Opinie o Netto w Orneta 1 Maja 51

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Netto. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Netto o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Netto w Orneta 1 Maja 51

wesoły romek

Chodzę do tego sklepu od samego początku kiedy go otwarto obsługa [same dziewczyny] zawsze uśmiechnięte ,życzliwe i bardzo pomocne .Sklep zawsze czysciutki zakupy robi się tu z przyjemnością

NIK
Inne
@wesoły romek

Niech się pochwali kierowniczka Ela jak mnie wczoraj t,j, 05.10.2020r potraktowała , gdyby władzy zwierzchniej w Kobylance zależało na KULTURZE to by się zainteresowała delikatnie mówiąc NIEETYCZNYMI metodami kierowniczki Elżbiety, Gdyby tak było to polecam z całego serca jako dowód przestudiowanie monitoringu sklepowego od godz. 18 do blisko 20. Szkoda, że takie praktyki są tolerowane przez Kierownika regionalnego i panią rzecznik M,S,, która notorycznie kłamie nie tylko dla mnie, ale i innym jak śledzę wywiady. Szkoda, że na takich metodach zarabia się pieniądze w Polsce przez zagraniczne koncerny. Ale cóż POLAK dla pieniędzy będzie gnoił swoich współobywateli i to będzie bardzo dobrze przyjmowane przez mocodawców, A DLA ODPOWIEDZI TYPU ; PO CO TAM CHODZISZ. ODPOWIADAM = ŻYJEMY PONOĆ W WOLNYM KRAJU I WOLNO MI.

1
Ela
Pracownik
 Problem
@NIK

Taki bohater a nie ma odwagi się podpisać.Moze wtedy bym wiedziała kogo i jak potraktowałam.

1
NIK
Inne
@Ela

No proszę udaje szanowna pani, że nie wie. Ale wie kogo za wpisy straszyć i robić publiczne awantury !!! Chyba jasnowidz. Proszę się uspokoić i zważać na swoje postępowanie, zająć się prowadzeniem sklepu a nie wojowaniem. I zwracam uwagę, że nie jesteśmy na ty!! Proszę nie prowokować, jak czyniła to pani wczoraj na parkingu, chyba, że chce pani staranować mój samochód to proszę się nie krępować. Uwagi typu " uważaj jak jeździsz ............" i ton proszę zachować dla kogoś kto rzeczywiście jest z panią na ty i w pani wieku, no i pod warunkiem, że będzie źle jeździł ! Najeżdżanie na kogoś ze złością to zły pomysł!!!!!

Ela
Pracownik
@NIK

Ty człowieku szybciej kłamiesz niż oddychasz!!!!!!Ja miałam pierwszeństwo bo ty wyjeżdżałeś z parkingu a ja byłam już włączona do ruchu,gdybym nie zatrabila klaksonem to byłaby kolizja z twojej winy i nie wiem czy byłoby cię stać na naprawę mojego auta!!! Przede wszystkim byłam po pracy a jak się orientuję to ta strona jest poświęcona opini na temat firm a nie osób prywatnychbabpo pracy jestem osobą prywatną. Sklep prowadzę dobrze.wojne sam zacząłeś jak nie chciałyśmy na twoje żądanie przeceniać mięso i to cię zbulwersowało!!! Co o do mojego męża,nie wystrasxyl się jak chciałeś zadzwonić na policję tylko wie że z .....nie ma co zaczynać.nie kłam że ci groził bo tak nie było sam mało się nie ....jak się przedstawił i powiedział że nie życzy sobie żebyś groził jego żonie bo jeśli tego nie zrobisz to spotkamy się w sądzie. Pisze na TY i z małych liter bo szacunek mam ale do ludzi kulturalnych a ty do nich nie należysz!!!ps.szampon w tych czasach nie jest towarem deficytowym ????????????

NIK Nowy wpis
Inne
@Ela

No cóż przeczytałem ripostę po ponad roku. Nie mam zamiaru dyskutować z ............. Obrażać na potęgę to potrafią tylko ludzie właśnie takiego pokroju jak Pani. A piszę Pani z dużej litery bo tak każe dobre wychowaniem którego Pani brak. Jeżeli chodzi o Pani męża - to jeszcze4 żaden KARK mnie nie przestraszył goi nie ma co się Pani za jego plecami chować i wykorzystywać jego przeszłości do straszenia ludzi. Jeżeli chodzi o fryzurę to proszę pilnować swojej bo eksperymenty z farbami i irokeza może doprowadzić do fryzury na kojaka. Można być w ruchu ale nie taranować wyjeżdżających- mam kamerę i zdziwiła by się Pani. Co kłamstw i konfabulacji to nikt Panią nie przebije. A opinia o sklepie to także opinia obsłudze Są też pracownice kulturalne w tym sklepie, które traktują klienta z należytym szacunkiem do momentu kiedy się Pani za nich weźmie i wymusi "chamskie metody" traktowania wybranych klientów. Panią POWINNO OBCHODZIĆ ABY KLIENT BYŁ ZADOWOLONY I ZROBIŁ JAK NAJWIĘKSZE ZAKUPY I ZOSTAWIŁ JAK NAJWIĘKSZĄ KWOTĘ. A to akurat potrafię udowodnić w brew Pani kłamstwom, iż kwota pozostawiana przeze mnie w skali miesiąca jest pokaźna. Nie wiem jak Pani urabia przełożonych, ale to Pani sprawa dopóki tolerują chamskie zachowania, No i ostanie zdanie - NIE PRZYCHODZĘ TAM DLA PANI LECZ NA ZAKUPY,

Emilia Nowy wpis
Inne
@NIK

Naprawdę mimo tej naprawdę okropnej sprzeczki chodzisz tam dalej na zakupy? Mnie szczere na Twoim miejscu by się jednak odechciało. :/ Nie ma w okolicy fajniejszych marketów?

NIK Nowy wpis
Pracownik
@Emilia

To więcej jak pewne - DOBRZE, że nie jesteś na moim miejscu. Ale pozwól,że ja będę sam decydował gdzie i kiedy mam robić zakupy. To nie sklep jako sklep jest winien tej sytuacji, tylko personel i to nie cały! Sądząc po wpisie jesteś jedną z nich, skoro twierdzisz, że była jakaś okropna sprzeczka. Ja wiem, że nie było sprzeczki, tylko napaść i nagonka na moją osobę. Widzę już, że w tę zaistniałą sytuację są już wciągani klienci tego sklepu- szczególnie kobiety, ponieważ wczoraj jedna z klientek mi o tym mówiła, jak została poinformowana o tym jako sąsiadka jednej ze sprzedawczyń. Życzę wszystkim swoim przyjaciołom i nie przychylnym, a Tobie szczególnie WESOŁYCH ŚWIAT !

Dagmara
Inne

Czy w netto są dla pracowników zniżki? Jaki socjal?

Monika Nowy wpis
Inne
@Dagmara

Wszystko jest jak jak powinno być.

Monika
Inne

Czy aktualnie można liczyć na pracę w Netto w Ornecie? Zastanawiam się czy poszukują nowej osoby do swojego zespołu i można podsyłać swoje CV. Ktoś posiada jakieś informacje na ten temat? Jeśli tak to byłabym wdzięczna za podzielenie się tutaj nimi.

NIK
Inne
 Pytanie

Ręce opadają !!!! Dzisiaj znowu pani Ela ;kierownik mnie zaatakowała, najpierw na sklepie, później przy kasie. Nie odzywałem się do nikogo, szybko z zaskoczenia podeszła do mnie i zrobiła mi awanturę. Wykrzykiwała na cały sklep straszyła mnie, że spotkamy się w sądzie za ujawnianie danych osobowych , a przecież na plakietkach widnieją imiona poszczególnych pań. Czy to jest sposób na rozwiązywanie napięć. Jest agresywna, a uważa się za kulturalną i twierdzi, że ją oczerniam. Mój Boże czy w końcu się opamięta? Czy zawsze musi być spektakl jednego aktora? Czy myśli.że jak nie wyzwiskami, oraz krzykiem na cały sklep, pod moim adresem i fałszywym przypisywaniu mi rzekomych oczernień stworzy wrażenie, że jest niesłusznie opisywana, Mam dość tych złośliwości i awantur, tym bardziej, że to nie ja je wszczynam. NO I JESZCZE BARDZO WAŻNE , właśnie podczas opisywania tej sytuacji o godz. 11min 57 dnia 21,12,2020 r. przyszedł do mojego miejsca pracy MAŻ pani kierownik, przedstawił się i straszył mnie, że on sobie nie życzy ........... i jeżeli nie zostawię jego żony w spokoju to on zrobi porządek. Jest to słusznej postury pan, lecz kiedy wybrałem numer alarmowy i oznajmiłem, że dzwonię na Policję, począł mi grozić palcem,że jeszcze się spotkamy i na pewno tego pożałuję, grożąc oddalił się do swojego samochodu BUSA i (usunięte przez administratora) Takie argumenty mają doprowadzić do czego?????? Czy ktoś ze zwierzchnich władz w końcu zainterweniuje.

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do firmy Netto? Czy jej przedstawiciel się z Tobą skontaktował? Czy udało Ci się przejść do kolejnego etapu rekrutacji? Jeśli tak: jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna?
Klient
Inne

Sklep jest ok,nie wiem co komus nie pasuje.

Michał
Inne

Czy w netto są 3 zmiany ?

NIK

Mściwa "(usunięte przez administratora)" niejako mnie uhonorowała - za każdym razem gdy podchodzę do kasy, którą obsługuje - dzwoni na inną kasjerkę, która przychodzi i mnie obsługuje przy innej kasie - prawda, że w normalnych codziennych sytuacjach każdy by chciał mieć takie względy ! (usunięte przez administratora) Gdzie jest kierownik tej placówki, dlaczego nie dyscyplinuje pracownicy ? Ano kierownik sama bierze udział w dyskryminacji klienta, najpierw zrobiła wielką awanturę przy ludziach ucząc mnie pokory, a teraz kiedy spotyka moją osobę w drzwiach sklepu podczas wyjazdu do domu po zakończonej zmianie szyderczo się uśmiecha, ponieważ wie, że na kasie znowu siedzi "blondi" i znowu zapewne za jej pozwoleniem, albo namową co gorsza, pokaże temu klientowi, że ma go głęboko, głęboko...... W dniu wczorajszym, zostałem zaszczycony dwa razy obsługą bez kolejkową. Lecz nie ma co się dziwić, gdyż firma ta ma obsadę ludzi u siebie w kierownictwie zwierzchnim, którzy mają wszystkich gdzieś, nie ma kontaktu z centralą firmy - ZERO- Kontakt z osobami na szczycie firmy ZEROWY - tam się liczy tylko KASA i WYNIKI, RABY co dla nich pracują, a nie klienci.

1
Monika
Inne
@NIK

Sugerujesz, że Netto dyskryminuje klientów. Mógłbyś sprecyzować? Spotkała Cię jakaś nieprzyjemna sytuacja w tym markecie?

NIK
Inne
@Monika

Oczywiście, Zapytaj swoją przełożoną, albo siebie. Dobrze jest pisać pod NIKIEM !!!!! PRAWDA!!!!! Jak opisuję, to się skarżę, a jak napiszę detale to wbrew regulaminowi Dzisiaj opisałem w 3 opiniach bez wulgaryzmów lecz 2 zostały usunięte. Mniemam, że przez administratora i to w całości bez podania przyczyny, Jeżeli nawet nie podobało się jakieś wyrażenie, bądź użycie imienia to powinno tylko to być usunięte, a nie cały wpis. Taki mamy kraj, jakich mamy ludzi.

NIK

Mój Boże jaka sielanka. Same siebie chwalą. Butę i zarozumialstwo, oraz arogancję wychwalają jako uśmiech, życzliwość i własną inteligencję. Żenada. Najgorsza obsada w mieście poza Panią Ewą i Justyną. Bardzo nieprzyjemne, zadzierające nosa istoty. Brak im własnego zdania / wykonują ślepo polecenia kierowniczki, nie w zakresie obowiązków pracowniczych, lecz realizacji zemsty na klientach i poszanowania starszych od siebie. Kierowniczka panoszy się, jakby była wszechmogącą, a za nią najbardziej mściwa- najmłodsza stażem blondi, która wybranym nie mówi przy kasie na powitanie ani "dzień dobry", ani na koniec "dziękuję bardzo" - tak bardzo inteligentna i grzeczna. No cóż ale to świadczy tylko o jej wrodzonej inteligencji.

xyz
@NIK

Jeżeli jest tak źle to po co chodzić do tego sklepu i żalić się na forum?

NIK
Inne
 Pytanie
@xyz

No cóż , na pewno nie chodzę tam dla obsługi, Mam prawo chodzić tam gdzie chcę ! Ale po co ty tam pracujesz ? i wykonujesz to co ci każą mi bierzesz w tym udział Po 2 miesiącach dajesz ripostę / zrewiduj swój stosunek do wybranych klientów kochana

Mm

Jeszcze mi się nie zdarzyło , żebym była nie zadowolona z zakupów w Netto . Sklep zawsze czysty , produkty i ceny na swoich miejscach ( a nie jak to bywa w biedronce miszmasz a ile to kosztuje tego nikt nie wie ). Netto to mój ulubiony sklep a załoga dziewczyn takich drugich nie ma w całym mieście . Uprzejme , uśmiechnięte zawsze pomocne Ale co się dziwić jaka KIEROWNICZKA taka i atmosfera w pracy . Tak trzymać dziewczyny . Dla mnie 10/10

Ja

Jedyny sklep gdzie zawsze jest czysto i miło robi się zakupy. Załoga widać zawsze zgrana i bardzo życzliwa.

Ewelina

Jestem stałą klientką tego sklepu. Kasierki i kierownictwo są zawsze miłe, pomocne, uśmiechnięte. W sklepie jest zawsze czysto , na półkach poukładane. Jak nie mogę znaleźć jakiegoś produktu to pokażą gdzie leży. Najbardziej lubię warzywniak w tym sklepie. Warzywa są świeże , a produkty z promocji są dobrze wyeksponowane, nie muszę niczego szukać. Podziwiam te pracownice przy takiej ciężkiej pracy naprawdę są zawsze miłe i pomocne.

klijentka

Chodze do tego sklepu na zakupy codziennie jest czysto towar ladnie wyeksponowany ,obsluga bardzo mila ,pomocna .Polecam

bzyku83-b1

Zacznę najpier od tego iż kiedy nie wejdę do sklepu jest bardzo czysto. Dziewczyny w kasach i kierowniczki są pomocne. Kiedy jakuegoś produktu nie mogę znaleść zawsze służą pomocą. Są wesołe i uśmiechnięte i czasami pożartują z klientami.zakupy w tym sklepie są samą przyjemnością.

Zostaw merytoryczną opinię o Netto - Orneta

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Netto
Przejdź do nowych opinii