Multimedia Polska S.A.

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Multimedia Polska S.A.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w Multimedia Polska S.A.? Chodzi o pracę jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, takie ogłoszenie jest na Praca.pl 5 listopada.

Emma Nowy wpis
Inne

Macie jakieś info o stanowisku specjalista ds obsługi klienta?? I co do pensji napisali, że oferują atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych efektów. Czy to znaczy, że nie ma tu stałej pensji? Jest tylko jakaś prowizja czy kasa za akord? I wiecie, ile mniej więcej można zarobić miesięcznie? Napisali, że dają UoP , więc czy w umowie jest zapisany jasno, jak wygląda system wynagrodzeń?

Klient niezadowolony Nowy wpis
Inne

Radzę się dwa razy zastanowić nad wyborem tej firmy. Na infolinii czy w bok każdy mówi coś innego. Zostałam przez pracowników na infolinii wprowadzona dwukrotnie w błąd. Po złożeniu reklamacji dostałam przeprosiny a sprawa dalej nie rozwiązana. Firma nie próbuje pomóc i rozwiązać problem tylko mówią NIE i to ma wystarczyć. Bałagan i niekompetencja. Będę odradzać każdemu to firmę. Nie polecam !

niezadowolony klient
Inne

To NAJGORSZY z operatorów. PODŁĄCZYLI MI ZŁY MODEM, przez co przez dwa lata miałem słaby Internet. NIE DOSTAŁEM za to rekompensaty, ponieważ Infolinia jest tak skonstruowana, żeby NIE MOŻNA było łatwo połączyć się z konsultantem. Po GODZINACH spędzonych na infolinii , technicy, którzy przyszli przez dwa tygodnie nie potrafili naprawić problemu, a jeden NIE PRZYSZEDŁ W OGÓLE! Bez informacji, że go nie będzie , bez możliwości kontaktu. Cztery godziny siedzenia w domu i czekania na niego na darmo. Na infolinii wszyscy mają wszystko w (usunięte przez administratora) Prawda jest taka, że jak już zostaniesz klientem Multimediów, a pojawi się problem, to mają Cię (usunięte przez administratora).

1
Jarosław Nowy wpis
Inne
@niezadowolony klient

Mam podobne doświadczenia

Jarosław
Inne
 Pytanie

Gdynia, ulica 10 lutego, godzina 10.00. wchodzę do nowo otwartego salonu z zamiarem przedłużenia umowy, w środku pełno ludzi, nie dziala to urządzenie do wydawania numerków i trzeba przepytać wszystkich obecnych kto jest za kim....ludzi ok 15 osób i wciąż przychodzą nowi klienci, jedni rezygnują na wejściu inni się dziwią o co tu chodzi? Obsługują trzy panie, jedna kierowniczka naprawia ekspres do kawy, w końcu na kartkach dostaliśmy napisane ręcznie numerki, bardzo długo trwa obsługa jednej osoby, drukowanie niezliczonej ilości kartek, panie niezbyt uprzejmie wyjaśniają o co zapytam, w końcu wydrukowano te umowy które podpisałem, marnotrawstwo papieru, gdybym chciał przeczytać to wszystko przed podpisaniem to wyszedłbym przed zamknięciem..... podpisałem, wciśnięto mi jakiś pakiet pomocy domowej, którego nie chciałem ale niby jest to konieczne przy umowach na 1 rok....poziom i jakość obsługi jak w czasach (usunięte przez administratora) klienci podpisują umowy na opłacanie faktur a traktowani są jak zło konieczne, wyszedłem po 2 h, czas uważam za zmarnowany i nie jestem zadowolony ze sposobu traktowania klientów, chociaż na otwarcie mogliby zapewnić liczniejszą obsługę skoro jedna umowa trwa tak długo, ale mają Cię gdzieś, podpisz i spadaj. Jest rok 2022..... każdego roku obiecuję sobie nie przedluzac więcej umów z tą firmą i tym razem się w tym utwierdziłem.

anonim
Inne

MultiMedia to (usunięte przez administratora) i żenada wiecznie zacinający się modem i obsługa klienta która myśli ze laskę robi jak odp na pytanie. Przedłużanie umowy gorsze warunki niż przy zakładaniu nowej umowy. (usunięte przez administratora) na maxa firma trzymać się na 100km to za mało.(ps jak przyjdzie wam z bankiem bawić bo się płatność zawiesi bez internetu w połowie to będziecie wiedzieć o czym mówię.

1
zawiedziony
Inne

Na infolinii zawsze twierdzą, że problem jest po twojej stronie albo coś się stało z twojej winy... Nawet nie chce im się sprawdzać. Totalna olewka. Szczerze odradzam!

1
Bylyprawcownik
Były pracownik

Proszę o zweryfikowanie Pani Kierownik Basi, w siedzibie Kalisz, ponieważ jest tam duża faworyzacja mężczyzn, zaczynając od lepszych baz klientów, po nie przychodzenia do pracy i usprawiedliwiania ich, a jak kobieta prosi o wolne to kategorycznie nie! Tutaj pójdzie sąd pracy!

4
Mielec
Były pracownik
@Bylyprawcownik

Nie tylko w Kaliszu takie cyrki

ABONENTKA
Inne
 Pytanie

Witam, to jest jakaś totalna porażka. Pierwsza sprawa konsultantka podpisuje umowę bez uprawnienia abonentki, wystarczy znać parę danych i można robić co się chce. :) pozniej bylo tylko ciekawiej umowa została zerwana przez tą samą panią po tym jak powiedziałem że od rozpoczęcie nowej umowy chcę mieć nowy router bo ten nie obsługuje tej prędkości, pani powiedziała że nie będzie to możliwe (ciekawe czy orientuje sie wogole co to jest router). 3 dni później została podpisana umowa ponownie przez tą samą panią, tym razem z upoważnienjem abonentki (chyba się pani nauczyła po ostatniej rozmowie) :) w tym samym dniu poprosiłem o wymianę routera pani mnie umówiła na najbliższy wolny termin to był 3 października, czekałem cały dzień nikt nie przyjechał więc dzwonie a tam mówią że wizyta została skasowana (powód podobno brak modemów, ale nikt nie raczył nawet zadzwonić i poinformować że nikogo nie będzie tylko sam się musiałem dowiedzieć) i czy chce umówić na 7 pażdziernika, w konsekwencji znów umawiała mnie ta sama pani z którą podpisywałem umowę no nic więc czekam nadzszedł 7 października czekałem cały dzień znów nikt się nie pojawił więc ponownie zadzwoniłem a tam co usłyszałem ? Wizyta skasowana ;) i że ma do mnie oddzwonić ta pani z którą podpisywałem umowę jako że już mam jej serdwcznie dość i tak bym nie odebrał, Ale mimo wszystko nikt nie zadzwonił, więc znów zadzwoniłem do obsługi klienta poprosiłem o wymiane routera i czemu technicy nie orzyjechali jak już druga wizyta była umawiana, jeszcze wczesniej poprosiłem żeby mnie nie odsyłali znów do tamtej pani, i że jak może, na szczęście pani na lini tego nie zrobiła i załatwiła sprawę, zgłosiła to do lokalnego bok z prośbą o wymianę bo jak się okazało tamta pani nawet nie może przez telefon umówić wizyty :D tyllko lokalny BOK może to zrobić. I że wogóle jakieś bzdury są tam popisane w systemie. Na ten moment mam gorszy internet niż miałem :) przy wcześniejszym 600mb/s (mierzone po wifi kilka razy w roznych dniach) mialem okolo 400mb/s teraz mam niecałe 300mb/s a co najlepsze mam smartfon z wifi 6 ax, nowy router jeden z nowszych modeli tplink ax 5ghz 3000m/s podłaczony pod stary router światłowodowy kablem ethernet 1gb/s oraz nową wewnętrzną kartę intela do laptopa gamingowago takze wifi 6 ax 3000mb/s (wszystkie sprzęty oczywiście połączone po wifi do tplinka), Zmiany sprzętu dokonalem ze wzgledu na większą prędkość. Na ten moment mam dalej stary router i mniejszą prędkość. Do tej pory byłem zadowolony niestety wszystko zaczęło się pieprzyć od chwili podpisania nowej umowy z tamtą panią, mam nadzieję że nie będę miał przyjemności już z nią rozmawiać, i że wkońcu przyjedzie technik i wymieni ten router na nowy bo wydaje mi się że ta pani z którą dzisiaj rozmawiałem, wie o co chodzi i załatwiła tą sprawę tak jak trzeba. Mam nadzieję że zostaną wyciągnięte jakieś konsekwencje dla tamtej pani bo inaczej sam je wyciągnę ;), po pierwsze stracony czas a po drugie czy podpisaniem umowy przez osobę nieuprawnioną nie powinien się zająć uokik ?

3
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

potwierdzam
Pracownik

Mało już komu zależy na pracy w tej firmie, kogo by nie zapytać to myśli o zmianie miejsca zatrudnienia. W każdym innym miejscu zarobi się więcej, nawet gdyby była to praca fizyczna to i tak warto przynajmniej głowa spokojniejsza bo coraz więcej sfrustrowanych klientów dzwoni. Oczywiście piszę o osobach "najniższego szczebla" na minimalnej krajowej, no ale o ironio to właśnie Ci pracownicy z obsłudze klienta odpowiadają za wizerunek i odbiór firmy, więc tyle dla nich ten wizerunek znaczy - minimalnie. Tak więc niebawem prośby klientów którzy chca rozmawiać z przełożonym zostaną zaspokojone bo odbierac telefony będzie chyba kadra kierownicza :D. PS. Sprostuję jedynie że co do wypłaty to jest na czas, kiedyś była po prostu szybciej

michal

Z całego serca odradzam tego operatora. Mają haniebny sposób okłamywania użytkowników. Proszę za żadne skarby nie wierzyć ludziom z obsługi klienta. W mojej sytuacji przeprowadzki oraz przenoszenia usług, okłamali mnie kilkukrotnie! I tu nie chodzi, że kwestie były 'niedogadane' lecz jawnie pani przez telefon mówiła mi jedno, a operator zrobił coś zupełnie odwrotnego. Nie mogę przedstawić wszystkich momentów kiedy mnie okłamali (więcej mogę opisać jeśli ktoś napisze na multimedia.oszusci@gmail.com). Ale proszę sprawdzić w internecie sprawę sądową, którą MM przegrała i będzie zmuszona do zapłaty 4ml zł kary. Pomimo tego, nadal się nie nauczyli, ponieważ w rozmowie z obsługą klienta, pani uparcie twierdziła, że nie mogę rozwiązać umowy, ponieważ umowa jest na 'usługi cyfrowe', lecz kiedy jej wyrecytowałem paragraf prawa konsumenta (rozwiązanie umowy przed upływem 2tyg od jej podpisania), bez chwili namysłu, potwierdziła, że umowa zostanie rozwiązana - wiedziała, że mnie okłamuje...

2
Odpowiedź
@michal

Proszę zwrócić się do Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o interwencję.

aj
Inne
@michal

JA TEŻ WSZYSTKIM ODRADZAM I JUŻ KILKU MOICH ZNAJOMYCH ODESZŁO Z KOŃCEM GRUDNIA I NADAL DBAM O TO BY ZNAJOMI ODCHODZILI OD TYCH (usunięte przez administratora) I NACIĄGACZY BO TYLKO TO POTRAFIĄ ,TERAZ NAWET WECTRA IM NIE POMOŻE --ZAPŁACIŁAM IM 300ZŁ HARACZU BO ONI TYLKO DZIĘKI TYM HARACZOM JESZCZĄ SĄ NA RYNKU A PRACOWNICY ICH MÓWIĄ ŻE ZŁE OPINIA WYSTAWIA IM KONKURENCJA TAK SIĘ PRZEJMUJĄ TYM ŻE POD KAŻDYM WZGLĄDEM SĄ BEZNADZIEJNI . DLA NICH SZKODA SŁÓW W KOM. TO CO PISZESZ O ICH WYROKU SĄDU TO SPRAWA DOTYCZYŁA ABONAMENTU I BYŁ POZEW ZBIOROWY,JA SLEDZĘ KOM. BO GDYBY KTOS SKŁADAŁ ZBIOROWY POZEW NA NICH ALE W KWESTI JAKOSCI I HARACZU BO Z CHĘCIĄ DOŁĄCZE ,PISZĄC W POJEDYNKE NIC SIĘ NIE ZYSKUJE A ONI MAJĄ NIE ZŁEGO PAPUGE .

3
stanley
Inne
 Pytanie
@michal

Prawda . Czy jest w tym kraju z dobrą opinią?????? Wiadomo w jaki sposób powstały te niby firmy (usunięte przez administratora) Ludzi mają e D.

1
Adam
Inne

Ustalony termin instalacji 25.06 brak instalatora, tel. Do BOK Pani nie wie czemu nie dotarł. Nowy termin za kolejny tydzień!!! Brak poszanowania abonenta z 20 letnim stażem.Moja Decyzja o odstąpieniu od umowy. NIE PODPISUJCIE UMOWY Z TĄ FIRMA TOTALNE (usunięte przez administratora) Szkoda nerwów

1
Clint
Inne

PODNOSZĄ OPŁATY DLA STAŁYCH KLIENTÓW BEZ POWIADOMIENIA I AKCEPTACJI KLIENTA - BANDA NACIĄGACZY !

1
śląsk
Inne

Witam czy wiadomo coś państwu o wystawieniu kar 480 zł za nie zwrócone dekodery po zakończonej umowie mimo potwierdzenia dostarczenia przez poczte Polska , czy od razu sprawe kierować do prokuratury za próbe oszustwa pomijając UOKiK , MAM TAKA SYTUACJE I MIMO ZDJĘC PISM dowodów dostarczenia twardo twierdzą że dekoderów nie otrzymali i żadna reklamacja nie przynosi skutków moze czas na środki masowego przekazu żeby nagłosnić sprawe na cały kraj...

1
Pytanie
 Pytanie

Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Multimedia Polska S.A.?

Ja
Pracownik
@Pytanie

Są 2 przelewy. Podstawa i prowizja :)

Aqq
Inne

Multimedia - tragedia! Wasze dni u mnie są już policzone. Byle do końca umowy i żegnamy się ozięble. Internet - dramat. Niby podnoszą mi prędkość, a zostawiają stary modem, który nie wyrabia. Po interwencji wymiana na nowy, wyposażony w Wi-Fi i... podłączony do mojego starego rutera. Kpina! Jest... jeszcze gorzej niż na starym sprzęcie. Kombinatorstwo galopuje tam po najwyższych szczytach. Nie polecam!

2
Lukass
Inne

Na sylwestra i nowy rok bez tv.jestescie beznadziejni ????????????????.powinni oddawać kasę złodzieje,co chwilę nie ma telewizji

2
Marek
Inne

Witam. Jestem na świeżo po rozmowie z infolinią Multimedia i próbie rozwiązania umowy przez konsultanta ( akurat kończy mi się umowa). Szkoda Waszego czasu.....od razu udajcie się do ich lokali i tam złóżcie wypowiedzenie. A tajnym służbą dam radę.....jak będziecie chcieli złamać delikwenta to w ramach tortur niech dzwoni na ich infolinię,gwarantuję ,że będzie błagał o litość ......i długo się nie podniesie.

1
A.J
Inne

SĄ TRAGICZNI POD WZGLĘDEM JAKOSCI USŁUG ,CIĄGŁE USTERKI ,DŁUGI OKRES OCZEKIWANIA NA TECHNIKA ,PRACOWNICY ICH BIURA ŻERO FACHOWEJ WIEDZY I NEGATYWNE NASTAWIENIE DO KLIENTA . STOSUJĄ MĘTODE ALBO AKCEPTUJESZ DŁUGI OKRES OCZEKIWANIA NA TECHNIKA I POWTARZAJĄCE SIĘ USTERKI SPOWODOWANE W MOIM PRZYPADKU INGERENCJĄ INNYCH W STARE OKABLOWANIE NA KLATCE SCHODOWEJ ALBO NIE .JA NIE DOCZEKAŁAM W TYM STANIE DO KOŃCA UMOWY I PRZESZŁAM DO VOICE--NET I LEPIEJ NA TYM WYSZŁAM IM DAŁAM 300ZŁ KARY A CONAJMNIEJ 10 ZNAJOMYCH ODEJDZIE W PIERWSZYM KWARTALE,.BO WIDZĄ U MNIE JAKOS TERAZ I SLEDZILI PRZEBIEG MOJEJ SPRAWY Z NIMI . JA TEŻ WIDZĘ JAK WYGLĄDA INTERNET I TV A POMYSLEC ŻE ZAMIERZAŁAM KUPIC NOWY TELEWIZOR BO JAKOS BYŁA TAKA TRAGICZNA .WSZYSTKIM RADZE ZAWIJAC SIĘ OD MULTIMEDIA I WECTRY GORSZYCH DOSTAWCÓW NIE MA ,NAWET NA PRZEDSTAWICIELA ICH NIE STAC A TECHNICY KTO SIĘ ZATRUDNI TO ZARAZ UCIEKA ,PRACOWNICY BIUROWI CHYBA RYLKO DZIĘKI NAKŁADANYM KAROM SIĘ UTRZYMUJĄ JESZCZE.

1
Ilona J
Inne

Niestety nie wywiązywali się z warunków umowy. Internet w jedynym pokoju praktycznie działał mi ciągłych interwencji. Z programami w multiroomie było słabo często kanały się zmieniały usuwały się same i było je potem trudno ustawić. Byłam wieloletnią klientką i nie dostawałam ciekawych promocji. Dopiero po złożeniu rezygnacji dzwonią do mnie z nowymi ofertami. Nie polecam.

1

Zostaw merytoryczną opinię o Multimedia Polska S.A. - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Multimedia Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Multimedia Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Multimedia Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Multimedia Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Multimedia Polska S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Multimedia Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii