Bywam w sklepie dość często bo zajmuje się remontami mieszkań, ale moje ostatnie wrazenia odnośnie działu dekoracji są wręcz fatalne. Pracownicy wydają się oburzeni, ze musza kogoś obsłużyć, udają, że nie widzą (a ciężko mnie nie zauważyć bo ważę ponad stówę) o czekaniu na obsługę już nie wspomnę.. przechodząc często widać zebrania przy punkcie krawieckim. Najwyraźniej często macie je organizowane o ile są służbowe, a nie prywatne, lecz z boku nie wydają się służbowe… podczas ostatnich zakupów obsługiwała mnie „kierowniczka” z tego co zdążyłem zauważyć na plakietce i moje pytanie brzmi: jak taka osoba może zostać kierownikiem? To dopiero nazywa się brak kompetencji.. Szkoda zagłębiać się w ten temat jednym słowem żenada. Współczuje takiego nauczyciela… Często kupuję również farby, i z kolei blondynka na tym dziale nie ma pojęcia co tam robi, mam wrażenie że próbuje wcisnąć cokolwiek byle sprzedać poza tym jej obsługa zostawia wiele do życzenia. Jedyne co moim zdaniem się nie zmieniło to wszędzie zawsze dużo towaru na półkach, przystępne ceny i spory asortyment
Kierowniczka jest prawie tak nie omylna jak sam dyrektor, powoli zaczyna to pachnieć (usunięte przez administratora) ale ludzie nie potrafią się jej postawić, wiecznie straszy że na rynku pracy jest ciężko i w leroyu jest super a płacą grosze. Nie dziwię się że ludzia się pracować nie tam nie chce i takiego klienta jak Pan obsługują byle jak
Pracowałem 5 lat, firma jako firma benefit daje, ubezpieczenie dodatkowe Multisport jakieś paczki imprezy i wgl, pod tym względem źle nie jest. Pod względem pracy to jest ciężko, kasa słaba obowiązków dużo, czepiania się jeszcze więcej, kierownicy wybierani na zasadzie dyrektor mnie lubi to będę kierownikiem a prawda jest taka że kompetencje mają słabe albo nawet gorzej, od kilku lat praktycznie żadnych zmian na stanowiskach nie ma więc to mówi samo za siebie. Dyrektor nie omylny, nawet jak się pomyli to nie przeprosi i do pomyłki się nie przyzna. Każdego pracownika który się sam zwolnił kadra zarządzająca zawsze oczernia, nigdy się nikomu po leroyu nie powiodło według nich... Generalnie na przeczekanie ok ale na dłuższą metę MOCNO NIE POLECAM.
Przedzta szkolenie ,potrzebowałem szpilki do zakotwienia rusztowania pokazałem zdjęcia a szanowna Pani pokazała mi pręd i że takich szpilek nie mają a były obok na dolnej półce
Wyróżnienie Chciałam podziękować za obsługę pani na kasie z tyłu .. blondynka zawsze uśmiechnięta z pozytywnym dodejsciem do życia.... Pani spawdzila dokładnie mój towar Z referencja .....śmiałyśmy się ze beż sprawdzenia mnie nie nie wypuści Jeszcze zrobię zakupy mam nadzieję że trafie na tą panią Dziekuje Pozdrawiam Monika
Bywam w sklepie dość często bo zajmuje się remontami mieszkań, ale moje ostatnie wrazenia odnośnie działu dekoracji są wręcz fatalne. Pracownicy wydają się oburzeni, ze musza kogoś obsłużyć, udają, że nie widzą (a ciężko mnie nie zauważyć bo ważę ponad stówę) o czekaniu na obsługę już nie wspomnę.. przechodząc często widać zebrania przy punkcie krawieckim. Najwyraźniej często macie je organizowane o ile są służbowe, a nie prywatne, lecz z boku nie wydają się służbowe… podczas ostatnich zakupów obsługiwała mnie „kierowniczka” z tego co zdążyłem zauważyć na plakietce i moje pytanie brzmi: jak taka osoba może zostać kierownikiem? To dopiero nazywa się brak kompetencji.. Szkoda zagłębiać się w ten temat jednym słowem żenada. Współczuje takiego nauczyciela… Często kupuję również farby, i z kolei blondynka na tym dziale nie ma pojęcia co tam robi, mam wrażenie że próbuje wcisnąć cokolwiek byle sprzedać poza tym jej obsługa zostawia wiele do życzenia. Jedyne co moim zdaniem się nie zmieniło to wszędzie zawsze dużo towaru na półkach, przystępne ceny i spory asortyment
Kierowniczka jest prawie tak nie omylna jak sam dyrektor, powoli zaczyna to pachnieć (usunięte przez administratora) ale ludzie nie potrafią się jej postawić, wiecznie straszy że na rynku pracy jest ciężko i w leroyu jest super a płacą grosze. Nie dziwię się że ludzia się pracować nie tam nie chce i takiego klienta jak Pan obsługują byle jak
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Leroy Merlin?
Pracowałem 5 lat, firma jako firma benefit daje, ubezpieczenie dodatkowe Multisport jakieś paczki imprezy i wgl, pod tym względem źle nie jest. Pod względem pracy to jest ciężko, kasa słaba obowiązków dużo, czepiania się jeszcze więcej, kierownicy wybierani na zasadzie dyrektor mnie lubi to będę kierownikiem a prawda jest taka że kompetencje mają słabe albo nawet gorzej, od kilku lat praktycznie żadnych zmian na stanowiskach nie ma więc to mówi samo za siebie. Dyrektor nie omylny, nawet jak się pomyli to nie przeprosi i do pomyłki się nie przyzna. Każdego pracownika który się sam zwolnił kadra zarządzająca zawsze oczernia, nigdy się nikomu po leroyu nie powiodło według nich... Generalnie na przeczekanie ok ale na dłuższą metę MOCNO NIE POLECAM.
Ile jest zmian w Leroy Merlin?
Chciałem bardzo podziękować za profesjonalną sprawną i sympatyczną obsługę na dziale budowlanym Panu Maciejowi , dział drzewny Panu Arturowi oraz przesympatycznej Pani Karolinie Kozera zrobiliśmy w sklepie zamówienie na ponad 30.000 złotych i dzięki tym profesjonalnym pracownikom zakupy w sklepie przebiegły bardzo sprawnie.Gratuluje wspaniałej obsługi.
Bardzo miła obsługa, chciałam podziękować Pani Ewelinie za bardzo szybkie i sprawne rozpatrzenie mojej sprawy, pomimo problemu w trakcie montażu okazało się, że dzięki Pani Ewelinie udało mi się wszystko szybko załatwić. Oby więcej takich pracowników :)
Byłam ostatnio klientką sklepu w Kliszu . Jestem bardzo zadowolona z profesjonalnej i życzliwej obsługi w dziale budowlanym. Obsługiwał mnie pan Dariusz , który wykazał się niezwykłą cierpliwością i profesjonalizmem. Jego życzliwe nastawienie z pewnością przyciąga klientów . Gratuluję państwu profesjonalnego sprzedawcy !
Jakie narzędzia pracy zapewnia Leroy Merlin? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Kto w liroju harował ten w cyrku się nie smieje
Na jakie wsparcie w Leroy Merlin mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Łaski nie robią prawa muszą być przestrzegane. Kobietom tej pracy nie polecam, ciężka i za słabe pieniądze.
Odbiór zamówień to porażka za drzwiami czeka się prawie 2 godziny
Zamówienie złożone przez internet, opłacone naszykowane do wydania. W punkcie wydań 25 min czekania, obsługa niekompetentna, powolna mająca w poważaniu klienta który czeka.
Jak długo czekaliście na odzew z Leroy Merlin? Oddzwaniają zawsze?
Firmy nie polecam, kasa bardzo słaba, kierownictwo bez kompetencji, są wybierani tylko po znajomościach. Podwyzki tylko dla (usunięte przez administratora).
Nie moge sie wypowiadac o kazdym dziale ale pracownik co mi przycinal karnisze 2 tyg temu byl bardzo pomocny, dokladny i kulturalny. Wielkie dzieki i byle wiecej bylo takich pracownilow to klient bedzie zadowolony.
Cieszę się, że jesteś zadowolonym klientem Leroy Merlin. obsługa klienta jest bardzo ważną kwestią i często przyczynia się do tego, że dana osoba kolejnym razem także zdecyduje się właśnie na tę firmę. Czy w przyszłości również skorzystasz akurat z ich usług?
Czy Leroy Merlin zapewnia kartę multisportu?
Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?
Co kwartał jest szansa na premię. Jednak jest trudna do uzyskania bo porównywane są ze sprzedażą do poprzedniego roku. Jak uda się dwa razy w roku dostać 300 zlotych to jest dobrze. Co do corocznych podwyżek to są zawsze...obiecywane i tyle. Zadarza się że nawet sprzedawcy są wprowadzani w błąd...np. jak założycie po 20 kart pro to będzie podwyżka...a tu doopa... Ludzie stają na głowach żeby to zrobić i po Nowym Roku dostają informację że jednak podwyżek nie będzie...
Żenada !!!!!! nie kupujcie w tym sklepie dosłownie nic ,(usunięte przez administratora) i naciągają przede wszystkim mają Cię za nic najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia, wierzcie mi Państwo wiem co piszę
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Leroy Merlin?
Zobacz opinie na temat firmy Leroy Merlin tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.