Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Dla mnie w sklepie panuje bałagan .Ja rozumiem ,że zatrudniają panie z Ukrainy ale niech chociaż nauczą się podstaw języka polskiego a nie po ukraińsku polecają promocje do tego nie znajdą podstaw kultury bo wypada odp dzień dobry lub dziękuję .,żenujące
Praca za nizsza krajowa, wykorzystywanie pod względem godzinowym, walka szczurów nie wiem po co? . Jeszcze do tego kierownik, który wjezdza na ambicje.
Netto Łódź ul. Franciszkańska. Sb godz. ok 20,brak ludzi przy kasie więc kasjerka składa gazety na sąsiedniej taśmie. Jest zajęta. Widzi że podchodzę - ach to znowu Pani - nie dadzą ludziom popracować . Niby nic - nie czuję się dotknięta. Wiem, że Panie kasjerki przy końcu dnia wykorzystują każdą wolną chwilę po to aby wywiązać się ze swoich dodatkowych zadań. Ale -mam pewne doświadczenie w obsłudze klienta i nigdy nie odważyłabym się w ten sposób zwrócić do niego. Uważam, że Pani kasjerce brak profesjonalizmu, Zachowała się niestosownie i wg mnie to taka Grażyna z przedmieścia .
Ruutr
Super sklep mało ludzi z obsługi ale zawsze uśmiechnięci polecam
Netto woj Łódzkie gm, Nowosolna ul Brzezińska 292// Tak jak do tej pory z przyjemnością robiłam sklepy w jednym ze sklepów sieci Netto, tak teraz bywam tam tylko sporadycznie. Obsługa jest nieprzyjemna, oczywiście zdarzają się wyjątki lecz to tylko jednak wyjątki. Osoby pracujące tam sprawiają wrażenie wiecznie niezadowolonych z samych siebie i obrażonych na cały świat, tak jakby pracowały tam za karę ( może faktycznie tak jest, nie wiem nie wnikam, czy jest to sposób tych osób na zniechęcenie klientów do siebie, żeby przychodziło ich coraz mniej i mieli mniej pracy- ale o to trzeba byłoby zapytać właśnie samych pracowników). Sklep sam w sobie zachęca do siebie różnorodnością produktów oraz gammą atrakcyjnych promocji, lecz tak jak już wcześniej napisałam pracownicy sklepu skutecznie odstraszają dużą część stałych klientów.Moja prośba do kierownictwa regionalnego( na terenie woj. Łódzkiego P.Grzegorz)- zróbcie porządek z tym ponieważ traci na tym nie tylko właściciel całej sieci lecz również Wy jako osoby odpowiadające za dany sklep ... Pozdrawiam- Była/a może nadal stała klientka (oczywiście o ile zrobią państwo coś w tym kierunku by sklep był przyjazny klientom pod każdym względem.