Opinie o Lidl w Osielsko Szosa Gdańska 49

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Lidl. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Lidl o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl w Osielsko Szosa Gdańska 49

Ewa Ostaszkiewicz
Inne
 Pytanie

LIDL OSIELSKO ul. Szosa Gdańska - 2 miesiące temu dodałam tę opinię w google. Od tego czasu nic się nie zmieniło: "Właśnie wróciłam z zakupów w Lidlu i stwierdziłam, że zakupy w tym miejscu to koszmar. Nie denerwują mnie klienci sklepu, których jest sporo, ale obsługa. 1. Panie z obsługi "latają" po sklepie, jak w amoku. Nie jest dla nich ważny klient, tylko praca do wykonania. W sumie- rozumiem, ale dlaczego zachowują się, jak automaty, którym trzeba schodzić z drogi? 2. Wszędzie na przeszkodzie metalowe kosze na kółkach + odkurzacz. Zatarasowane alejki powodują, że zakupy robi się dwa razy dłużej. 3. Jedna czynna kasa i nieustające zachęty do korzystania z kas samoobsługowych. Wkurzające... 4. Kasy samoobsługowe nie mają opcji do korzystania z karty dużej rodziny. Zacinają się co chwila, co przy dużych zakupach jest delikatnie mówiąc frustrujące. 5. Uśmiech i życzliwość obsługi jest zjawiskiem rzadkim, że o cierpliwości dla klienta nie wspomnę. Reasumując, wyszłam dziś z Lidla wściekła, spocona i kompletnie wyczerpana, zadając sobie pytanie, kto tym wszystkim rządzi, że klienci się denerwują, a pracownicy zachowują się, jak zastraszone roboty?" Mamy w okolicy dwie Biedronki i tam obecnie robię zakupy. Obsługa pomocna, kasy samoobsługowe działają, jak należy. W sumie szkoda, bo lubię produkty z Lidla, a i rodzina się do nich przyzwyczaiła. Jednak nerwy i czas są dla mnie ważniejsze. Atmosfera w tym sklepie jest po prostu zła, a zakupy w nim to pasmo udręka. Podpisuję się z pełną odpowiedzialnością za moje słowa. Z poważaniem Ewa Ostaszkiewicz

Łucja
Inne
@Ewa Ostaszkiewicz

Faktycznie źle to wszystko wygląda. Czyli jednoznacznie według Pani wina tutaj leży po stronie kierownictwa? Zastanawiam się tylko nad jednym, skoro rzeczywiście widać, że pracownicy wyglądają na zastraszonych to nie powinno się czegoś takiego gdzieś zgłosić?

Były pracownik
Były pracownik
@Łucja

Witam jestem byłym pracownikiem tego miejsca, kierownictwo doprowadziło mnie do takie stanu że wpadłam w depresje, przez pół roku nie byłam w stanie nigdzie wyjść, a co dopiero z nimi rozmawiać. Jak powiedziałam osobie wyżej że pracownik jest gnębiony i traktowany jak osoba gorszego sortu to dostałam odpowiedź że oni managerowi dają jeszcze jedna szansę, a z tego co wiem tych szans już trochę było. Każdy tam pracujący boi się cokolwiek powiedzieć,ponieważ obawiają się że stracą pracę. Ja się ciesze ze uwolniłam się z tego (usunięte przez administratora). Pozdrawiam

Andzia Nowy wpis
Inne
@Ewa Ostaszkiewicz

Zgadzam się w całości.....nie ma szans żeby zrobić kompletne zakupy np. przed 7 rano i zdążyć do pracy, bo dopiero rozkładany jest towar...czynne od 6........

Łucja Nowy wpis
Inne
@Były pracownik

Czyli sytuacja w ten sposób wtedy wyglądała.. Nie do końca rozumiem osoby, które obawiałyby się utraty pracy w miejscu, w którym byłoby im naprawdę źle... Czyli te szanse to stale są tak dawane? Czy może do dziś coś się w końcu odnośnie tej sytuacji zmieniło?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
 Rekomendacja
@Łucja

Droga Łucji od połowy lipca jest nowy kierownik sklepu, atmosfera się zmieniła , chce się chodzic do pracy , wręcz nie chce się z niej wychodzić. Wszystko można załatwić, dogadać się z grafikiem czy wolnym jak dzieci zachorują.

Ewa
Pracownik

Chciałam powiedzieć że Lidl w Osielsku ma bardzo niemiłą obsługę!Panie kasjerki nieprzyjemne i niemiło obsługują klientów wręcz ignorują !A kasy samoobsługowe to jakaś porażka.Jak jest problem to trzeba czekać nawet 10 minut!! Jak Pani kasjerka raczy podejść i służyć pomocą.Te panie pracują jak za karę.! Aż nie chce się tam robić zakupów.Fatalnie.Nie polecam!

Agnieszka
Inne
@Ewa

Skoro jesteś niezadowolona z obsługi, dlaczego nie zgłosisz tego do kierownika? Albo nie napiszesz skargi na stronie firmowej Lidla, przypuszczam, że mają tam taką opcję? Pisanie o tym na forum pracowniczym niestety nic nie zmieni...

Były pracownik
Były pracownik
@Agnieszka

Tylko fakt że pracownicy tacy są to jest zasługą menadżera i zastępców menadżera. Tylko osoba która tam pracowała wie jaki tam jest horror

Łucja Nowy wpis
Inne
@Były pracownik

Jeśli serio tak jest to chyba takie rzeczy po prostu się zgłasza? Są instytucje, które nadzorują, żeby w firmie wszystko działało prawidłowo przecież

Spokojny
Pracownik

Odradzam pracę w tym Lidlu ze wzgledu na kierowniczke, juz wiele nowych osob odeszlo z jej powodu, a reszta dziewczyn meczy sie od jej zachowania to musi się skończyć. Mobing w dzisiejszych czasach jest niedopuszczalny

Były pracownik
Były pracownik
@Spokojny

Tylko to się raczej nie zmieni ja tam dałam radę pracować pół roku i kierownictwo doprowadziło mnie do takie stanu że wpadłam w depresję. Nawet jak byłam na zwolnieniu lekarskim potrafiła do mnie dzwonić i pisać z pretensjami. Bardzo się cieszę że już tam nie pracuje i współczuję wszystkim osobom które zdecydują się na pracę w tym właśnie Lidlu

Polska
Inne

Podejmuję próby robienia zakupów około 7 rano, przed pójściem do pracy (otwarcie od 6) jednak nie mogę często dopchać się do towaru. Trwa sprzątanie i wykładanie towaru na półkach. Pracownicy sprawiają wrażenie, jakby klienci im przeszkadzali. Jestem intruzem, który przyszedł wydać tu własne pieniądze.

Renata
Inne
@Polska

A jak próbowałaś/es przeprosić aby dostać się do towaru, to robili Ci jakieś problemy albo coś komentowali, czy ułatwiali sprawę ?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna to zwykle stresujące wydarzenie. Czy ta w Lidl się do takich zaliczała? A może wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię.
Administrator

Wasza wiedza może pomóc użytkownikom! Nadal oczekujemy na nowe sprawozdania odnośnie pracy i warunków zatrudnienia w firmie Lidl w mieście Osielsko!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dziadek
Inne
@Administrator

Szanowny Adminie, Osielsko jest WSIĄ, gminną, ale nadal jednak wsią.

Dziadek
Inne
 Pytanie

Jeżeli ktoś myśli, że wystarczy poprzestawiać regały w sklepie i będzie dobrze, o znaczy, że...NIE MYŚLI! Lidl w Galerii Osielsko to inna galaktyka, odległa od elementarnych zasad obowiązujących w handlu. Tu wszystko jest nie tak jak być powinno i wszystko wskazuje na to, że kierownictwo powinno zmenić branżę i zawód. Poziom obsługi od lat zniżał loty i teraz jest już bardzo blisko "brutalnego przyziemienia". Nieomalże od progu, towarzyszy ci nieodparte wrażenie, iż jesteś tu INTRUZEM(!). Obsługa dba o to złe wrażenie, nieomalże z wielką gorliwością i pietyzmem, aż chciałoby się aby ta gorliwość przejawiała się w pozytywach...niestety. Klient atakowany jest w alejkach między regałami wózkami, odkurzaczem lub choćby warknięciami przeplatanymi ględzeniem pod nosem. Cały cas trzeba zachować czujność, aby nie dostać po kostkach jakimś sprzętem. Zakupy coraz bardziej, przypominają walkę partyzancką...kto - kogo? Uśmiech, uprzejmość lub choćby fachowość w obsłudze - zapomnij! Słowo LOGISTYKA, jest na tej "planecie" traktowane jak przysłowiowy yeti. Ktoś gdzieś słyszał, ale co, gdzie i jak...tego nikt z obsługi nie wie. Jednym słowem - FATALNIE!!!...Parafrazując klasyka, proponuję kierownictwu, nad wejściem umieścić napis - "Porzućcie wszelką nadzieję, wy, którzy tu wchodzicie".

Wkurzony
Inne

Jestem klientem tego Lidla od wielu lat. Nigdy nie było tam za dużo miejsca ale tak jak ustawili regały po remoncie to jest katastrofa. Myślą że ludzie jak barany będą chodzili gęsiego jeden za drugim po wszystkich alejkach żeby kupić jak najwięcej. Niestety to się nie sprawdza , ciasnota , wszystko się korkuje ,nerwy i kłótnie klientów. Przy kasach jeszcze gorzej.

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl - Osielsko

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl
Przejdź do nowych opinii