Zebrało mi się kilka pytań: - na ile dobrze trzeba znać programy pakietu Office i angielski, żeby db się czuć na praktyce w Lobo? - jak oddział obecnie funkcjonuje (widzę, że oferty pracy mało aktualne) - ile mniej więcej netto można dostać na płatnym stażu? Pozdrawiam!
Czy Lobo HR zapewnia kartę multisportu?
Czy firma Lobo HR w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Pracownicy uczestniczą w szkoleniach w pełni finansowanych przez Lobo HR, nie ponoszą kosztów dokształcania. Szkolenia dobierane są indywidualnie, w zależności od diagnozy potrzeb szkoleniowych Pracownika.
Czy Lobo hr ma odział we Wrocławiu ?
Wiecie może, czy w Lobo HR szukają chętnych na staż?
W obrębie Lobo HR funkcjonują dwa programy stażowe. Osoby zainteresowane odbyciem stażu, prosimy o kontakt z Centralą Lobo, ze wskazaniem lokalizacji w jakiej staż chciałyby odbyć. Stażyści uczą się w oddziałach, uczestnicząc w procesach rekrutacyjnych zarówno w roli Obserwatorów, jak i w dalszej kolejności współprowadząc proces, zatem nie ma opcji aby staże odbywały się zdalnie. Zapraszamy do przesłania zapytania na: kontakt@lobohr.pl, wiadomość zostanie przekierowana do Koordynatora staży w danym oddziale.
Czy po takim stażu w Lobo jest możliwość podjęcia pracy, przejścia na umowę bezpośrednio po nim? Czy wtedy taki potencjalny pracownik omija okres próbny? Może liczyć na np. wyższą stawkę lub szybszy awans ze względu na posiadane stażowe doświadczenie? :)
Po pozytywnie zakończonym stażu, stażysta ma możliwość rozpoczęcia pracy zawodowej, w oparciu o umowę o pracę, w zależności od kompetencji jakie w trakcie stażu nabył- w roli Asystenta działu Rekrutacji lub Młodszego Specjalisty ds. Rekrutacji i Sprzedaży. Poziom kompetencji badany jest zawsze indywidualnie, zaawansowanymi narzędziami, pod kątem zarówno umiejętności, jak i diagnozy potrzeb szkoleniowych Pracownika. Dla każdego dobrany jest indywidualny program szkoleniowy, tak, aby rzeczywiście Pracownicy mogli rozwijać zarówno swoje mocne jak i słabe obszary. W obrębie firmy funkcjonuje ścieżka kariery i awansu zawodowego, a także system ocen pracowniczych, który w sposób obiektywny wskazuje moment awansu, jak i podwyższenia wynagrodzenia.
Dziękuję za odpowiedź :) Zainteresował mnie też temat wspomnianego awansu. Po jakim czasie mniej więcej można się o niego ubiegać w Lobo? Czy staż pracy w tym przypadku ma znaczenie czy raczej to jak dany pracownik się stara i wykazuje?
W obrębie firmy funkcjonuje system ocen pracowniczych. Rozmowy oceniające odbywają się dwa razy do roku- po zakończeniu każdego z półroczy- t.j. styczeń i lipiec. Formularz oceny jest niezależnym narzędziem HR-owym, które bada zarówno postępy w obszarze wzrostu kompetencji Pracownika, jego zaangażowanie w realizację zadań jak i wyniki pracy. Na tej podstawie podejmowane są decyzje o awansie i/ lub podwyższeniu wynagrodzenia.
Jakie wartości są cenione w Lobo HR?
Ludzie jako największa wartość a nie tylko zasób. Pracownik, Kolega z pracy, Kandydat, Klient.
Na jakie benefity można liczyć w Lobo HR?
Opieka medyczna- Enel- Med, Karta sportowa BENEFIT, spory budżet na integrację- określony % z miesięcznego przychodu przeznaczany jest na cele zespołowe- Pracownicy w poszczególnych zespołach sami decydują na co chcą ten budżet wydać- często są to kwoty na tyle duże, że zespoły spędzały np weekendy w SPA, innym razem bilety do filharmonii, kino czy wspólne wyjście na kolację . Jest opcja korzystania z samochodów służbowych do celów prywatnych i sporo szkoleń zewnętrznych, w tym certyfikowane- w Polskim Forum HR.
Jak ze studentami w Lobo HR? Chętnie zatrudniają?
Zapraszamy studentów zainteresowanych rozwojem w rekrutacji na praktyki i programy stażowe. Oferujemy umowy o pracę dla osób, które w czasie praktyk/ stażu wykazały potencjał do rozwoju w rekrutacji i z rekrutacją chcą wiązać swoją dalszą karierę zawodową. Studentów otaczamy zorganizowana opieką, z góry ustalonym programem i celem praktyk/ stażu. Stażyści w Lobo uczestniczą w wycinkach projektów rekrutacyjnych- od etapu przygotowania projektu, poprzez analizę aplikacji, wstępne rozmowy telefoniczne z Kandydatami, współudział w badaniu kompetencji osób ubiegających się o pracę, po uczestnictwo w spotkaniach rekrutacyjnych czy sesjach AC/ DC w roli obserwatora. Z pewnością w Lobo możecie zobaczyć i poczuć jak wygląda praca Rekrutera i określić czy jest to coś, co może Was zainteresować. Osoby zainteresowane praktykami/ stażem w Lobo zapraszamy do kontaktu: kontakt@lobohr.pl
i na płatne staże też zapraszają. Jak masz odbyć obowiązkową praktykę w trakcie studiów to trudno, aby ktoś ci za nią płacił. Jeśli szukasz doświadczenia i jesteś dyspozycyjny, aby go nabrać, to mają też programy stażowe, które dla stażystów są płatne.
Firma jest jak najbardziej dobrym miejscem dla pracowników. Taki spokój na forum jedynie to potwierdza.
Jestem byłym pracownikiem Lobo w Gdyni, od stycznia do marca 2019. W nawiązaniu do komentarza obserwatora z 27.03, który zobaczyłem dopiero teraz. Jest to opinia, z którą również częściowo się zgadzam. Na szczęście praca w firmie już za mną. Zaobserowałem i nauczyłem się w niej pewnych rzeczy, które na pewno dały mi do myślenia i zaprocentują na przyszłość. Domyślam się, że ze względu na zbieżność dat i mojego rozstania z firmą, członkowie zespołu połączyli mnie z tym komentarzem i stwierdzono, że to ja:) Zbieg okoliczności. Jak widać opinie bywają różne. Bardzo szybko można tez wyciągnąć błędne wnioski. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie.
Firma wydaje się być kompletnie niestabilna. Pracownicy wciąż odchodzą, kurczą się i zamykają kolejne oddziały. Koszmarna rotacja. Bardzo specyficzne podejście do pracowanika, traktowanie jak "zasób ludzki" nikt nie inwestuje w człowieka, tylko pozwalają ludziom odchodzić bez jakiejkolwiek propozycji działań naprawczych. Firma rekrutacyjna, nie potrafiąca sobie zrekrutować dobrych Managerów czy konsultantów to porażka, zero wiarygodności, a na tle konkurencji wypadają śmiesznie. Ciągną to jakoś podnosząc targety, dociskując ludzi o sprzedaż, a teraz zbierają żniwo swoich błędów, oszczędności, pazerności i nieprofesjonalizmu pod każdym możlwym względem.
Drogi autorze, raptem wczoraj poinformowałem Cię osobiście o nieprzedłużeniu umowy. Rozumiem Twoje zdenerwowanie i związane z tym poszukiwanie winnych. Rozumiemy też, że nie mogliśmy spełnić Twoich oczekiwań, staramy się ale nie jest możliwe zadowolić wszystkich. Żałuję, że gdy w dniu wczorajszym pytałem Cię osobiście o to jak Ci się z nami pracowało i czy mogłem ja lub Twój menadżer,wesprzeć Cię bardziej, odpowiedziałeś bez namysłu, że nie masz nam nic do zarzucenia i otrzymałeś od nas pomoc za każdym razem gdy jej potrzebowałeś. Jak bardzo inny jest dziś Twój pogląd od tego, który wyraziłeś zaledwie wczoraj i we wszystkich poprzednich dniach naszej współpracy. Co do Twych uwag o naszej firmie - no cóż, jak to ująłeś "ciągniemy" naszą firmę od niemal już 10 lat i czerpiemy z tego radość i satysfakcję, a wśród nas są konsultanci, którzy regularnie odnoszą sukcesy i czerpią codzienną satysfakcję z pracy. Na tle konkurencji czujemy się bardzo dobrze. Co do pazerności to niestety tu kończą się już moje pomysły, nie wiem czego ten komentarz dotyczył. Na koniec powtórzę to samo co przekazałem Ci wczoraj - dziękuję za pracę i zaangażowanie. Nie udało się osiągnąć tego, co zamierzaliśmy, zdarza się. Jest to również nasza porażka. Trzymam kciuki za kolejne wyzwania i pozdrawiam serdecznie, Maciej Michalewski, Prezes Zarządu.
Większych głupot nie widziałam. Obserwatorze mogłeś jeszcze napisać, że Cię okradli, dom Ci spalili i dzieci Twoje porwali, byłoby równie wiarygodne ^^
Jakich głupot? Przecież prawdę napisał. A może oddział w Poznaniu i Wrocławiu nadal istnieje?
Również były pracownik w Gdyni. Od stycznia do marca. Zobaczyłem ten komentarz dopiero teraz i jest to opinia jakiegoś dodatkowego obserwatora, z którą częściowo się zgadzam. Patrzę jednak na daty i rzeczywiście, może ktoś pomyślał, że napisałem to ja:) Wszystko przypadkowo zbiegło się w czasie. Jednak ten komentarz nie był mój a kogoś innego. Zbieg okoliczności. Wnioski zostały jednak wyciągnięte bardzo szybko co do osoby, która mogła to napisać. Gratuluję.
Były pracownik w Gdyni, od stycznia do marca 2019. Zobaczyłem wyżej wymieniony komentarz obserwatora dopiero teraz. Jest to opinia, z którą również częściowo się zgadzam. Na szczęście praca w firmie już za mną. Zaobserowałem i nauczyłem się w niej również pewnych nowych rzeczy, które na pewno będą zaprocentują na przyszłość .Domyślam się, że ze względu na zbieżność dat i mojego rozstania z firmą, ktoś połączył mnie z tym komentarzem. Zbieg okoliczności. Jednak nie napisałem tego ja:) Jak widać opinie bywają różne. Bardzo szybko można tez wyciągnąć błędne wnioski. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie.
Były pracownik w Gdyni, od stycznia do marca 2019. Zobaczyłem wyżej wymieniony komentarz obserwatora dopiero teraz. Jest to opinia, z którą również częściowo się zgadzam. Na szczęście praca w tej firmie już za mną. Zaobserowałem i nauczyłem się w niej pewnych nowych rzeczy, które na pewno zaprocentują na przyszłość. Domyślam się, że ze względu na zbieżność dat i mojego rozstania z firmą, ktoś połączył mnie z tym komentarzem i mógł pomyśleś że to ja:). Zbieg okoliczności. Jak widać opinie bywają różne. Bardzo szybko można tez wyciągnąć błędne wnioski. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie.
Zespół w Katowicach najlepszy! Masa zadowolonych klientów i kandydatów, dużo spotkań, wspaniała szefowa i ludzie w zespole! Wiem, że szukamy kolejnych członków zespołu więc polecam wszystkim chcących pracować w rekrutacjach i wśród świetnych ludzi!
Chciałabym zwrócić uwagę, że wątek dotyczy firmy Lobo HR z oddziałem w Gdyni. Zatem zachęcam Ciebie do założenia oddzielnego wątku dotyczącego Katowic. Dzięki takiemu rozwiązaniu, forum będzie bardziej czytelne, a osobom pracującym w tym samym miejscu, co i Ty, umożliwisz dzielenie się swoim doświadczeniem.
a kim ty jesteś żeby mu pisać co ma robić co? chciał dodać opinie/komentarz to to zrobił a Ty wyskakujesz z rozkazem co ma robić, zastanów się kobieto zanim coś napiszesz.
Wypowiedziałeś się w tym wątku, więc mam nadzieję, że masz doświadczenia związane z tą firmą, która pomaga w zatrudnieniu. Wiesz może, czy możliwe jest zatrudnienie tylko i wyłącznie na okres wakacyjny? Pracodawca preferuje tak krótkoterminowe umowy? Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pracowałem w Lobo przez 6 m- cy, mając wcześniej duże doświadczenie sprzedażowe, bez doświadczenia w rekrutacji. Firma bardzo fajna, inwestująca w ludzi, jasno określone zasady pracy, wymagania, targety. Wiadomo co trzeba zrobić, aby dostać premię, awansować, wszystko spisane w regulamin. Są oceny pracownicze, dużo narzędzi do zarządzania, autorski system IT pisany przez zatrudnionych w Lobo programistów- bardzo pomocny. Podstawa uzależniona od doświadczenia, ale dla mnie wyższa niż w innych firmach, w których pozyskiwałam Klientów B2B. Premie bardzo wysokie. Jeśli ktoś realizuje swoje cele to wynagrodzenie super, dodatki typu prowizja za target, premia za sprzedaż, premia za regularność, wszystko oficjalne, umowa o pracę. W czasie 6 m- cy bardzo mocne szkolenie wdrożeniowe, sprzedażowe plus szkolenia rekrutacyjne. Na start dostałem projekty do realizacji razem z moim przełożonym i na nich się uczyłem rekrutacji. Takiej atmosfery- nigdzie wcześniej nie miałem. Ludzie super. W pracy pomocni, po pracy- wspólne wyjścia, imprezy, wyjazdy weekendowe, oglądanie po pracy filmów w sali konferencyjnej- zespół bardzo zżyty. Dużo programów motywacyjnych- konkursy, nagrody, wewnętrzna biblioteka i szkolenia zewnętrzne w Polskim Forum HR- nie mam zastrzeżeń do zarządzania oddziałem ani firmą. Jedyny minus- target dla osoby nowej zaczyna się już od 3 m-ca pracy i jeśli ktoś nie ma doświadczenia w rekrutacji to trudno go zrealizować. Trzeba być bardzo dobrze zorganizowanym, żeby ogarnąć i rekrutację i sprzedaż. Branża zdecydowanie nie dla mnie, ale samo Lobo będę bardzo dobrze wspominał. Dużo się nauczyłem, nie mam traumy po zwolnieniu. Polecam dla zahartowanych rekruterów 360. W moim zespole były osoby z doświadczeniem w korporacjach- twierdziły, że targety w Lobo są niższe niż w korpo, premie wyższe, a spokój w pracy bezcenny- ja wcześniej nie pracowałem w agencji- nie mam porównania. Czytałem inne opinie i będąc wewnątrz tej firmy, widzę że sporo z tych opinii jest bardzo niesprawiedliwych. Być może pisały je osoby, które wcześniej nigdzie nie pracowały- ja mam porównanie- kilkanaście lat w sprzedaży- i wiem jak można być w pracy wykorzystywanym- w Lobo wymagają, ale też oferują i wywiązują się z obietnic. Nie mam zastrzeżeń.
Wow, tak wyważona opinia na tym portalu to rzadkość, dziękujemy i cieszymy się, że nasze starania są doceniane!
Mam pracę, może nie idealną ale jest, dzięx.
Twoja postawa jest godna pozazdroszczenia. Ale skoro już postanowiłeś wziąć aktywny udział w bieżącej dyskusji, to bylibyśmy niezmiernie wdzięczni, jakby zechciał napisać coś więcej o Lobo HR jako o pracodawcy. Twój powyższy post jest zbyt ogólnikowy i dlatego zachęcam Cię do jego rozszerzenia. Zdradź nam na samym początku, czy firma zapewnia pracownikom pełne ubezpieczenie? Liczę, iż zechcesz nam to wyjaśnić.
Fajny zespół i bardzo profesjonalna szefowa, od której nauczyłam się już wiele, a to dopiero początek!
Pomogli znaleźć pracę, można polecić.
Fajny klimat, fajni ludzie i fajna szefowa, jestem zadowolona i polecam :) aha, płaca też w porządku ;)
Jedyny problem LoboHr to tak że nie potrafią, nie chce im się, nie umieją, zalewają osoby z którymi prowadzili rekrutację na określone stanowisko i obiecali kontakt zwrotny a słowa nie dotrzymują. Więc tutaj wieki minum i brak profesjonalizmu. Także LoboHr kolejną firmą która mówi a nie potrafi mieć odwagi przekazać informacji zwrotnej.
Tak potwierdzam dają już odpowiedź 6 tygodni i nic. A nawet się przypomniałem dwukrotnie i nic. Także podejście świadczy o firmie i osobie kierującej - Katowice!! NIE POLECAM Z TAKIM NASTAWIENIEM I OBIECANKAMI.
Dzień dobry. Przykro nam bardzo, że takie sytuacje mają miejsce. Będziemy zobowiązani za przesłanie na adres kontakt@lobohr.pl informacji jakiego projektu rekrutacyjnego problem dotyczy. Wystarczy, że w mailu zostanie wskazane stanowisko i lokalizacja, nie oczekujemy przesyłania danych osobowych kandydata. Taka wiadomość pomoże nam zidentyfikować problem i podjąć działania naprawcze. Jeszcze raz przepraszamy, pozdrawiamy i prosimy o kontakt.
Dziękuję za pomoc w znalezieniu nowej pracy, polecam Lobo :)
Jako osoba niegdyś pracująca w Lobo nie polecam współpracy na poziomie korzystania z uslug, jak i zatrudnienia w szeregach tej firmy. Jedyny powód to cechyjący firmę brak profesjonalizmu na wszystkich płaszczyznach. Swego czasu jednym z oddziałów zarządzały nieuczciwe i nieodpowiedzialne osoby(jedna zatrudniona po drugiej). To wlasciwie wstyd, że ktoś zrekrutował tak skrajnie nieodpowiednie osoby w firmie o takim, a nie innym profilu. Zero wyciągniętych wniosków, problemy zamiatane pod dywan. Swego czasu oddzial zasilany przez samych asystentów z bardzo podstawową wiedzą. Biuro usytuowane bylo w piwnicy domu jednorodzinnego, co skutkowało brakiem spotkań z kandydatami i klientami, rekrutacje domykanie w większości na odległość. Kłótnie w zespole. W pracy same nerwy i brak stabilizacji. Obietnice zmian na lepsze nigdy nierealizowane lub realizowane rzadko i z opóźnieniem. Na plus zarobki jak ktoś jest samodzielny, niskie targety, profesjonalny oddział w Gdyni, przesympatyczny Prezes firmy, benefity też ok jak na taką małą firmę
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lobo HR?
Zobacz opinie na temat firmy Lobo HR tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.