Katarzyna Dębiec pyta mnie, czy nie pomyliłem czasem ogłoszeń, ponieważ oni szukają ludzi właśnie do sprzedaży wychodzącej. Zagotowałem się w sekundę i powiedziałem, że nie ma szans po czym zacytowałem urywek ogłoszenia z sekcji "Co będziesz robić". Pani Katarzyna odpowiedziała, że tak, ale to jest tylko jedno z zadań pracownika. Na moje pytanie "Dlaczego kłamiecie w ogłoszeniu" usłyszałem tylko odpowiedź "Nie kłamiemy, po prostu nie napisaliśmy wszystkiego" i znów ten ironiczny uśmieszek... Wstałem, rzuciłem chłodne "Żegnam" i wyszedłem. Dziwiłem się, że takie ogłoszenie wisi w sieci od lutego 2017, ale jak przeczytaliście powyżej odpowiedź już znamy. Najbardziej boli kłamstwo na obu etapach rozmowy. Co chcieli tym osiągnąć?

Pytania

Standardowe pytania związane z obecnym pracodawcą, dlaczego chcę zmienić pracę i co mnie motywuje najbardziej. Z rozmowy wyszedłem jeszcze zanim rekruterka przeszła do konkretów.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Młodszy konsultant telefoniczny 2017-02-26 00:06 przez Erronis

Przebieg rekrutacji

Neuca odział w Łodzi. Proces rekrutacji bezstresowy i nie bardzo wymagający. Raczej miało to formę swobodnej rozmowy. Po podstawowych pytaniach była do odegrania scenka, trzeba było wcielić się w konsultanta i zachęcić do kupienia produktów w promocji.

Pytania

Zaskoczyło mnie to, że o finansach nie było mowy do 3 etapu, do którego nie doszło. Firma deklaruje się na stronie internetowej oraz przez rekruterów, że bez względu na proces rekrutacji oddzwaniają. Mimo to telefonu nie było, sam próbowałem się skontaktować to telefony ode mnie nie były odbierana. Bardzo nieprofesjonalne podejście do aplikantów.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Konsultant Telefoniczny Sekcji Zdalnej 2017-02-17 11:52 przez Torunianin

Przebieg rekrutacji

Etap I Rozmowa telefoniczna, podczas której padło kilka pytań o dotychczasowe zatrudnienie, co mnie motywuje do pracy itp. Stanowisko, na które aplikowałem wiązało się z pracą w systemie home office, więc zostałem poproszony o podanie specyfikacji Internetu w domu (download/upload). Etap II Spotkanie w jednym z oddziałów firmy z potencjalnym przełożonym. Rozmowa trwała godzinę. Na początku standardowe pytania o doświadczenie zawodowe, dlaczego rozstałem się z poprzednim pracodawcą, co mnie motywuje do pracy, największe sukcesy zawodowe, porażki itd, typowy standard. Po rozmowie dostałem test, na którego rozwiązanie miałem 3 minuty. Polegał on na znalezieniu takiego samego ciągu znaków pośród podanych przykładów. Po rozwiązaniu powyższego - test z pisania. Rekruterka wyczytała 25 nazw leków, które musiałem zapisać w pliku excela. Ostatnim etapem spotkania była generalna próba pokazania się z jak najlepszej strony w kontakcie z klientem. Dostałem krótką informację do przeczytania, o ofercie promocyjnej, która aktualnie jest dostępna. Miałem 15 minut na przygotowanie się do rozmowy. Po wyznaczonym czasie zadzwonił telefon. Jakiś podstawiony pracownik wcielił się w rolę kierownika apteki, który chce zamówić określony produkt, a ja za wszelką cenę musiałem przekonać go do kupna tego z oferty promocyjnej. Podsumowując! Uważam, że proces rekrutacji jak najbardziej fachowy. Co prawda nie sprawił mi najmniejszych problemów i propozycję zatrudnienia dostałem., ale odmówiłem. Oferta nie była interesująca. Najniższa krajowa, brak możliwości rozwoju i charakter pracy - typowy telemarketing,tyle, że praca zdalna. Co z tego, że infolinia przychodząca, skoro za każdym telefonem trzeba wciskać produkty promocyjne, którymi klient nie jest zainteresowany. Jeżeli ktoś jest zainteresowany pracą w telemarketingu, to w Toruniu jest tyle firm, co grzybów po deszczu, które proponują dużo lepsze stawki (również na infolinii przychodzącej), a umowa o pracę to standard. Mimo, że rozmowa była łatwa, to uważam, że do tego co Neuca oferuje na tym stanowisku, jest lekką przesadą. Praca dla każdego. Według mnie nie wymaga 20 minut rozmowy telefonicznej + 60 minut spotkania. Oczywiście cała rekrutacja przebiegała w sympatycznej atmosferze, bez stresu i zbędnych emocji. Nie mam nic do zarzucenia, po prostu praca nie dla mnie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem

konfekcjoner leków 2015-06-30 08:30 przez lilo

Przebieg rekrutacji

Ogólne spotkanie w agencji, co gdzie i jak sie pracuje i o zarobkach możliwych.Brak rozmowy indywidualnej z rekruterem.

Pytania

BRAK

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)