Lidl strzela sobie w kolano po firmie, City Parking gdzie mandaty były po 50zl za brak biletu teraz wchodzi nowa jeszcze bardziej pazerna na kasę ok 100zl Panowie menadżerowie tak trzymać rypać klijetow
08 stycznia zakupiłem belgijski żółty ser oraz kacze udka. Niestety, przed upływem daty ważności towar po rozpakowaniu nie nadawał się, delikatnie mówiąc, do spożycia. Zgłosiłem ten fakt do działu reklamacji podając wszystkie dane zakupionych produktów. Niestety do dzisiaj nie otrzymałem żadnej odpowiedzi pomimo trzykrotnego kontaktu telefonicznego. Pewnie trzeba zamieścić w sieci zdjęcia, choć jestem zwolennikiem normalnej drogi reklamowania zakupionych produktów. Numer zgłoszenia: 56780736.
Witam. Jeśli chodzi o sklep to jest super. Obsługa miła uśmiechnięta bardzo pomocna. Pracownicy mimo dużej pracy zawsze starają się poświęcić nam chwilkę aby pomóc.
Obsługa ma wiele do życzenia i proszę ich tak nie wychwalać bo to same plotkary które zamiast zająć się swoją robotą zajmują się problemami innych.
Mam dużo do zarzucenia pracownikom sklepu Lidl przy ul Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim. Osoby te szczególnie pracujące na kasie są opryskliwe wobec klientów i bardzo często zajmują się nie swoimi sprawami np plotkami na tematy które nie należą do ich obowiązków. Pragnę zaznaczyć również że osoba kontrolująca bilety na parkingu to również człowiek i należy mu się taki sam szacunek jak mi czy innemu człowiekowi. Wyzwiska i grożenie niewinnemu człowiekowi tylko dlatego że wykonuje swoją pracę jest karalne. Nie moja wina, że w Lidzbarku Warmińskim mieszkają sami pospolici wieśniacy i wjeżdżając na parking są tak ślepi że nie widzą oznaczenia parking płatny. Kupcie sobie okulary jeśli to wam pomoże. A kasjerki proszę aby zajęły się wykładaniem towaru lub obsługą klienta a nie plotkami co kto i z kim. Druga sprawa to Pan ochroniarz pracujący w tym sklepie. Do tej pory wydawało się że ochrona zajmuje się pilnowaniem a nie rozkładaniem towaru. Ja wiem że co sklep to obyczaj ale w tym przypadku to chyba lekka przesada. Również straszenie klienta słowami że zadzwoni na policję tylko dlatego że chcesz w godzinie emeryta kupić jedną rzecz to też nie na miejscu. To ja zapłacę mandat a nie on więc w czym problem. Jak już stwierdzono siła telewizji ma ogromny wpływ na ludzi i wierzą we wszystko co usłyszą. Cały ten ich pandemiczny koronawirus jest dobrze przemyślaną polityczną strategią w stylu jak trzymać bydło na krótkim łańcuchu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lidl?
Zobacz opinie na temat firmy Lidl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!