Pracowałem tam i nikomu nie polecam wynagrodzenia żenada. A kadra zarządzająca amatorka zero pojęcia, nawet nie chce mi się pisać o tym serwisie.
Jako niedoszły pracownik nie polecam. Oferowali mi współpracę, po spotkaniu i rozmowie z poprzednim pracownikiem zrezygnowałem. Ludzie tam nie odchodzą bez powodu. Więc lepiej nie wpaść w to.
Zatrudniaja ludzi na umowe pod agencja ..no chyba ,ze jestes znajomym kierownika serwisu to wredy jestes pod mercedesem. Stosuja polityke pracownikow dwoch kategorii. Pod Mercedesem I pod agencja. Ci lepsi maja stale stanowiska ,swoje biurka ,a reszta na zasadzie skoczkow . Wiem z autopsi...
Brak jakiejkolwiek wiedzy I kompetencji ,ze strony ,,kierownikòw serwisu" ,teraz zrobilu z siebie dyrektorow ,gdy MB Sosnowiec odlączył sie od Warszawy . Szczegolnie jedna osoba z calej tròjki (usunięte przez administratora)to kompletnie pozbawiony jakiejkolwiek wiedzy o zarzadzaniu ludzmi. Udaje ,ważnego goscia..chodzac sztywno jakby (usunięte przez administratora)bark podstawowej znajomosci J.Angielskiego...,tylko wchodzenie w Tyler zarzadowi ...znienawidzony przez cala ekipe,ktora musi go tolerowac...człowiek ktory nie nadaje sie nawet do zamiatania. Odkad tzw. Swieta trojca przejela po napeawse dobrych,kompetentnych kierownikach ( ktorzy przeszlinjiz na emeryturu) caly serwis stal sie jedna,wielka sztuwna korporacja..jedynoe ekipa ,ktora tam jeszcze pracuje powoduje ,ze klienci tam przyjezdzaja..,bo z calego serwisu ,tylko cala ekipa mechanikow ,mistrzow I doradcow zasluguje na miano kompetentnych. Dobrze ,ze salon przejmowany jest za niedlugo przez firme ,ktora mam nadzieje zrobi porzadek z ta trojka smiesznych I pozbawionych empatii do zalogi smiesznych smerfow. Polecam serwis ,ekipe ale kadra zarzadzajaca,psuje cala atmosfere..kategorycznie I bezapelacyjnie do natychmiastowej wymiany...tylko znajomosci,uklady zero zdrowego rozsadku I podejscia normalnego do pracownikow.
Pracowałem tam i nikomu nie polecam wynagrodzenia żenada. A kadra zarządzająca amatorka zero pojęcia, nawet nie chce mi się pisać o tym serwisie.
Jako niedoszły pracownik nie polecam. Oferowali mi współpracę, po spotkaniu i rozmowie z poprzednim pracownikiem zrezygnowałem. Ludzie tam nie odchodzą bez powodu. Więc lepiej nie wpaść w to.
Zatrudniaja ludzi na umowe pod agencja ..no chyba ,ze jestes znajomym kierownika serwisu to wredy jestes pod mercedesem. Stosuja polityke pracownikow dwoch kategorii. Pod Mercedesem I pod agencja. Ci lepsi maja stale stanowiska ,swoje biurka ,a reszta na zasadzie skoczkow . Wiem z autopsi...
Niniejszą opinie nie piszę jako pracownik, lecz klient. Ten salon jest niczym pokój osobliwości. Z jednej strony miła obsługa na poziomie serwisu, rzetelne omówienie celu przeprowadzenia akcji serwisowej, otwartość na etapie ustalania terminu... Z drugiej wyjątkowo opryskliwe i właściwie niemal ignoranckie podejście Pana w dziale części. Niestety tacy pracownicy rzutują na atmosferę pracy i opinię o całej firmie. Spędziłem w salonie cztery godziny, siedząc w upale obok działu części. Towarzyszył mi brudny i pusty dystrybutor wody, lecz ani razu nie zapytano czy nie chciałbym się czegoś napić. Wspomniany już Pan z działu części nie zważając na moją obecność i innych klientów, prowadził za to rozmowę z innym "mistrzem" z słuchawką w uchu, który w sposób dość arogancki wypowiadał się o pracownikach serwisu. Przykry obrazek, salon niby na poziomie, a takich dwóch potrafi zniweczyć pracę i starania innych.
@Kandydatka a na jakie to było stanowisko rekrutacja?
Zostałam zaproszona na rozmowę rekrutacyjna przez miła Panią, przyjeżdżając na rozmowę zastałam na recepcji dziewczynę i chłopaka po krzywym sporzejniu recepcjonistki oznajmiłam ze przyjechałam na rozmowę, okazała zdziwienie i rzekła do kolegi obok to my mamy jakieś rekrutacje po czym powiedziała mi ze muszę poczekać przeszłam sama do góry i po paru minutach podszedł do mnie jakiś mężczyzna zaprosił do swojego pokoju, nic konkretnego nie powiedział tylko ze mam powiedzieć pare słów o sobie o warunkach pracy nic nawet nie podał mi ręki co to za kultura biznesowa ? Bo co jestem młoda kobieta to nie należy mi podania ręki na rozmowie rekrutacyjnej ? Trwało to 10 minut kompletna strata czasu bo niedowiedzialam się nic tylko tyle ze robią wstępne rozeznanie wśród kandytatów to macie przecież CV według tego było trzeba sobie zrobić wstępne rozeznanie, strata paliwa tylko. Firma w ogóle nie warta uwagi.
Niestety zarozumialstwo pracowników (głównie młodych dziewczyn) w salonach marek premium jest widoczne gołym okiem. To kwestia braku dojrzałości takich osób i poczucia bycia lepszym od innych. Studiują zaocznie, w pracy wbijają się w eleganckie ciuchy od Zary i na zewnątrz wyglądają jak businesswoman a w salonie praca na recepcji :-)
Brak profesjonalnej diagnostyki wciskanie klientowi dodatkowej awarii w samochodzie co dla mnie było 3000.00 kosztem a zwrócona cześć zalana w kartonie olejem dla braku możliwości sprawdzenia.Od 3 dni od odbioru nadal samochodu nie używam jest w silny zapach paliwa którego nie da ujarzmić.Brawo Sosnowiec przez takie naprawy możecie zniechęcić każdego posiadacza do tej marki samochodu i wizyty u was.Będę omijać szerokim kołem
Ile zarabia konserwator w takiej renomowanej firmie?
Dziś tj 21.01.2020 AD umówiłem się na serwis opony (uchodzi powietrze ok o,2 ATm/ dobę) na godz 13:30 jest godz 15:50 nadal czekam. Gratuluje szybkości obsługi. Nie ukrywam jestem rozczarowany i zażenowany taką obsługą, myślę ze zostaną wyciągnięta konsekwencje wobec osób odpowiedzialnych za lekceważenie klienta
Wizyta w salonie to przykry obowiązek. Wymiana czynnika chłodniczego - czas 6 godzin do odbioru damochodu !!!!
Czy obecnie firma prowadzi rekrutacje, jeżeli tak to na jakie stanowiska?
Dobra ekipa!
Chłopaki robią tam dobrą robotę, naprawdę ciężko pracują. Bardzo profesjonalna obsługa, sprawy rozwiązywane na korzyść klienta i ta sumienność, której brakuje wielu firmom w zakresie motoryzacji. Cieszę się, że znalazłem ten salon.
pracują tu kompetentni ludzie, za to plus
Jeszcze odpowiednia opinia co do poziomu. Brak benefitów, niska pensja, brak premii, czy awansów, tyle dowiedziałem się na rekrutacji.
Polityka firmy, brak premii czy podwyżek znacznie zniechęcają pracowników. Na pracuj pełno ogłoszeń, wszyscy się masowo zwalniają.Pracujesz 10 lat a zarabiasz tyle samo, albo udało Ci się przez ten czas dostać podwyżkę 200 zł. Zarobki w granicy 2500, na więcej nie ma co liczyć. Pracy sporo i więcej, bo wrzucają obowiązki po zwalniających się. Cieszę się że już nie mam do czynienia z tą firmą.
A mnie wcale nie dziwi, że firma zmienia się . Każda z firm ciśnie o wyniki to logiczne!
nieprzyjemna atmosfera, nacisk na wyniki, problemy z urlopami, ciagle zmiany orgaanizacyjne, duza rotacja.
@anonymous, czy skorzystałeś z oferty pracowników serwisu Mercedes-Benz w kwestii naprawy auta? Serwis poinformował Ciebie o tym dlaczego nie mogą naprawić tej usterki w ramach gwarancji tylko musiałeś dopłacać 50% kosztów? Opisz, proszę, w sposób bardziej szczegółowy przedstawioną sytuację.
Zero wiedzy na temat technicznych spraw serwisowych ,ludzie bez wiedzy technicznej myślą że komputer wszystko za nich zrobi trzy razy byłem z jedną usterką wmawiają mi że mi się wydaje że auto szarpie przy zmianie biegów za ostatnią naprawę zaproponowali mi że dla stałego klienta pokryją 50% kosztów w aucie które było na gwarancji Jednym słowem WSTYD .Ponadto ludzi oceniają po wyglądzie ,myślą że tylko osoba pod garniturem może jezdzić ML.Miałem kilka nowych aut jakbym miał ocenić podejście do klienta w skali 1 do 10 lub w porównaniu do innych salonów to ML Sosnowiec może liczyć na 2 z minusem. Jestem bardzo rozczarowany oraz zniesmaczony postawą ML .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mercedes-Benz?
Zobacz opinie na temat firmy Mercedes-Benz tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.