Multimedia Polska S.A.

2 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Multimedia Polska S.A.

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 52 dni.
 Pytanie

Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w Multimedia Polska S.A.? Chodzi o pracę jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, takie ogłoszenie jest na Praca.pl 5 listopada.

Jarosław Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Gdynia, ulica 10 lutego, godzina 10.00. wchodzę do nowo otwartego salonu z zamiarem przedłużenia umowy, w środku pełno ludzi, nie dziala to urządzenie do wydawania numerków i trzeba przepytać wszystkich obecnych kto jest za kim....ludzi ok 15 osób i wciąż przychodzą nowi klienci, jedni rezygnują na wejściu inni się dziwią o co tu chodzi? Obsługują trzy panie, jedna kierowniczka naprawia ekspres do kawy, w końcu na kartkach dostaliśmy napisane ręcznie numerki, bardzo długo trwa obsługa jednej osoby, drukowanie niezliczonej ilości kartek, panie niezbyt uprzejmie wyjaśniają o co zapytam, w końcu wydrukowano te umowy które podpisałem, marnotrawstwo papieru, gdybym chciał przeczytać to wszystko przed podpisaniem to wyszedłbym przed zamknięciem..... podpisałem, wciśnięto mi jakiś pakiet pomocy domowej, którego nie chciałem ale niby jest to konieczne przy umowach na 1 rok....poziom i jakość obsługi jak w czasach (usunięte przez administratora) klienci podpisują umowy na opłacanie faktur a traktowani są jak zło konieczne, wyszedłem po 2 h, czas uważam za zmarnowany i nie jestem zadowolony ze sposobu traktowania klientów, chociaż na otwarcie mogliby zapewnić liczniejszą obsługę skoro jedna umowa trwa tak długo, ale mają Cię gdzieś, podpisz i spadaj. Jest rok 2022..... każdego roku obiecuję sobie nie przedluzac więcej umów z tą firmą i tym razem się w tym utwierdziłem.

ABONENTKA Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Witam, to jest jakaś totalna porażka. Pierwsza sprawa konsultantka podpisuje umowę bez uprawnienia abonentki, wystarczy znać parę danych i można robić co się chce. :) pozniej bylo tylko ciekawiej umowa została zerwana przez tą samą panią po tym jak powiedziałem że od rozpoczęcie nowej umowy chcę mieć nowy router bo ten nie obsługuje tej prędkości, pani powiedziała że nie będzie to możliwe (ciekawe czy orientuje sie wogole co to jest router). 3 dni później została podpisana umowa ponownie przez tą samą panią, tym razem z upoważnienjem abonentki (chyba się pani nauczyła po ostatniej rozmowie) :) w tym samym dniu poprosiłem o wymianę routera pani mnie umówiła na najbliższy wolny termin to był 3 października, czekałem cały dzień nikt nie przyjechał więc dzwonie a tam mówią że wizyta została skasowana (powód podobno brak modemów, ale nikt nie raczył nawet zadzwonić i poinformować że nikogo nie będzie tylko sam się musiałem dowiedzieć) i czy chce umówić na 7 pażdziernika, w konsekwencji znów umawiała mnie ta sama pani z którą podpisywałem umowę no nic więc czekam nadzszedł 7 października czekałem cały dzień znów nikt się nie pojawił więc ponownie zadzwoniłem a tam co usłyszałem ? Wizyta skasowana ;) i że ma do mnie oddzwonić ta pani z którą podpisywałem umowę jako że już mam jej serdwcznie dość i tak bym nie odebrał, Ale mimo wszystko nikt nie zadzwonił, więc znów zadzwoniłem do obsługi klienta poprosiłem o wymiane routera i czemu technicy nie orzyjechali jak już druga wizyta była umawiana, jeszcze wczesniej poprosiłem żeby mnie nie odsyłali znów do tamtej pani, i że jak może, na szczęście pani na lini tego nie zrobiła i załatwiła sprawę, zgłosiła to do lokalnego bok z prośbą o wymianę bo jak się okazało tamta pani nawet nie może przez telefon umówić wizyty :D tyllko lokalny BOK może to zrobić. I że wogóle jakieś bzdury są tam popisane w systemie. Na ten moment mam gorszy internet niż miałem :) przy wcześniejszym 600mb/s (mierzone po wifi kilka razy w roznych dniach) mialem okolo 400mb/s teraz mam niecałe 300mb/s a co najlepsze mam smartfon z wifi 6 ax, nowy router jeden z nowszych modeli tplink ax 5ghz 3000m/s podłaczony pod stary router światłowodowy kablem ethernet 1gb/s oraz nową wewnętrzną kartę intela do laptopa gamingowago takze wifi 6 ax 3000mb/s (wszystkie sprzęty oczywiście połączone po wifi do tplinka), Zmiany sprzętu dokonalem ze wzgledu na większą prędkość. Na ten moment mam dalej stary router i mniejszą prędkość. Do tej pory byłem zadowolony niestety wszystko zaczęło się pieprzyć od chwili podpisania nowej umowy z tamtą panią, mam nadzieję że nie będę miał przyjemności już z nią rozmawiać, i że wkońcu przyjedzie technik i wymieni ten router na nowy bo wydaje mi się że ta pani z którą dzisiaj rozmawiałem, wie o co chodzi i załatwiła tą sprawę tak jak trzeba. Mam nadzieję że zostaną wyciągnięte jakieś konsekwencje dla tamtej pani bo inaczej sam je wyciągnę ;), po pierwsze stracony czas a po drugie czy podpisaniem umowy przez osobę nieuprawnioną nie powinien się zająć uokik ?

3
Pytanie
 Pytanie

Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Multimedia Polska S.A.?

Ja Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Są 2 przelewy. Podstawa i prowizja :)

Sekretarka
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa odbyła się w przyjemnej atmosferze.

Pytania

Podstawowe pytania o cele w życiu i poprzednich pracodawców

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Marek
Inne
 Pytanie

Nie polecam Multimedia !!! od przeszło dwóch miesięcy występują zakłucenia w odbiorze TV o Internecie nawet nie wspomnę zglaszałem kilkanaście razy a multimedia ma to gdzieś a jak chcą ze mną przedłużyć umowę to dzwonią kilka razy dziennie. Poczytajcie opinie o multimedia żeby nie było że się czepiam. Multimedia? Chyba raczej MULTITRAGEDIA!

1
Hmmm
Pracownik
 Pytanie

Nie otrzymałem kopii umowy o dzieło czy to normalne w tej firmie?

1
Szakal
 Pytanie

Ktoś? coś? może wie co w planach z infolinią Mielec wobec tego że kupila nas Vectra? Zaorają nas? Bo nie wiem co z pracą na infolinii będzie... Vectra ma swoją

TakiMyk
@Szakal

Będzie jak z pracownikami innych sieci, które przejęła V - w końcu pozwalniają wszystkich, zostawią co najwyżej pracowników biur obsługi.

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Multimedia Polska S.A. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

Cosik
@Pytanie

Napewno tak w dziale obslugi Klient Call Center.

Zostaw merytoryczną opinię o Multimedia Polska S.A. - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Multimedia Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii