Miniaturka

Mariusz Kania Metrohouse Franchise S.A.

Od początku lat dziewięćdziesiątych związany z rynkiem nieruchomości. Do roku 1996 pracował jako pośrednik w obrocie nieruchomościami a następnie przez kolejne 2 lata jako szef zespołu agentów w warszawskiej agencji nieruchomości Unikat. Od 1998 roku współtwórca i udziałowiec firmy Unikat Promocja Media zajmującej się organizacją targów, konferencji i wydawnictw związanych z polskim rynkiem nieruchomości a następnie właściciel i Prezes Zarządu firmy Promocja Nieruchomości. Twórca pierwszych w Polsce profesjonalnych badań popytu i preferencji na rynku nieruchomości zrealizowanych przez firmy Gallup a w kolejnych latach SMG/KRC. Współredaktor ponad 40 wydawnictw poświęconych rynkowi nieruchomości. Organizator blisko 100 imprez konferencyjno – targowych o nieruchomościach. W latach 2002 – 2005 na stanowisku Dyrektora zarządzającego kierował CEE Międzynarodowe Targi Warszawskie – polskim oddziałem Expomedia Group – spółki notowanej na giełdzie w Londynie. W tym okresie zorganizował ponad 30 międzynarodowych imprez targowych z udziałem przedstawicieli reprezentujących ponad 50 państw. Znaczna ich część to imprezy związane z tematyką nieruchomości, między innymi: Targi Mieszkań i Domów, Konferencja Warszawski Rynek Nieruchomości, Polski Rynek Nieruchomości a także Międzynarodowe Targi Nieruchomości Krajów Wschodzących EMPEX w Londynie. Od października 2005 roku akcjonariusz i prezes Metrohouse S.A.. Inicjator powołania do życia w 2010 r. Polskiej Izby Nieruchomości, prezes zarządu Izby. Mariusz Kania urodził się w 1973 roku, mieszka w Warszawie, ma żonę i troje dzieci.

Przeczytaj cały wywiad »

Metrohouse Franchise S.A.
2/5 Na podstawie 143 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Metrohouse Franchise S.A.