Netia S.A.
3 210

Czym się zajmujemy?

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi profilami na portalach społecznościowych:
Facebook
LinedIn
Twitter

    Administrator

    Opinie pracowników związane z pracą w Netia S.A. okazują się być cennymi wskazówkami podczas podejmowania decyzji związanych z zatrudnieniem w przedsiębiorstwie. Wiesz jak wygląda poziom wynagrodzenia w firmie? Dysponujesz informacjami na temat benefitów pozapłacowych? Napisz o tym!

    Pracownik wyzyskiwany

    Witam jestem jeszcze obecnym pracownikiem Netii w jednym z Punktów obsługi klienta. To na mnie spada odpowiedzialność za wszystko nawet za coś czego ktoś nie zrobił. Czasami aż strach iść do pracy kiedy klient wydzwania do Ciebie po 20 razy kiedy obslugujesz klienta. Nie mam większego wsparcia ani od RKS ani od partnera. Wszyscy nastawieni są tylko na plan sprzedażowy który w mieście gdzie pracuje jest ciężki do wykonania. Pracuje za najniższą krajową dostając lub nie dostając premii za wykonany plan sprzedaży. Ponadto na mojej głowie jest również pomóc innym salonom które ma partner, ponieważ on sam zwyczajnie sobie nie radzi. Partner który również powinien być w pracy i pracować siedzi w domu twierdząc że zawsze ma mnóstwo pracy lub jeździ po salonach, wpadając i wypadając na godzinę. Problemem jest pójście na urlop lub zwolnienie L4 na które nie chodzę bo się boję, niezbyt przychylnego spojrzenia szefa, nie wspominając również o tym,iż mając wolną sobotę lub urlop muszę odebrać telefon od osoby która jest w sobotę w pracy ponieważ osoba ta nie zna się na niczym, a oferty są dla tej osoby czarną magią . Nie wspomnie o RKS który przyjeżdża tylko wtedy kiedy to ja jestem w pracy, a uważam iż powinien rownież ocenić pracę ajenta, który ludzi trakuje z góry i z wyższością. Marzę o tym żeby się stamtąd jak najszybciej zwolnić jednak ze względu na moje zobowiązania finansowe muszę się jeszcze pomęczyć mimo,iż chciałabym jak najszybciej zakończyć moją przygodę z tą firmą. Nikomu nie polecam pracy za najniższą krajową z klientami którzy potrafią zniszczyć zdrowie psychiczne.

    CzasNaZmiany

    Byłoby dużo lepiej dla całej Netii, gdyby pomiędzy obecnym Departament IT a Biznesem postawić grupę technicznych Change Managerów. Taki odpowiednik tej roli z T-Mobile. Wówczas Biznes rozmawiając o rozwiązaniach technicznych miałby od razu za partnetów mega techniczne osoby, które potrafią od razu precyzować co wymaga doszczegółowienia. Obecnie to pieść przyszłości, gdyż komunikacji występują humaniści, co nie usprawnia procesu. Nawet zaś jeżeli pojawia się osoba, która to rozumie i próbuje zestawić komunikację w sposób bardziej bezpośredni pomysły giną w gąszczu korporacyjnych meandrów. Rola technicznych Change Managerów zmieniłaby wszystko.

    Specjalista II lini centrum obsługi technicznej 2018-04-20 14:00 przez Gall Anonim

    Przebieg rekrutacji

    Mało profesjonalna rozmowa. W rozmowie brakowało pytań, które sprawdzałyby moje kwalifikacje na dane stanowisko i skupiała się raczej na wypytwaniu dlaczego nie pracuje tam gdzie pracowałem, jakby to było najważniejsze.

    Pytania

    -Dlaczego zrezygnowałeś z poprzedniej pracy przed znalezieniem nowej -Prośba o referencje od poprzedniego pracodawcy -Opowiedz coś o sobie -Obowiązki wykonywane w poprzednim miejscu pracy

    • Poziom rozmowy:
    • Rezultat: Nie dostałem pracy