Witam. W dniu 13 grudniu ( zresztą nie pierwszy raz) byłam na zakupach w wyremontowanym sklepie. Wrażenie bardzo pozytywne, sklep uważam za ekskluzywny jak na te czasy. Obsługa na najwyższym poziomie zarówno na stoisku mięsnym jak i kasie. Widać ogromne zaangażowanie pracowników,którzy biegają wręcz pomiędzy obsługą na kasie a poszczególnymi działami, wykładając miedzy innymi towar. Ktoś kto robi zakupy dłuższe jest w stanie to zauważyć. Chciałabym podkreślić, iż pomimo dużej kolejki np. na stoisku mięsnym panie pracują z dużym zaangażowaniem tak by każdy czekał w miarę możliwości krótki czas. Podobnie na kasie....Panie mają tylko dwie ręce. A i tak się uśmiechają choć pewnie do śmiechu im nie jest, gdyż mają pełne ręce roboty. Zmagają się ciężką praca bo taki jest handl, ale przede wszystkim z klientami,którzy niejednokrotnie są niezadowoleni. Bo ludziom od dawna należy się wszystko. Tylko co mają powiedzieć Panie pracujące w tym sklepie ( mężczyzn nie widziałam). Nie mogą się słowem odezwać eo klienta bo ten skargę napiszę. Straszne czasy nastały. Życzę dużo wytrwałości pracownikom Lewiatan Chrzanów, Oświęcimska.Dziękuję za bardzo miłą obsługę i uśmiech, który zaraża. Pozdrawiam
Witam serdecznie. 13 grudnia byłam na zakupach w odnowionym sklepie. Widać radykalną różnicę w tym co było a jest. Sklep jest ekskluzywny bym powiedziała. Widać zaangażowanie pracowników sklepu, a wręcz przepracowanie. Gołym okiem widać, iż pracownicy biegają pomiędzy obsługą na kasie a poszczególnymi działami sklepu układając między innymi towar. Na stoisku mięsnym kolejka ogromna. Choć panie obsługujące pracują jak małe roboty. Podziwiam, gdyż w 21 wieku az trudno uwierzyć by pracować na tak pełnych obrotach. Na koniec sytuacja z kolejki do kasy. Panie robią co mogą, ale mają tylko dwie ręce, a klienci (niektórzy oczywiście) z totalnym brakiem kultury odnoszą się do pracowników. Pragnę zauważyć,że widziałam tam same kobiety więc jakiś szacunek do drugiego człowiek powinien być. A jednak bezczelność ludzi nie zna granic. Wszystko wszystkim się należy, a co mają powiedzieć pracownicy którzy nie mogą się odezwać słowem do klienta bo ten napiszę skargę do pracodawcy bądź negatywną opinię. Jedyne co mi pozostaje to życzyć wytrwałości pracownikom A i najważniejsze. Dziękuję za bardzo miłą obsługę zarówno na stoisku mięsnym jak i przy kasie, gdzie jako klient, który musi zapłacić sporą sumę za zakupy jest mi mniej przyjemniej a dzięki miłej obsłudze wszystko przebiega w pozytywnej atmosferze. Pozdrawiam.
Widzę,że nie jestem odosobniony w opinii o stoisku mięsnym.Dzisiaj zostałem potraktowany jak intruz,bo zwróciłem uwagę na podchodzenie ludzi pomijajacych kolejkę,dowiedziałem się ,że są 2 kolejki jedna po wędlinę,drugą po mięso,po czym zapytana pani kierownik mięsnego powiedziała,że jednak jest jedną,oczywiście po zamieszaniu,kontakt z klientem jak czasach GS,poza tym czytniki cen nie działają,a ceny po produktami brak,lub nieaktualne.Nowe,a jednak ze starymi przyzwyczajeniami,no cóż taka sytuacja.
Jaka umowa obowiązuje w Lewiatan podczas okresu próbnego?
Byłam dziś na zakupach z moją 88-letnią mamą, która chciała sama zrobić drobne zakupy i trochę to trwało. Potrzebowałam skorzystać z toalety, ale WC zamknięte a pracownik poinformował mnie, że nieczynne, chociaż żadnej kartki nie było na drzwiach. Pracownice lewiatana kategorycznie odmówiły możliwości skorzystania z ich WC mimo gorącej mojej prośby. Więcej do lewiatana nie wstąpię na zakupy, bo to chamstwo z brakiem dostępu do WC.
Zacznijmy od tego, że Pani nie prosiła, tylko pytała o toaletę. Z WC, który jest na zapleczu sklepu, niestety klienci nie mogą korzystać.
Nieprawda, prosiłam i to bardzo o udostępnienie toalety, po konstacji z inną pracownicą pani odpowiedziała, że nie można skorzystać z wc i że jest monitoringni ona miałaby nieprzyjemności. Po wejściu do budynku lewiatana są jeszcze dwie toalety, jedna do dyspozycji pracowników najmowanych.lokali i druga dla klientów, ale ta druga jest od kilku lat czy kilkunastu.miesięcy nieczynna. Tak więc gospodarzu tego lewiatana, apel do ciebie: NAPRAW WRESZCIE TOALETĘ DLA KLIENTÓW, JEŚLI CI NA NICH ZALEŻY. (A nie kłam w odpowiedzi, bo kłamstwo ma krótkie nogi) Była kllientka.
Ceny z kosmosu czasy inflacji Lidl papryka 18 zł Lewiatan 32 zł niemiła obsługa niedziałające taśmy w kasach brudne taśmy i brudna podłoga na dodatek śmierdzące kurczaki
A może ktoś dla odmiany bieżące warunki pracy ocenić? Widzę, że klienci się uruchomili a co z pracownikami? Zatrudnione są same Panie, tak? Można podpytać o organizację pracy, jak przyjęcia towarów wyglądają, zmianowość, zarobki?
Pracownice panoszą sie stare wygi .Nie muwie o tych ze sklepu bo są oki ale ta starsza pani emerytka na mięsnym to juz straszy swoim zachowaniem ona myśli ze jest włascicielem lewiatana no cóż kierowniczka pozwala na takie zachowania.Zreszta o czym gadac razem papieroski palą i plotkują .Zesół. Udany!
Ta starsza Pani, nie jest emerytką, brakuje jej ok. 5 lat, o ile wieku nie podniosą. Tak że proszę nie oceniać po wyglądzie..
Nie jestem pewna czy wypada tak publicznie czyjś wiek poruszać i dookreślać, zwłaszcza wśród kobiet... fakt faktem opis warunków się zgadza? chodzi mi o tę atmosferę, bo pracę reflektowałam... wiecie czy tu na część etatu można? albo ktoś z pracujących mi odpisze?
Co do sklepu. Rewelacja pani niska w okularach na nięsnym dziale !!!! Szacunek i spokój a nie nerwy .Zmiany zmiany tam powinny byc konkretne .Pani kierownik sklepu zając sie bezczelnoscia na mięsnym .
Na mieęsnym w Chrzanowie starsza pani okropne podejscie do nowych pracownikow. .Po cichu swoim zachowaniem robi tak zeby nowy tam nie przetrwał. Powinni sie zainteresowac. czemu tam nie robi ktos dłuzej .
Tak jest na oswiecimskiej 102 dział miesny .Starsze boja sie nowych kobitek atrakcyjniejszych .To trzeba zrobic wszystko zeby je zdyskryminowac
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lewiatan?
Zobacz opinie na temat firmy Lewiatan tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.