Opinie o Lavard (Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.) w Ciche

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Ubrania - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o. w Ciche

X
Pracownik

Przyszedł Wójcik, ze swą ekipą miał wszystko naprawić... A teraz niestety brakuje jeszcze więcej pieniędzy na towar, wypłaty... Niestety 13 piętro w Krakowie zarabia pewnie zdecydowanie więcej niż poprzednia ekipa, która według mojej oceny była zaangażowana i mieliśmy zdecydowanie większe wsparcie... Dopóki Firma nie zacznie oszczędzać na Wójciku i jego ekipie, która nic nie wnosi, doputy my nie będziemy mieli towaru, ani wypłat na czas...

były pracownik
Inne
@X

Nie rozumiem co w tej firmie robi ten człowiek. To on stoi za odejściami fajnych, młodych ludzi, którzy mogli wnieść do firmy bardzo wiele. Jest tragicznym kierownikiem, opryskliwym i wywyższającym się człowiekiem. Prezes jest zaślepiony, dopóki nie przejrzy na oczy to jak dla mnie dla tej firmy nie ma ratunku. Nie polecam.

Zuza
Pracownik
 Pytanie

Czy pracodawca przelaewa wypłaty na czas?

Anka
Pracownik
@Zuza

Brawa dla Firmy. Wyplat które powinny być 8, pojawiły się na kontach 12.Takie małe spóźnienie. Świetna motywacja dla pracowników. Nie pozdrawiam.

Pytanie
 Pytanie

Czy Lavard (Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.) motywuje swoich pracowników w jakiś sposób?

Maja
Inne
@Pytanie

Niestety już nie. Odkąd Barbara obmyśla konkursy jak (usunięte przez administratora)pracowników nie mamy motywacji do pracy, robimy tylko dobrą minę do złej gry. Firmie wyjdzie to bokiem. Będziemy pracować jak w zwykłej sieciówce

Tawerna
Pracownik

W poniedziałek będzie świętowanie dobrej soboty,tylko ten sukces to starania się tych na dole i bez wskazówek umiemy robić pieniądze proszę o nie przypisywanie sobie laurów . Ogromna szkoda,że nikt nie rozumie na czym polega dobra współpraca i szacunek dla każdego a szczególnie dla osób pracujących na Państwa wypłaty !

Innowacja
Pracownik
 Pytanie

Ludzie, zapomnijcie o wypłatach na czas, a o premiach to już w ogóle. Lavard dostał prawie 4 miliony kary od UOKIK. Poczytajcie w necie, jest oficjalna informacja. Jak myślicie, co będą płacić najpierw, nasze pensje i premie czy karę? (pytanie retoryczne).

Premia
Pracownik
@Innowacja

Nie koniecznie musi to mieć wpływ na premie

Kara Nowy wpis
Inne
@Innowacja

Teraz pracownicy dostali wynagrodzenia na czas żeby sklepy były otwarte, cierpią na tym klienci ze sklepów internetowych czekający na zwrot swoich pieniędzy. Ewidentnie firma nie potrafi zarządzać swoimi finansami. Za miesiąc będzie odwrotnie.

Kaja Nowy wpis
Inne
@Innowacja

Firma nie potrafi zapewnić bieżących dostaw,bo nie ma na to kasy na towar, ma do zapłacenia około 4 mln kary... Brzmi bardzo obiecująco w rozwoju i dobrych zarobkach.

Ciekawe Nowy wpis
Były pracownik
@Kaja

Firma powinna przeprosić każdego pracownika, kolejny raz zostaną wylane na nas pomyję od klientów !!! A szef zapewniał że produkty w nowych kolekcjach są z wysokiej półki . Niestety ale tak jest ale kombinatorstwo znów zostało ukarane … oj wstyd

Jadźka
Pracownik
 Pytanie

Tak sobie myślę,czy Preezes widzi co się się dzieje ? Szukanie oszczędności wszędzie tak żenujące jak mycie witryn czy sama Pani Dr . chciałaby wykonać tak ową pracę ? Od wieku miesięcy toczymy batalię dajcie a dostaniecie !!! Jeśli z górny targety są za wysokie do tego co znajduje się na salonie,to nikt przy zdrowym rozumie nie robi Wam pieniędzy ! Dodatkowo jak wykonać utargi przy braku towaru … konkurencja szaleje komunie ,śluby a My bawimy się przez miesiąc w maile z durnymi pytaniami Może cięcia w Krakowie ? Kawa też kosztuj ..

Niki
Kandydat
 Pytanie
@Jadźka

Wszystko to prawda.Pani Bar, pani widzi i czyta te meile do nas, czy my jesteśmy (usunięte przez administratora)? Czy pani ma płacone od ilości wysłanych meili? Konkurencja handluje pięknym wiosennym towarem a pani pyta czy mamy miejsce na magazynie na zimową kolekcję, pani widziała nasze zaplecza? Ludzie wy śpicie w tej firmie? My nie mamy towaru żeby zrobić targety.Gdzie są jasne beżowe garnitury? Gdzie marynarki na wiosnę, koszule itd. wałów z nas robicie

Fiona
Pracownik
 Pytanie

Pani Barbara przyszla, zeby firme pociagnac na (usunięte przez administratora)... nie mamy co sprzedawac tak jak pisza wyzej. Klient nie chce patrzec na te same koszule od roku... zadnego interesujacego garnituru, stare marynarki... chcemy robic plany, utargi, premie, ale czym? Biala koszula? A nie przepraszam, bo i tak rozmiary przebrane...

Kasa Nowy wpis
Pracownik
@Jadźka

Nie, nie widzi bo dobrze zgarnia sobie hajs

Tatiana
Inne

Jak to jest z tym poruszonym niedawno temat braku wypłat na czas oraz problemów z premiami? W ogłoszeniu dla kierownika jest napisane, że wypłata zawsze jest terminowa oraz ze można zdobywać premie. w przypadku sprzedawców teraz zabrakło tego punktu. Zastanawiam się czy to możliwe, żeby w sklepie w jednym momencie kierownik miał wszystko uregulowane a sprzedawca nie?

Premia
Pracownik
@Tatiana

Niby ludzie gadają, ale zobaczymy jak będzie w trakcie, czy faktycznie będą problemy z wypłatą.

Wypłata
Inne

Widzimy się po weekendzie! Miłego dnia kobiet. Gratuluję firmie, że w tym momencie właśnie popełniacie przestępstwo, nie wysyłając na czas wypłat. :)

Zuza
Pracownik
 Pytanie

Może inaczej, ile razy dostaliście wypłatę w terminie? Prawie zawsze jest po. Rekord jak narazie to 5 dni, o premiach już nie wspomnę. Żenada.

anonim
Inne
@Zuza

Nie no, u mnie na sklepie pięciu dni nigdy nie było względem jakichś opóźnień. A przy zgłoszeniach jak to w ogóle jest komentowane? Z tego co inny pisali zdarza się to dość często. Zastanawia mnie kluczowy powód, w chciałam się przenieść, akurat jest dostępna oferta dla sprzedawcy na mój rejon

Logistyk
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zakończona rozmowa rekrutacyjna, zrobione badania na ich koszt po to by dzień przed przyjściem dowiedzieć się ze jednak Cię nie wezmą. Kpina z ludzi.

Pytania

Nic konkretnego

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(833 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(175 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Widzę, że piszecie o nieterminowości w wypłatach, teraz jak przyjrzałam się ofercie dla sprzedawcy to faktycznie nie ma deklaracji, że będą w terminie, za to przy stanowisku kierowniczym to potwierdzają. I to fakt, że zawsze mają je w terminie?

Ktosiu
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

Oferta to tylko oferta ale chyba są zapisy w umowie, że do danego dnia miesiąca pracownik otrzyma wynagrodzenie zgadzam się?

Robol
Pracownik
@Ktosiu

TO tylko papier, który dla firmy jest bez znaczenia. Co miesiąc zastanawiam się czy wypłata będzie na czas, każdy z pracowników ma swoje zobowiązania, kredyty, opłaty za mieszkanie... Itp. Pracodawca tak dużo płaci, że myśli:((oni napewno przed 10 mają na kontach jeszcze po 1000zl. A my szanowny pracodawco od 1 liczymy dni do wypłaty.

Fiksacja
Pracownik

Firma zamienia się w korporacje : Maile ustosunkuję się dopasuje a realia swoją drogą ! Brak wypłat na czas Brak pracowników Brak premii motywacyjnych bo tego nie można nazwać motywacją Ale jedyne co pewne to urlop planuj za co i czy będzie personel Haha planuj

Możliwość
Użytkownicy czekają na odpowiedź 37 dni.
Inne
 Pytanie

Jeśli mam być szczery, każdy piszę tutaj, swoję pretensje dotyczące firmę, które są słyszane, ale czy ktokolwiek pomyślał, żeby zacząć działać? Przecież to jest niedopuszczalne, co się dzieje. Nikt nie zgłosił tego do odpowiednich służb, a to jest ewidentnie sprawa do PIPu

Prezent
Pracownik

Odnoszę wrażenie,że jestem osłem tej firmy .. Z jednej strony słyszę o tragicznej sytuacji firmy i o tym jak mam poświęcić się dla wsparcia ich w niedoli .A tu nowa Pani od vm kolejna osoba !

Wypłata
Inne
 Pytanie
@Prezent

Tak, mamy się poświęcać,że nawet wypłaty na czas nie będzie znowu ? Porażka! @Pracodawca

Groteska
Pracownik

Pani dyrektor B dziękujemy że udało się Tobie zaoszczędzić pieniądze dla firmy brawo !!!! Udało się odebrać nam pieniądze na poczet Podniesienia Najniższej Krajowej @Pracodawca wyjątkowe te premiowanie ;)

Pionek
Pracownik
 Pytanie
@Groteska

Pani B nie zdaje sobie sprawy , że za pieniądze dla firmy odpowiadają ci którzy są najniżej. Pozbawiając godziwych premii dla sprzedawców pozbawi firmę dobrych przychodów. Pomijając wszystkie inne aspekty ;braki w podstawowych towarach , bardzo zły przekaz informacji w firmie oraz spychanie odpowiedzialności na niżej postawione osoby. Prowadzi to tylko i wyłącznie do masowych zwolnień i upadku marki. Panie prezesie gdzie Pan jest ? Czy Pan w ogóle wie co dzieje się w Pana firmie? Czy Pan na to się godzi ? Prosimy jako Pana pracownicy o interwencję !

Robotnik
Pracownik
@Pionek

Nowy system wypłacania premii jest skandalem. To jawny wyzysk.

Nemo
Pracownik
 Pytanie
@Groteska

Czy pracodawca ma klapki na oczach,?przecież najwięksi i najlepsi przedsiębiorcy wiedzą, że to pracownik jest siłą firmy. Jak nie zadbacie o pracownika on nie zadba o Was, proste. A praca za najniższą krajową bez wysiłku jest wszędzie.

Misio
Inne
@Robotnik

Niestety tak, fajnie się pracowało zanim zatrudnili panią Bar.. praca za którą jest się odpowiednio wynagrodzimy to przyjemność. Teraz nie chce się tam przychodzić

anonim
Inne
@Misio

To wcześniej jak się pracowało, czy możesz opowiedzieć? zastanawiam się po prostu czy to może wrócić to stanu poprzedniego, ja to dopiero wstępnie za praca się rozglądam. Jakie są kluczowe różnice?

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Lavard
Inne

To jedyne miejsce na kontakt z innymi pracownikami , którzy są tak samo wkurzeni jak my. Więc tak to miejsce do tego typu rozmów. Niech wszyscy wiedzą,że nie wypłacacie kasy na czas, że robicie z nas durni i obwiniacie,że firma ma kryzys.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Niki
Pracownik
 Pytanie

Proszę nie pisać głupot, firma od lat jest w kryzysie. A Wy nie szanujecie pracowników, bierzecie ich za głupców którzy nic nie wiedzą. Wasze działania są nieskoordynowane, promocje nie dogadane,pracownik zbiera opr. Za niewłaściwie dana promocje klientowi po czym po dwóch dniach już można tak dawać, ten sam e-mail na salon przychodzi od pięciu osób, po czym szósta pisze że tam był błąd. Dostawy w wielkich kartonach przysyłacie w ciągu dnia i piszecie że klient jest najważniejszy , widzieliście jak to wygląda? Naklejki na witrynę karzecie nakleić za chwilę ściągnąć bo ktoś się pomylił.Duzo by jeszcze wyminiac ech...Jakiekolwiek święta są bez echa, nawet mała rzecz ucieszyłaby pracowników w takiej chwili. Jeśli nie będziecie nas szanować z naszej strony będzie tak samo. I nie straszcie nas, bo za takie pieniądze można pracować wszędzie. Co jako pracodawca wyjątkowego nam dajecie żeby Was szanować i dla Was pracować ?

Tole
Pracownik
 Pytanie

No większych farmazonów to nie słyszałem. Firma ma problemy już od dawna, nie od pół roku. To pracownik ma rozumieć że nie ma towaru, bo nie ma pieniędzy? No śmieszni jesteście. To jak w tej sytuacji ma się drogie biuro pana W. I zatrudnianie tyłu dyrektorów? To skoro zdajecie sobie sprawę że nie ma towaru, to dlaczego takie wysokie targety są?

Xxx
Inne
 Pytanie

Serio czekacie do ostatniego momentu żeby zapłacić za nową kolekcję? Konkurencja już w pełni gotowa , a wy mówicie,że nie ma kasy na nowy towar z kolekcji wiosna - lato !? I obwiniacie za to sprzedawców!? Bo są słabe utargi!?Jest to poniżej krytyki! Dla wiadomości Pani B jesteśmy w martwym sezonie , więc nie ma co liczyć na cuda.Gdzie jest ten wielki nowy inwestor!? Gdzie jest docenianie ludzi , którzy na was zarabiają!? Chcecie odbudować markę do takiego prestiżowego stanu jak wcześniej ale nie tędy droga.Na skróty nic się nie da. Sprzedaż promocją serio!? To nie promocja ma przekonać klienta do kupna,a jakość produktu, odpowiedni fason oraz obsługa na najwyższym poziomie. Wystarczy odpowiednio zmotywować doradców,a żeby zobaczyć wyniki. ( Może jakaś ankieta !? Co zadowoli doradców??? )W tym momencie wszyscy są na tyle zdemontywowani ,że nikomu nie chce się rozmawiać z klientem ... Po co!? Pomogę mu - mam to samo ; nie pomogę mu również mam to samo ...

Iza
Pracownik

Że co..., obwinianie sprzedawców jest delikatnie mówiąc słabe. Może przestańcie rozdawać towar za darmo. Myślę o super promocjach dla klientów 1 plus 1 lub minus 50 procent na wszystko. Promocje muszą być, ale z głową. Teraz firma oszczędza na naszych premiach, których i tak nie wypłaca w terminie. Przykre. Jest koniec sezonu na sprzedaż płaszczy i kurtek zmowych, przeceny można było zrobić trochę mniejsze i dać pracownikowi zarobić (tak robi konkurencja)...., bo jest to dodatkowa motywacja. Za każdą sprzedaną sztukę, dodać np. 10zl.Bo na święta, zostanie tylko" goła " wypłata.

Xz
Pracownik
 Pytanie

Pani B skoro firma ma kryzysy może warto zacząć od góry … obniżyć płace i ilość pracowników na stanowiska dr. Miejsc własny budynek po co pchać pieniądze w prestiż i pokazówkę ? Łatwo zwalać na serwis ;) znam firmy ,które w dobie kryzysu same wysyłały biuro na salony do pomocy Więc punkt widzenia zawsze zależy od punktu siedzenia

Joanna
Pracownik
 Pytanie

Proszę zwrócić uwagę,że działania dyrektor B prowadzą do destrukcji firmy. Może chwilowo zaoszczędzi dla firmy pieniądze wprowadzając wyzysk w postaci 100% planu albo nic nie dostaniesz co w efekcie prowadzi do przyzwyczajenia się do nic nie robienia bo po co robi skoro i tak się nie zarobi ? Brak pokory i pokazał szybko że firma nie wyjdzie jak wspominała z restrukturyzacji a raczej chyli się ku upadkowi . Zły sytem zarządzania ,drogie biuro,dyrektorów więcej niż pracowników na salonach to prowadzi do tego co mamy A można było skromnie budować markę a wyszliście teraz na wojnę z pracownikami jeszcze . A hahhaha kolekcja wiosna to będzie ? Bo już konkurencja zaczyna znów konkurencja zrobi pieniądze a my w kwietniu zaczniemy ?

Ciekawa
Inne
 Pytanie
@Joanna

Mam pytanie bo chyba czegoś nie rozumiem Czy premię były przyznawane za nie zrealizowany budżet? W sensie .. potrzebujemy zarobić kwotę „x” zatem zakładamy taki budżet ale nagradzamy nawet jeśli nie zostanie osiągnięty?

Lilusia
Kandydat
@Ciekawa

Otóż tak, pracownik był nagradzany za swoją indywidualną sprzedaż, to pracownika pchało do sprzedaży. Oprócz tego byly nagradzane wysokie paragony np za paragon 1200 zł pracownik otrzymywał 30 zł i jeśli klient robił zakupy na około 1000 zł to pracownik dwoił się i troił żeby paragon przekraczał 1200 zł bo miał z tego kasę

Pracownik
Pracownik
@Lilusia

Masz rację, premiowanie było motywujące, nawet przy brakach towarowych .Przynajmniej 1% był pewny z indywidualnego utargu .A tylko my na sklepie wiemy jak ciężko coś sprzedać, kiedy brakuje rozmiarów i podstawowych towarów.

Anka
Inne
@Pracownik

I co jako pracownicy robicie wobec takich właśnie wspomnianych braków? Na zgłoszeniu ich się kończy czy macie jeszcze jakiś większy wpływ na to, żeby zawsze zamawiali na czas?

Pytanie
 Pytanie

Czy Lavard (Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.) motywuje swoich pracowników w jakiś sposób?

X
Pracownik
@Pytanie

Tak, premie za osiągniecie planu sprzedażowego

Agata
Inne
@X

No i jak one potencjalnie mogą wychodzić? Co z tymi planami, jakie są zazwyczaj zakładane? Trudno je wyrobić czy to zależy?

Xyz
Pracownik
@Agata

Zależy, srednio raz na 3 miesiące uda się wyrobić..

Ewa
Pracownik
@Xyz

Może dwa razy w roku, uda się wykonać plan. Brak towaru to główny problem. Szkoda..

Oluś
Inne
@Ewa

A jakie ogólnie są te plany? Możecie mi proszę je przybliżyć nieco bardziej obrazowo? Przede wszystkim na podstawie czego powstają i czy pracownicy mają szansę nad nimi dyskutować?

Ala
Inne
@Pytanie

Tak tym ,że nie wypłacają pensji ani premii ( jeśli ją zrobisz) na czas

Iza
Pracownik
@Ala

15 a premi brak. Wstyd..

Gosia
Inne
@Iza

Z tym, że niektórzy pisali chyba o tym, że można jej ostatecznie nie otrzymać? W którym momencie jesteście informowani o tym, że zostanie ona docelowo wypłacona? W tym miesiącu była gwarantowana? Od czego ona zależy? Występuje jakaś sezonowość?

Maja
Inne
@Pytanie

Niestety już nie. Odkąd Barbara obmyśla konkursy jak (usunięte przez administratora)pracowników nie mamy motywacji do pracy, robimy tylko dobrą minę do złej gry. Firmie wyjdzie to bokiem. Będziemy pracować jak w zwykłej sieciówce

X
Pracownik

Przyszedł Wójcik, ze swą ekipą miał wszystko naprawić... A teraz niestety brakuje jeszcze więcej pieniędzy na towar, wypłaty... Niestety 13 piętro w Krakowie zarabia pewnie zdecydowanie więcej niż poprzednia ekipa, która według mojej oceny była zaangażowana i mieliśmy zdecydowanie większe wsparcie... Dopóki Firma nie zacznie oszczędzać na Wójciku i jego ekipie, która nic nie wnosi, doputy my nie będziemy mieli towaru, ani wypłat na czas...

były pracownik
Inne
@X

Nie rozumiem co w tej firmie robi ten człowiek. To on stoi za odejściami fajnych, młodych ludzi, którzy mogli wnieść do firmy bardzo wiele. Jest tragicznym kierownikiem, opryskliwym i wywyższającym się człowiekiem. Prezes jest zaślepiony, dopóki nie przejrzy na oczy to jak dla mnie dla tej firmy nie ma ratunku. Nie polecam.

GC
Pracownik

B ma nas za (usunięte przez administratora)plany były już i tak robione z 3-4 razy w roku na 100% bo Lavard nigdy nie ma towaru !! Teraz to wyzysk w biały dzień,każdy mądry myślący człowiek a przede wszystkim szanujący się wiem że nie warto brać w tym udziału !!! Dodatkowo moi drodzy każdy salon ma inny system premiowania więc pozdrawiam czule i idę wspierać i budować firmę,która docenia pracownika @Pracodawca szkoda mi tylko że taka fajna firma idzie jak Titanic

Sklepowa
Pracownik
 Pytanie

Ludzie, tej firmy już się nie da uratować, jak nie ma towaru to czym my mamy obrót robić? Ostatnie działania dyr B nie maja nic wspólnego ze sprawnym zarządzaniem. Ja idę na długie L4 i szukam nowej roboty, i wam radze zrobić to samo. Niech wszyscy pójdą na L4 w tym samym czasie, a Wielka Pani Dyrektor niech sobie sama wyrabia 100% planu. Poprzednia ekipa zarządzająca była normalna, a teraz to...(usunięte przez administratora)

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

A możesz przy tym dookreślić tylko co się dzieje z cała ta polityką? Jakie zmiany tu nastąpiły w warunkach zatrudnienia, że te obroty spadły? Sami pracownicy nie maja na to jakiegoś większego wpływu?

Ninka
Pracownik
@anonim

To właśnie pracownicy mają wpływ na sprzedaż, ale w tym momencie nie mają motywacji, toteż sprzedaż spadła. Sprawa jest prosta, jeśli Lavard zacznie doceniać starania pracowników to pracownik da z siebie wszystko. A wymyślanie coraz głupszych konkursów tylko skrzynkę zaśmieca

anonim
Inne
@Ninka

A ciekawe czy oni jako firma na to reagują? Piszecie ze sprzedaż spadla, od kiedy tak właśnie jest? tak samo te wspomniane konkursy? Nie wiem dokładnie na czym polegają ale od kiedy są organizowane?

Dudek
Pracownik
@anonim

Firma udaje ewidentnie ,że problemu nie ma !! Zero współpracy z pracownikami mam wrażenie,że traktują nas jak gorszy sort .Jak pokazuje nam konkurencja Vistuli poszło to w pięty ;)

NHL
Pracownik

Może wygodnie będzie zwolnić Pana B jej pensje przeznaczyć na rozwój działu IT ,za chwilę wchodzi nowy system fakturowania a my nadal mamy epokę kamienia łupanego ! Może warto dać pieniądze osobą na dole Tym co wiedzą co mają robić i to bez podpowiedzi na hasło Bieda dziś rozdajemy towar za darmo ! Wiele firm poszło drogą współpracy z asystentami sprzedaży i dziś piją szampana ;) szkoda,że to co mówił Pan M że razem Budujemy firmę przeistoczyło się w Korę Północną pod rządami B

Niki
Pracownik
@NHL

Racja, pani B robi nam łaskę że pracujemy. Nowy system premiowania zniechęca do dalszej pracy, nie ma co się starać.

Koziorożec
Pracownik

Podsumowanie roku dla firmy: -kolejne osoby z doświadczeniem odchodzą -brak podwyżek dla kierowników i zastępców pomimo kilkukrotnych podwyżek w ciągu roku (reasumując kierownik na najniższej krajowej ) - brak zatowarowania buty ,paski,czarne koszule - garnitury pomimo zapewnień Pana M w grudniu nie było żadnej wielkiej dostawy i rewolucji - ilość dyrektorów już tracimy rachubę

anonim
Inne
@Koziorożec

To chwila, piszesz, że stawka kierownika już została podgoniona przez to 4,2 tys, które ma być gwarantowane? To głownie te osoby odchodzą w takim razie? nie rozumiem tez chyba z czego wynika ten wspomniany brak zatowarowania? Tutaj w czym w zasadzie jest problem?

Klaudyna
Pracownik
@anonim

W styczniu 2023 roku minimalne wynagrodzenie wzrosło z 3010 zł do 3490 zł brutto, co oznaczało wzrost o 346 zł "na rękę" (z 2363 zł do 2709 zł). W lipcu natomiast doszło do drugiej podwyżki - tym razem do 3600 zł brutto, czyli 2784 zł . W 2023 roku w firmie żaden kierownik nie otrzymam podwyżki gdy najniższa szła do góry ,tym samym różnica między stanowiskami została utracona a obowiązki wręcz wzrastają !!

Pracownik
Pracownik

Czynsz 1300 zł Telefon + Internet 200 zł Karta miejska 100 zł Prąd 280 zł To podstawa opłat 1780 zl Dodajmy wizyta u dentysty 560 zl Paznokcie i rzęsy 350 zł I na cały miesiąc zostaje 510 zł ( i motywacyjna prowizja od sprzedaży za 100% planu 200 zł bo zapomniałam wliczyć doliczyć tą zacną premię !!!

Zostaw merytoryczną opinię o Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o. - Ciche

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 95.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 85, z czego 6 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 48 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii