Kontakt z firmą bardzo dobry. Współpraca bez zakłóceń, realizacja zamówienia w wyznaczonym terminie. Panele szklane bardzo fajne, przesyłka dobrze zapakowana i zabezpieczona. Polecam .
Super, polecam firmę! Bardzo dobra współpraca z panią Sylwią. Doceniam fachowość, rzetelność i podejście do klienta. Montaż przebiegł sprawnie, wykonanie według zlecenia. Jestem zadowolona, serdecznie dziękuję.
a możesz mi powiedziec czy ta pani działa sama? :) czy z kimś? :) potrzebuję wiedzieć, bo fajnie byłoby się do takiej pracy przyjąć :)
Bardzo polecam tą firmę . Osobiście nie miałam problemu zamówić fototapety do kuchni . Szybko i sprawnie , , za granicę,, wysyłka. Fototapeta dobrej jakości. Jestem zachwycona panią Sylwia Ziętara to miła i sympatyczna osoba .
Odradzam! - Firmie zupełnie nie zależy na zadowoleniu klienta! Zamówiłem fototapetę (mech chrobotek) na fartuch kuchenny z precyzyjnie podanymi wymiarami (co do milimetra). Otrzymałem produkt daleki od oczekiwań i nieprawidłowej wielkości. Wzór okazał się wyraźny tylko punktowo (mniej więcej co 70 cm), na pozostałej części zupełny brak ostrości (wręcz widać piksele). Wygląda to bardzo źle - wstyd powiesić! Dodatkowo zamówiona fototapeta była za duża kilka mm. Przy długości tapety ponad 3,5 metra, przycinanie równo po kilka mm bez profesjonalnego sprzętu jest bardzo kłopotliwe. Po to zleciłem konkretny wymiar aby uniknąć takich amatorskich cięć w domowych warunkach. Wiedząc, że mamy obecnie kryzys gospodarczy (sam prowadzę działalność) zgłosiłem reklamację bez żądania zwrotu pieniędzy oczekując naprawy sytuacji aby firma nie poniosła dużych strat z powodu wydania wadliwego produktu. Zaproponowałem nawet inny wzór z rozmytym obrazem na większości powierzchni aby było im łatwiej uzyskać ostrości tylko w jednym punkcie (widząc, że mają z tym kłopot). Po dwóch tygodniach oczekiwania dostałem odpowiedź, że przesłany mi niewyraźny obraz z tylko punktową ostrością spełnia standardy firmy Magic & Style (szkoda, że nie oczekiwania klienta), wymiar był celowo większy abym "mógł sobie wsunąć pod szafki" (tyle, że u mnie szafki nachodzą na lakobel i nie mam jak wsunąć). Zgodnie z regulaminem w przypadku indywidualnego zamówienia nie miałem prawa do reklamacji i sam sobie jestem winny, że wybrałem wzór, który okazał się niewyraźny. Firma ma czyste sumienie, a ja straciłem 300 zł! Czy to jest właściwe podejście? Nie ważne, że klient dostał bubel! Ważne, że klienta udało się go naciągnąć na kasę i zrobić to zgodnie z prawem! Jak już wspomniałem sam prowadzę działalność i bez względu u na sytuację zawsze szukam takich rozwiązań aby klient był zadowolony, a nie żeby czuł się rozczarowany i samemu zacierać ręce, że udało się wyciągnąć od niego kasę :( Przestrzegam przede wszystkim przed indywidualnymi zamówieniami w firmie Magic & Style, których nie można reklamować! Otrzymany produkt może Państwa bardzo rozczarować! Z poważaniem Tobiasz Wilk
Odradzam! - Firmie zupełnie nie zależy na zadowoleniu klienta! Zamówiłem fototapetę (mech chrobotek) na fartuch kuchenny z precyzyjnie podanymi wymiarami (co do milimetra). Otrzymałem produkt daleki od oczekiwań i nieprawidłowej wielkości. Wzór okazał się wyraźny tylko punktowo (mniej więcej co 70 cm), na pozostałej części zupełny brak ostrości (wręcz widać piksele). Wygląda to bardzo źle - wstyd powiesić! Dodatkowo zamówiona fototapeta była za duża kilka mm. Przy długości tapety ponad 3,5 metra, przycinanie równo po kilka mm bez profesjonalnego sprzętu jest bardzo kłopotliwe. Po to zleciłem konkretny wymiar aby uniknąć takich amatorskich cięć w domowych warunkach. Wiedząc, że mamy obecnie kryzys gospodarczy (sam prowadzę działalność) zgłosiłem reklamację bez żądania zwrotu pieniędzy oczekując naprawy sytuacji aby firma nie poniosła dużych strat z powodu wydania wadliwego produktu. Zaproponowałem nawet inny wzór z rozmytym obrazem na większości powierzchni aby było im łatwiej uzyskać ostrości tylko w jednym punkcie (widząc, że mają z tym kłopot). Po dwóch tygodniach oczekiwania dostałem odpowiedź, że przesłany mi niewyraźny obraz z tylko punktową ostrością spełnia standardy firmy Magic & Style (szkoda, że nie oczekiwania klienta), wymiar był celowo większy abym "mógł sobie wsunąć pod szafki" (tyle, że u mnie szafki nachodzą na lakobel i nie mam jak wsunąć). Zgodnie z regulaminem w przypadku indywidualnego zamówienia nie miałem prawa do reklamacji i sam sobie jestem winny, że wybrałem wzór, który okazał się niewyraźny. Firma ma czyste sumienie, a ja straciłem 300 zł! Czy to jest właściwe podejście? Nie ważne, że klient dostał bubel! Ważne, że klienta udało się go naciągnąć na kasę i zrobić to zgodnie z prawem! Jak już wspomniałem sam prowadzę działalność i bez względu u na sytuację zawsze szukam takich rozwiązań aby klient był zadowolony, a nie żeby czuł się rozczarowany i samemu zacierać ręce, że udało się wyciągnąć od niego kasę :( Przestrzegam przede wszystkim przed indywidualnymi zamówieniami w firmie Magic & Style, których nie można reklamować! Otrzymany produkt może Państwa bardzo rozczarować! Z poważaniem Tobiasz Wilk
Zapomniałam dodać, czytając opinie - te dobre - zobaczcie sobie daty i godziny ;d dzień po dniu i każda około 23, jakież to ciekawe, że każdy były pracownik wpadł na pomysł wstawienia dobrej opinii dzień po dniu i to w podobnych godzinach ;d
Pani Sylwia to bardzo miła i wyrozumiała osoba. Pracuję u niej od kilku miesięcy i mimo trudnej sytuacji, jaką jest pandemia, nigdy nie robiła nam awantur. Zespół pracowników też jest świetny. Polecam
Świetnie, że masz dobre zdanie o tym pracodawcy. Strasznie mnie zastanawia, jak ocenisz warunki zatrudnienia, które oferowane są w tej firmie? Twoja opinia w tym zakresie będzie bardzo pomocna. Coś może w tym temacie dodasz? Będę wdzięczny .
Ogólnie oceniam moją przygodę z firmą Magic Style bardzo dobrze. Zdarzają się czasami konflikty między pracownikami, lub szefową i pracownikiem, ale myślę, że nie istnieje firma, w której wszystko jest idealnie. Koniec końców, zawsze wszystko kończyło się pozytywnie. Wynagrodzenie dostawałam na czas, nie było problemu z żadnymi dokumentami, czy urlopem. Polecam.
Pracuję w firmie w dziale obsługi klienta i nigdy nie doświadczyłem żadnych nieprzyjemności ze strony szefowej. Pani Sylwia jest osobą uprzejmą i opanowaną. Praca zdecydowanie dla ludzi, którzy potrafią współpracować w zespole.
Pracowałam w tej firmie dłuższy czas. Nigdy nie było problemu ze zwolnieniami czy urlopem. Szefowa to konkretna kobieta, która oczekuje punktualności i wywiązywania się ze swoich obowiązków. Atmosfera jest jednak sprzyjająca rozwojowi, miła, z częścią pracowników mam nadal kontakt - świetni ludzie i zgrany zespół.
Praca w tej firmie to była przyjemność. Miła atmosfera i uśmiechnięta szefowa. Niestety przez wyprowadzkę musiałam zmienić pracę. Jednak czas spędzony w Magic Style wspominam bardzo dobrze. Pamiętajmy, że każdy może mieć gorszy dzień, także szefowa. P. Sylwia zawsze wykazywała się profesjonalizmem i umiejętnością poradzenia sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.
Pracuje w Magic Style od ponad roku i nigdy nie miałam problemu ani z szefową, ani z formalnościami, dokumentami itd. Normalna atmosfera, ciekawi ludzie i ciągle rozwijająca się firma.
Bardzo polecam firmę!
Zamówiona fototapeta na 70-te urodziny została wykonana profesjonalnie, w terminie i zgodnie z wcześniejszymi uzgodnieniami POLECAM .
Co dokładnie dzieje się w firmie? Czy coś się zmieniło od ostatnich komentarzy?
Chciałabym poznać więcej szczegółów o tych sprawach. O co się one toczą? Ma to coś wspólnego z umowami, l4 lub wynagrodzeniami w Magic Style?
(usunięte przez administratora)
Fajnie, że znalazła się osoba, która pracuje w firmie Magic Style Sylwia Ziętara i dzieli się z nami swoimi spostrzeżeniami na temat tego miejsca pracy. Możesz do swojej wypowiedzi dodać, na jakie wynagrodzenie może liczyć początkujący pracownik zatrudniony w tej firmie? Pracodawca na początku oferuje okres próbny, w którym pracownik może się wykazać, czy od razu można liczyć na pełną umowę? Zachęcam, abyś napisała, jak to wygląda.
(usunięte przez administratora)
Od jak dawna jesteś zatrudniona w firmie Magic Style Sylwia Ziętara? Czy możesz podzielić się z nami tym, jak wyglądała rozmowa rekrutacyjna, którą najprawdopodobniej przechodziłaś przed podjęciem pracy? Przychodziłaś do tej firmy jako osoba doświadczona, czy może początkowo odbywałaś staż, aby móc nauczyć się odpowiednio wykonywać swoje obowiązki? Podziel się z nami tym, jak to wyglądało.
w porzadku dla tych co chcą prcowac
Widzę, że Twoja opinia różni się od tego, co w ostatnim czasie było przedstawiane na temat pracy w firmie Magic Style Sylwia Ziętara, dlatego chciałem Cie zachęcić, abyś przedstawiła swoje doświadczenia związane z pracą w tym miejscu. Możesz szczegółowo przedstawić plusy i minusy pracy w tej firmie?
@Kajetan, witamy! Nie polecasz pracy w firmie Magic Style Sylwia Ziętara, lecz w żaden sposób nie napisałeś dlaczego? Co takiego sprawiło, że masz negatywną opinię na temat tego miejsca pracy? Może mimo wszystko są jakieś pozytywne aspekty, którymi mógłbyś się podzielić? Zachęcam Cię, abyś swoją opinię wyraził w sposób bardziej szczegółowy i zrozumiały.
@Pracownica, zarzuciłaś firmie Magic Style Sylwia Ziętara poważne przestępstwo jakim jest mobbing, aby na pewno to zjawisko występuje w tej firmie? Pamiętaj, że wypowiadamy się na forum publicznym, a często zdarza się, że osoba, która wypowiada to słowo nie do końca rozumie jej treść, dlatego w tym momencie muszę Cie zapytać, czy w firmie występuje poniżanie, naśmiewanie się z pracownika? Przedstaw, proszę, jak to wygląda.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Magic Style Sylwia Ziętara?
Zobacz opinie na temat firmy Magic Style Sylwia Ziętara tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Magic Style Sylwia Ziętara?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 6 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!