Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Zawsze nie Świerże pieczywo chyba raz w tygodniu zamawiane
Większość kasjerek bardzo nieuprzejma, nie raczą odpowiedzieć na pytanie gdzie np.moge znaleźć szukany produkt.Jak poprosilam o pokazanie to uslyszalam,że tam Pani pójdzie i powinien być albo nie o ile mnie pamięć nie myli kasjerka Patrycja poczęstowała mnie taka odpowiedzią.Jak cokolwiek jest w promocji to akurat człowiek nie pobiegnie o godz.6 rano to może zapomnieć, że cokolwiek dostanie,a Pani Kierownik nie jest w stanie odpowiedzieć czy promowany towar dojedzie czy nie.
Kierowniczka załatwia reklamacje w sposób niegrzeczny i niekulturalny, dodam jeszcze że p. kierownik mogłaby być moją córką. Nie moją winą jest że etykieta na towary przecenione przyklejana jest nie na kodzie towaru tylko obok i nie sprawą klienta jest ciągle sprawdzać czy jest wszystko dobrze wbite na paragonie w kasie. Czy to oznacza że na panią kasjerkę mam patrzeć jak na potencjalną oszustkę? Zachowanie p. kierownik jest karygodne cały sklep słucha co ma do powiedzenia i całą winą za zaistniałą sytuację obarcza klienta. Takie sytuacje w Netto zdarzają się bardzo często, towary przecenione nabijane są jako pełnowartościowe. Na prośbę o zwrot różnicy między towarem pełnowartościowym a przecenionym usłyszałam że to jest bezczelność że przyniosłam puszkę z naklejoną przeceną a samo piwo bezalkoholowe zostało wypite. Zalecam p. kierownik jakiś odpoczynek albo zmianę pracy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Netto?
Zobacz opinie na temat firmy Netto tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Netto?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!