Aktualności

Link4
pracodawca

W tegorocznym 28. Biegu Powstania Warszawskiego udział wzięło aż 15 biegaczy LINK4. Mimo trudnej pogody i zmiany trasy (w tym roku bieg wyjątkowo odbywał się na Stegnach), nasza ekipa pokonała w sobotni wieczór w sumie 95 km. Każdy z tych kilometrów firma zamieni na finansowe wsparcie dla Fundacji Ratownictwo Motocyklowe Polska, która dzięki swoim motoambulansom niesie szybką pomoc poszkodowanym w wypadkach drogowych.
 
Gratulacje dla wszystkich Runnersów LINK4!

Link4
pracodawca

Pozdrawiamy z II piętra, od kilku dni urzęduje tam zespół szkodowy :)

Link4
pracodawca

Pierwsza część remontu biura za nami – w nowych przestrzeniach pracują już nasze zespoły sprzedaży i obsługi klienta :).

Link4
pracodawca

16 czerwca biegacze LINK4 wzięli udział w Biegu Firmowym w warszawskim Forcie Bema, gdzie w pięciu zespołach pokonali łącznie 125 km. Za każdy przebiegnięty kilometr firma przekaże 20 zł na konto fundacji Ratownictwo Motocyklowe Polska, co oznacza wsparcie w wysokości 2,5 tys. zł.

Tegorocznym biegiem LINK4 rozpoczyna długofalową współpracę z fundacją Ratownictwo Motocyklowe Polska, której misją jest ratowanie życia poprzez niesienie pierwszej pomocy, edukację i wspieranie rozwoju ratownictwa. Wcześniej firma wsparła fundację w projekcie Motomajówki Unilink, czyli motocyklowej wyprawy po Bałkanach, w której do pokonania było ok. 5 tys. kilometrów. Za każdy przejechany kilometr LINK4 przekazał złotówkę na funkcjonowanie profesjonalnego motoambulansu.

Link4
pracodawca

Pracowniczy projekt LINK4 Pory Roku został nagrodzony w prestiżowym konkursie HR DREAM TEAM 2018. W ten sposób wyróżnione zostały działania LINK4 w obszarze „Kultury organizacyjnej i zaangażowania pracowników”.

Link4
pracodawca

Łapiemy wiatr w charytatywny żagiel!

Załoga LINK4 ponownie stanie w żeglarskie szranki i popłynie w słusznym celu.

Już 21 czerwca, startuje V edycja Żeglarskich Mistrzostw Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych. Liderzy branży spotkają się w Iławie nad Jeziorakiem na trzy dni żeglarskiego święta. W rywalizacji udział weźmie także ekipa LINK4.

Tradycją tej imprezy stało się wspieranie wybranej akcji charytatywnej. W 2017 roku w Ubezpieczeniowych Regatach Charytatywnych ekipy zbierały środki na pomoc fundacji Ocean Marzeń, która wychowuje dzieci z domów dziecka poprzez żeglarstwo. Zebrano wówczas ponad 17 tys. zł, a najbardziej hojna okazała się załoga... LINK4!

W tym roku organizatorzy postanowili wesprzeć lokalną szkółkę żeglarską Stowarzyszenie Sportów Wodnych MOS Iława, gdzie odbywają się regaty. Środki zostaną przekazane na łódki klasy Optimist, na których młodzi żeglarze rozpoczynają szkolenie w wieku 7 lat. Ideą jest, aby jak najwięcej dzieci z Iławy i Powiatu Iławskiego, bez względu na możliwości finansowe, mogło spróbować, czym jest żeglarstwo. Pewność siebie, jaką zdobędą uprawiając ten piękny sport, pomoże im uwierzyć, że nawet startując z małego miasta, można w życiu dopłynąć bardzo daleko!

Link4
pracodawca

Strzelamy z łuku, uprawiamy windsurfing, biegamy, wspinamy się po górach, trenujemy pupile, szyjemy ubrania, malujemy... i można by tak jeszcze długo wymieniać. Ale właśnie tacy jesteśmy. LINK4 to firma, którą tworzą ludzie z pasją i którzy chętnie się nią dzielą. Dziś prezentujemy Wam pasje naszych pracowników, które pomagają im w codziennej pracy. I przekazujemy dobrą energię dalej!

Link4
pracodawca

LINK4 rozpoczyna współpracę z młodymi insurtechami


LINK4 dołącza do MIT Enterprise Forum Poland, jednego z największych w Polsce programów dla startupów tworzących nowe technologie. W piątej edycji po raz pierwszy zostanie uruchomiona ścieżka InsurTech.

Celem programu jest wparcie rozwoju młodych firm, które tworzą unikalne rozwiązania mogące znaleźć zastosowanie w sektorze ubezpieczeniowym. Startupy, które się do niego zakwalifikują, zyskają m.in. dostęp do polskich i zagranicznych mentorów oraz wsparcie w udoskonalaniu produktów i usług, w tym pod kątem możliwego wykorzystania ich przez partnerów programu. Dla branży to szansa na dotarcie do innowacyjnych technologii.

- Jesteśmy bardzo ciekawi tej współpracy, bo myśląc o innowacjach, musimy zadać sobie pytanie, po co chcemy je tworzyć i dla kogo. Nie chodzi bowiem o to, by móc się pochwalić nowoczesnym wdrożeniem dla samego faktu wdrożenia, ale takim, które niesie wartość dodaną zarówno dla firmy, jak i dla jej klientów. I to dostrzega dziś branża ubezpieczeniowa, przed którą w świecie nowych technologii stoi wiele wyzwań - tłumaczy Agnieszka Wrońska, prezes zarządu LINK4.

Innowacje są dziś silnie absorbowane przez sektor ubezpieczeniowy. LINK4 jeszcze w 2017 roku wdrożył rozwiązania mobilne umożliwiające szybką i intuicyjną likwidację szkód, sprzedaż polis w kanałach online i serwisach społecznościowych, a także pierwszego robota, który automatycznie wysyła zlecenia oględzin na zewnątrz. W 2015 roku firma rozpoczęła także testowanie telematyki, a pozytywny jej odbiór przez klientów zaowocował uruchomieniem w 2017 roku programu telematycznego LINK4 Kasa Wraca, który promuje i premiuje bezpieczny styl jazdy.

- Klienci oczekują pozytywnego user experience, opartego na wiarygodności, intuicyjności i relacyjności. Na rynku przetrwają te firmy, które w innowacyjności dostrzegą przewagi konkurencyjne takie jak intuicyjność rozwiązań, czas wdrożenia i łatwość korzystania – dodaje Agnieszka Wrońska.

MIT Enterprise Forum Poland przewiduje akcelerację w ścieżce ogólnej oraz w czterech wyspecjalizowanych ścieżkach branżowych: InsurTech, Zdrowie, AgriTech i Industry 4.0. Startupy, które chcą wziąć udział w 5. edycji akceleracji MIT Enterprise Forum Poland, mogą aplikować do programu za pośrednictwem strony internetowej 

.

Link4
pracodawca

Tytuł ubezpieczeniowego Lamparta ponownie dla LINK4


LINK4 po raz drugi został uhonorowany nagrodą za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. To wyróżnienie przyznawane przez konkurentów, którzy oddają swój głos w badaniu Kantar TNS.

Lamparty to nagrody przyznawane przez przedstawicieli branży bankowej i ubezpieczeniowej za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Otrzymują je w dwóch oddzielnych kategoriach banki i towarzystwa ubezpieczeniowe, które najefektywniej kreowały w minionym roku wizerunek swojej marki. Pracownicy instytucji nie mogą głosować na własne firmy. Tytuł Lamparta powędrował do LINK4 drugi rok z rzędu.


– Ta nagroda potwierdza, że strategia marketingowa, którą wdrożyliśmy kilka lat temu, jest skuteczna. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie, bo przyznane na podstawie ocen innych ubezpieczycieli, a pamiętajmy, że jest to bardzo konkurencyjny sektor – tłumaczy Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4. – Tegoroczny Lampart motywuje nas do dalszej ciężkiej pracy, bo mamy głowy pełne pomysłów i postaramy się jeszcze nie jeden raz zaskoczyć rynek – dodaje.


LINK4 znany jest z reklam w stylistyce największych przebojów muzycznych, które w specjalnie zaaranżowanej formie wykonuje Kasia Moś z zespołem The Chance. I to właśnie dzięki jednej z tych reklam firma została nagrodzona pierwszym Lampartem przed rokiem.


– Poznałam Kasię przy okazji kręcenia zdjęć do jednej z wcześniejszych kampanii reklamowych. Ma niesamowity urok, a do tego bardzo mocny, charakterystyczny głos, który wyróżnia ją na polskiej scenie muzycznej. Kontynuujemy tę współpracę, bo cały czas dostrzegamy w niej ogromny potencjał – podkreśla Patrycja Kotecka z LINK4.


Firma konsekwentnie buduje swój wizerunek jako marki dynamicznej, innowacyjnej i przyjaznej klientom. Obecnie trwa kampania reklamowa, w której artystki śpiewają o promocji LINK4 Kasa Wraca w rytmie hitowego numeru Roxette – „Sleeping in my car”. Wcześniej mogliśmy zobaczyć i usłyszeć ubezpieczeniową wersję „Felicita” Al Bano i Rominy Power, „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler i „Yes sir, I can boogie” hiszpańskiego duetu Baccara.


Spoty z udziałem gwiazdy i zespołu The Chance zbierają bardzo pozytywne opinie nie tylko wśród widzów, ale także ekspertów z branży. W 2016 roku LINK4 otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie na najbardziej efektywną kampanię marketingową Effie Awards, a w 2017 roku został wyróżniony srebrem.

Link4
pracodawca

LINK4 startuje z nową marką skierowaną do rodziców

LINK4 Mama to unikalna na polskim rynku linia produktów od LINK4 dedykowana przyszłym i obecnym rodzicom. Ubezpieczyciel chce oswajać strachy związane z macierzyństwem. Kampanię wspiera wizerunkowo Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012 i dzielna mama dwojga dzieci.

Czy sprawdzę się w roli mamy? Co zrobię, gdy dziecku stanie się jakaś krzywda na zajęciach dodatkowych? Czy poradzę sobie w pracy po powrocie z urlopu macierzyńskiego? Te i inne pytania spędzają sen z powiek wielu przyszłym i obecnym rodzicom. Z myślą o nich LINK4 proponuje nową linię produktów pod marką LINK4 Mama. Hasłem „Nie bój się bać, każda mama tak ma” ubezpieczyciel przekonuje, że każdy strach można oswoić.

– Kierujemy dziś ofertę do przyszłych i obecnych rodziców, bo wiemy, z jakimi obawami i wyzwaniami będą się mierzyć. Za LINK4 Mama stoi nowoczesny produkt, który reprezentuje ważne dla LINK4 wartości, takie jak otwartość, wzajemne wsparcie, poczucie wspólnoty czy dbałość o wartości rodzinne. W naszej firmie mamy cały pakiet wspierający rodziców i rodziny, a teraz chcemy wesprzeć także naszych klientów – przekonuje Agnieszka Wrońska, Prezes Zarządu LINK4.

LINK4 Mama to unikalny w Polsce pakiet produktów kierowanych zarówno do kobiet w ciąży, jak i rodziców, którzy już mają dzieci.


– Pomożemy kobietom przejść przez okres oczekiwania na dziecko, pomożemy tuż po porodzie. Wesprzemy w trudnych sytuacjach, ale też w powrocie do pracy. W pakiecie LINK4 Mama jest pomoc m.in. psychologa, położnej, dietetyka, prawnika. Zapewnimy także organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarza w przypadku, gdy mama nagle zachoruje lub ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi. Ubezpieczymy dzieci z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków zarówno w szkole, jak i na zajęciach pozaszkolnych, czy na wakacjach. Obejmiemy też ochroną dzieci, które grają w piłkę nożną, uprawiają karate czy pasjonują się tańcem. A gdy dziecko nagle zachoruje lub złamie nogę, dowieziemy leki, sprzęt rehabilitacyjny i zorganizujemy korepetycje – tłumaczy Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4.


W nowej ofercie, zarówno przyszli, jak i obecni rodzice mają do wyboru dwa rodzaje pakietów, z których mogą skorzystać w całości lub sprofilować je wedle własnych potrzeb. W pakiecie LINK4 Mama klienci mogą skorzystać z NNW Mama (suma ubezpieczenia do 50 tys. zł) oraz OC w życiu prywatnym, które obejmuje szkody wyrządzone osobom trzecim zarówno przez mamę, jak i przez dzieci. Decydując się na jeden z tych produktów lub oba jednocześnie, istnieje możliwość uzupełnienia ubezpieczenia o pakiet medyczny dla mamy, w ramach którego LINK4 zorganizuje i pokryje połowę kosztów wizyty u lekarzy różnych specjalizacji, pomoc prawną oraz Pakiet Assistance Szybka Pomoc z całodobowym concierge bez limitu.


Drugi pakiet – LINK4 Dziecko – można skonstruować dowolnie, włączając do niego dowolną liczbę produktów w ofercie. A są to: NNW Dziecko (suma ubezpieczenia do 100 tys. zł), obejmujące ochroną nie tylko następstwa nieszczęśliwych wypadków, ale też przypadki wstrząśnienia mózgu, pneumokoków i sepsy; pakiet medyczny dla dziecka, w którym LINK4 zapewnia organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarzy różnych specjalizacji oraz Pakiet Assistance Szybka Pomoc, w którym po nieszczęśliwym wypadku ubezpieczyciel zobowiąże się do dostarczenia i pokrycia kosztów leków i sprzętu rehabilitacyjnego, zorganizowania i pokrycia kosztów korepetycji dla dziecka, oraz zapewnienia łóżka szpitalnego.


Nowa kampania online


Start kampanii LINK4 Mama został zaplanowany w Dzień Matki, 26 maja. Jej ambasadorką została Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012 i dzielna mama dwojga dzieci. Wszystkie działania opierają się na kanałach online. Materiały promocyjne będzie można zobaczyć na stronach internetowych, portalach społecznościowych i blogach tematycznych.


– Tam są adresatki tej kampanii, z myślą o nich uszyliśmy ten niepowtarzalny i naprawdę innowacyjny produkt. Będziemy wszędzie tam, gdzie spotykają się mamy, gdzie rozmawiają, gdzie wymieniają poglądy, dzielą się obawami i poradami – podsumowuje Patrycja Kotecka z LINK4.


Zapraszamy na: https://www.link4mama.pl/ 


Za kreację odpowiada agencja VML Poland.