Niestety na przestrzeni lat da się zauważyć znaczące pogorszenie w funkcjonowaniu restauracji. Piszę to jako były pracownik i klient (nie, nie uznaję mitycznego GOŚCIA). Pracowałam w tej restauracji dluższy czas od 2011 roku, czyli prawie od początku jej istnienia. I z pełnym przekonaniem stwierdzam, że jedyną kierowniczką która "dawała radę" na 100% była ta, która tę "restaurację" otwierała. Po jej odejściu wszystko zaczęło schodzić na psy.. traktowanie pracowników przez "kierownictwo" też zaczęło pozostawiać wiele do życzenia. Jak najnowsza kadra i właściciele traktują pracowników nie wiem, ale odkąd ten mc zmienił właściciela to obsługa i wygląd restauracji pozostawiają wiele do życzenia. Pracownicy miotają się jak dzieci we mgle, mam wrażenie, że nikt ich nie uczy, a karty szkoleń instruktorzy wypełniają na kolanie. Wielka szkoda, bo miejsce naprawdę ma potencjał, a niestety kojarzy się już coraz gorzej. I mała uwaga - "goście" doskonale słyszą, jak drzecie się na pracowników.
Też uważam że Pani Elżbieta miała to cos i wspominam ją bardzo dobrze - empatyczna pomocna itd. ja uważam że zawsze się miotali pracownicy od momentu zmiany standardów obsługi i wytycznych firmy mc.donalds i standardów biznesowych , zawsze były krzyki zgrzyty itd , pracowałaś 2 sezonie letnim to wiesz dobrze co tam się dzieje . Niestety to jest praca w gastro więc trzeba być odpornym na stres emecjonalny i fizyczny Praca w gastronomii nie należy do najłatwiejszych. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak to wygląda , duża presja .
Jakie są warunki zatrudnienia w McDonald`s?
Niestety na przestrzeni lat da się zauważyć znaczące pogorszenie w funkcjonowaniu restauracji. Piszę to jako były pracownik i klient (nie, nie uznaję mitycznego GOŚCIA). Pracowałam w tej restauracji dluższy czas od 2011 roku, czyli prawie od początku jej istnienia. I z pełnym przekonaniem stwierdzam, że jedyną kierowniczką która "dawała radę" na 100% była ta, która tę "restaurację" otwierała. Po jej odejściu wszystko zaczęło schodzić na psy.. traktowanie pracowników przez "kierownictwo" też zaczęło pozostawiać wiele do życzenia. Jak najnowsza kadra i właściciele traktują pracowników nie wiem, ale odkąd ten mc zmienił właściciela to obsługa i wygląd restauracji pozostawiają wiele do życzenia. Pracownicy miotają się jak dzieci we mgle, mam wrażenie, że nikt ich nie uczy, a karty szkoleń instruktorzy wypełniają na kolanie. Wielka szkoda, bo miejsce naprawdę ma potencjał, a niestety kojarzy się już coraz gorzej. I mała uwaga - "goście" doskonale słyszą, jak drzecie się na pracowników.
Też uważam że Pani Elżbieta miała to cos i wspominam ją bardzo dobrze - empatyczna pomocna itd. ja uważam że zawsze się miotali pracownicy od momentu zmiany standardów obsługi i wytycznych firmy mc.donalds i standardów biznesowych , zawsze były krzyki zgrzyty itd , pracowałaś 2 sezonie letnim to wiesz dobrze co tam się dzieje . Niestety to jest praca w gastro więc trzeba być odpornym na stres emecjonalny i fizyczny Praca w gastronomii nie należy do najłatwiejszych. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak to wygląda , duża presja .
Jak długo trwa proces awansu w McDonald`s?
Jaka umowa obowiązuje w McDonald`s podczas okresu próbnego?
Żenująca obsługa. Całkowicie nie przygotowani na obsługę autobusu a przecież stoją przy drodze szybkiego ruchu. Pomylone zamówienia, dzieci czekały godzinę na zamówiony i opłacony posiłek. Po poproszeniu kierownika punktu, przyszła Pani która powiedziała, że nie ma sobie nic do zarzucenia bo wydają zgodnie z zamówieniem co było nie prawdą. Zamówienia dostawali obcy ludzie którzy przyszli po nas. Poprosiliśmy Panią o nazwisko nie podała odpowiedziała tylko że możemy sobie pisać do firmy. Oczywiście słowa przepraszam też nie usłyszeliśmy. Nie polecam, omijać z daleka. Na szczęście na trasie Gdańsk Olsztyn to nie jedyny punkt wiec proszę omijać.
Wslanie zastanawiam sie nad przyjsciem do pracy na pol etatu. Vo sadzicie?
Jeden z niewielu źle działających lokali . Żenada i to w największym wydaniu . Szczere gratulacje za obsługę klienta i zamknięte drzwi dla osoby zarządzającej .
Najlepsza decyzja Ania M. jako kierownik ❤️ Menager z doświadczeniem, wiedzą i ludzkim podejściem. Aniu życzę Ci abyś nadal była taka jesteś. I abyś sprostała wyzwaniu i została na dłużej bo takich ludzi tam brakuje. Pani Agato,Panie Zbyszku najlepsza decyzja z możliwych❤️ nie zmarnujcie tego ;) gdybyście tą decyzję podjęli kiedy przejęliście restauracje myślę że wiele osób by zostało. Taka rada...zmiana na stanowisku personalnej która grafik zmienia z dnia na dzień nawet nie informując o tym pracownika i będzie lepiej. Mimo wszystko życzę Wam jak najlepiej i powodzenia! Były pracownik????
Zgadzam się z opinią w 100% ! Aniu cierpliwości i błagam nie zmieniaj się! Właściwy człowiek na właściwym miejscu!
Pracownicy nie noszą maseczek jedzenie robią bez rękawiczek Długi czas oczekiwania na zamówienie Zamiast herbaty dostałam tylko wodę
Goście narzekają na długi czas oczekiwania. Podziękujcie za to kierowniczce i personalnej, że brakuje rąk do pracy bo nikt nie chce tam pracować. Wielu doświadczonych pracowników odeszło właśnie przez te osoby i ich podejście oraz brak szacunku do pracowników. Rada dla właścicieli. Póki te dwie Panie będą tam rządzić sytuacja się nie zmieni a wręcz przeciwnie. Pozwoliliście odejść pracownikom, którzy mieli wiedzę i zapierdzielali na pełnych obrotach. Pozwoliliście na awanse osób które nie mają pojęcia o pracy w fast foodzie. Nic dziwnego że pracownicy mają dość pracowania za menagerow. Awans bo się siedzi cicho i przytakuje guru. Tam liczy się podlizywanie i trzymanie z kim trzeba a nie wiedza i doświadczenie.
Żenada.. dlugo obsługa i w dodatku nie to co potrzebuje :(
Odradzam. Fatalna organizacja pracy a w zamówieniach na wynos zawsze czegoś brakuje. Żenada!!!!!
Praca w tej „firmie” to jedna wielka porażka.. jeżeli chcecie podupaść psychicznie to idealne miejsce! Ciągle wydzieranie się kierowniczki na pracowników czy to jest normalne? Robienie sobie żartów z pracowników, czy to też jest normalne? A osoba która układa grafik to najpierw powinna zapoznać się z kodeksem pracy a później brać się za takie rzeczy….. Ale najlepiej robić wszystko aby „guru” było najlepiej… Potrafią tylko siedzieć na dupsku i nawet nie pomogą gdy jest potrzeba….
(usunięte przez administratora) w stosunku do młodych pracowników. Stare wyjadaczki klepią kanapki gdzie młodzi po 6-8h stoją w upale na grillu czy frytkach. Kierowniczka chamska i arogancka ma więcej do powiedzenia niż właściciele. Zero szacunku dla pracowników. Umowa na 1/4 etatu a w grafiku godzin prawie jak na całym etacie. Absolutnie nie polecam.
Jestem zawiedziona obsługą w Mac Donaldzie w Nowym Dworze Gdańskim. Zamówiłam zestawy dziecięce dla moich dzieci przez telefon, żeby było sprawniej dla mnie i dla pracowników. Podjechałam autokarem pod okienko do wydawania, bo nie chciałam wchodzić do restauracji. Niestety skierowano mnie do lokalu do kasy. Poprosiłam, żeby panie wydały mi przez okienko dla samochodów 27 zestawów dziecinnych . Niestety powiedziano mi, że muszę sama wejść i pobierać z lokalu te zestawy. Więc autobus z dziećmi stał a ja biegałam po zestawy dookoła budynku. Jak pokazałam swoją wściekłość na taką obsługę, jedna z pracownic raz przeszła z 5 zestawami do autokaru. Przy okazji w drzwiach wysypał się jej jeden zestaw. Dobrze, że nie mi... bo musiałabym pewnie dokupować zestaw. No po bieganiu po zestawy zostały mi jeszcze napoje do noszenia... niestety nikt mi nie pomógł. Wystarczyłoby trochę zrozumienia i w okienku do odbioru jedzenia wydać mi te zestawy. Panie powiedziały, że nie mogą bo kamery... śmieszne.... czym różni się wydawanie jedzenia w samochodach osobowych od autobusu.... Nie ...lepiej, żebym biegała w czasie pandemii przez cały lokal...i stykała się z ludźmi z ulicy. Brawo! Nie wspomnę już, że Mac Donalds teraz jest bardzo mało przyjazny dla nauczycieli. Czy to chytrość ze strony właściciela, czy słaby menadżer. Kiedyś jak jeździłam z dziećmi nauczyciele dostawali ciasteczko i kawę, teraz nic. Czy kawa spowodowałaby bankructwo firmy?! Wstyd. Będę omijała z daleka Wasz "przyjazny" lokal. Oczywiście, wszystkim nauczycielom z mojej szkoły opowiem jak upociłam się biegając do autokaru, który stał przy wydawaniu jedzenia dla samochodów.
Linia mcdrive nie jest do obsługi autokarów i wycieczek. Przez takie wydawanie zamówień dla wycieczki wszystkie samochody stały by w miejscu, a nie o to chodzi, na drivie ruch musi być płynny. Nigdy nie obsługujemy wycieczek na drivie. A jeśli chodzi o ciasteczko i kawę za darmo dla opiekunówto od dawna jest ustalone, że ta oferta nie obowiązuje. Przyjeżdżając z wycieczką do McDonald's trzeba się liczyć z tym, że są tam również goście indywidualni, rodziny które zajeżdżają coś zjeść. Goscie na drivie też liczą na szybką obsługę, a nie czekanie aż załoga obsłuży wycieczkę.
No ógółem hciauem powiećieć ze pszne kababy robimy i ja z kszkiem robimy nadgodziny a jan ł bo rodo po prostu całe te sprząta i on ogółem malo zarabia a ma uprafnienia na piłe no i ógółem ostatnio błem w banku 2 dni i mi za to urlop policzyli ógółem ! Całe te na drógi raz pojde z kszkiem do bonkomatu !
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w McDonald`s?
Zobacz opinie na temat firmy McDonald`s tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w McDonald`s?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!