Czy firma MIG może ustalić i dać tu odpowiedź, czy sklepy Sizeer nadal dyskryminują doświadczonych sprzedawców 35+ z doświadczeniem w sprzedaży obuwia i akcesoriów?
Witaj. Wyrażamy zdecydowany sprzeciw przeciwko przejawom tego typu nadużyć w naszej firmie. Są to zjawiska niedopuszczalne w Marketing Investment Group i jesteśmy gotowi podjąć wszelkie działania zmierzające do wyjaśnienia sprawy oraz przeciwdziałania podobnym sytuacjom w przyszłości. Jeśli byłeś świadkiem zachowań noszących znamiona dyskryminacji, prosimy Cię o bezpośredni kontakt na adres audyt@miggroup.com – Twoja wiadomość trafi do specjalnej Komisji w firmie, co istotne – działającej zgodnie z zasadą poufności. Jej zadaniem jest odpowiadanie na zgłoszenia ewentualnych przypadków nadużyć i podejmowanie stosownych, zdecydowanych działań w reakcji na nie. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Bardzo zasadnicza reakcja. A czy można wrócić do pierwocin problemu i zapytać, jak firma zapatruje się na CV złożone przez osobę 35+ doświadczoną w sprzedaży? Czy istnieje u Państwa cos takiego, jak dodatek stażowy (nie mam na myśli stażu pracy w S. tylko w ogóle, tzw. wysługę lat)?
Dokładamy starań, by procesy rekrutacyjne w naszej firmie odbywały się na jak najwyższym poziomie. W każdym przypadku, naszym celem jest sprawdzenie kompetencji, które będą potrzebne na danym stanowisku. Jeśli uczestniczyłeś w rekrutacji i masz uwagi co do tego, w jaki sposób ona przebiegała prosimy o kontakt mailowy z nami na adres opinie@miggroup.com i podanie więcej szczegółów. Potrzebujemy tych informacji, by zbadać temat. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Zaszło nieporozumienie. To pytanie potencjalnego kandydata o przyszłą rekrutację, a nie zgłoszenie nieprawidłowości. Osoba pod nickiem @pytanie chyba faktycznie wybrała taką formę zgłoszenia, ale nie @anonim :) Pytanie jest nadal aktualne, co z pokoleniem X na stanowiskach sprzedawców i płatnością stażowego?
nie ma stażowego i nie będzie. Wypłata to stawka minimalna + dodatek za wypracowanie KPI wiek nie powinien mieć znaczenia teoretycznie ale to zależy od osoby rekrutujacej.
Umbro w galerii Factory w Gliwicach. Kierownik i zastepca nie nadaja sie na obejmowane przez nich stanowiska. Kolesiostwo, obgadywanie, robienie na zlosc wspopracownikom, brak feedbacku, obrazanie. Kierownik regionalny byl swiadkiem obrazania pracownika przez kierowniczke. Slyszal, widzial, ale co zrobil? Smial sie. Niech firma zajmie sie tym sklepem, bo ciagle sa rotacje poprzez wyzej wymienione sytuacje. I nie, nie ma nic wiecej, te informacje powinny juz Panstwu starczyc, by podjac jakiekolwiek dzialania. (Pseudo, bo tez sie nie nadaje) Kierownik regionalny nic nie zdziala, kierowniczka opowiada mu bajeczki, a ten wierzy. Pracownicy boja sie isc z tym wyzej, bo kierowniczka sie msci.
Nie powinno być takiej sytuacji że pracownicy się boją. W takiej atmosferze trudno pracować i robić wyniki. Nie można tego zgłosić wyżej anonimwo jak pracownicy obawiają się zwolnienia przez kierowniczkę? Czy wszystko jest zamiatane pod dywan i nikt z tym nic nie robi?
Witaj Xxx, Przykro nam, że spotkała Cię sytuacja, którą opisujesz. Taki zachowanie nie jest zgodne ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat i postaramy się pomóc. Pozdrawiamy,
Wam jest zawsze przykro, ale jakoś nic nie robicie, aby ta praca i proces rekrutacji był lepszy. Gdyby było inaczej, to opinie byłyby zupełnie inne.
Jak w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie są premie i nagrody w tej firmie? Np. Premia świąteczna?
Hmm...ale żadnych premii? Nie ma premii uznaniowych lub za wyniki w pracy? To za jaką stawkę pracują pracownicy? A jakieś inne benefity?
Są tylko kupony rabatowe na zakupy w sklepach stacjonarnych i kilka złotych miesięcznie do online kafeterie mybenefit. Więc jeśli oszczędzasz przez długi czas, możesz sobie coś kupić. Premii nie ma za nic, dostajesz czekoladę lub inny głupi prezent. Stawka słaba
Jedna z najdziwniejszych rekrutacji, które miałam.???? Od samego początku Pani od rekrutacji robiła ze wszystkiego problem. Poprosiłam o przesłanie potwierdzenia spotkania ( według mnie zwykła prośba o nigdy nie było problemu) dostałam informację że w ich praktyce czegoś takiego jeszcze się nie zdarzało. Zawsze się umowiają się telefonicznie. Co w sumie dziwne jak dla takiej dużej organizacji. Rozmowa trwała godzinę. Były pytania o motywacji , jak mnie ocenia pracodawca i współpracownicy, pytania po angielsku. Wymagania na rekrutacji były wyższe niż byli w ogloszeniu. Byłam pytana nawet o języki programowania ???? aplikowałam na stanowisko związane z finansami. Jak nie trafiłam w ich wymagania, to to było komentowane za każdym razem niejednoznacznym "hhmmm" albo było bezpośrednio w stylu "mogło być lepiej". Szczerze mówiąc czułam się cały czas dziwnie. Nie jest to moja pierwsza rekrutacja, więc wiem o czym mówię. W dodatek wyglądało jak by Pani nie była przygotowana do spotkania. Po dwa razy pytała o to samo, co przedłużało spotkanie. Nie potrafiła z mogo CV poprawnie przeczytać programy na których pracuje i też nie wiedziała co to jest. Jeszcze było sporo innych dziwnych pytań. Nie wiem czy przeszłam na drugi etap, ale nawet jeżeli tak, to i tak zrezygnuję, bo to jest strata czasu. Mają zdecydowanie poprawić jakość rekrutacji,bo to tak słabo wpływa na wizerunek
Motywacja, feedback
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie są premie i nagrody w tej firmie? Np. Premia świąteczna?
Rozmowa kwalifikacyjna do firmy była bardzo nieprofesjonalna. Jedne i te same pytania zadawane w inny sposób, co by Pan zrobił gdyby, a gdyby to, a gdyby tamto? Kurczę, myślałem że odchodzi się już od tego typu pytań. Rozmowa w formie przesłuchiwania bez podania nawet najważniejszej informacji - stawki. Zapytano mnie tylko o moje oczekiwania, które jak wiemy często różnią się od faktycznych zarobków. Nie polecam, mimo tego wywiadu i tego iż na każde pytanie tak czy siak odpowiadałem według oczekiwań rekruterki dostałem odmowę, chociaż tyle że dali feedback w tych wszystkich negatywach.
Mnie interesuje, czy ta rozmowa jest zdalna, czy osobiście w biurze? I kto prowadził rozmowę kwalifikacyjna, osoba z HR czy ktoś z działu, gdzie znajduje się dane stanowisko? I czy po odmowie był jakiś mail np. z ankietą o ocenę właśnie procesu rekrutacji?
Nie wiem jak w powyższym przypadku, ale ja dostałam informację zwrotną, że mam za wysokie doświadczenie i oczekiwania finansowe. Oczywiście od samego początku znali może oczekiwania finansowe, zadania rekrutacyjne były na poziomie managerskim, nie specjalistycznym, a i tak mnie przeciągnęli przez cały proces, aby później dać taką informację zwrotną. Pierwsza rozmowa jest z osobą z HR, potem jest zadanie, potem rozmowa z tą samą osobą z HR + potencjalny przełożony/a.
Hahahah. No to co to za żenada. Rekrutacja dla samej rekrutacji.Tak naprawdę, te rzeczy są do "wyłapania" na pierwszym etapie, czyli na rozmowie z hr - doświadczenie (w tym przypadku za wysokie) + oczekiwania finansowe. To czemu były kolejne etapy?
A z ciekawości zapytam jakie były te twoje oczekiwania finansowe że okazały się za wysokie? W ogłoszeniu nie było żadnych widełek w których się zmieściłaś?
opowiesz jakie to były mniej więcej zadania ?czy zadania dotyczy stricte stanowiska na które rekrutowałaś? Ile trwał cały proces rekrutacji?
Miałam to samo. Odpowiadałam według życzeń rekruterki, posiadałam wymagane kwalifikacje, wynagrodzenie też nie było wygórowane, a mimo to zostałam odrzucona. Chyba najbardziej stracone minuty mojego życia. Po tej rozmowie stwierdziłam, że nawet, jeśli będę zakwalifikowana dalej, nie chce pracować w firmie, w której na młodszego specjalistę weryfikacja umiejętności językowych odbywa się w dwóch etapach,bsa jakieś (usunięte przez administratora)zadania rekrutacyjne do wykonania, jakby to nie wystarczyła sama weryfikacja językowa. Pomijając fakt, że ogólnie prace z językami obcymi i korporacje to dno dna, to lepiej aplikować do innych firm.
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Biuro audytu wcale nie jest takie święte. Zgłaszasz cokolwiek do audytu - informacja leci do osoby, której zgłoszenie dotyczy. Brak słów. Jak mamy się czuć bezpiecznie? Jesteśmy wiecznie mobbingowani i stalkowani na SM przez przełożonych, nikt tego nie kontroluje, a jak cokolwiek zgłosisz to jeszcze dostaniesz liścia w pysk. Także zgłoszenia do audytu to niezły strzał w kolano.
Dziękujemy bardzo za Twoją wiadomość. Pragniemy poinformować, że procedura zgłaszania incydentów w firmie Marketing Investment Group jest zgodna z projektem Ustawy o Ochronie Sygnalistów i jest oparta na najlepszych praktykach rekomendowanych przez Fundację Batorego dla procesu zgłaszania nieprawidłowości. W ramach procesu zapewniamy możliwość zgłoszeń anonimowych, jednak w niektórych przypadkach sytuacja z kontekstu pozwala domniemywać kto jest sygnalistą (np. w przypadku małych zespołów). Pragniemy podkreślić, że osoba, wobec której zostało zgłoszone naruszenie nie ma prawa stosować odwetu/nasilać swojego zachowania, pod groźbą wyciągnięcia konsekwencji – i jest o tym informowana. Równolegle, Biuro Audytu informuje osobę zgłaszającą nadużycie, że w przypadku, gdyby sytuacja się powtórzyła/problem nasilił, należy zgłosić ten fakt do Biura Audytu, gdyż osoba zgłaszająca naruszenie w dobrej wierze jest nadal chroniona. W przypadku, gdy Biuro Audytu nie otrzyma takiego sygnału, nie jesteśmy w stanie reagować. Należy również pamiętać, że nie każdy zgłaszany incydent jest naruszeniem prawa, jednak każde zgłoszenie jest weryfikowane, a okoliczności dokładnie analizowane i wyjaśniane. Na podstawie wewnętrznych danych dotyczących liczby przypadków rozwiązanych korzystnie dla pracownika jesteśmy przekonani, że Biuro Audytu wykonuje swoją pracę rzetelnie i zgodnie z obowiązującym prawem. Jeśli powyższe wyjaśnienie nie jest dla Ciebie wystarczające, prosimy o wiadomość na adres opinie@miggroup.com, abyśmy mogli porozmawiać o szczegółach sprawy i wspólnie ją wyjaśnić. Pozdrawiamy, Zespół HR
Kończę studia z marketingu i myślałem o pracy w tym miejscu i Twoja opinia o stresie mnie bardzo zaniepokoiła. Jak wygląda te złe traktowanie w tym dziale marketingu? Można się przed tym jakoś obronić? Kurczę chciałbym znaleźć pracę w zawodzie.
mam ważenie że te komentarze to frustracja kogos kto oczekiwal ze do prwcy przychodzi się na picie kawy i są nieskoczone limity urlopów uż zwłaszcza po weekendzie nie myślac o tym jak obciąża ludzi z zespołu. Najlepsza atmosfera, możliwość rozwoju, różne tematy, zrozumienie i wsparcie to główne aspekty dlaczego warto pracować w tym dziale tylko niestety niektórzy nie maja nawet minimum ambicji czy chęci. Uprzedzam nie mam żadnych konotacji nawet z zarządem z HRami ani nikim innym i mimo to polecam tu prace????
Niestety nie bardzo rozumiem Twoją wypowiedź. Mimo wszystko mam nadzieję, że praca w centrali MIG to bardziej wyzwanie i okazja? Zainteresowało mnie stanowisko grafika, ciekaw jestem, jak w praktyce wygląda work-life balance oraz deklarowana świetna atmosfera?
Work-life balance to zmuszanie do pracy w biurze, chociaż z łatwością mógłbyś pracować zdalnie. Aa i masażery do twarzy na dzień kobiet :]
Ja miałem do rozwiązania 3 arkusze Excel z kilkoma zadaniami każdy na stanowisko analityczne. Zadania były dość trudne i często podchwytliwe. Dodatkowo pytania po ang i o procesy handlowe, o prognozy sprzedażowe. Takie podstawy czy jest się zorientowanym w temacie.
(usunięte przez administratora)
Witaj, dbamy o to, by procesy rekrutacyjne w naszej firmie były na jak najwyższym poziomie. Jeśli chcesz przekazać nam informację zwrotną, która pomoże nam je udoskonalić, zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem email: opinie@migroup.com. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Czy jest ktoś, kto pracuje na stanowisku Koordynator ds. E-commerce? Jaka atmosfera panuje w pracy? Czy warto dołączyć do tej firmy?
Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)? Chodzi o pracę jako Data Analyst, takie ogłoszenie jest na GoWork.pl 6 kwietnia.
A może pracownicy lub byli pracownicy wypowiedzą się na temat sposobu (polityki) rozpatrywania reklamacji? Może także na temat „oryginalności” produktów?
na temat reklamacji nie bardzo jestem w stanie sie wypowiedziec, ale z mojej wiedzy produkty sa w 100% oryginalne, to ta sama tasma z ktorej ida produkty do np eobuwia czy zalando
w MiGu nie istnieje coś takiego jak polityka rozpatrywania reklamacji. wszystko z automatu idzie jako odrzucone. a same reklamacje rozpatruje ktoś z kierownictwa z danego sklepu, a nie żaden specjalista wykwalifikowany i posiadający umiejętności w tej dziedzinie.
jako były pracownik mogę to potwierdzić. Serio żal mi ludzi, którzy dzwonią bo ich reklamacja została odrzucona. Użytkują obuwie za nie małą kasę po 2-3 miesiącach sie np. rozklejają. Reklamacja odrzucona z automatu powód? złe użytkowanie obuwia (złe zakładanie czy wiązane :)) Śmiało można iść do rzecznika wtedy uznają i kasę za rzecznika oddają.
To nie ma w ogóle działu reklamacji jak z automatu wszytko odrzucane i pewnie nawet nie wysyłane do firmy przez kierownika sklepu? Ty pracując w biurze obsługi klienta tylko informowałeś ludzi o negatywnym rozpatrzeniu nie widząc nawet butów?
Jest osobny dział zajmujący się reklamacjami. I reklamacje odrzucone to kropla w morzu wszystkich zgłoszeń. A z tego co mi wiadomo to BOK nie wypowiada się na temat odrzuconych tylko kieruje do działu reklamacji wszystkich klientów.
reklamacjami zajmuje się biuro jakości produktu, pracownicy z reguły odrzucają reklamację. Nasz dział tylko informuję klienta o wyniku rozpatrzenia reklamacji. Zastanawiam się, czy oni nie mają jakiś wytycznych ile reklamacji mają odrzucić. Jest ich cała masa z głupich powodów. Sama nie dowierzałam czytając te decyzję, jakie oni bzdury wypisują.
Może za odrzucenie reklamacji mają jakieś premie? W twoim dziale są dodatkowe pieniądze za wyniki? Czy tylko podstawa wynagrodzenie i nic więcej? Bo czytałem że w sklepach ciężko wyrobić premię i zwykle jej nie ma.
Dostalam zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego. Czy pracuje ktoś na tym stanowisku i mógłby napisać jak się tam pracuje i jak wyglądał proces rekrutacji?
Mogę Ci polecić prace w MIG w ogóle, bardzo dobre miejsce pracy, świetni ludzie i opcje rozwoju. Firma się zmienia i rozwija bardzo dynamicznie i niestety nie wiem jak przebiega proces rekrutacji ale na pewno warto spróbować.
szczerze nie polecam tej firmy. Nie wiem jak wygląda obecnie rekrutacja, ja miałam rozmowę on-line z osobą z HR oraz kierowniczką. Bajerowali co się będzie robić na stanowisku i takie tam, ogólnie to była luźna rozmowa. Ogólnie to osoby odchodzą, albo jak mają okazję przenoszą się do innych działów :)
Dzien dobry. Jake to zadanie regrutacjine? Nie rozumiem do konca o Co chodzi..
W jakich godzinach pracuje się w centrali? 8-18? 10 godzin? Czy ile? Nigdzie nie mogę znaleźć info
Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat jak wygląda praca w dziale marketingu? Widnieją ofert pracy dla tłumacza/copywritera, jednak zastanawiam się, czy tam sytuacja wygląda tak samo jak na opisanych niżej stanowiskach
Nie pracowałem, ale mam bardzo negatywne doświadczenia z procesu rekrutacji - dużo zadań rekrutacyjnych, obiecanki o wyższym stanowisku, jeśli wykażesz się w zadaniach, a potem i tak zatrudniają kogoś z mniejszym doświadczeniem, bo ma niższe oczekiwania finansowe. Ogólnie mam wrażenie, że w tej firmie pracują sami początkujący. Jeśli stawiasz na rozwój, poszukaj ofert marketingowych w innej branży, np. w IT. Tam większość firm szanuje ludzi. Pozostałe branże być może kiedyś do tego dojdą. Szkoda czasu nawet na proces rekrutacyjny.
Dziękujemy za komentarz. Dbamy, by procesy rekrutacyjne w firmie Marketing Investment Group były na jak najwyższym poziomie. Dlatego chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Dzień dobry, Ile czeka się na odpowiedź po rozmowie tel rekrutacyjnej? Czy jeśli decyzja jest negatywna to dostanę info czy ciszę?
Dostaniesz informację zwrotną, ale po miesiącu, nie po dwóch tygodniach, jak Cię, jak sądzę, zapewnili. Jeśli nie dostaniesz pracy, to nie przejmuj się, bo to nie świadczy to o Twoich kompetencjach - firma, po prostu, wybiera tańszą opcję. Czasami mówią o tym wprost. ;)
Muszę przyznać, że sposób rekrutacji jest dla mnie dość zastanawiający. Z jednej strony firma publikuje dużo ogłoszeń o pracę (aktualnie poszukują około 40 osób), a z drugiej te same ogłoszenia po krótkim czasie wracają ponownie (Nie udało się znaleźć odpowiedniej osoby? Znaleziona osoba się nie sprawdziła?). Może nie byłoby to nic dziwnego gdyby nie fakt, że proces rekrutacji wydaje się bardzo długi - z takim jeszcze chyba się nie spotkałem. Niepokoi to, że wiem, że wielu doświadczonych pracowników (zwłaszcza pracujących na wysokich stanowiskach) nie pozwala sobie na tracenie czasu w takich rekrutacjach i po prostu nie bierze w nich udziału, bo są zbyt doświadczone i za bardzo się cenią na udział w tego typu 'procesie'. Czy to nie powoduje, że firma skazuje siebie tylko na mniej doświadczonych kandydatów? Nie znam odpowiedzi na te pytania, ale przyznam, że ten rozbudowany proces jest bardzo zastanawiający i mam wątpliwości czy konieczny.
Dziękujemy za Pana komentarz. Duża liczba rekrutacji jest wynikiem dynamicznego rozwoju firmy Marketing Investment Group - co za tym idzie dużym zapotrzebowaniem na specjalistów. Często rekrutujemy po kilka osób na takie samo/podobne stanowisko i bynajmniej nie jest to wynik rotacji, a wzrostu organizacji. Rekrutacja składa się z 2 lub 3 etapów w zależności od poziomu stanowiska i specyfiki wykonywanych obowiązków. Na początku rekrutacji kandydat/kandydatka są informowani o długości procesu i kolejnych etapach. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Oj nie,to nie wynik rozwoju firmy, a niestety rotacji w salonach. Czemu dalej nie widzicie i nie podejmujecie różnych działań, aby polepszyć atmosferę i co najważniejsze zatrudniać osoby na kierownicze stanowiska, które faktycznie do tego się nadają? Pracowałam w salonie, w którym kierowniczka miała rozmowę rekrutacyjną ze swoją najlepsza kolezanka z innego salonu. Dzięki niej dostała kierownicze stanowisko, ale kompletnie się nie nadawała. Wyzwiska, zła atmosfera, ciągle zwolnienia ze strony pracowników, którzy już psychicznie nie wytrzymywali z nią współpracować. To tylko kilka przykładów co się działo na sklepie. Przyjrzyjcie się w końcu opiniom, w których ludzie zgłaszają (usunięte przez administratora)i zła atmosferę i zacznijcie działać!
Twój komentarz bardzo nas zaniepokoił. Chcemy Cię poinformować, że wyrażamy zdecydowany sprzeciw przeciwko przejawom mobbingu w naszej firmie. Są to zjawiska niedopuszczalne w Marketing Investment Group i jesteśmy gotowi podjąć wszelkie działania zmierzające do wyjaśnienia sprawy oraz przeciwdziałania podobnym sytuacjom w przyszłości. Nie o wszystkich szczegółach możemy rozmawiać na forum, a przy tak poważnych łatwo o pomówienia, dlatego potrzebujemy dokładnie zbadać tę sytuację. Prosimy Cię o bezpośredni kontakt na adres: audyt@miggroup.com – Twoja wiadomość trafi do specjalnej Komisji w firmie, co istotne – działającej zgodnie z zasadą poufności. Jej zadaniem jest odpowiadanie na zgłoszenia ewentualnych przypadków mobbingu oraz podobnych nadużyć i podejmowanie stosownych, zdecydowanych działań w reakcji na nie. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
MIG robi ankietę, pyta pracowników jaki system pracy preferują. Za jakiś czas wyniki ankiety "Większość z Was wskazała pracę zdalną jako najkorzystniejszą. Wsłuchujemy się w wasze potrzeby, więc utrzymujemy pracę zdalna". W tym samym dniu menago ogłasza - wracacie całkiem do biura albo na hybrydowy system. Nie ma opcji pracy zdalnej (chociaż przez ponad rok taka możliwość była i wyniki były lepsze niż podczas pracy z biura). Czego nie rozumiecie? Liczę na oficjalne stanowisko firmy jak w przypadku innych komentarzy. I jeszcze raz powtarzam - sprawa dot. osób, które MAJĄ MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ I WYKONYWAŁY JĄ BEZ ZARZUTU PRZEZ PONAD ROK.
Cześć, Zgodnie z komunikatem z dnia 18.05.2022, obecnie obowiązujący tryb pracy w Centrali to w zależności od specyfiki pracy tryb biurowo-hybrydowy lub 100% zdalny. Prosimy, napisz do nas na opinie@miggroup.com (może być to wiadomość anonimowa, ale nawiązująca do tego komentarza) i daj nam znać w którym Departamencie pracujesz – bez tej informacji nie jesteśmy w stanie zająć stanowiska w sprawie, którą opisujesz, a chcemy udzielić Ci rzetelnej informacji. Pozdrawiamy, Zespół HR
Zgodnie z komunikatem, który przyszedł 31.05 razem z wynikami ankiety "podtrzymujecie benefity, które pracownicy wskazali jako najważniejsze" (najważniejsze wskazanie to praca zdalna). Więc powyższy komentarz to po prostu kłamstwo.
Potwierdzamy, że zdecydowaliśmy się na podtrzymanie możliwości pracy w trybie 100 % zdalnym lub biurowo-hybrydowym (10 dni w miesiącu zdalnie). Jest również kilka zespołów pracujących 100% z biura, gdyż wymaga tego specyfika wykonywanych obowiązków. Wprowadzenie takiego trybu pracy to odpowiedź na potrzebę zgłoszoną przez naszych pracowników w ankiecie – przed pandemią w Centrali nie było ogólnie przyjętej możliwości pracy zdalnej, poza nielicznymi wyjątkami. Tryb w jakim pracuje dany zespół został zarekomendowany przez szefa danej jednostki. Z Twojego komentarza wynika, że według Ciebie, nie ma konieczności pracy 100% biura. Abyśmy mogli zająć stanowisko w tej sprawie potrzebujemy informacji w jakim departamencie pracujesz – zbadamy sprawę i wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną. Ponownie prosimy o przesłanie anonimowej wiadomości na skrzynkę opinie@miggroup.com. Pozdrawiamy, Zespół HR
Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat Działu Zakupów?
dostałam propozycje pracy w SM chyba w matketingu ale nie jestem jeszcze pewna. Polecacie te firmę/dział?
szczególnie nie polecam tego działu, tam są zatrudnieni tylko znajomi i rodzina kierowniczki i tylko te osoby są awansowane na wyższe stanowiska. Nie muszę chyba opowiadać jaka atmosfera jest w dziale skoro rodzina kierowniczki jest zatrudniona i promowana. no i osoby kierujące nie sa kompetentne zupełnie, bez doswiadczenia i praktyki, (brak słow na opisanie co się dzieje w tym dziale i jakie absurdy i pa-tologie sie tam dzieją) więc jednym słowem OMIJAĆ.
równiez nie polecam, działu marketingu. Bardzo zła atmosfera, ludzie bardzo zestresowani. i to prawda że kierowniczka zatrudnia swoją rodzine i ją awansuje. Inni pracownicy nadal pracuja na najniższych stanowiskach. Dodatkowo została tam zatrudniona Pani dyrektor która nie polepsza sytuacji. Nie uczestniczy w życiu działu -prawie jej tan mnie ma co powoduje że kierowniczki robią samowolkę. Bardzo nie polecam tego działu jeśli wazne jest dla Ciebie zdrowie psychiczne to polecam unikać. Moim zdaniem takie osoby powinny zostać zwolnione....ale no właśnie to jest właśnie Marketing Investment Group
Dziękujemy za Twoją wiadomość. Twój komentarz nas zaniepokoił dlatego chcemy przyjrzeć się sprawie – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group