Hej, faktycznie macie jakiś problem z nadgodzinami? Pojawiło się o nie zapytanie teraz niedawno. Mnie to bardziej sprawy dogadywania grafiku by interesowały. Wszystko zależy tylko od kierownika czy jednak pracownicy maja możliwość układania sobie kto jak chce? Jest elastycznie?
Możesz oczywiście podać w jakich dniach chcesz pracować czy na jaką godzinę w danym dniu ale to nie koncert życzeń, żeby sobie ustalać jak ci pasuje pracować bo każdy ma wizytę u lekarza, fryzjera itp. Zależy też wszystko od sezonu, czy np. Jest to czas wyprzedaży czy sobota. Weekendy zwykle na popołudnie pracujesz. Nie zawsze twoje prośby co do grafiku będą uwzględniane, ale zwykle da się dogadać co i jak. Nadgodziny-jak się dogadasz- możesz sobie odebrać, pracując na 0,5/0,75 etatu możesz mieć je płatne- wszystko zależy od sklepu, liczby zespołu i ruchu
Tylko tak dla jasności jeśli robi się chociażby na te cala połówkę to ta nadgodzina jest liczona po stawce zwyklej czy jednak wyższej? I co do samego dogadywania to jaka jest atmosfera w zespole? Zazwyczaj stawiają na to by była dobra? Nie ma konfliktów?
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Mango Polska Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
To jak wy tu często jakieś wyprzedaże macie? Zastanawiam się nad tym co zostało napisane względem premii. a jeśli o zespół chodzi? to ile jest osób na zmianę, do jakiejś pomocy? O atmosferę widzę ze już ktoś podpytywał, czemu jeszcze bez odpowiedzi?
no wyprzedaże są tak jak w innych sklepach ale wtedy nie liczy się premia od sprzedaży indywidualnej a przecież i wtedy klienci są obsługiwani więc jest to niesprawiedliwe. Zespół zależy na jaki się trafi, ale zwykle każdy pomaga jeśli jest taka potrzeba a atmosfera jest ok, też zależy z kim się pracuje ale raczej pozytywna.
Jeśli ktoś jest zainteresowany pracą w tym sklepie - pensja to oczywiście najniższa krajowa z dodatkami zależnymi od zrealizowania miesięcznych celów ale jest to średnio około 700 zł brutto i premia od sprzedaży indywidualnej która nie jest liczona w okresie wyprzedaży (bo wtedy nie obsługujemy przecież i nie sprzedajemy ????) także bez szału patrząc na to z jakimi sytuacjami musimy się na co dzień mierzyć jako sprzedający - pretensjonalne klientki, nierzadko (usunięte przez administratora)zachowania wymagającej niczym królowa życia baby która myśli że jest pępkiem świata a co za tym idzie nerwy i stres które wywołują bóle brzucha. ogólnie branża tylko dla wytrwałych i gruboskórnych osób, dla wrażliwców nie polecam. druga sprawa to kierownictwo a raczej brak ich kompetencji i trzymanie nieodpowiednich osób na stanowisku kierowniczym, ale to już osobna bajka, pamiętajcie ryba psuje sie od głowy, zwłaszcza tej postawionej najwyżej (KR)
ile wynoszą premie miesięczne z opisu ofert dla sprzedawcy? Jest teraz kilka wystawionych i widziałam właśnie w benefitach, że prócz ubezpieczenia czy samej trzynastki także to oferują. nie ma tu jeszcze opinii co jest dla mnie zastanawiające… zaczniecie od opisu atmosfery? zarobki jakie wychodzą tak ostatecznie?