Mrówka Włocławek to postacie jak z bajki sami nie wiedzą po co przychodzą do pracy, zawsze mają pod górkę i nie po drodze do klienta. Gdy popełnią pomyłkę lub nie wykonują swoich obowiązków, winą jest klient który tu przylazł i mało stosownie określił co chce nie sprawdził czy gwiazda w kasie dobrze policzyła i najważniejsza z ważnych Pani przez duże P kierowniczka niczym z Mcdonalda wystawiła fakturę. Z żalem patrzę jak można zabić przyjemność z zakupów i zniszczyć czyjś pomysł na biznes przy pomocy nieskalanych myślą.
(usunięte przez administratora)
Koleżanko, nieładnie. Jak z nami pracowałaś to ciągle z kimś darłaś koty i miałaś fochy. Nagrabiłaś sobie u połowy załogi a teraz piszesz głupoty . Jak było Ci tak źle to po co tyle lat z nami pracowałaś ? Ja pracuję tu o wiele dłużej niż Ty i z żadnym Twoim zdaniem się nie zgadzam. Ogarnij się bo nigdzie długo nie popracujesz. Kierownicy mieli do Ciebie i tak dużo cierpliwości i gwarantuję Ci, że ani w Obi ani Casto by Cię tak długo nie trzymali. Mimo wszystko życzę Ci powodzenia (wystarczy trochę pokory).
Jestem bardzo negatywnie nastawiony do tego sklepu i w jaki sposób traktują swoich klientów. Po zakupie halogenu z żarnikiem ( który notabene stal rozłożony na wystawie), i sprawdzeniu go w domu okazało się że jeden halogen nie świeci A drugi przerywa. Następnego dnia udalem sie do tego sklepu i poprosiłem i zwrot pieniędzy za uszkodzony towar. W odpowiedzi dowiedziałem się ze musze czekać 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. W ciągu 14 dni nikt się do mnie nie odezwał. Ponadto z uwagi na pracę musiałem kupić inny halogen bo pracować po ciemku się nie da. Gdy zadzwoniłem dowiedziałem się ze dostane nowy halogen który erocil od producenta. Poinformowałem ze żądam zwrotu pieniędzy gdyż mam już inny halogen. Pani powiedziała że taką decyzję może podjąć jedynie kierowniczka sklepu. Czy nieprosciej byłoby zabrac uszkodzony towar i oddać pieniądze. Co to za chora polityka sklepu. Sprawę zglosze jeszcze do rzecznika praw konsumenta i proponuje wszystkim aby zastanowili się czy warto tam cokolwiek kupować.
Polityka chora obsługi sklepu, ponieważ robiąc zakup bez sprawdzania czy jest sprawny, ponieważ sklep nie posiada wykwalifikowanych pracowników do tego Po sprawdzeniu w domu produkt po podłączeniu jest uszkodzony i Wielki kłopot bo kierowniczka sklepu nie chcę wymienić ani zwrotu gotówki dokonać Poprostu porażka ten sklep obsługa
Pieniądze wczoraj zostały oddane,jednak można było zwrócić gotówkę...... Wiem że sklepu nikomu nie polecę... Pozdrawiam
Ten sklep to porażka. Obsługa nie miła i nie kompetentna. Zamówienia nie realizowane w terminie. Nie polecam
To prawda. Kierownictwo sklepu do wymiany zwłaszcza ta Pani która ma problemy emocjonalne i nie potrafi zapanować nad emocjami. Ten sklep to porażka lepiej isc do Obi i Castoramy
Dziś chciałem dokonać zakupu w sklepie ale niestety się nie udało. Pani z kasy oświadczyła że nie posiada drobnych do wydania reszty, była godzina ok. 10.00 myślę że sklep który reklamuje się jako przyjazny dla klienta powinien zadbać o odpowiednią ilość drobnych w kasie. Nie znam cennika produktów ze sklepu i trudno jest przygotować odpowiednią kwotę do zapłaty. Była to ostatnia moja wizyta w tym sklepie i nikomu nie polecam.
Powiem o Mrówce a raczej pracowniku który pomógł mi bez słowa zawahania. Szukałem deski do geberitu miałem szablon geberitu firmy Cersanit wszedłem minuta i wyszedłem z towarem. Zaś w Obi kierownik działu nie umiał ogarnąć a a do tego pracownicy mówili Pan se znajdzie w internecie tak samo jak i w Castoramie... Tak że polecam mała ale solidna Mrówkę
Ile tam jest działów ?
A może mi ktoś podpowie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?
Niskie ceny, miła obsługa. Polecam.????????????
Jak długo trwa proces wdrażania się w firmie?
Mam pytanie. Jakie obowiązki ma kierownik marketu. Czy to dobra "fucha". W tej firmie kierownik to "szycha" czy popychadlo? Jakie zarobki?
Na czyje konto idą punkty? Dokonywałam zakupów na dziale elektrycznym za ponad 1500 zł. NIKT nie poinformował mnie o punktach Paybacku .Przypadkiem przy niezatłoczonej klientami kasie zauważyłam,że jest niewielka tabliczka informacyjna o punktach Payback . Po zapytaniu kasjerki usłyszałam,że są naliczane punkty za zakupy. Szkoda,że tak późno.Zwróciłam uwagę,że w dużych i szanujących klienta sklepach każdy kasjer (zwłaszcza przy sumach powyżej 200 zł) pyta o Paybacka.Jak można tak postępować? To samo spotkało mnie z kontaktami,po złożeniu większego zamówienia na moich oczach sprzedawca zniszczył kartkę ,żeby pobrać nową cenę na zamówione kontakty, które kupowałam wcześniej z wyprzedaży.
Na czyje konto idą punkty? Dokonywałam zakupów na dziale elektrycznym za ponad 1500 zł. NIKT nie poinformował mnie o punktach Paybacku .Przypadkiem przy niezatłoczonej klientami kasie zauważyłam,że jest niewielka tabliczka informacyjna o punktach Payback . Po zapytaniu kasjerki usłyszałam,że są naliczane punkty za zakupy. Szkoda,że tak późno.Zwróciłam uwagę,że w dużych i szanujących klienta sklepach każdy kasjer (zwłaszcza przy sumach powyżej 200 zł) pyta o Paybacka.Jak można tak postępować? To samo spotkało mnie z kontaktami,po złożeniu większego zamówienia na moich oczach sprzedawca zniszczył kartkę ,żeby pobrać nową cenę na zamówione kontakty, które kupowałam wcześniej z wyprzedaży. Moje sugestie dla Mrówka: Zamiast obserwować,co klienci najchętniej kupują i podwyższać ceny,dobrze byłoby poszukać produktów równie dobrych jak markowe i polecać je klientom. Jest tu kilku miłych specjalistów ,ale trzeba trafić na dobrych handlowców. Lubię atmosferę w Mrówka za: duży asortyment na niedużej powierzchni.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mrówka?
Zobacz opinie na temat firmy Mrówka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mrówka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!