Jak się pracuje w Max Burgers (Max Poland Sp. Z O.O.) Warszawa? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Max Poland Sp. z o.o. Warszawa, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w Max Poland Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Restauracje
Restauracje Warszawa

Najnowsze pytania nt. pracy w Max Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Kucharz
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem w Max rok czasu. Jeżeli rozważasz pracę tam to zastanów się 2 razy. Szacunek do pracownika to jedno, tutaj poruszamy już kwestie tego czy będziesz traktowany jak człowiek. Przygotuj się na: - Ciągłe telefony. Wiadomo gdy ktoś nie przyjdzie kierownik zmiany szuka ewentualnego zastępstwa ale nigdzie indziej nie zdarzyło mi się dostać tylu telefonów. Zdarzało się że wyszedłem ze zmiany, przyszedł po mnie kierownik zmiany i wydzwaniał czy mu przyjdę bo mu brakuje ludzi zanim spojrzał w grafik. W mój ostatni miesiąc z 10 dni które miałem wolne w KAŻDY dostałem telefon pytający czy przyjdę. - Pracujesz inaczej pod każdym innym kierownikiem. Zamykasz restauracje, super. Z kierownikiem A wyjdziesz o czasie o 1:30, kierownik B uprze się że według jego zasad zaczynacie sprzątać później niż u innych kierowników i wyjdziecie sobie po 2:00, w tym czasie będziesz słuchać ciągłego narzekania że ten kierownik przecież chciał żyć o czasie. Nie ma odgórnych reguł do takich rzeczy, wszystko zależy od widzi mi się kierownika zmiany i prowadzi to do wielu nieprzyjemnych sytuacji. - Chcesz kierownika restauracji który potrafi zarządzać zespołem? Powodzenia XD, gdy zaczynałem pracę jedna z dziewczyn która mnie szkoliła nie polubiła mnie i uznała że będzie na każdym kroku utrudniać mi pracę. Gdy zgłosiłem to kierowniczce restauracji powiedziała że mam to załatwić sam bo to nie jest przedszkole XD W ogóle jeżeli chcesz żeby kierownik restauracji wykonywał swoją pracę tak jak ty swoją to wybrałeś złe miejsce. Ile razy musiałem się nasłuchać jaki ja jestem okropny bo kierowniczka musi grafik ustalić, że musi zatwierdzić zamianę godzin z innym pracownikiem. Gdy nie mogłem przyjść w jakiś dzień sam miałem latać i szukać ludzi gotowych się zamienić, tylko by przyjść do niej z kilkoma różnymi osobami i usłyszeć że nie bo wtedy ten będzie miał 1 lub 2 godziny ponad normę w miesiącu XDDD a gdy ja robiłem 188h na miesiąc mając na umowie 156 to wszystko było ok. - Rozwój, to ostatnie co uda ci się uzyskać. Wyszkoliłem 6 pracowników podczas mojej przygody z Max, kumpel z którym pracowałem +/- tyle samo czasu wyszkolił 11. Szkolenie ludzi miało być ewaluacją mojej pracy do podwyżki o którą poprosiłem, po 2 miesiącach zarabiania tyle ile ludzie których szkoliłem dostałem.. 50 groszy na godzinę więcej gdy wytyczne firmy zakładały awans na trenera i 2zł/h więcej. Samo bycie "doświadczonym pracownikiem" bez szkolenia innych ludzi zakładało podwyżkę o 1zł/h. To wszystko kłamstwa które mają na celu wyciągnąć z ciebie 110%, sprawić że będziesz się starać na pokaz. Łamanie co najmniej kilku przepisów. Pożegnałem się z firmą gdy specjalnie przyszedłem na kilka godzin być na kuchni by móc reprezentować Max przed jakąś grupą biznesmanów których kierowniczka restauracji zaprosiła by dobić jakiś deal. Samo to że to ja miałem przyjść specjalnie by świecić profesjonalizmem pokazuje jak dobrym pracownikiem byłem, jednak tego samego dnia dostałem do ręki porozumienie stron z datą na następny dzień pomimo tego że miałem miesięczny okres wypowiedzenia. Najwidoczniej nacisnąłem na kilka odcisków mówiąc że nie będę szkolił ludzi gdy dostają tyle samo pieniędzy co ja ale do rzeczy. Mając miesięczny okres wypowiedzenia miałem podpisać porozumienie stron z datą na następny dzień, by mnie "namówić" usłyszałem że upewnią się że w każdy dzień w którym poprosiłem o wolne w następnym miesiącu dostanę zmiany, tylko by zniszczyć mi ewentualne referencje i mnie powkurwiać. Patrząc na to jak byłem traktowany przez cały rok czasu po prostu podpisałem ten papier i wyszedłem. Minęło już trochę czasu i szczerze cieszę się że nie muszę tam nigdy więcej wracać. Nawet McDonalds i KFC nie są tak toksycznymi miejscami jak Max Premium Burgers, to miejsce dosłownie wysysa z ciebie wszelkie pozytywne emocje. Nie możesz się odezwać lub odetchnąć w spokoju, wszystko może zostać użyte by cię poniżyć lub ci (usunięte przez administratora) By zdobyć pochwały lub ewentualne premie 100zł współpracownicy są gotowi latać do kierownictwa z każdą najmniejszą pierdołą. Nie możesz nawet zaprzyjaźnić się z ludzmi z którymi pracujesz bo wykorzystają wszystko przeciwko tobie. Tak właśnie wygląda ta korporacja.

Halina
Inne
@Kucharz

Zastanawia mnie czy miałbyś jakieś konsekwencje gdybyś nie odbierał telefonu po godzinach pracy? Za nadgodziny miałeś płacone czy potem jakieś dni wolne? Odnośnie tych szkoleń to miałeś to na papierze czy to była umowa słowna?

Kucharz
Pracownik
@Halina

Jeżeli chodzi o telefony to można ich po prostu nie odbierać, poza jakimiś tekstami o tym że przecież "jesteśmy rodziną" i inne klasyki to raczej nie ma żadnych konsekwencji za nie przychodzenie na telefon. Raczej denerwuje mnie sam fakt ciągłego wydzwaniania. Nadgodziny są normalnie wpisane w system, nie mają bonusu gotówkowego więc wszystko powyżej normy jest na tej samej stawce. Jeżeli chodzi o szkolenia to *oficjalnie* tylko osoba na stanowisku trenera może szkolić innych ludzi, bo tylko trener ma obowiązek wiedzieć wszystko. Gdy jeszcze pracowałem stawka wynosiła 20zł/h, dla "zaawansowanego pracownika" 21zł/h, dla trenera 22zł/h, informacje te można było znaleźć wywieszone na kartce w staff roomie i w wewnętrznych materiałach firmy. Pewnego dnia podszedłem do Kierownika Restauracji zapytać co dokładnie muszę zrobić by dostać podwyżkę do 21, dla zaawansowanego pracownika bo każdy do mnie latał już z wszelkimi pytaniami i zapieprzałem chore liczby godzin świecąc przykładem. W odpowiedzi usłyszałem że cały najbliższy miesiąc będzie ewaluacją mojej pracy, w tym czasie przypisano mi też z 4 szkolenia i w późniejszej rozmowie podczas jednego z takich szkoleń ten sam kierownik powiedział mi że owe szkolenia liczą się do ewaluacji mojej pracy. Po minięciu całego miesiąca poszedłem zapytać co myślą i zostałem zbyty z biura mówiąc że przecież regionalna by się musiała zgodzić i co ja sobie myślę w ogóle. 2 tygodnie później po kilku szkoleniach po prostu powiedziałem że nie zamierzam szkolić ludzi gdy zarabiam tyle co oni. Wywiązała się z tego mała afera z standardową wiadomością do wszystkich pracowników "macie robić wszystko co każe wam kierownik" itp, oczywiście odnosząc się do tego że jak każe wam wykonywać pracę powyżej waszych obowiązków to macie zapieprzać. Ostatecznie dali mi podwyżkę o 50gr/h by miesiąc później się mnie pozbyć. W tym czasie awansowali 3 inne osoby na trenerów ( nie dając im podanej kwoty 22zł/h tylko 21,50 jeszcze z uśmiechem mówią że o następne 50gr muszą się postarać ). Gdy wszyscy pracownicy kwestionowali wybór tych konkretnych osób po prostu zaczęli brać na rozmowy dyscyplinarne za "wyśmiewanie nowych trenerów".

Hanna
Inne
@Kucharz

Na tej samej stawce nadgodziny, ale pytanie wyżej było o to, czy płacą za nie, czy oddają jako dni wolne. Czyli płacą, dobrze rozumiem? Co do tych obowiązków, to co tam właściwie robiłeś ostatecznie? Jak taki dzień pracy wygląda?

anonim Nowy wpis
Inne
@Kucharz

No to jak stawka nadgodzin jest taka sama to można po prostu ich nie wypracowywać czy nie ma się wyboru? Jak się chce dostać wyższą stawkę to trzeba się bezpośrednio do regionalnej odzywać? Za te wyśmiewanie właśnie można było stracić pracę, dobrze rozumiem?

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Czy w Max Poland Sp. z o.o. zatrudniają na umowę zlecenie?

anonim Nowy wpis
Inne

Hej, ok, to jaką inną umowę dają? Umowe o pracę, b2b? I jeszcze napiszcie, pierwsza umowa dla pracownika, obojętnie jaka, to na jaki okres? I potem jest dawana na czas nieokreślony?

Pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Praca w Max z zewnątrz wyglada jak wygrana w totka. Elastyczny grafik, zgrany zespół, mocne, jasno określone filary. Rzeczywistość ma się do tego nijako. Grafik albo jest zły albo tragiczny, pracownicy w ilości 2/3 na całej restauracji, nie licząc siedzących w biurze managerów. Zespół zgrany, ale w grupach, gdzie każda ma swojego kozła ofiarnego któremu przydziela zadania, których nie chce się robić innym. Filary chyba już nieco podupadłe. Jeśli nie trzymasz ze współpracownikami to nie licz na żadne benefity, zniżkowe karty dla pracowników nie istnieją. Mała ilość osób na zmianie nie jest niczym niezwykłym w tej firmie, chyba ze restauracja robi dziennie +20tys, w innym wypadku za jedna pensje będziesz nadzorował 2 jak nie więcej stanowisk. Powszechna „kolesiówa”, nie pasujesz jakiemuś managerowi? Nie martw się, zrobią posiedzenie w biurze i już każdy będzie na ciebie patrzył spod byka. Pomimo jasno nakreślonych zasad i reguł wedle których ma działać restauracja, cały proces otwarcia lub zamknięcia zależy od obecnego na zmianie managera (oczywiście w razie gdyby wyszły jakieś niezgodności to wina leży po stronie pracownika). Żałosny proces szkolenia na jakiekolwiek inne stanowisko. Mało komu chce się kogoś uczyć gdy łatwiej rzucić osobę szkoloną na tzw. głęboką wodę, żeby po wszystkim z „czystym sumieniem” wytknąć jej błędy. Nie polecam tej pracy ani dla studentów, ani osób młodych czy starszych. Praca dla ludzi bez życia i chcących żyć na najniższym poziomie, wypłata śmieszna jak cała ta szopka wokół „bycia rodziną” czy „jeden za wszystkich, wszyscy za jednego”.

aaa Nowy wpis
Inne
@Pracownik

A jakie to są te zadania, których "nie chce się robić innym"? Ja to bym generalnie chciała wiedzieć, co tam się robi tak szerzej, bo jak patrzyłam na ofertę na pracownika restauracji powyżej 16 lat, to malutko tam napisali. Obowiązki osoby nieletniej się różnią od pracy dorosłych?

Ana Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

A możesz napisać, której restauracji to dotyczy, lub w jakim mieście?

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w Max Poland Sp. z o.o.?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Mamy uniformy które musimy nosić. Spodnie czapeczka koszula, no i fartuch.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jakie są Twoje wrażenia po rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Max Poland Sp. z o.o.? Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie wybierającej się na rozmowę w sprawie pracy na stanowisku Kierownik Zmiany?
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(833 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
CREW
Pracownik
 Pytanie

Pracuje w firmie prawie rok. Przez ostatnie dwa miesiące atmosfera w Poznańskich restauracjach się zmieniła diametralnie, głównie przez kierownictwo. Obcinanie etatów i godzin przymusowo. Brak ludzkiego podejścia do pracownika. Nie wyrabiacie w 2/3 osoby na zmianie? (Swoją drogą na szkoleniu jest jasno określone, że każde stanowisko ma odpowiedzialną za nie osobe, czyli na zmianie powinno być conajmniej 5/6 osób) To za mało z siebie dajecie. Ludzie święci, naprawdę? Pracować na zmianie w 3 osoby, w fastfoodzie gdzie godzinny utarg potrafi przekroczyć 3k? Wymaganie od pracowników przenoszenia gór, traktując ich jak maszyny do pracy. Wynagrodzenie nie zmieniło się od ponad roku, a inflacja brnie w górę. 20zł brutto, a w ogłoszeniach o prace oferują do 29zł. Kiedy? Gdzie? Śmiech na sali. Grafik elastyczny, dostosowany do potrzeb pracownika? Nie łudźcie się. Zmniejszanie etatu pracownikowi, bo im Twoja dyspozycja nie pasuje. Ta firma stacza się na dno, jeśli chodzi o prawa pracownika i podejście kierownictwa, do zwykłego pracownika. Na stanowiska kierownicze są zatrudniani ludzie z zewnątrz, chorujący na pracoholizm. Tak, chorujący, bo praca po 10-14h dziennie, nie jest normalną sprawą i nie powinno się wymagać tego od pracownika, jeśli w danym dniu ktoś weźme L4 lub UNŻ. Zacznijcie traktować pracowników jak ludzi. Zaczynając od adekwatnego wynagrodzenia, kończąć na ludzkich rozmowach z nim.

były poznań
Były pracownik
@CREW

O tak, miałam przyjemność pracować w Poznaniu bardzo długo, od kiedy jest nowe kierownictwo jest tragedia. Już nie mówiąc o regionalnym który porównuje to do pracy w maku, gdzie w konkurencji przynajmniej mają jasno określone standardy. Regionalny to żart, nowy kierownik poznania to jeszcze większy żart nie wspominając o Poznań2 bo już szkoda sobie strzępić języka. Uciekać z tej firmy jak najszybciej.

1
XYZ
Pracownik
@były poznań

Piszesz tutaj o braku standardów, porównywaniu do pracy w Maku i zarządzaniu zespołem. A spojrzał ktoś w stronę tego, ze „były poznan” jako były pracownik ma który prawdopodobnie został zwolniony za swoją prace jest totalnie nieobiektywny w tym co pisze. Pracuje w tej firmie od 4 lat, i rzeczy które są opisywane są totalnie nie prawda… Przyjdź, sprawdź i się przekonaj!

Były poznan
Były pracownik
@XYZ

Pracowałam tam i chciałam się rozwijać, ba nawet byłam wyżej niż crew XD dopóki nowi kierownicy się nie zjawili i stwierdziłam ze czas stamtąd uciekać bo nie chcą nikogo słuchać, tylko wola na imprezach się zaznajamiać ze swoimi ;)

Łucja
Inne
@Były poznan

To tak uściślając o jakim stanowisku tu mowa skoro wyżej? Może zintegrować się wstępnie chcieli... ;) Ciekawa też jestem po jakim czasie odeszłaś odkąd oni się pojawili?

pozdrawiam poznan
Pracownik
@XYZ

(usunięte przez administratora) - przestańcie zwalać wszystko na byłych pracowników, którzy zostali podobno zwolnieni, sami dobrze wiecie, że przez ten rok waszego urzędowania prawie połowa ludzi zwolniła się sama z siebie, przez wasze chore traktowanie załogi i brak możliwości rozwoju.

2
Mia
Pracownik
@były poznań

Wszyscy to żart,tylko ty jesteś super. Fakt,że oni nadal pracują a ty nie, mówi samo przez siebie

Były poznan
Były pracownik
@Mia

Tak, ja nie pracuje bo nie chce być w machinie korporacyjnej gdzie wszyscy się nie powiem co.

Łucja
Inne
@Były poznan

"Nie powiesz co" bo byłoby to dość wulgarnie ujęte czy brak Ci słów? określisz warunki swoim okiem dla jasności?

Były Poznań
Były pracownik
 Pytanie

Cóż można rzec - Szantażowanie, że albo przenosisz się do nowo otwartej knajpy, mimo że nie pasuje ci lokalizacja, albo wylatujesz. Tak samo zmniejszanie etatu mimo że dalej musisz przychodzić na 3/4 etatu, chociaż kierowniczka wcisnęła ci do podpisu umowę na 1/4. - Wielka stawka w ogłoszeniu o pracę? Nie łudźcie się na ten tani marketingowy chwyt i nie traćcie czasu na rekrutację - dotyczy ona stanowiska kierowniczego, na które nie jest prowadzone rekrutacja, pełnego etatu, którego nie dostaniecie bo im się nie opłaca, a żeby dostać premię musicie z******* do pracy nawet jak macie symptomy COVIDA albo dzieciak wam choruje ;-) - Nie jasny system premii i awansów - głównie opiera się na sympatii z wyższym kierownictwem, które samo w sobie jest nie kompetentne. Nie ważne że pracujesz ponad normę, ogarniasz ich zmieniające się co tydzień standardy i wciskasz klientom dodatkowe burgery, pracując tam w dodatku od kilku dobrych lat... Awansik padnie na osobę która się przypodoba kierownikowi lub kierowniczce. - Co do kierownictwa - oby ktoś się w końcu przyjrzał tej dziwnej firmie, w której nie wiedzieć czemu praktycznie cały główny zarząd i kierownicy restauracji to geje...;-) Ciągłe pomyłki, naciągactwo, krętactwo. Znam ludzi których przygoda z tą firmą skończyła się nie ciekawie przez ich humorki i wyższość... W końcu studentami, uczniami, czy osobami z dziećmi można pomiatać i się śmiać? ;-) - Dodatkowo (usunięte przez administratora) i obowiązków nawalone jak w innych fastfoodowych sieciówkach, z tym że tam przynajmniej picie jest za darmo i zniżki mają atrakcyjniejsze. Serdecznie nie polecam..

qq
Były pracownik
 Pytanie

Po dłuuuuuuższym okresie pracy, mogę śmiało stwierdzić, że to co tam się dzieje to cyrk na kółkach bez cyrku. Firma jest nowa i jedyne co tam gra to plecy, plecy, plecy. Chcesz awansować? Rozwijać się? Okey! Aleee musisz się przypodobać i siedzieć cicho jak mysz kościelna. Podobać się kierownikowi/kierowniczce, całować po czterech literach i w tym się uśmiechać. Nepotyzm, zerowy obiektywizm, dwulicowość, plotkowanie za plecami, wymyślanie historyjek z palca, stawianie nierealnych wymagań to są idealne cechy opisujące kierowników w tej firmie. Osoby na wyższych stanowiskach, to osoby które również mają swoje plecy, swoje znajomości, bezpieczną posadkę. Pracownicy? Wymaga się od nich, żeby malowali trawę na zielono, żeby pracowali w pocie czoła, nie pili(oczywiście nie chodzi o alkohol) , nie dyskutowali, nie uśmiechali się, nie mieli swojego zdania, swoich przemyśleń. Cały czas widnieją nowe ogłoszenia o pracę, a knajp no jak nie było to i teraz nie widać. Ciekawe, dlaczego.. :) Mam nadzieje ze coraz więcej osób przejrzy na oczy i da sobie spokój, ponieważ nie warto wypruwać sobie żył, nie dla takich "wysokich" zarobków, na ogłoszeniach zarobki od..do.. Tylko, że zarobki te realne wynoszą wyłącznie tę kwotę "od", dobry chwyt na łapanie głupszych osób. +Zgadzam się w 100% z przedmówcami.

y
Pracownik
@qq

Prawda

As
Były pracownik
 Pytanie

Wymagania i wypruwanie żył to standard. Do tego podburzanie przeciwko sobie pracownikow, towarzystwo wzajemnej adoracji, regionalny który szantażuje, manipuluje i gra w swoją grę nie patrząc na innych. Nie wolno nawet wyrazić swojego zdania, nie potrafią nawet wysłuchać bo już maja swoje zdanie i teorie nie mówiąc o merytorycznej. Ludzie zamknięci na współpracę-ma byc tak jak mówią albo dostajesz opierdziel za to ze krzywo sie spojrzałeś czy popełniłeś ludzki błąd (komu sie nie zdarza?). Ludzkie standardy tu nie istnieją, albo jesli sa tam kadry i pozwalają na to to przecież samo mówi za siebie. Biuro nie panuje nad sytuacja. Chaos i januszowo jak w latach 90- ciesz sie ze masz prace. Awansowanie osób niedoświadczonych na podstawie sympatii a ci którzy chca zrobić coś dobrego już tu nie pracują bo poddali sie. Dobrze ze już tam mnie nie ma. Toksyczne miejsce

Jakub
Inne
@As

A nie myślałeś/nie myślałaś nad zmianą pracy skoro atmosfera i relacje są tak ciężkie? Powiedz proszę - można chociaż liczyć na adekwatne wynagrodzenie, tym bardziej skoro jest tyle wymagań/pracy?

Kierownik zmiany
Pracownik
 Pytanie

Firma zamiast awansować ludzi wewnętrznie zatrudnia ludzi niekompetentnych, seksistów i ludzi z przypadku. Widać ze przyszli ludzie z innych firm bo standardy i jakieś paszporty (?) są (usunięte przez administratora)z innych restauracji. Audytorzy sami nie wiedzą co sprawdzają, nowe standardy pojawiają się i nikomu nic o nich nie wiadomo do momentu w którym audyt nie zostanie zdany. Żeby awansować trzeba mieć konkretne nazwisko, lub być cichą myszką, bo jak masz swoje zdanie to regionalnym się to nie podoba. Problemy w kadrach, mało ludzi do pracy na jedną restaurację a oni w mieście otwierają kolejne, zatrudniając kolejnych randomów. Polecam skupić się na jednej restauracji i dopiero wtedy otwierać kolejne.

f
Były pracownik
@Kierownik zmiany

tak

Łucja
Inne
@f

Serio? Słabo jeśli faktycznie selekcja ludzi jest taka słaba i nie patrzą na atmosferę przy tym. A o co chodzi z tymi paszportami?

Patryk98
Były pracownik
 Pytanie

Zacznę od tego, ze postaram się być jak najbardziej obiektywny, choć to może być trudne przez negatywne nastawienie do firmy. Praca z maxem zaczęła się od delegacji do innego miasta, nie będę mówić jakiego, powiem tyle, że leży na północy Polski. Do końca pierwszego dnia pracy firma stwarzała raczej pozytywne wrażenie, później doszło pare mankamentów, mianowicie ludzie, którzy nie byli zbyt przyjaźni, wręcz przeciwnie. Grupki między pracownikami sprawiały, ze ciężko było złapać luźny kontakt, w dodatku pretensje za to ze nie ogarnia sie wszystkiego po tygodniu pracy tez raczej nie brzmiały zachęcająco. Jednak jestem sprawiedliwy, było tez pare osob dzięki którym do pracy przychodziło sie przyjemnie. Nie chodzi mi tutaj o wazeliniarstwo, tylko zwykle ludzkie traktowanie siebie z szacunkiem nawzajem. Dobra, pracownicy to tam nic, znacznie gorzej było z kierownictwem - naprawdę bałem sie o cokolwiek zapytać, bo kierownictwo zawsze mialo zły humor i trudno było sie czegokolwiek dowiedzieć bo nikt nic nie wiedział. Poza tym byli tez kierownicy zmiany, kilku w porządku reszta gorzej- na pewno nie polecam mówić przy nich ze lubi sie wykonywać jakaś czynność, bo o ironio będą cię wstawiać tylko na te czynność, np zmywak, czy drive, czy po prostu miejsca do których większość nie jest pozytywnie nastawiona. I okej, jestem w stanie wiele zrozumieć, jesteśmy tylko ludźmi czasem mamy lepszy humor czasem gorszy, jednak na stanowiskach kierowniczych fajnie by było mieć osoby służące pomocą nowym, a nie demotywujacych nowe osoby. Okej poza ludźmi jest jeszcze druga sprawa - sama praca - to ze musisz każde stanowisko ogarnąć to w gastro nic nadzwyczajnego- każdy musi znać kasę, kuchnie, rozkładanie towarów etc. To w pełni normalne, gorsza strona tej sprawy jest taka, ze często jesteś rzucany między jednym a drugim stanowiskiem. Najpierw siedzisz na kuchni która masz wpisana, później musisz siedziec na frycie później na czymś jeszcze innym, i to jest słabe. O pieniądzach nawet nie chce pisać bo za taka prace jaka sie wykonuje wypłata jest żartem i to w dodatku tym najgorszym bo nieśmiesznym, chyba ze ktoś lubi występować w komediodramacie to może pośmieje sie ze swojej sytuacji. Ktoś napisał w swojej opinii ze jest kolesiostwo i to fakt - jest. Miło sie patrzy na zwykłego pracownika jak ty który ma więcej do powiedzenia bo wychylił kielicha z kierownikiem. I wiecie co, czytający te opinie kochani ludzie, którym nie polecam pracy w maxie? To wszystko byłoby jeszcze do zniesienia, ale moment w którym firma zapomina i raczej nie chełpi sie do tego by wypłacić ci pieniądze za tzw dietę która powinniście dostać za delegacje to już zwykle świństwo i brak szacunku do pracownika.

Łucja
Inne
@Patryk98

Ajj, wiesz co to nawet zabrzmiało jak ciekawa przygoda z życia, ale faktycznie jeśli stawki takie liche za taką robotę jak opisujesz to też bym serdecznie dziękowała. Powiedz mi tak szczerze patrząc na to kolesiostwo to gdybyś miał możliwość się skumplować tam i lepiej "wślizgnąć" to byś jakoś znosił tę robotę czy pod żadnym pozorem byś już tu nie wracał?

Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Max Poland Sp. z o.o.?

Odp
Były pracownik
@Pytanie

Dlaczego chcesz tu pracować, czego byś chciał/a się nauczyć podejmując pracę w tej firmie

Beza
Były pracownik
@Pytanie

Jakie masz doswiadczenie z gastronomią Czy jesteś gotów pracować pod presją czasu

Barbara
Inne
@Beza

Cześć, jeśli chodzi o presję czasu, to czy praca w Maxie jest stresująca? Jeśli tak, to jak często zdarzają się takie stresujące sytuacje i jak one wyglądają? Jak wygląda też kwestia wyrabiania norm w firmie, czy jest to trudne?

Rocky
Pracownik
@Barbara

Stres jest codziennie, zrób drobny błąd to usłyszysz od swoim adresem różne rzeczy.

Angela
Były pracownik
@Pytanie

Czy jesteś gotów-owa skończyć z życiem prywatnym dla pracy w Max.

1
Zbigniew
Inne
@Rocky

Naprawdę pracownicy są tak surowo traktowani? Przecież każdy ma prawo do błędów szczególnie na początku zatrudnienia. To relacje z szefem są takie ciężkie, czy pracownicy też nie są ze sobą zgrani?

Blabla
Były pracownik
@Zbigniew

Na prawdę. Z tak złą kulturą pracy nie spotkałam się pracując w różnych innych sieciówkach. Nigdzie.

Ryszard
Inne
@Blabla

Opiszesz więc co się działo? Jakieś szczegóły.

Beza
Były pracownik
 Pytanie

Wrocław, Galeria Dominikańska. Zacznę od tego, że nie jest to praca zrównoważona i zdrowa na dłuższą metę: -cykl dobowy rozwalony zmianami czasem na 6 czasem konczacymi się o 5 -bycie na najwyzszych obrotach przez dlugie godziny -każdy kto tam pracuje dłużej ma rozwalone nadnercza i bóg wie co jeszcze - (zestresowani, spięci i grubi ludzie :( którzy czasem swoje frustracje przelewają na młodszych stażem pracowników) -masz potrzebę pójść do łazienki a jest duży ruch? Zapomnij i wytrwaj aż się zrobi luźniej. Chcesz sie napić w takiej sytuacji? Na to też nie ma czasu. Kamienie nerkowe i napięcie psychiczne witajcie. -trzeba być gotowym na wyrabianie czasów które są nierealne -zmęczenie psycho-fizyczne czasem na bardzo wysokim poziomie. Atmosfera zalezna od ludzi na jakich się trafi. Aktualnie jest tam duża rotacja.

2
Pytanie
 Pytanie

Czy w Max Poland Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?

Tommy
Były pracownik
@Pytanie

Raczej nie, chyba że jesteś na zmywaku lub sprzątasz. Cały czas robisz, nierealistyczne czasy. Nakręca się mega toksyczna atmosfera, nie możesz stanąć na sekundę dosłownie.

Aneta
Inne
@Tommy

Witaj @Tommy, rozumiem, że Twój zakres obowiązków jest bardzo rozbudowany. Napisz, czy wynagrodzenia w Max Poland są adekwatne do wykonywanej pracy?

Kosmo
Były pracownik
 Pytanie

Dramat! Najgorsza praca w gastronomi, a trochę ich mam za sobą. Elastyczny grafik? Hahaha, szykuj się, że moga Ci dowalić zmianę z dnia na dzień. Organizacyjnie cyrk na kółkach, większość przełożonych niekompetentną totalnie. Może mobbing i brak szacunku do pracowników. Wprowadzenie do pracy najgorsze w mojej karierze. Same minusy, żadnych plusów. Poważnie, lepiej zarobić mniej w konkurencji i żyć spokojnie.

Pytanie
 Pytanie

Czy Max Poland Sp. z o.o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?

Xxx
@Pytanie

Tak, wszyscy pracownicy są na umowie o pracę, niezależnie od etatu. :)

Grigor
Kandydat
 Pytanie
@Xxx

Rozumiem okres probny także,bez śmieciówki.Jak to wygląda jeśli mozna zapytac?

Xxx
Pracownik
@Grigor

Tak. 3-miesięczny okres próbny również jest oparty na umowie o pracę

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Max Poland Sp. z o.o.?

expracownik
Pracownik
@Pytanie

Tak, po zamknięciu dodatkowo niepłatne :)

Pytanie
 Pytanie

Czy Max Poland Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

Nbtre
Pracownik
@Pytanie

Nie

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w Max Poland Sp. z o.o.? Obowiązuje typowy dress code?

Max
@Pytanie

Tak. Wszyscy mają WSPÓLNE stroje, l które są prane na miejscu. Jedna dziewczyna dostała u nas obfitego okresu i jej przeciekło. I te spodnie leżaly ponad pół roku z innymi ciuchami bo nie można wywalić....

Zostaw merytoryczną opinię o Max Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Max Poland Sp. z o.o.
1/5 Na podstawie 8 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Sienna 73
    00-833 Warszawa
  • NIP: 5252629415 REGON: 362505165 KRS: 0000575894
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
Max Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii