Jak się Wam teraz pracuje w firmie? Słyszałam, że były zmiany?
Jak to generalnie jest z ta praca „zdalna” teraz na obsłudze klienta z językiem angielskim? Maja ofertę wystawiona, pod która warunki akurat spełniam i piszą na froncie o tym, że to hybryda lecz w benefitach widzę „możliwość pracy zdalnej” taka by m bardziej odpowiadała bo spoza Bielan jestem. jakieś konkretne warunki musze przy tym spełniać?
Jak się Wam teraz pracuje w firmie? Słyszałam, że były zmiany?
Czy w MSI Polska Sp z o. o. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
Widzę że co kilka 2,3 miesiące firma aktualizuje oferty pracy na to stanowisko ,trochę dziwne. Tak jakby się ludzie co chwilę zwalniali....A na dodatek to w ofercie nie ma podanych zarobków jak i w większości ofert......
Tak czytam o tym przydługim wdrożeniu i zastanawiam się, na czym polega problem. Czy wyście mieli z tym trudność, czy firma robi onboarding w taki sposób, że trwa to za długo? Pytam bo teraz jest rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim i tak mnie to uderzyło, czy w tym wypadku też jest jakaś katorga na początku?
Jestem byłym pracownikiem.Przepracowałem rok jako serwisant płyt.Mam bardzo bogate wspomnienia z tej firmy.Poznałem tam bardzo ciekawych ludzi.Praca jest ok.Myślę że zaklimatyzowanie się mogło by troszkę mniej zająć czasu ale da się przeżyć:).Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam kolegów.Jeszcze jedno firma na koniec uczciwie wypłaciła za urlop itp.więc na plus.
Wspomniałeś o zaklimatyzowaniu. Miałeś na początku jakieś wdrożenie żeby łatwiej wejść w obowiązki? Pomagał ci ktoś z pracowników czy było szkolenie?
Tak było wdrożenie szkolenie przez pracownika serwisu.To jak szybko pojmiesz robotę zależy też od Twojego doświadczenia i jak szybko przyswajasz wiedzę:).Ja się przyznam już młodzikiem nie jestem więc problemy były:).Myślę że jeśli spotkali byśmy się w łatwiejszych czasach ekonomicznie to nadal pracował bym w MSI.
Czy ktoś posiada wiedzę jak długo czeka się na telefon po wysłaniu swojego cv?
telefonu nie dostajesz po wysłaniu cv tylko dopiero po zatrudnieniu. najczęściej xiaomi.
Aleś ty dosłowny. Chyba chodziło o informacje zwrotną przy rekrutacji. Ale jak już wspominasz o telefonie to laptop też dadzą?
A oprócz telefonu macie jeszcze jakieś benefity? Dodatki do wynagrodzenia? Rozumiem, że twój komentarz jest troszkę prześmiewczy ale poprosiłabym o normalną odpowiedź.
Jaka atmosfera panuje w firmie MSI Polska Sp z o. o.? Są ogłoszenia na Pracuj.pl z 19 kwietnia. Czy jest rotacja?
Ile może zarobić nowy pracownik magazynu na Bielanach, warto rozpatrywać ofertę pracy?
Jak wam się pracuje w MSI????????? w KTórym dziale jest najlepiej?????
Najlepszy dział marketingu w Polsce. Duże uznanie dla wieloletnich pracowników tego działu, szczególnie szeregowych!
Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna w MSI Polska Sp z o. o.? Co poradzicie osobie poszukującej tam pracy? Na Pracuj.pl pojawiło się 11 września kilka ogłoszeń.
Czy w MSI Polska Sp z o. o. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Ja mam pytanie dla Was pracowników serwisu jako klient. Jak wygląda naprawa kart graficznych ? Bo od marca mam padniętą Msi RTX 3080 SuprimX. Jest w ogóle możliwość wymiany przez Wasz serwis na nową po stwierdzeniu trwałej usterki ? Kartę trzymam dlatego tak długo,bo problem był z dostępnością tej serii. Dostępność się ostatnio poprawiła,ale ceny niestety są masakrycznie wysokie. Ja za kartę w grudniu dałem 3999zł,dziś kosztuje w X-kom (tam kupiłem i to przez ten sklep muszę reklamować) 9399zł ! Z racji tego chciałbym uniknąć zwrotu kasy,bo nic za to nie kupię :( Dlatego pytam tutaj jaka jest szansa że sprzęt zostanie wymieniony na nowy
Jak wpadnie twoja karta w nasze ręce to będziemy ją trzymali tak długo aż ci się odechce kupować cokolwiek z tej firmy.Malo tego zmniejszymy jej wydajność pozdrawiamy zespół MSI
Już mi się odechciało ;) Nie wiem jak można zmniejszyć wydajność GPU, więc proszę nie pisać takich bzdur. Czekam od marca więc miesiąc w tą czy w tą nie robi mi różnicy. A tak w ogóle,to po twojej odpowiedzi nie sądzę żebyś był pracownikiem tegoż serwisu. Prosiłbym o odpowiedź osoby kompetentne
1. nielegalne oprogramowania testowe pobrane z interntu jak i całe systemy operacyjne! 2. codziennie masz możliwość zostać na nadgodziny jak i całą sobote mozna przyjść i robić NA CZARNO NIE LEGALNIE!!! 3. serwisant jest na koncu, ludzie z magazynu są lewel wyżej i tylko z magazynu mozna awansowac na lidera, kierownikia.. ale to też trzeba umieć nastawić tylną część... pucowanie się i kablowanie jest na porządku dziennym, każdy chce sie wykazać i wspiąć się na twoich błędach! 4. robisz za najniższą krajową... nie wyrobisz normy! a są dni gdzie nic nie dostaniesz albo zrobisz 5 bo więcej nie ma... to praca dla tych którzy wolą siedzieć (taki mają chwyt marketingowy ze możesz zrobić dużo ale nie ma z czego haha) i będziesz składać kartony bo często nie ma nic do roboty! nie wiem co to za polityka pierwszy raz takie cos widzę ze trzeba prosić sie o jakieś zajęcie... 5. kupiłem u nich sprzęt za cenę praktycznie taką samą jak na olx od obcej osoby (skusiłem sie tylko dlatego ze zapewniali ze mam gwarancje do póki u nich pracuję...) jednak kiedy sprzęt przestał działać powiedzieli ze gwarancja jest na 3miesiące, po naleganiu zaproponowali wymianę na jakiś słabszy i starszy model tłumacząc bo muszą mieć dla klientów... ale jak klient uszkodzi sprzęt to mu naprawią lub wymienią na nową sztukę nawet z winy klienta! 6. zero szacunku do pracownika myślą ze wezmą sobie kogoś z przystanku, nowego i nauczysz a on będzie tańszy a ty potem bujaj sie ;) ...oszczędzają, nie ma czym testować sprzętu klientów, nie ma procesorów, jeden procesor na cały serwis, kiedy klient skarży się ze nie działa płyta to nie ma jak sprawdzić... są nawet akcje tego typu ze każą nie naprawiać bo nie ma procesorów hahaa pracowałem w różnych serwisach tego typu ale takiego czegoś jescze nie widziałem, popracowałem pare lat ale nie ma co liczyć... zrezygnowałem a oni na to liczą ze znają na moje miejsce jakiegoś buca ;d aha i na koniec ktoś "ukradł" dysk z mojego stanowiska i chcieli wmówić mi ze to ja ;d (mają kamery na których nie mogli sie doszukać kradzieży... hahaha żenada! )
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w MSI Polska Sp z o. o.?
kierownicy lubią kablować w końcu tak znaleźli się na swoim stanowisku :D słuchają się jak baranki przełożonego a ty juz napewno nie masz nic do gadania
Nie do końca rozumiem. Chodzi Ci o plotkowanie, czy coś innego? Co masz na myśli, że pracownik nie ma nic do powiedzenia, jego sugestie nie są brane przez pracodawcę pod uwagę?
Jak wyglada obecnie praca na serwisie? Planuje przeprowadzke i juz troche mysle o MSI.
Czym MSI Polska Sp z o. o. zachęcają? Jakie mają dodatki?
Firma Gamingowa msi jest ogólnie super ,ale praca w tej firmie do takich już nie należy .... Kierownictwo to jedno wielkie GÓ$#@
Na jakie wynagrodzenie może liczyć pracownik na stanowisku serwisant?
nowy paź dostaje 3k na ręke! (nie ważne ze nigdy nie trzymałeś lutownicy, ze nie wiesz jak wygląda rezystor.. nauczą cie) po roku zabiorą Ci premie "wyrównawczą" dostaniesz minimalna krajową i to będzie moment kiedy zrozumiesz ze to nie ma sensu :D
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MSI Polska Sp z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy MSI Polska Sp z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.