Czy pracownicy w Lot Team Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Miedzy tymi co penetruja tylna czesc przelozonych to napewno, BA ! Nawet beda probowac Ci wmawiac ze jestescie “przyjaciolmi”. Swoich poznasz napewno, ale trzeba robic slalom miedzy zmijami i uwazac co i o kim sie mowi glosno, jak w Liceum :)
Chyba nie załapałam większości z wypowiedzi, przytaczasz przy tym jakaś konkretną kulturę pracy? jako młodszy spec od obsługi klienta jak się w niej teraz mogę odnaleźć? Sporo osób nowych przyjmują jednocześnie? Będzie mi raźniej? Są oferty i je właśnie reflektuje
Kulture pracy w tym miejscu? Tu nie ma kultury pracy 3/4 towarzystwa sie do ciebie usmiechnie i poklepie po ramieniu zeby potem na ciebie donosic do przelozonego i wchodzic im tam gdzie swiatlo nie dochodzi. Przez metody zarzadzania (a przynajmniej jej sie tak wydaje ze to zarzadzanie ) Sylwusi i tego starego betona umyslowego Marzeny to nie ma tam zadnej kultury pracy, pracy zespolowej czy nawet wsparcia. Jak juz popelnilas ten blad i sie zatrudnilas w tym cyrku to albo uciekaj z docelowej sali do jakiegokolwiek innego dzialu (Lot kontakt, M&M.... ) albo zmieniaj prace bo napewno z tymi umiejetnosciami i kompetencjami mozesz znalezc prace o wiele lepsza i lepiej platna.
W LOT Team, aby ułatwić funkcjonowanie, przerzucili większość ruchu do zewnątrznej firmy. Kadra argumentuje to celami, które jak wiecie, mogłyby być realizowane bez takiego wsparcia. Zatrudnili za dużo osób, pieniądze są tak marnowane, że ktoś za to odpowie prędzej czy później. Przez przerzucenie ruchu, pracownicy większość czasu nudzą się. Dzięki pomysłowości Sylwii i Marzeny teraz część myśli o zmianie pracy, bo nie wiadomo jaki będzie stan godzin w grudniu. Podjęto więc decyzję o obcięciu godzin zleceniobiorców, co robi jednocześnie kadra lot team? Następne rekrutacje! Ale chyba będę mogła czuć się bezpiecznie i nie zostanę wystawiona jak część pracowników. Decyzje znanej wam blondi, jej wymysły, raczej nie służą firmie.
Dużo tych godzin na grudzień obcięli? Teraz takie akcje się dzieją, czy już wcześniej firma decydowała się na takie "postojowe" dla osób na uz? Nie można tego jakoś skonfrontować z szefostwem?
120h na listopad, do grudnia mało kto zostanie bo z głodu padniemy. S dziękujemy ci bardzo, twój "super" projekt pozbawia nas pieniądzy na życie. Pamiętaj o nas i o tym co z nami zrobiłaś na ewentualnym rozdaniu nagród za super współpracę z firmą zewnętrzna. Proszę odpowiedź na moje pytania, czy na prezentacji w Anglii przekażesz informacje że twój projekt doprowadził do tego że pracownicy lotu tracą pracę? Pokażesz to że agenci firmy zewnętrznej nie posiadają nawet 20% wiedzy agentów lot ? Nie jesteś żadnym cudotwórcą, posadzić rzeszę dodatkowych osób które pomagają wyrabiać cel AR potrafi każdy. Ale co tam zabawa trwa w najlepsze. Na koniec, jakie zdanie trzeba mieć o pracownikach LOT żeby po obwieszczeniu nam że tracimy środki do życia, na następny dzień dodać post o "swoim sukcesie" i wycieczce do Londynu. P.S jako że jesteś bardzo zorientowana w tematach lotniczych pamiętaj do Wielkiej Brytanii tylko na paszport i koniecznie w różowej kreacji :)
Cześć Startuje na kandydata na team Leadera- i czytając wszystkie opinie od kilkunastu minutach widzę że to gorzej niż tartak Co się stało z poprzednim? Może mi ktoś powiedzieć co i jak?
Poprzedni Lider zauwazyl ze to robota jak dla chlopa panszczyzninego, marna pensja, zalamanie nerwowe i wypalenie zawodowe po miesiacu i zakompleksiona przelozona ktora praktykuje Nepotyzm. Nie warto, jak szanujesz siebie jako czlowieka to odpusc ta prace. Tak naprawde to nie Lider Zespolu a Lider, Analityk, Trener i pewnie jeszcze jakies wymyslone obowiazki Ci Sylwusia z Marzenka dorzuca. Szkoda zycia na taka “prace”….
Cześć i czołem! Wasz ulubiony kronikarz pracy w LOT Team Sp. z o.o. Dla skrótu LOT ZOO. Podwyżek jak nie było od zeszłego roku tak nie ma, jest na razie mydlenie oczu, że będzie coś w lipcu. To jest nic, cudowny pracodawca LOT ZOO wprowadził możliwość pracy zdalnej dla swoich pracowników! W szalonym wymiarze 24dni w roku, bo jak więcej to będzie musiał im zwracać za prąd/internet zgodnie z przepisami. I tak kadrze sie zapomniało wspomnieć, że wysyłając ludzi z Poznania na zdalną (z powodu remontu i hałasu w budynku mieszczącym biuro) to przy okazji zabiorą im 14 dni z tej puli. Nie ma to jak jasna i szczera komunikacja na linii pracodawca- pracownik. Oczywiście po podniesieniu tego tematu zaczęło się wicie i próba relatywizacji problemu. Standardowe działania olewcze wobec pracowników. A co do komunikacji i słuchania głosów pracowników (jak to kadra miała bezczelność ujmować). Nie jestem już pracownikiem. Odszedłem pewien czas temu. Miałem tzw. exit interview. Zgodziłem się na niego tylko dlatego, by na ostatniej zmianie zająć czymś czas. Starając się zachować profesjonalizm zwróciłem uwagę na kwestie, które należy zmienić bądź poprawić z punktu widzenia pracownika. Efekt? ZAPOMNIJCIE. Moj exit interview to poszedl chyba od razu do niszczarki, nic sie nie zmienilo a jest jeszcze gorzej. Wolna amerykanka wobec ludzi, ustalenia słowne w trybie organizacji pracy nie są w żaden sposób zachowywane. Ofkors przez kadrę, spróbuj ty szaraczku wystąpić przeciw to zobaczysz! :D Cieszę się niesamowicie, że zrezygnowałem z pracy w LOT Team. W bardzo krótkim okresie zostałem zatrudniony w firmie która na start zaproponowała mi dokładnie... 72% wiecej niż to co zarabiałem w LOT :D I nadal jest to branża lotnicza.(usunięte przez administratora)
System zwiększenia wynagrodzeń jest planowany w lipcu 2023 r. Pracownicy, którzy są zaangażowani zostaną docenieni podwyżką finansową. Wysokość podwyżki będzie przyznawana we współpracy z bezpośrednim przełożony. W przypadku pracy zdalnej, wymiar 24 dni wynika z przepisów Kodeksu Pracy. Został również poruszony temat "exit interview", wszystkie informacje są zapisywane/ archiwizowane i udostępnione Kadrze CC. Planowane są również spotkania Q, na których szczegółowo zostaną omówione wyniki ankiet. To bardzo ważne, aby pracownicy dzielili się z nami feedbackiem.
Nie ośmieszajcie się. Te exit interview to są do kadry wysyłane faxem czyt. do niszczarki. Nie ma żadnych, ale to żadnych zmian w związku z exit interview od lat. Tematy które ja poruszyłem na swoim były poruszane i w 2020 czy 2021 roku i nic się nie zmieniło. A przepraszam, zmieniło się na gorsze. Jakie to będą podwyżki dla docenionych pracowników? 300?400?500 PLN? W zeszłym roku wybrani dostali 500pln brutto. Łaskawie, po 2.5 roku zapitalania za 4 brutto i utrzymywania tej firmy na powierzchni. A wszelkie głosy niezadowolenia kończyły się pogadankami dyscyplinującymi i tekstem, że jak się nie podoba to tam są drzwi. Dziwi mnie, że ktoś w tym (usunięte przez administratora) chce pracować skoro na rynku jest multum ofert dla ludzi znających Amadeusa. I to nie za śmieszne 4.5 brutto tylko 6500-7500 i w pełni zdalnej pracy. Bo tam pracodawca wie jak dbać o pracownika i nie zbiednieje jak zapłaci ryczałtem te 200 netto dodatkowo za pracę zdalna :D Mógłbym jeszcze napisać o różnych obowiązkach mimo zajmowania tego samego stanowiska i posiadania takiej samej umowy. Szkoda, że nie ma ZZ to by się skończył ten (usunięte przez administratora) zwierzęcy.
a podzielisz się info, gdzie szukaja kasjerow za taka stawke? chetnie sie tam zglosze, jak tylko skonczy mi sie umowa
Amex travel proponuje 9tys brutto na start dla kasjera. Komfort pracy na dużo wyższym poziomie niżeli w lot team. Zapraszamy nabór ciągle trwa, jest już parę osób które przeszły przez piekiełko lot teamowe. Podwyżki rozdane drogi zespole lot team?? W zeszłym roku pamiętam że większość z pracowników dostała tylko od Miss Universe maila informującego o końcu procesu zmiany wynagrodzeń :) Oczywiście jej wierna ekipa kąpała się w blasku księżyca i zbierała mannę z nieba. To jest największa różnica między lot team a moim aktualnym pracodawcą, tutaj liczą się umiejętności i wiedza systemowa. W lot team liczy się tylko to jak ładnie ktoś potrafi ćwierkać na cześć wyroczni Syl**
Generalnie to pozdrawiamy "Zespół LOT Team". Jest nas w Amexie sporo więcej niż wam mogłoby się wydawać, w różnych teamach ???? człowiek głupi był i tylko marnował czas w locie. Amex GBT rekrutuje poprzez firmy rekrutacyjne bądź ich własną stronę
„Pracę” w LOT wspominam znakomicie - nocne zmiany na których grało się w karty i zamawiało jedzonko, słuchało zespołu MIG na pełen regulator, nieograniczona liczba wolnego dzięki opcji przerwa: work, dobrze zaopatrzony automat na przekąski, rewelacyjna atomosfera (wykluczając kilku ananasów) wewnątrz zespołu etc. Pozytywy tego typu mogę mnożyć. Negatywy? Jakie negatywy?! Wg kadry zarządzającej, w LOT pracuje się dla „prestiżu”, więc dodatkowe monety niepotrzebne. Pomijam fakt, że prestiż ten można porównać do pracy przy redagowaniu maili wysyłanych w imieniu Księcia Kongo który utknął na lotnisku i potrzebuje od Ciebie 5000pln na powrót obiecując miliony zwrotu. Jak to jeden z liderów podsumował podczas pandemii - rzeźbienie w odchodach. Działania pandemiczne? Palce lizać! Nikt nic nie wie. Panika. Brak pomysłu na cokolwiek. Natomiast słowa „jak coś się spierd***, to będzie wasza wina”, wypowiedziane przez b wysoko postawioną osobę, zagrzały nas do pracy! Takiej motywacji oczekujemy! Tego i owocowych poniedziałków! Btw, udało się komuś zdobyć coś więcej niż jablko? Banany wciąż pozostają w sferze marzeń i nocnych omamów o zdobycznej, żółtej delicji którą udało się wyrwać w potyczce z innymi pracownikami? Dwa lata uczęszczania do pracy, bo pracą bym tego nie nazwał, a w dzień zmiany F20 dostaję telefon, że jednak nie przedłużą umowy. Uśmiechnąłem się, bo bez tego dalej bym się kisił w stagnacji. Jednak jeszcze większy uśmiech pojawił się na mojej twarzy, gdy osoba dzwoniąca rzuciła „mam nadzieję, że stawisz się na swojej ostatniej zmianie”. Bardzo chciałem przyjść, ale kolana mnie rozbolały. Jednak najgorzej z tego całego cyrku wspominam proby implementacji LETS DO IT ATTITUDE. No jasny szlag. Jak ograniczonym trzeba być, by jako osoba decyzyjna wpaść na taki pomysł i uznać go za sensowny? Jakim bęcwałem cynicznym trzeba być by w czasach pandemii, wszechobecnej niepewności i powszechnych obaw o jutro, jako priorytet stawiać kakofonię frazesów rodem z chińskich ciasteczek z wróżbą? Ilość sytuacji których byłem świadkiem, częścią, prowodyrem jest zbyt liczna, by chciało mi się to pisać na potrzeby opinii w internatach. Czas na werdykt. Praca - 2/10 Można posiedzieć, jest wifi, winda działa w miarę bezproblemowo, papier w toaletach raczej ze średniej półki cenowej. Jednak z minusów - fatalna kadra zarządzająca (poza nielicznymi wyjątkami (usunięte przez administratora) Ludzie - 9/10 Niech za świadectwo tego, jak cudownych ludzi przyciąga szambo zwane LOTem, będzie fakt, iż minimum dwa razy w tygodniu chodziliśmy pić po pracy, na pikniki, na aktywności sportowe. Nie mogę wyobrazić sobie lepszych współpracowników i relacji wewnątrz zespołu. Werdykt finalny - NIE POLECAM PRACY W LOT TEAM. (usunięte przez administratora)
Szanowny zespół lot team nie ma zamiaru odpowiedzieć. Wiadomo z faktami się nie dyskutuje. W takim razie zwrócę się bezpośrednio do Pana, Panie M , czy jest Pan usatysfakcjonowany złożoną ofiarą, czy zwolnienie agenta uspokoiło Pańskie sumienie ? Czy sprawiedliwości stała się zadość? Dla Pana wiadomości, podsunięto Panu Bogu ducha winnego kozła ofiarnego. Czy jako dyrektora nie zastanawia Pana poziom osób, które podejmują decyzję w lot team i że nie biorą za nie żadnej odpowiedzialności? Co robią osoby odpowiedzialne za jakość agentów ? Jest Pan chociaż trochę zainteresowany podległą spółką ? Czy figuruje Pan tylko w konkursie odcinania kuponów i pobierania comiesięcznej wypłaty? Świadczy to wszystko niestety również o Pańskim braku kompetencji, albo o zwykłym niedbalstwie (tak czy siak wstydzić się trzeba). Ciekawe czy jak by Pan nie dostał pensji to też by nie reagował, czy może była by to w końcu pierwsza reakcja, bo przecież chodzi o własny (usunięte przez administratora) Proszę szykować się na dużo więcej "wpadek" wizerunkowych. Działania aktualnej kadry oraz brak jakichkolwiek kompetencji skutecznie doprowadziły już tę firmę do ruiny. Samolot odlatuje, proszę postarać się znaleźć chwilę na refleksję nad funkcjonowaniem podległej spółki i braku Pańskich działań... To od Pana zależy czy będzie Pan kolejny rok największym no-showem w spółce CC. P.S drogi zespole lot team dziękujemy za docenienie naszej ciężkiej pracy, laurki, baloniki, cukierki oto nam właśnie chodzi. Po co nam z boostera kasa jak racuchów pełna taca? Pokrótce żenady ciąg dalszy, a refleksji żadnej... Ps trochę dużo tego Pan, ale patrząc na brak działań to powinno być raczej z małej litery Panie M...
Zero work life balance. Co miesiąc składamy dyspozycyjność co jest czystą farsą. 5 dni wolnych do wybrania, w teorii można również wybrać preferencje co do zmian- poranne, popo czy nocki oraz długości zmian. Praktyka? Dostaniesz tak czy tak zmiany 12-22, nieważne co zaznaczysz, o życiu prywatnym można zapomnieć. Duża ilość nocek po których często jest jeden dzień przerwy (kończysz o 6 nad ranem) a kolejnego dnia często dają ci zmianę na 6 (jedyny wyjątek kiedy dają ci zmiany poranne ;)). Telefon za telefonem, brak wystarczającej ilości pracowników. Brak premii świątecznej (w Poznaniu dostali pierogi :)). Nie będzie podwyżki inflacyjnej, bo nie jest to w polityce firmy.
Dokładnie. Na ponad rok pracy, prośba grafikowa spełniona… raz? Motywacją do lepszych wyników był właśnie upragniony grafik, ale finalnie zdobywała go ciagle jedna osoba…
Dokładnie tak jest. Jest to żałosne, zapewnienie pracownikom grafiku który nie zabiera całego dnia nie powinno być nawet czymś o czym się dyskutuje. Ja rozumiem, że nie każdy dostanie taki grafik jak chce, ale zmiany 12-22? Przecież to jest żart. Praca w locie to nie jest centrum naszego życia jak niektórzy mogą myśleć.
Zasady planowania pracy Contact Center zostały spisane i są dostępne dla wszystkich pracowników. Harmonogram pracy tworzony jest w oparciu o wiele czynników m.in. konieczność zapewnienia odpowiedniej obsady zgodnej z przewidywanym zapotrzebowaniem w danym okresie, konieczność zapewnienia odpowiedniej obsady dedykowanych kolejek językowych zgodnie z ich aktualnymi godzinami otwarcia, czy dostępność poszczególnych pracowników o odpowiednich kompetencjach. Praca w godzinach nocnych jest nieodłączną częścią pracy w LOT Contact Center, które obsługuje klientów w trybie całodobowym. Aktualnie liczba zmian nocnych jest zależna od liczby zatrudnionych pracowników. Od stycznia jesteśmy w trakcie procesów rekrutacyjnych, aby zwiększyć liczbę osób i tym samym zmniejszyć liczbę nocnych zmian, która proporcjonalnie będzie zaplanowana między cały zespół CC.
(usunięte przez administratora)
Obecnie premia do 20% od podstawy, plus kilka procent z niektórych usług dodatkowych. Piszę do 20%, bo 12% to z Twoich statystyk, a 8% cel zespołowy. Wykonywany może 1/2 razy do roku, więc przeważnie 12% premii. Plus to co sprzedasz.
Hej, zastanawiam się nad aplikacją na: Młodszy Specjalista ds obsługi klienta w Krakowie na lotnisku. Czy ktoś może się podpowiedzieć jak wygląda praca? Czytam tu rózne opinie więc zastanawiam się czy dostanę umowę o pracę na takim stanowisku? Najwczesniejsza zmiana jest o 5 rano, co jest sporym problemem a najpóźniej kończy się pracę ok północy (nie wiem dokładnie). Czy firma gwarantuje taksówkę na powrót do domu? Inne korporacje mają taki obowiązek, gdy praca kończy się po 21-22. To ułatwiłoby ogromnie sytuację. I na jakie zarobki można liczyć na początku? 4500 brutto minimum jest realne? Bo z tego co piszecie, jest też mało wolnego. tez obowiązuje tylko 5 dni na miesiąc? W takim wypadku plus "ciężkie" godziny pracy powinni płacić lepiej.
Zatrudnienie na stanowisko Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (lotnisko) jest przez firmę PLL LOT. Forum dot. LOT Team. Nie jesteśmy w stanie udzielić odpowiedzi na powyższe pytania, ponieważ nie odpowiadamy za ten proces rekrutacyjny. Zachęcamy do udziału w rekrutacji podczas której będą przekazane wszystkie informacje nt. zatrudnienia.
Ten sam cyrk. Nie warto. Jedyna roznica miedzy lotniskiem a CC to to ze Agenci na lotnisku malo co potrafia z systemu Amadeusz aby wymienic lub zrobic cos samemu, operuja gotowka i czesto sa meczeni psychicznie przez klientow. Inna firma, ten sam cyrk, panstwowka i kolesiostwo. Zrob z tymi…… szkolenie z systemu Amadeusz i uciekaj jak najdalej od tego betonu umyslowego.
Zbiera mi się na wymioty. Niezadowolenie pracowników jest zrozumiałe, sytuacja osób zatrudnionych na umowę o pracę to farsa. Zero, zero jakichkolwiek pozytywów pracy na stanowisku kasjera!!!!! Słońce narodu p.s Blondi zdecydowała o niemalże wykluczeniu możliwości sprzedaży usługi upgrade. Pozwolono sprzedawać to osoba na umowę zlecenie, którzy i tak już zarabiają 2 razy więcej!!!!! Oczywiście zaraz zacznie pisać że wszyscy mają takie same szanse na sprzedaz usług, nie mają kasjer odbiera głównie transfer ze zmianami, sprzedaży BRAK. Podwyżek z powodu inflacji nie ma i nie będzie !!!! 4200 brutto to jest podstawa na kasjerze 24h/7 nie ma świat, dni wolnych NIC. Szczerze to lepiej w Biedronce, przynajmniej wolne niedzielę. To co wypisuje tutaj "zespół lot team" to bzdury, żenada że już do takich środków zniżają się osoby które powinny starać się poprawiać byt pracowników i funkcjonowanie spółki. Ale po co się uderzyć w pierś i przemyśleć swoje błędy ??? Lepiej dalej wykłócać się z faktami. Marność nad marności.
Informujemy, że podczas ostatniego spotkania miesięcznego z pracownikami i współpracownikami (spotkanie grudniowe jest nagrane i dostępne do odtworzenia) otrzymaliśmy odpowiedź na pytanie dotyczące podwyżek inflacyjnych. Wtedy też przekazane zostały informacje związane ze sprzedażą usług. Zachęcamy do aktywnego udziału w spotkaniach miesięcznych by móc na bieżąco przekazywać swoje uwagi przełożonym oraz od razu otrzymywać odpowiedź dotyczącą swoich wątpliwości. Zawsze jesteśmy gotowi na rozmowę, a zebrane w czasie dyskusji argumenty od pracowników posłużą nam by móc przedstawiać ten punkt widzenia organom decyzyjnym. Zawsze otwarcie przyjmujemy konstruktywną krytykę dlatego jeszcze raz zapraszamy, nawet do "wykłócania się" ale na żywo podczas wielu wspólnych spotkań niż anonimowo na tego typu forum. Jeśli anonimowo, to zachęcamy do kontaktu przez zaufaną skrzynkę której adres każdy z Was zna.
Wy tak przyjmujecie ta krytyke ze juz nie raz za taka krytyke bez slowa wywalaliscie pracownikow na umiwie zlecenie i bylo tylko na sali widac jak Blondi najpierw zastrasza sama w sali coachingowej takiego oracownika i sie na nim wyzywa psychicznie co to nie ona. A potem taka osobe tylko bez slowa eskortowala do wyjscia. Zenada, nic nie mowicie otwarcie, WSZYSYKO ANONIMOWO!
Z całą stanowczością chcemy zdementować informacje, jakoby w LOT Team ktokolwiek został zwolniony z powodu przekazania nam konstruktywnej krytyki. Tak jak w każdej innej firmie obowiązują wszystkich te same zasady dotyczące np. dyscypliny pracy czy wykonywania swoich obowiązków zawartych w umowie. Dzięki przekazaniu nam feedbacku (pozytywnego czy negatywnego) możemy nadal się rozwijać i usprawniać działania firmy, dlatego ponownie zachęcamy do aktywnego udzielania się na spotkaniach, przekazywania swoich opinii przełożonym czy wypełniania ankiet które prowadzimy.
To juz chyba zespol Lot Team zapomnial jak szybko Blondi pozbyla sie Pani Wiktorii G. ( tak pracuje tu na tyle dlugo by pamietac taka osobe) Pare slow konstruktywnej krytyki powiedziane przez nia glosno na temat Sylwusi i ja odrazu zwolniliscie z dnia na dzien nie informujac nawet jej Lidera o takim zamiarze. Wasze zaklamanie i obluda jest na takim poziomie ze jakbyscie z takim samym zapalem dbali o pracownikow co klamiecie tutaj to moze moznaby LOT TEAM nazwac fajnym miejscem pracy. Żenujacy poziom klamstw ktory tu prezentujecie swietnie pokazuje jakimi jestescie idiotami liczac na to, ze sytuacje jakie tu opisal*m po jakims czasie zamiatacie pod dywan udajac, ze nigdy nie mialy one miejsca.
Wracam i ja! Potwierdzam, że koleżanka Wiktoria została zwolniona ze skutkiem natychmiastowym po wyrażeniu niepochlebnej opinii na temat działań ówczesnej koordynator biura w Warszawie a obecnie zastępcy kierownika, (usunięte przez administratora) Poziom odklejenia od realiów i prób zakłamywania rzeczywistości przez KADRĘ LOT TEAM (nie żaden zespół) jest żenujący wręcz. Kasjer na umowie na okres próbny dostaje 4200zł brutto, po 3 msc jeśli przedłuży to dostaje całe 4400zł. Na umowie o pracę. Do tego dochodzą dodatki jak premia regulaminowa (maks 20% podstawy brutto, realnie 12%) oraz prowizja za sprzedaż usług dodatkowych, która faktycznie nie istnieje. Kasjer odbiera tylko transfery dotyczące zmian biletów, gdzie nie ma praktycznie żadnej sprzedaży. Nawet usługa upgrade została zabrana kasjerom i mogą ją sprzedawać obecnie osoby na umowie zlecenie, które już bazowo zarabiają sporo więcej. Bezczelne naplucie w twarz całej ekipie kasjerskiej. Realne prowizje na ten moment to jest może maks 200pln brutto mając jakieś szczęście do pasażerów. Najpopularniejsze usługi jak dodatkowy bagaż, miejscówki to jest szalony 1%. Upgrade to 3% co przy znaczącej kwocie takiej usługi na locie długodystansowym faktycznie działało motywująco. A teraz? Plują ludziom w twarz i starają się im wmówić, że to deszcz pada. Chcesz iśc do LOT Team sp z o. o.? Zrób szkolenie z amadeus, nie podpisz kolejnej umowy i idź do pracy w biurze podróży. BCD Travel na start daje 6500pln brutto za o wiele mniejsze obowiązki i pracę wyłącznie poniedziałek-piątek 8h dziennie. Albo do AMEX Travel, tam już kwota jest bliższa 10tys. PLN dla osoby mającej kompetencje kasjera lotniczego.
4200zł brutto to nie jest niskie wynagrodzenie, proszę pamiętać, że minimalna krajową dopiero w czerwcu 2023 osiągnie poziom 3600zł, tutaj mamy jeszcze 600zł zapasu!!! Co do agentki która została zwolniona, nie była to krytyka konstruktywna, co więcej negatywny wydźwięk wypowiedzi był skierowany w kierunku jednej osoby z kadry zespołu lot team. Akurat padło na osobę na którą złych rzeczy mówić nie można!!! Jest jej potem przykro, a ona tak się stara. Dzięki niej mamy dobry zespół kadry, wybitnych fachowców, firma się rozwija a ludzia żyje się coraz lepiej !!!
Powyższy komentarz nie został napisany przez firmę LOT Team, bardzo prosimy nie podawać się za nas. Ponieważ nie współpracujemy z firmą gowork, nie posiadamy oficjalnego konta, zdając sobie sprawę, że daje to możliwość dodawania komentarzy w naszym imieniu przez zdenerwowanych internautów. Prosimy również o niewskazywanie danych personalnych (imię / nazwisko pracowników) oraz niepodawanie informacji nieprawdziwych w swoich komentarzach, które powodują zniesławienie danej osoby. Informujemy, że tego typu komentarze zostały zgłoszone do odpowiednich służb.
Przyjelismy zgloszenie, ale mamy do roboty cos ciekawszego niz takie (usunięte przez administratora) Prosze sie wiecej nie kompromitowac Zespol LOT team
Prosicie o nie podawanie informacji nieprawdziwych w swoich komentarzach? A jak się odniesiecie do niejednokrotnego oskarżania/oczerniania/zniesławiania swoich pracowników przez członków kadry? Najwyraźniej Jaśnie Oświecona uznaje że wszystko jej można. Pomijając fakt powyższych komentarzy będących skróconą prawdą naszych pięknych realiów.
Odeszłam z lot team już z dobry rok temu. Widzę że nic się nie zmieniło, jedynie jest gorzej, można było się tego spodziewać. Niestety dopóki ktoś nie zrobi porządku z obecną szefową, to nic z tej firmy nie będzie. Dziwne że nikt jej jeszcze nie wyrzucił, nikt z zarządu nie widzi że ta osoba jest odpowiedzialna za totalny upadek tej firmy?? Osoba kompletnie nie szanuje podległych sobie pracowników, zero totalne zero, a co gorsza kłamczucha, która żeby bronić swojej posady, utopi jeszcze wielu pracowników.
Jestem długo pracującą osobą w tej firmie. Długo uważałam/em za zbędne wypowiadanie się w takim miejscu jak gowork. Ludzie skoro chcą trafiać do Lot team to i tak trafią. Nauczyciele, przedszkolanki i inne zawody w Polsce zarabiają mniej niż na stanowisku kasjerskim, stąd też zrozumiałe jest że życie za nic, jest gorsze niż życie za miskę ryżu oferowaną przez tego pracodawcę. Ta firma ma tylko renomę swojej nazwy, nic więcej. Przybyłem/am do tej firmy zbierać doświadczenie życiowe oraz zarobić jakiś pieniądz, z mieszkaniem u rodziców jest o to łatwo, lecz jeśli mieszkasz z dziewczyną/chłopakiem ledwo starcza ci na opłaty, jeśli jesteś singlem to kop dół w parku. Potrafią pozostawić zleceniobiorców bez pracy na 2 miesiące, UOP obciąć etety do 80% i w tym samym momencie namawiać cię na dobieranie godzin "bo warto dorobić" jeśli odmówiłeś w tamtym czasie zostałeś zapytany "jaki przykład dajesz innym pracownikom ? " stawki są głodowe, agent średniego szczebla nadal zarabia więcej niż kadra kierownicza oraz kadra młodszo kierownicza- liderzy. Kadra pod naciskiem msz (nie mylić z ministerstwem spraw zagranicznych, bo to obraza) oraz pani blond włosy próbuje wpychać cuda na kiju niższym stanowiskom, zaoferujemy ci umiejętności, lepsze możliwości boosterów - upgrade etc nic przy tym nie dodając, że totalnie się to nie opłaca. Jako sprzedawca zarabiasz najwięcej w tej firmie mimo że nie jesteś wyjadaczem systemu. Dobry sprzedawca odbierze 9 telefonów na godzine, sprzeda co drugą rozmowę coś z prowizją, a kasjer? 3-4 rozmowy i co dziesiątą trafi jakiś ochłap . Nie mam nic złego do powiedzenia o pracy liderów oraz kierowników zmiany, robią swoją robotę, tak aby nikt nie odczuł braku wsparcia. Dział jakości? Chyba pieśni i tańca, przez rok nie można było doświadczyć omówienia posiadanych umiejętności, a co dopiero rzetelnych doszkoleń. Jeśli chcesz zarabiać pieniądze rzędu 4k, max 5 jeśli jesteś dobry, to miejsce dla ciebie. Nie zapomnij o opłatach za mieszkanie, jedzenie, transport i innych wydatkach. Jestem totalnie zmęczona tą pracą, nie mam siły na nic dzięki ukochanemu pasożytowi lot teamowi. Zmiany nocne wepchną każdemu, z połączeniem zmian od 6:00 . Prosząc o brak zmian nocnych usłyszysz rządanie o przeciwskazania z opinia lekarska. Hitem jest "wsparcie psychologa" firma wpadła na Super pomysł wynajęcia psychologa do pomocy w stresie pracownikom... na jednym z pierwszych spotkań, jak się okazało, pani nie posiada "papieru" na bycie psychologiem, brak studiów psychologicznych, firma oczywiście nazwie ją psychologiem. (usunięte przez administratora)koordynatora, przyjdz wystawiać faktury to może też tego doświadczysz. To co napisane to początek góry lodowej, jest duuuuuużo więcej złych tematów i to niektórych bardzo niewygodnych będących podstawą do nałożenia kar przez pip. Niestety, nic się tu nie zmieni, póki nie zostanie sprzedana ta firma komuś lub czemuś co nie będzie państwowe. Momentami chaotyczna była ta wypowiedź i nieułożona- jak ta firma. bardzo przepraszam
Z wlasnego doswiadczenia Ci odpowiem na to pytanie w bardzo prosty sposob. Duzo osob ktora tam pracuje a nadala narzeka na to miejsce pracy nie ma odwagi aby pojsc w "swiat" i poszukac innego, lepszego mijesca pracy. Nie wiem czy jest to spowodowane stricte strachem czy lenistwem ale ich kwalfikacje zostalyby wynagrodzone o wiele lepiej w innych miejscach pracy, wystarczy chciec cos zmienic w swoim zyciu. Najwyrazniej odpowiada im bycie je****m, ale przynajmniej maja okazje do ciaglego narzekania i obwiniania wszystkich dookola za swoje nieszczescie Na ta chwile, to wyglada jak oburzona klasa srednia w Polsce, mozesz poglaskac jak psa bo i tak nic nie zrobi ;)
Brzmi jak pracownik, który miał odwagę pójść w świat ale świat go przerósł i swoje frustracje nadal wyraża tutaj XDDD
A okej, dzięki. To już wiem że nie ma sensu tu nic czytać bo to głównie komentarze osób które narzekają dla narzekania. Sprawdzę na żywo jak to jest :)
Opinie tutaj warto czytac, wiekszosc jest niestety prawdziwa. @K. zgadles/as, poszlam w swiat, ale mnie on nie przerosl,wrecz przeciwnie, wynagrodzil praktycznie x2 niz to co w LOT Team. Wam wszystkim ktorzy tam nadal siedzicie, zycze abyscie zebrali sie na odwage i jednak poszli w ten "swiat" a nie gnijecie w tym koleczku wzajemnej adoracji jakim jest LOT Team, ja poszlam i nie zaluje !
Chcesz marnować czas? Polecam wyłącznie w sumie iść na stanowisko kasjera i uciec po 3msc okresie. Z wiedzą z amadeusa lepiej będą płacić niż w LOT wszędzie indziej. Ta firma to dno, zero dbania o pracownika, ciągłe wymagania, by robić więcej bez idącej za tym motywacji. Usilne starania stworzenia sztucznej "rodzinki" korpo. Takiej patologicznej ;) PS. Będę sobie zaznaczał pracownika/byłego pracownika. Niech ekipa S/P/J/M zachodzi w głowę kto może pisać :D
Na co się nastawić w trakcie rekrutacji w Lot Team Sp. z o.o.? Umieścili kilka ogłoszeń na Pracuj.pl.
na rozmowe i wzgledne sprawdzenie tego czy potrafisz powiedziec cos po Angielsku. Najlepiej to nie nastawiac sie na rozmowe o prace u tego pracodawcy, chyba ze marzy ci sie zalamanie nerowowe, zmeczenie, zastraszanie notatkami sluzbowymi i byce traktowanym jak chlop panszczyzniany to jest to idealne miejsce dla Ciebie. Nie rob sobie tej krzywdy i poszukaj pracy w miejscu w ktorym beda szanowac Ciebie, Twoj wolny czas i Twoje umiejetnosci, niestety ale w tym miejscy pracy i od tego pracodawcy nie doswiadczysz niczego takiego.
To zależy na jakie stanowisko aplikujesz. Podczas rozmowy jest weryfikowany j. en oraz wywiad na temat doświadczenia.
Zależy jak do tego podchodzisz. Ja wiem, że wiele osób, które tu dołączyło niedawno było zadowolonych z rekrutacji :) Przebiegało to płynnie, sprawnie i bardzo szybko dostawali odpowiedź. Mogli też zadawać wiele pytań by rozjaśnić wszelkie wątpliwości.
Farmazony piszesz, przestan innych wprowadzac w blad bo ewidentnie pajacujesz, Sylwia juz po ramieniu poklepala czy jeszcze odpowiednio gleboko nie wszedles kazdy wie gdzie ?
Całe szczęście moja przygoda ze spółką lot team dobiegła już końca. Czym jest lot team? Czy piękne słowa w ofertach pracy mają jakiekolwiek pokrycie ? Lot team to wrak, wrak totalny, karykatura, łącząca to co najgorsze z korporacji, wyniszczanie, wysysanie ludzi, z pełnym socjalizmem w zarządzaniu, w podejściu do ludzi. Pieniądze marne, zero socjalu, karta Multisport 100zl!!!! Opieka w Luxmed dochodzi pod 400zl miesięcznie. Zapomnijcie o świątecznych prezentach, drobiazgach, przelewach dodatkowych pieniędzy. Nie ma nic, dno i rozczarowanie. Kiedyś była jeszcze przyjemna, koleżeńska atmosfera.... BYŁA. Teraz atmosfera jest przygnębiająca, duszna, aż żal patrzeć na to co udało się osiągnąć pewnej samozwańczej kreatorce karier, opisanej już wielokrotnie w opiniach. Kiedyś wszyscy pracownicy stanowili jeden zespół. Wszyscy sobie pomagali, zawsze można było liczyć na pomoc kolegi, koleżanki, lidera, kierownika zmiany. Bardzo z resztą ich pozdrawiam. Super ludzie, niestety już nie tak uśmiechnięci jak dawniej, nie tak zmotywowani. Mam nadzieję że słoneczko się jeszcze do WAS uśmiechnie:) jak nie tu, to oby jak najszybciej w nowej firmie, która doceni waszą prace i WAS jako ludzi. Miałam nie zostawić suchej nitki na kadrze, ale szkoda palców i przycisków na klawiaturze.
Zaraz i tak sie pewnie Sylwia z kolezaneczkami i Marzenka zleca pisac komentarze do tej opinii. Bed probowaly udowadniac ze kazdy tu klamie, szkoda ze prawda jest zupelnie inna. Wystarczy ze w biurze wymyslaja sonie problemy ktorych nie ma i udaja, ze pracuja. Czas sie pakowac i znalezc normalna prace. ***** *** ****
Pracowalem w LOT TEAM 3 lata (niecale). Na poczatku jako Kasjer Lotniczy, po odbyciu szkolenia z systemu GDS Amadeus ktore trwalo 6 tygodni mialem zgodnie z umowa lojalnosciowa pracowac dla LOT TEAM 2 lata i otrzymac Certyfikat szkolenia , z tym jest problem, od 4 miesiecy nie moge sie doprosic o prawidlowy dokument, ten ktory wyslali byl pelen bledow bez odpowiednich podpisow i pieczatek. SMIECH NA SALI! moj nabor "wszedl na sale". Nastepne 2 tygodnie spedzilismy na wdrozeniu i juz po czesci odbieraniu telefonow, praca wymagajaca bardzo duzej uwagi do szczegolow i poswiecenia , zmiany nocne czesto do 6 rano na zmiane ze zmianami od rana lub na popludnie. Pracownik moze zaznaczyc maxymalnie 5 dni wolnych w grafiku. Po prawie 2 latach zostalem Liderem Zespolu i to byl moj najwiekszy blad. Na tym "wyzszym" stanowisku kazdy traktuje Cie jakbys cos tam znaczyl a prawda jest zupelnie inna. "gora" jest kompletnie obojetna na to co masz do powiedzenia lub nawet na twoje prosby chociazby wyczyszczenie kratki wentylacyjnej w kuchni zajelo im 6 miesiecy , Kierowniczka CC i jej zastepczyni to osoby ponizej wszelakiej krytyki ktore uwazaja sie za najmadrejsze, ciagle nadzoruja pracownikow, stosuja metode kija i marchewki (NIESTETY O MARCHEWCE ZAPOMNIELI) i na kazdym kroku udowadniaja, ze obejmuja stanowiska na ktore kompletnie sie nie nadaja. Jezeli masz do czegos zastrzezenia lub zauwazysz, ze cos mogloby dzialac lepiej to sie nie odzywaj bo Zastepca Kierownika CC zadba o to aby Cie odpowiednio zastraszyc notatka sluzbowa( bylo o tym wspominane na kazdy mozliwym kroku), jako Liderzy bylismy proszeni o bycie szczerymi, ale konczylo sie to grozbami, ze takich rzeczy mowic nie mozna. Liderzy byli wrecz zmuszani do motywacji pracownikow, mimo braku jakichkolwiek opcji na zmotywowanie pracownikow ( przy okazji Mojego odejscia zmienil sie bezposredni przelozony Liderow WAW i to byl najlepszy mozliwy ruch dla nich. Zasluzony awans ktory jest w tym miejscu pracy niczym Bialy Kruk. Dolan Pozdrawiam !). Atmosfera w pracy jest wporzadku o ile masz kontakt tylko z osobami od Kierownika Zmiany W DOL ! Wyzej to (usunięte przez administratora) i metr mulu jezeli chodzi o cokolwiek, wieczna laska, problem i pretensje, nie wspominajac o ciaglym nadzorze. Firma i osoby ktore nia "zarzadzaja" ,a przynajmniej tak im sie wydaje, nie dba o Twoj czas wolny, o Twoje potrzeby chociazby spedzenia czasu z rodzina lub uszanowania twojego zdrowia. Nie spodziewaj sie, ze nie bedziesz musial pracowac na nocki bez specjalnego zwolnienia od lekarza, nawet jak masz dzieci to nikogo to tam nie obchodzi. Ostatnim wyjsciem jest przejscie do zespolu ktory nie pracuje w nocy. W LOT TEAM jezeli pracownik sie wypali zawodowo, nie jest zmotywowany lub nie stawil sie 4/5 razy w pracy na umowie zlecenie to zostaje zwolniony, nikt nie stara sie walczyc o to aby utrzymac doswiadczonego i wyszkolonego pracownika. LOT TEAM woli wydawac niepotrzebnie pieniadze na rekrutacje, szkolenie i wdrozenie nowych pracownikow to, ze jest to kompletnie nieoplacalne to rozumie tylko JEDNA OSOBA i nie jest to Kierowniczka CC..... Kiedy ostatnio byl dzien bez ogloszenia mozliwosci brania nadgodzin ? Podczas Covid etaty zostaly zredukowane ,byl wybor, redukcja etatow albo zwolnienia :D , do 4/5, a po tygodniu rozdawali "nadgodziny" do pelnego etatu "pod stolem" obiecujac ze rozlicza to razem z wynagrodzeniem, niestety nic bardziej mylnego, pieniadze zostaly wyplacone na koniec kwartalu wiec nagle otrzymalismy niespodzianke. W LOT TEAM nie osiagniesz awansu na wyzsze stanowisku bez robienia kolonoskopii przelozonym lub wyzej, awanse zasluzone lub takie ktore doceniaja ciezka prace danej osoby to wrecz "Biale Kruki", praktycznie niespotykane, za to kolesiostwo jest praktykowane prawie codziennie. Rodzinka Kierowniczki chyba najszybciej awansowala w historii tego CC na cieple, dobrze platne posadki, GRUNT TO SIE USTAWIC ;). Wynagrodzenie z LOT TEAM nie zawsze bylo wyplacane terminowo, taka sytuacja zdarzyla sie 2/3 razy, pracownicy otrzymali tylko "Przepraszam", nastepnym razem proponuje tym zaplacic rachunki. Wynagrodzenie jest tak satysfakcjonujace, ze co miesiac sie bedziesz zastanawiac czy starczy do 10 nastepnego miesiaca. Premia to smiech na sali, cele wziete niewiadomo skad, tak o rzucone, niestety nie sa mozliwe do wykonania. Wystepuja tez benefity w LOT TEAM (NIESPODZIANKA !). najwiekszym sa znizki na bilety, ale co z tego skoro z taka pensja nigdzie nie polecisz? Do tego mozna otrzymac karte multisport i pakiet medyczny LUX MED, niestety nic wiecej. Fakty sa takie, ze jedyne po co mozna do LOT TEAM sie zglosic to szkolenia z systemu Amadeus a potem nalezy jak najszycbciej znalezc prace w ktorej otrzymasz nalezyte wynagrodzenie, szacunek i poszanowanie twojego czasu wolnego. Jezeli dalej sie zastanawiasz nad wyslaniem CV to stanowczo odradzam, nie marnuj swojego czasu na nich. Jezeli nie masz szacunku do samego siebie, swoich umiejetnosci, czasu i zycia prywtnego to jest to idealne miejsce !
biedny człowiek pokrzywdzony przez los, na pewno był w porządku wobec wszystkich a tu taka sytuacja
Pracowałam tam w czasach, kiedy to call center było jednym z działów PLL LOT S.A.. Pani Marzena piastowała wtedy stanowisko kierownika zmiany, a szefem działu był Pan Towarek. Czy to prawda, że P. Marzena jest teraz Prezesem Zarządu LOT Team? Wydaje mi się, że widziałam jej nazwisko, jak niedawno sprawdzałam wpis LOT Team w KRS. Nie ma mnie tam prawie 10 lat. Myślałam, że za moich czasów było tam źle, ale widzę, że teraz jest jeszcze gorzej. Z kierowników zmiany, z którymi pracowałam, miło wspominam Czesława Roczniaka, Wandę Listwoń. Czy mam rację, że Piotr Bryndal został liderem? Współpracę z nim też dobrze wspominam. Ukończony kurs Amadeus (ja dostałam świadectwo bez błędów) później bardzo mi się przydał w pracy w biurach podróży.
Nie wiem czy twoj komentarz mial mi dogryzc czy jak ? Jezeli tak to sie nie udalo, opisalem obiektywnie to jak sytuacja wyglada u tego pracodawcy, udzielasz sie tez pod go work PLL LOT wiec zakladam, ze tam pracujesz. Kiedy mozemy sie spodziewac obiektywnej opinii od Ciebie ?
Każdy otrzymuje to na co sam zapracował i do czego potrafił przekonać. Każdy ma inne potrzeby, oczekiwania i inny punkt odniesienia. Dal młodej osoby, która jest otwarta na naukę, chce poznać pracę od środka i potrafi dać z siebie dużo to jest to dobra praca. Tu dużo się nauczysz, poznasz fajna branżę i ciekawych ludzi,. Praca nie jest łatwa i nie dla każdego, jeśli chcesz poznać branżę to jest to dobre miejsce. Ten portal to przede wszystkim negatywne komentarze i to na większość firm. Ludzie, zastanówcie się w pracy się pracuje, decyzje o zatrudnieniu podejmuje się świadomie, jeśli się nie podoba to można odejść albo starać się przejść do innego miejsca wewnątrz firmy. Ale trzeba mieć cierpliwość, bo większość chciałaby dostawać wynagrodzenia jak najmniejszym wysiłkiem. Praca to wysiłek. LOT Team firma dobra , ma swoje plusy i minusy i tym nie różni się od innych.
Bardzo łatwo oceniać inne osoby. Ciekawe czy osoby, które tak narzekają i oceniają pracę innych chciałyby się zamienić i dałyby radę robić ich zadania chociaż miesiąc, stając na wysokości zadania. Szczerze wątpię.
W zadnym wypadku LOT TEAM to nie jest dobra firma wiec nie pisz tutaj glupot. Owszem kazdy dostaje to na co zapracowal(a przynajmniej powinien), ale pracodawca o ktorym tutaj piszemy nie docenia takich ludzi, dlatego miedzy innymi napisalem, ze zasluzony awans w LOT TEAM to "bialy kruk". Opinie sa negatywne ale tylko w tym watku, zerknij na go work firm ktore traktuja pracownikow odpowiednio, nie widac tam samych negatywnych opinii, wiec Twoja manipulacja "faktami" jest poprostu smieszna, nie wprowadzaj ludzi ktorzy chca sie tam zatrudnic w blad, negatywne opinie na tym watku nie wziely sie znikad. Zauwaz, ze opinie zazwyczaj dotycza tych samych problemow a sa zamieszczane w roznych odstepach czasu, wniosek? Gora nie slucha i nie stara sie nawet polepszyc sytuacji w firmie, owszem w tej pracy nauczysz sie cos o branzy lotniczej i nie jest to praca dla kazdego. Ale nie pisz tutaj klamstw , ze wystarczy przejsc do innego dzialu lub sie zwolnic bo teksty w stylu "nie podoba sie, to tam sa drzwi" potrafilismy uslyszec od przelozonej na spotkaniach z pracownikami.... Ewidentnie wskazuje to tylko i wylacznie na to, ze albo tam pracujesz i nie wiem co chcesz osiagnac tym wpisem albo jestes jedna z osob decyzyjnych na "wyzszych" stanowiskach w tej firmie i starasz sie klamstwami, "pudrowaniem trupa" i wyparciem faktow zachecic potencjalnych kandydatow do zatrudnienia, o ile jestem w stanie zrozumiec te dzialania to nie rozumiem wypierania faktow o ktorcyh ludzie pisza w tym watku od ponad roku, jak nie dluzej. Pozdrawiam
Oooof. Brzmi to jak kierowniczka CC albo zastępca. Ten sam język komunikacji. Wiele młodych osób, wartościowych oraz podchodzących do pracy poważnie i z pasją zostało poprzez działania zarządzające kadry wyższej zgnojone do tego stopnia, że poodchodziły. Żadnego wsparcia pracownika, żadnej elastyczności (jak Ci się nie podoba to nikt Ci nie każe pracować, takie słowa padały). Po co utrzymać i zmotywować doświadczonego pracownika. Lepiej zatrudnić nowych, którzy potrzebują co najmniej 3msc samodzielnej pracy aby się wdrożyć. Jeśli się nie podoba to można odejść - dobra, widać, że to klika S/J/P/M, bo tylko one takim tekstem mogą sypnąć. oderwanie od rzeczywistości. Jedyne czego życzę tej firmie to po prostu upadku. Nie PLL LOT. Lot Team. Życzę by wartościowe osoby rzuciły wypowiedzenia i w końcu kadra się obudzi z ręką w nocniku, bo się okaże, że aby wyrobić KPI to kadra sam a zacznie obsługę pasażerów. Może wtedy trafi to do tego mentalnego betonu, że pracownicy to nie niewykwalifikowani kołchoźnicy ani mechaniczne części, które można łatwo zastąpić. Z mojej strony pozdrawiam całą ekipę liderów i kierowników zmian. Osoby, dzięki którym nadal ludzie chcą pracować i z którymi można się dogadać. Powyżej to jest jak rzucanie grochem o ścianę.
1/ 2 PODZIELONE NA CZESCI Wiekszosc opinii, ktore mowia o beznadziejnej sytuacji w firmie sa prawdziwe, wzglednie pozytywne opinie pisze tutaj jedna z koordynatorek, wiec prosze nie wierzyc w te klamstwa ( Sekcja Specjalna zawsze lojalna ??? ). Firma ma bardzo duze braki kadrowe ale rozdaje wypowiedzenia pracownikom doswiadczonym lub pozbywa sie nowych, ktorzy np 3/4 razy nie stawili sie w pracy na umowie zlecenie. Walki o dobrego pracownika tutaj nie doswiadczycie, dla LOT TEAM i osob najmadrzejszych w CC lepiej jest pozbyc sie pracownika, zatrudnic nowego i wydac kolejne pieniadze na szkolenia i wdrozenia. Nie dociera tam do nikogo, oprocz Pana MS ze firmie sie to poprostu nie oplaca, ale lepiej narzekac i wmawiac pracownikom, ze firma nie ma pieniedzy. (Kiedy ostatnio mieliscie dzien w CC bez ogloszenia na MS TEAMS, ze poszukujecie osob na nadgodziny ? ) Pracowal*m w firmie dosyc dlugo na roznych stanowiskach, w miesiacu pracownik moze zaznaczyc MAX 5 DNI wolnego a i tak zdarzaly sie sytuacje, ze w dzien wolny konczylo sie prace o 6 rano :). Firma jest "zarzadzana" przez Pania Kierownik CC ktorej nie dal*bym zarzadzac warzywniakiem a co dopiero Contac Center, nie slucha pracownikow, zawsze najmadrzejsza i potrafi przywolywac przyklady jak to sie pracowalo X lat temu, ciagle klamstwa i wciskanie "kitu" pracownikom na spotkaniach to jej chleb powszedni, nic nie dociera. Zastepca Kierownika CC to osoba ktora rowniez uwaza sie za najmadrzejsza, najlepiej wychodzi jej zastraszanie pracownikow notatkami sluzbowymi, rozwalanie zespolu i zmuszanie Liderow do motywowania pracownikow. Problem w tym, ze Liderzy nie mieli zadnych mozliwosci motywacji pracownikow przy tej pensji, nierealnych do wykonania celach premiowych( 20% premii, 12% za Cele indywidualne , 8% za cele zepsolowe ktore byly wykonywane moze 1/2 razy w roku, wiec rzeczywista przemia to 12%) i samym traktowaniu pracownikow jak niewolnika ( nie podoba Ci sie cos ? Lepiej sie nie odzywaj bo oberwiesz). Caly czas wprowadzane zmiany, "reformy" wcale nie pomagaja nikomu w pracy, Zastepca Kierownika CC zadba o to abys musial raportowac wszystko w 50 roznych plikach, ciagly nadzor i patrzenie na rece i brak jakiegokolwiek poczucia aby przyznac sie do winy jak to Ona cos sp***doli. Nie od dzisiaj wiadomo, ze awanse rodziny Kierowniczki CC byly najszybsze, Synek po roku wystawiania faktur odpowiednio mial posmarowane wiec zostal Kierownikiem Dzialu Dystrybucji, integralnosci przychodow i wsparcia systemowego, Synowa natomiast bez zadnej rekrutacji dostala ciepla posadke w dziale grup jako Lider :) (KOLESIOSTWO NA KAZDYM KROKU) . Atmosfera w pracy miedzy pracownikami jest ok, od stanowiska Kierownika Zmiany( Pozdrawiam wszystkich: PB,PM,MA,KN,CR ) w dol jest ok, wzajemna pomoc i brak jadu. Liderzy staraja sie utrzymac pracownikow ktorzy maja juz dosyc, niestety nie otrzymuja odpowiednich narzedzi od "Pracodawcy" aby tych pracownikow zatrzymac lub zmotywowac do czegokolwiek. Niestety tego samego nie moge napisac o Pani Kadrowej ktora o wszystko ma problem jak sie ja o cos poprosi, jest dla kazdego niemila i pluje jadem. ( Nawet raz miala "pogadanke" z przelozonym, ze nie moze byc tak chamska. Poprawa byla widoczna na max tydzien, potem powrot do normy bycia chamem) Gora ciagle klamie i zwodzi pracownikow jak chce, zarzekanie sie, ze powrot z Home Office bedzie trwal 2 tygodnie bylo tylko obluda, nagle niektorzy pracownicy otrzymali informacje, ze z dnia na dzien musza wrocic do biura ( jak sie domyslacie, nici z obietnic). W pewnym momencie klamstwa obejmowaly nawet forme zwolnienia jednego z Koordynatorow, Zastepca Kierownika CC przekazal infromacje, ze odszedl za porozumieniem stron, natomiast w innej sekcji parcownikom powiedziano, ze zostal zwolniony dyscyplinarnie. Jaka jest prawda ? Pewnie sie nigdy nie dowiemy :) Firma moze wam zaoferowac zalamanie nerwowe, bezsennosc, depresje i wypalenie zawodowe zaledwie po 4 miesiacach jak sie odpowiednio postaraja. Podczas COVID wynagrodzenia zostaly zmniejszone do 4/5 etatu a premie uciete calkowicie, oczywiscie byl to kolejny nieprzemyslany ruch, bo "pod stolem" pracownik mogl "dografikowac" godziny do pelnego etatu, Koordynatorka biura WAW(teraz zastepca kierownika) obiecywala, ze te "nadgodziny" zostana wyplacone razem z wynagrodzeniem za dany miesiac. Tymczasem okazalo sie, ze te "nadgodziny" zostana wyplacone na koniec kwartalu, wiec znowu klamstwe pracownikow wpedzili na "mine".
Jak w Lot Team Sp. z o.o. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Jak nie wejdziesz odpowiedni gleboko kazdy wie gdzie i kazdy wie komu to szanse sa bliskie zera. % tych ktorzy faktycznie zasluzyli i dostali ten “awans” to kropla w morzu. Najlepiej jak jestes rodzina szefowej CC to po roku bedziesz Liderem albo lepiej ;)
W ostatnich miesiącach było kilka awansów wewnętrznych, które doceniły zaangażowanie i dały możliwość pracy na wyższym stanowisku. Jak ktoś chce i solidnie pracuje to szanse na awans są duże, co firma pokazała.
Oczywiście awanse dla osób, które własną osobą przeprowadzaja kolonoskopię kadrze szczebla wyższego by tylko dostać awans. Całkowicie oderwany od realiów i faktu niszczenia zespołu i braku jakichkolwiek elastycznych mechanizmow zarządzania czy w ogóle zatrzymania wartościowych pracowników. A rekrutacje? Pożal się boże.
Fakt jest taki, że nie na wszystkie stanowiska był przeprowadzany konkurs. Z drugiej strony na rekrutację do niektórych zespołów rekrutacja trwa prawie cały czas, a chętnych ni ma. Z tym włażeniem w (usunięte przez administratora) to jest tyle racji, że każdy woli wybrać osobę do współpracy z którą się dogaduje niż taką z którą ciągle są przepychanki. Z drugiej strony atmosfera jest narzekania i niezadowolenia, więc łatwo się mówi negatywnie. Także nie wiem na jakie stanowisko chciała iść ta osoba od włażenia w (usunięte przez administratora) ale może dokładnie to podejście uniemożliwiło zmianę, której szukał/szukała/
Primo, to proszę nie korzystać z mojego nicka by nie wprowadzać zamieszania. Secundo, ludzie od włażenia w (usunięte przez administratora) i brązowego nosa właśnie dostają stanowiska. I nie mówimy o przechodzeniu na szeregowe stanowisko do innej sekcji tylko na te wyższe. Obecnie 90% sekcji jest kierowane przez osoby z tego samego kręgu, które ludzi mają za nic. Ukrywają to tylko za fasadą fałszywego uśmiechu. Przemiał ludzi jest niczym w CC sprzedażowym od wciskania kołder starszym ludziom albo kompletu garnków. Wymagania, jakie się stawia, są oderwane od rzeczywistości, wsparcie jest żadne i jedyne co istnieje to KPI. Niedługo się stanie tak, że sami będą brać się za odbieranie telefonów od pasażerów co muszą wisieć godzinami niekiedy by dostać się do kasjera. Firma co może zaoferować wyłącznie, a to się nie zmieniło, to nerwicę, depresję, zmęczenie, bezsenność i zniżki na bilety lotnicze, z których mało kto korzysta bo przy tych zarobkach nie stać pracownika by sobie gdzieś polecieć ;) A no i ściemnianie, że wszystko idzie w dobrym kierunku - jak tam, był jakś dzień ostatnio bez ogłoszenia nadgodzin? A jesteśmy jeszcze przed sezonem :D
Jaka jest atmosfera w laboratorium chemicznym ?
Chyba pomyłka, LOTTeam zajmuje się kontaktem z pasażerami. Laboratorium chemiczne Lotu to inna spółka.
Jestem kasjerem z Poznania. Praca nie ma żadnych ale to żadnych profitów. Brak perspektyw. Góra nie słuchała, nie słucha i na dodatek kłamie na każdym spotkaniu. Obiecywali podwyżki a zorganizowali nabór. Mój ostatni przelew na zawrotną kwotę 2600 złotych. Nie mam za co żyć i nikogo to nie interesuje. Dodatkowo daliśmy się oszukać i nie możemy odejść obowiązuje lojalka na 6000zł za śmieszne i przeciętne szkolenie ze wstępu, podkreślam wstępu do systemu Amadeus. Jest mi bardzo przykro że muszę tu przychodzić za głodowe stawki, a jedyne o co kierownik się mnie pyta to jak mnie może zmotywować? Zmotywować przy takich zarobkach? Może niech mi zupę i bułkę przyniesie żebym się nie musiał zastanawiać czy mi do następnej wypłaty na jedzenie wystarczy. Żenująca firma, która wykorzystuje kiepską sytuację na rynku pracy. Omijać szerokim łukiem
Z lojalką to bym się przeszedł do specjalisty prawa pracy, bo na tyle ile pamiętam to nie można lojalki dać na coś co jest wymagane by wykonywać pracę. JAkby skierowali Cię na dodatkowy język to tak. Amadeus do pracy kasjera lotniczego jest niezbędny wiec to nie powinno byc w ogole objete lojalką. Sprawdź, dopytaj się. Może się okazac, że ta lojalka jest całkowicie bezprawna. A co do zarobków to PIP i sąd pracy. Bardzo się ucieszą ze zgłoszenia gdzie to samo stanowisko ma różne stawki (pomiajajc staz pracy czy dodatkowe jezyki).
no tak, bo w pandemii pracodawcy się nachapali i nie chcą dać pracownikom
Ta lojalka to ściema. Skończyłam prace po jakiś 6 miesiacach od zatrudnienia. Nic nie płaciłam. Czemu? Bo nagrałam kierowniczkę jak mnie wyzywa i obiecuje, że mnie zniszczy oraz przekazałam informację, że nie przeprowadziła że mną szkoleń BHP. Było to kilka lat temu. Juz wtedy warunki były fatalne. Jednak, oni wiedzą że jest sporo ludzi, którzy chcą iść na pozew zbiorowy przeciw nim i boją się tego. Pracy lepszej i lepiej płatnej jest dużo. Na Amazonie dostaniecie wiecej (wystarczy sprawdzić). Szanujcie się i jak nie chcecie pracowac to odejdźcie. Ta lojajka jest łatwa do ominięcia.
Jeśli zastanawiacie się nad pracą tam to całkowicie o tym zapomnijcie. Po ostatnich zmianach strukturalnych i cudownych pomysłach warunki pracy jak i atmosfera nie były nigdy tak złe. Obecna koordynator biura w Warszawie ma klapki na oczach i nie widzi jak cały dział się sypie i nie rozumie, że ludzie odchodzą (wręcz masowo), bo mają dość pudrowania trupa i bycia traktowanym jak kołchoźnicy. Od początku covid nie ma żadnych premii, podwyżek, nagród, rewaloryzacji. Nic, zero. Zarabiamy o wiele gorzej niż przed covid a nasze pytania są zbywane tekstem, że nie ma zgody dyrektora finansowego na nic. Ostatnio natomiast pojawiła się zgoda by zatrudnić dodatkowych ludzi (przypominam, spore odejścia). Nie muszę nic mówić o nastrojach obecnej obsady. Nawiązując juz do wspomnianej zgody na zatrudnienie nowych osób - pojawił się te ogłoszenia na pracuj.pl. Benefity to jest stek bzdur i kłamstw - premii nie ma i nie będzie do nie wiadomo kiedy, atmosfera w pracy leży całkowicie. Ulgi na usługi turystyczne to jakiś nieśmieszny, niezrozumiały dla pracowników żart. Nigdy nie było żadnych ulg na nic. Dofinansowanie do kursów językowych to kolejna fikcja. Możliwość rozwoju jakiekolwiek? Rozwój depresji co najwyżej patrząc co miesiąc na 3 tys netto. W Warszawie. Multisport czy lux.med na preferencyjnych warunkach - preferencyjne czyli -10/15pln mniej jak standardowa stawka. Wiem, że "droga" koordynator biura w Waw czyta goworka - zacznijcie słuchać ludzi, przestańcie ich traktować jako tanią, siłę roboczą i zrozumcie, że niedługo to sama kadra będzie musiała obsługiwać pasażerów, bo doświadczeni pracownicy mają już na prawdę wszystkiego po dziurki w nosie i tylko kwestią czasu sa kolejne wypowiedzenia przez nich składane.