Przez 8 godzin nie można się połączyć z działem sprzedaży części,drugie ,,nikt z firmy nie chce udzielić czy dział sprzedaży jest czynny czy to fikcja...obsługa z działu reklamacji bardzo nie przyjemna w rozmowie z klientem ...szkoda czasu i zakupów w tej firmie
Nie polecam Dyrektor Malinowski wyjątkowa (usunięte przez administratora) nie znająca się napewno na zarządzaniu ludźmi. Słabe zarobki ale to w tym wszystkim nie jest najgorsze. najgorsze jest bardzo słabe traktowanie pracownika. Traktowanie go jak ciemna masę do roboty.
Kosiarka z 5 letnią gwarancją po sezonie przestała pracować Serwis odrzucił reklamację mając zastrzeżenia do części eksploatacyjnych (filtr czy nóż tnący, które mam i wymieniem na początku sezonu), ale i do ściętego klina koła magnesowego (to wydawało się do przyjęcia) Myślę, że mam większe doświadczenie w Utrzymaniu Ruchu od techników serwisu (chociaż nie przy kosiarkach) i chciałem zobaczyć w jaki sposób został ścięty ten klin (ponieważ nie ma tam takich sił aby to się stało w tak krótkim czasie). Oczywiście klin był cały i umiejscowił się w odkręconej nakrętce (mogę dosłać zdjęcie). Nie wiem czy serwis ma zbyt leniwych techników, którym nie chce się zdjąć osłonę plastykową, żeby zobaczyć co się stało, czy po prostu przyjmuje strategię zbycia klienta pod byle pretekstem (np. brudny filtr powietrza). Założenie klina i dokręcenie nakrętki zajęło mi 10 minut (ale po co gwarancja skoro muszę naprawiać sam) Dziwi mnie, że tak „dokładnie opisano naprawę” a uszkodzonych łożysk przy kołach tylnych nie zauważono (i co z nimi?). Ale jak odrzuca się reklamację na brudny filtr, to po co wdawać się w szczegóły. Oczywiście pisałem do serwisu, ale odpowiedzi nie otrzymałem (prawdę mówiąc przy takim podejściu czego się spodziewać) Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów Rozczarowany klijęt
Nie próbowałeś tego załatwić przez Rzecznika Praw Konsumenta skoro masz obiekcje co do wyniku reklamacji? Bo to szkoda pieniędzy jeśli racja jest po twojej stronie i powinni ją naprawić w ramach gwarancji.
Nie polecam. Dyrektor serwisu to (usunięte przez administratora)nie liczący się z ludźmi. Zarobki groszowe zarówno w biurze jak i na serwisie.
Nie polecam. Dyrektor działu serwisu wyjątkowa (usunięte przez administratora) który z żadnym pracownikiem się nie liczy. (usunięte przez administratora) groszowe wypłaty.Nadgodziny płacone pod stołem.
Szukam osób Do pozwu zbiorowego robią ludzi w balona naciągacze kosiarka nie używana a się rozpadła nie uznają reklamacji
Witam kupiłem nową kosiarkę zapałem olejem odpaliłem i po piecu sekundach rozerwało blok silnika korbowód wyszedł bokiem nie uznają reklamacji.Na początku twierdzili że pracowała na dużych pochyłościach terenu jak bym kosił nasypy kolejowe puźniej że nie było oleju i się zatarła jak zlewałem olej w sklepie bo nie chcieli przyjąć masakra
Robią ludzi w balona kosiarka rozsypała się przy pierwszym uruchomieniu nie uznają reklamacji szukam osób do pozwu zbiorowego
Podobno serio są tu niskie zarobki. Dobrze, że chociaż wypłacają nadgodziny, to chyba nie aż taki problem, że pod stołem? Czy to na coś wpływa? I ile tak konkretnie te zarobki netto miesięcznie wynoszą?
Nie polecam nikomu. Niskie zarobki. Wykorzystywanie pracowników.
Masz nowe wiadomości na temat pracy lub zatrudnienia w firmie Nac Sp. z o.o.? Napisz nam co uważasz, jaka jest Twoja opinia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nac Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Nac Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nac Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!