Wywiady Let's GoCook

Anna Kurzepa Manager Let's GoCook
Odpowiedzialna za organizacje eventów, warsztatów i obsługę klientów firmowych. Pasjonatka podróży i dobrego jedzenia. Sens swojej pracy upatruje w poznawaniu nowych smaków oraz możliwości rozwoju. Współpracowała na rzecz takich marek jak Heineken, Jameson, Kopiko oraz Showroom. Od kilku lat jest związana z marketingiem oraz działaniami wizerunkowymi. Uwielbia pracę w zespole, dużo wymaga od siebie i innych, jest dobrym kompanem do biznesu. Przez 2 lata prowadziła działalność gospodarczą i nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Jej życiowe motto to "Podróżujesz to żyjesz"

Czym w ogóle jest GoCook?

Let' s GoCook to akademia kulinarna z dużym ogrodem w biznesowym centrum Warszawy. Rozwijamy pasje uczestników akademii oraz zainteresowania tematami kulinarnymi. Organizujemy eventy, warsztaty, pikniki, spotkania firmowe i oferujemy wynajem studia kulinarnego. Potrafimy pozytywnie zaskoczyć Naszych klientów. Nasze świetlne dekoracje na bluszczu zaskakują wizualnie, natomiast oryginalność potraw to zaskoczenie smakowe dla uczestników warsztatów.

Jaka inicjatywa przyświecała otwarciu Akademii?

Początki bywają trudne, bardzo chcieliśmy stworzyć wyjątkowe miejsce do gotowania, pogłębiania wiedzy oraz rozrywki. Dzięki wspólnym siłą, kreatywności zespołu udało Nam się stworzyć idealne miejsce dla pasjonatów gotowania.

Jakie kursy znajdują się w Waszej ofercie?

Warsztaty kuchni włoskiej, meksykańskiej, orientu, bałkańskiej, szkolenie sushi master, dekorowanie cukiernicze, ciasta i ciasteczka, muffiny. Pełna oferta znajduje się na naszej stronie internetowej www.gocook.pl

Do kogo właściwie jest ona skierowana?

Nasza oferta jest skierowana do każdego. Prowadzimy warsztaty dla pasjonatów, jak i dla profesjonalistów z dziedziny kucharskiej. Oferujemy spotkania dla klientów indywidualnych oraz firm. Uważamy, że gotowanie łączy pokolenia i wspiera integracje.

Co odróżnia GoCook od innych akademii kulinarnych?

Panuje u Nas domowa atmosfera. Posiadamy ogród o powierzchni 1600m2 do dyspozycji dla Naszych klientów. Jako jedyni w Warszawie organizujemy pikniki na świeżym powietrzu. W maju ruszamy z serią warsztatów grillowania. Warsztaty na świeżym powietrzu organizujemy dla całych rodzin. Zapewniamy animatorów letnich zabaw dla dzieci, a dla rodziców profesjonalnych trenerów kulinarnych.

Jak często oraz jakie wydarzenia organizowane są w GoCook?

Każdy nowy dzień przynosi nam kolejne projekty i wyzwania. Najczęściej organizujemy warsztaty tematyczne oraz eventy firmowe z pokazami gotowania. Organizowane przez Nas wydarzenia cieszą się dużą popularnością, każdy od Nas wychodzi z uśmiechem na twarzy i wiedzą w głowie.

Jakie nietypowe życzenia mają klienci przy organizacji warsztatów?

Pierwsze nietypowe życzenie które mam w pamięci to oświadczyny w naszym ogrodzie. Cały ogród wypełniliśmy czerwonymi różami i zorganizowaliśmy skrzypka. To było coś, uwielbiamy organizować wyjątkowe eventy.

Kto jest najczęściej Waszym klientem?

Najczęściej Naszymi klientami są firmy z branży gastronomicznej oraz klienci indywidualni, którzy chcą nauczyć się gotować, rozwijać swoją wiedzę kulinarną pod okiem profesjonalistów.

Jakim zapleczem dysponuje Akademia?

W naszym studiu kulinarnym znajdują się dwie sale kucharskie (25 m2, 51m2), sala barowa (50m2), sala teoretyczna (23m2) oraz ogród (1600m2). Gwarantujemy wykwalifikowanych oraz doświadczonych lektorów oraz profesjonalny sprzęt i akcesoria kucharskie.

Nauka oraz poszerzanie już posiadanej wiedzy kulinarnej jest możliwe tylko jeśli jest ona przekazywana przez wykwalifikowanych specjalistów. Kim są trenerzy GoCook?

Nasi trenerzy to osoby o bardzo dużym doświadczeniu zawodowym, którzy są również aktywni w prowadzeniu własnych restauracji. Jakub Kuroń – szef kuchni. Mówi, że kuchnia to jego napęd – eksperymentuje, gotuje i szkoli. Bogdan Magierski – mistrz sztuki kulinarnej Jest miłośnikiem Kuchni Polskiej, a jego motto to „Nie ma bardziej szczerej miłości niż miłość do jedzenia”. Daniel Twardo – szef kuchni Stawia na kuchnie makrobiotyczną korzystając wyłącznie z naturalnych składników i wysokiej jakości produktów.

Czy istnieje możliwość wynajęcia budynku Akademii w innych celach niż warsztaty gastronomiczne, np. spotkania biznesowe, rodzinne itp.?

Tak, jest możliwość wynajmu całego studia kulinarnego wraz z ogrodem lub poszczególnych sal kucharskich. Ten temat cieszy się u nas dużym zainteresowaniem. Klienci indywidualni organizują nas swoje spotkania rodzinne, komunie, imprezy urodzinowe. Natomiast klienci firmowi skupiają się na spotkaniach integracyjnych dla swoich pracowników.

Czy któryś z dotychczas organizowanych eventów szczególnie zapadł Ci w pamięć?

Oczywiście, że tak. Warsztaty wigilijne dla firmy Pegasus prowadzone przez Pana Jakuba Kuronia. Byłam świadkiem sztuki kulinarnej w najlepszym wydaniu. Poczułam się oczarowana wyglądem wigilijnych potraw.

 

Jakie kryteria powinni spełniać potencjalni współpracownicy Akademii?

Chętnie współpracujemy z pasjonatami gotowania i specjalistami w swoich dziedzinach. Zatrudniamy cukierników, baristów, barmanów, kucharzy. Pracujemy z osobami z pasją, chętnie uczestniczymy w rozwijaniu zainteresowań naszych współpracowników.

GoCook to idealne miejsce do spotkań integracyjnych. Czy w związku z tym organizujecie takie imprezy wśród swoich pracowników? Jak często?

Tak, organizujemy wspólne warsztaty gotowania co 2 miesiące. Uwielbiamy spędzać czas razem i rozwijać swoje pasje wspólnie. Łączy nas nie tylko praca, ale również miłość do gotowania i jedzenia. Na samym początku projektu zrealizowaliśmy warsztaty integracyjne dla naszego nowego zespołu.

Jak według Ciebie będzie wyglądał GoCook za 5 lat?

Za 5 lat Let’s GoCook powiększy się o nowe lokalizacje. W związku z tym rozwinie się nasza kadra trenerska o nowe kulinarne gwiazdy. Natomiast nowe odcinki Master Chefa będziemy nagrywać w naszych studiach kulinarnych.

Dziękujemy za rozmowę.