Opinie o Lidl w Wrocław Hubska 84-86

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Lidl. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Lidl o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl w Wrocław Hubska 84-86

Klientka Nowy wpis
Inne

Nowa kasjerka (czy ktokolwiek to jest) ma spory problem z panowaniem nad sobą. Powiedzieć, że jest opryskliwa i agresywna wobec klientów to zdecydowanie za mało. Chamska, wredna i pozbawiona jakiejkolwiek kultury osobistej. Niska, korpulentna blondi w okularach. A szkoda, bo mam blisko i trzeba zmienić miejsce robienia zakupów. Od zawsze było bez zarzutów ale teraz... niekoniecznie. Pozdrawiam.

Klient Nowy wpis

Po raz wtóry spotkałem się z tym, że podczas promocji, która powinna nastąpić po zatwierdzeniu aktywacji i zeskanowaniu karty klienta aktywacja nie działa a kasjer tłumaczy to błędem w systemie i z maślanymi oczkami niby to od niechcenia mówi , że niestety trzeba zapłacić normalnie czyli bez upustu -50%. Pytam zatem... Ilu klientów to spotkało? po co Lidl wprowadza aktywację określonych towarów skoro nie po raz pierwszy czy drugi aktywacje te nie działają i nie ma sposobu na realizację promocji, która jakby nie było zawsze przyciąga? Kasjer nie, kierownik nie, więc kto jest za to odpowiedzialny? System?...a kasa się mnoży kosztem klienta. Nie polecam.

Gosc

Jestem nie zadowolona. Pokazuje kartę rodzinkę. A kasjerka nie raczy nawet pyknąc. Nie nalicza mi rabatu. To nie pierwszy raz.

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl
Przejdź do nowych opinii