A jakie dokładnie są te oferowane szkolenia?
Muszę się zgodzić z opinią niezadowolonego klienta. faktycznie obsługa w levisie w Manu jest delikatnie mówiąc słaba. zawsze robiłam zakupy w Levisie w Galerii ale dwa razy przypadkiem znalazłam się w Manu i o zgrozo! obsługa naganna-panie plotkujace za kasą śmiechy na całe gardło, (usunięte przez administratora) żarciki Kiedy już poprosiłam o pomoc Pani obrzuciła mnie wzrokiem od góry do dołu i z łasąa podała spodnie. Niestety musiałam z przymierzalni wrzeszczeć by przyniosła inny rozmiar ponieważ nie była zainteresowana klientem tylko smiechami zza kasy. W Galerii zawsze mam do syspozycji miłego Pana który doradzi i stoi zawsze w zasiągu wzroku tak by człowiek nie musiał się przez cały sklep wydzierać. Profesjonalna obsługa na poziomie. Powiedzmy szczerze że klient z Levisa który wydaje min kilka stów może oczekiwać choć minimum kultury i obycia, chyba firma powinna się zainteresować swoim personelem i takimi różnicami w obsłudze w sklepach w jednym mieście
Zarabiaj tyle co ten pracownik, który musi latać nad Tobą jak pies i Ci usługiwać w piątek, Świątek i niedziela to ciekawe czy tak będziesz narzekać na obsługę. Jak człowiek nigdy nie zazna pracy w handlu to nigdy tego nie zrozumie.
fajnie ze oferuja szkolenia, uwazam ze to bardz wazne..jednak podczas takich skzolen mozna sie wielu rzeczy dowiedziec i nauczyc ktore sie ptoem przydadza
fatalna i arogancka obsługa - będę pisał maila do właściciela/kierownictwa z zażaleniem na obsługę
to prawda obsługa leży, byłam tam wczoraj i szukałam spodni dla męża Pan sobie siedział za kasą i jak zapytałam o model spodni to bez zastanowienia pan powiedział, że nie ma i tak następne, aż wreszcie zapytałam o model z wieszaka od tak kontrolnie też powiedział, że nie ma. a ja je miałam w ręku ;)
Drogi człowieku.Rozpędź się porządnie i uderz głową w ścianę,może przestaniesz pisać takie pierdoły. Następnym razem kupuj spodnie na bałuckim, wtedy nie będziesz miał zastrzeżeń do jakości obsługi a tym samym zakupiony towar idealnie będzie do Ciebie pasował. Na rozpatrzenie reklamacji każdy sklep ma 14 dni i jeśli klient nie otrzymał w tym czasie pisemnego powiadomienia, reklamacja zastała pozytywnie rozpatrzona. Może właśnie boli Cię fakt pozytywnego rozpatrzenia pn na bałuckim raczej nie ma takiej możliwości. Zapewne sprzedawcy:) nie zaproponowali czegoś innego ponieważ towar poprostu był na Ciebie za dobry i wyglądałbyś w nim jak(usunięte przez administratora) Pozdrawia cała Manufaktura
Jestem strasznie rozczarowany obsługą młodych ludzi pracujących w sklepie: Levi\\\'s Manufaktura ul. Karskiego 5. mimo tak znanej i renomowanej firmy niestety dobrana tam ekipa ludzi (sprzedawców, doradców czy pożal się Panie Boże pseudo sprzedawców) jest żałosna; ludzie są niestety: niekompetentni, niemili, zamiast fachowo zająć się klientem (a przede wszystkim takim, który składa reklamację) tylko stoją plotkują, komentują klienta. Nawet nie potrafią załatwić reklamacji, uważają, że przy pozytywnie rozpatrzonej reklamacji nie trzeba informować klienta tylko klient ma czekać na pieniądze min. 14 dni i sam się dowiadywać. Nawet nie chciało im się zaproponować czegoś nowego innego, woleli stracić kolejnego klienta i mieć go(usunięte przez administratora)Gdybym miał więcej czasu napisałbym oficjalną skargę do siedziby głównej! P.S. patrząc na takich ludzi nie dziwi mnie fakt, że bezrobocie jest tak duże, szkoda tylko, że zajmują tam komuś miejsce pracy.