Wykładowcy - Kurs asystencko - sekretarski z językiem angielskim 32h

Lucyna Wnętkowska, Magdalena Nowicka - Szczęsna, Jolanta Jasińska, Joanna Musiał, Katarzyna Pruszkiewicz-Słowińska, Joanna Skoraczyńska, Anna Mickiewicz, Anna Brengos, Beata Knap, Marta Rogacka-Bojczuk, Agnieszka Gałka, Marta Ginther, Dominika Turska, Anna Gęca, Anita Spyszkiewicz, Inka Zemła

Anita Spyszkiewicz

Anita Spyszkiewicz - wykładowca kurs asystencko sekretarski

Anita Spyszkiewicz - Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego. Z zawodu Pedagog. Tajniki ludzkiego umysłu zgłębiałam na studiach Pedagogiki Pracy Socjalnej i Resocjalizacyjnej. Ukończyła cykl szkoleń z ochrony informacji niejawnych oraz obsługi klienta. Od 2008 roku związana jest z firmą telekomunikacyjną. Najpierw zajmowała się obsługą klienta co pozwoliło Jej poznać specyfikę pracy z klientem, następnie od 2009 roku w Dziale Operacyjnym i Współpracy Międzyoperatorskiej zajmuje się administracją, kontaktami i obsługą partnerów biznesowych oraz tworzeniem przeróżnych raportów. Współpracę z firmą GoWork.pl podjęła w celu podzielenia się swoim doświadczeniem w pracy administracyjnej.

Anna Mickiewicz

Anna Mickiewicz wykładowca kurs asystencko sekretarski z językiem angielskim

Anna Mickiewicz - Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie. Ukończyła również następujące szkolenia: z zakresu instrukcji kancelaryjnej i tworzenia Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, kurs komputerowy, kurs specjalisty oraz doradcy do spraw obsługi klienta, kurs przedstawiciela handlowego i windykatora handlowego, kurs języka angielskiego w Centrum Językowym Archibald, kurs asystencko sekretarski, kurs tworzenia biznes planu oraz specjalisty ds. projektów unijnych, szkolenie z zakresu zarządzania projektem. Pani Ania posiada doświadczenie na stanowisku referenta, konsultanta ds. obsługi klienta oraz specjalisty ds. szkoleń. Aktualnie pracuje na stanowisku Asystentki Dyrektora i Biura w placówce oświatowej. Z firmą Gowork.pl współpracuje od 2011 roku.

Beata Knap

Beata Knap wykładowca kurs asystencko sekretarski z językiem angielskim

Beata Knap - Absolwentka Nauk Politycznych (specjalizacja Integracja Europejska) na Uniwersytecie Zielonogórskim oraz Administracji na Uniwersytecie Wrocławskim. Certyfikowana Trenerka szkoły dla Trenerów Biznesu i uczestniczka wielu szkoleń z zakresu procedur aplikowania i rozliczania projektów unijnych. Prowadzi doradztwo dla MŚP w zakresie zewnętrznych źródeł dofinansowania, zarządzania strategicznego oraz audytu procesów wewnętrznych. W ostatnim czasie, zaangażowana w przygotowanie i realizację projektów szkoleniowych. Przygotowuje analizy potrzeb szkoleniowych i autorskie programy szkoleniowe dostosowane do potrzeb MŚP w ramach PO KL w obszarze pozyskiwania funduszy europejskich, zarządzania projektami oraz MS Office. Zdobyte doświadczenie i wiedzę wykorzystuje prowadząc Kus sekretarsko – asystencki z językiem angielskim w firmie GoWork. Praca Trenera to sposób na życie – energia i zaangażowanie wkładane w ten zawód wraca od uczestników szkoleń z podwójna siłą

Marta Rogacka - Bojczuk

Marta Rogacka - Bojczuk wykładowca kurs asystencko sekretarski z językiem angielskim

Marta Rogacka - Bojczuk - Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Warszawie. Z wykształcenia pedagog i doradca zawodowy. Ukończyła również szkołę o kierunku grafika komputerowa. Przez wiele lat pracowała na stanowiskach asystenckich. Obecnie pracuje jako trener, specjalizuje się w prowadzeniu kursów z pakietów biurowych, programów graficznych oraz zawodowych m.in. asystencko –sekretarskich. Z firmą GoWork.pl współpracuje od 2012 roku. „Praca trenera jest moją pasją, w której pragnę napełniać ludzi energią do działania i motywować”.

Joanna Skoraczyńska

Joanna Skoraczyńska wykładowca kurs asystencko sekretarski z językiem angielskim

Joanna Skoraczyńska - Absolwentka Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu w Aalborgu w Danii oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z wykształcenia biotechnolog, inżynier środowiska oraz specjalista ds. public relations. Od 2008, jako asystentka, wspiera działania Dyrektora łódzkiej Manufaktury, największego centrum handlowo-rozrywkowo-usługowego w Polsce. Jako szkoleniowiec, specjalizuje się w prowadzeniu kursów dla asystentek i sekretarek. Trenerem została ze względu na chęć podzielenia się swoją szeroką wiedzą i doświadczeniem. W wolnych chwilach interesuje się jogą, którą ćwiczy i której uczy. Uwielbia też gotować, czego wizualnym rezultatem jest blog kulinarny „Łasuch w kuchni”.

Dominika Turska

Dominika Turska - wykładowca kurs asystencko sekretarski z językiem angielskim

Dominika Turska - Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach(studia w jęz. ang) oraz Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Śląskim (specjalizacja: Business English). Współpracuje z firmą GoWork.pl od kilku lat i prowadzi zajęcia z języka angielskiego w ramach kursu dla asystentek/sekretarek. Jest lektorem i tłumaczem języka angielskiego, szczególnie interesuje ją język biznesu/handlowy/ biurowy itp. Z doświadczenia wie, że w języku najważniejsza jest komunikacja i swobodna rozmowa, dlatego też kładzie nacisk na zajęcia praktyczne i tym samym ma wielu zadowolonych kursantów. Jako, że języki to Jej pasja - praca trenera jest również pasją ;) W wolnym czasie czyta i stale rozwija swoje umiejętności.

Anna Gęca

Anna Gęca wykładowca kurs asystencko sekretarski z językiem angielskim

Anna Gęca - Trener w firmie GoWork. Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Ukończyła m.in. pedagogikę oraz bhp. Pani Ania posiada bogate doświadczenie m in. na stanowiskach asystenckich jak i specjalisty ds. szkoleń w kilku z większych firm w Lublinie. Pracowała także w szkole jako nauczyciel przedmiotów zawodowych. W firmie GoWork swoją praktyczną wiedzę wykorzystuje prowadząc kursy Asystencko-sekretarskie z językiem angielskim. Pracę Trenera wybrała, ponieważ lubi kontakt z ludźmi oraz lubi pomagać dzięki przekazywaniu wiedzy i zdobytych umiejętności, a także jest nastawiona na stały rozwój i realizację zawodowych ambicji.

Joanna Musiał

 Joanna Musiał wykładowca kurs asystencko sekretarski z językiem angielskim

Joanna Musiał - Od 2008 roku Pani Joanna pracuje jako trener oraz doradca zawodowy. Ukończyła studia z zakresu zarządzania i marketingu, przygotowania pedagogicznego oraz zarządzania kadrami i doradztwa zawodowego. "Ciągle doskonalę swoje umiejętności i zdobywa nową wiedzę. Dla firmy GoWork.pl prowadzę szkolenia asystencko-sekretarskie. Szkolę także w takich dziedzinach jak: reklama, marketing, PR, działalność NGO, przedsiębiorczość, trening pracy, asertywność, HR, zarządzanie, obsługa komputera itp. Praca trenera pozwala mi na rozwijanie posiadanych umiejętności oraz poznawanie nowych ludzi. Dzięki niej łączę zawodowe zainteresowania z pasją jaką jest działalność Trzeciego Sektora. Pracę trenera postrzegam jak wskazywanie ludziom drzwi, za którymi kryją się nowe wyzwania i możliwości. Satysfakcja, gdy ktoś samodzielnie otwiera te drzwi i je przekracza jest bezcenna'' .

Zyta Klonowska

Wykładowca kurs asystencko sekretarski Zyta Klonowska

Zyta Klonowska - Wykładowca Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni na Wydziale Zarządzania, trenerem biznesu i Administracji Publicznej. Pracowała na różnych szczeblach w przedsiębiorstwach i Administracji Publicznej, począwszy od asystenta prezesa spółki, księgowego, głównego księgowego i dyrektora finansowego. Pani Zyta jest autorem wielu artykułów o tematyce ekonomicznej dla Biuletynu Polsko-Niderlandzkiego Stowarzyszenia Kulturalnego PNKV w Niderlandach. Posiada certyfikaty Głównego księgowego, specjalisty ds. kadr i płac. Ukończyła szereg kursów specjalistycznych, m. in. kurs menedżerski na Politechnice Gdańskiej w ramach studiów MBA, kurs pedagogiczny dla wykładowców w Polskim Towarzystwie Ekonomicznym oddział Gdańsk. Posiada certyfikat trenera. Od 2005 r. dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą z uczestnikami szkoleń. Praca z ludźmi, to Jej pasja. Lubi pomagać innym.

Sonia Podżorska

Sonia Podżorska - wykładowca kurs Asystencko sekretarski

Sonia Podżorska - Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach (specjalność zarządzanie zasobami ludzkimi). Umiejętności niezbędne w pracy trenera zdobyła w szkole Trenerów i Psychoterapeutów Instytutu Terapii Gestalt w Krakowie. Tematyka, którą szczególnie jest zainteresowana związana jest z zarządzaniem zasobami ludzkimi, rozwojem osobistym i zawodowym - zarówno własnym, jak i klientów czy współpracowników. Kluczową przy tym kwestią jest dla Niej pojęcie jakości – ustawienie poprzeczki – we wszystkich sferach działania - na jak najwyższym, możliwym w danym czasie i miejscu, poziomie. Możliwym, oznaczającym również poszanowanie szeroko rozumianych indywidualnych uwarunkowań i toczących się procesów. W latach liczone doświadczenie zawodowe, a w dziesiątkach przebyte szkolenia pozwoliły Jej na przekucie wiedzy w umiejętności - zwłaszcza w takich obszarach jak: profesjonalna obsługa klienta/petenta, skuteczna autoprezentacja, prowadzenie wystąpień publicznych, zarządzanie i motywowanie pracowników/zespołu, zarządzanie czasem i zadaniami, efektywna komunikacja i negocjacje czy stosowanie litery prawa – KP, KPA, UDIP, dot. obrotu prawnego z zagranicą. Stale się uczy, reflektuje, bada. Szkolenia, będące pod wieloma względami szczególną areną spotkań, tworzą ku temu rozliczne możliwości stąd wybór właśnie tej drogi jest... naturalny.

Monika Króliczak

Monika Króliczak - wykładowca kurs asystencko sekretarski

Monika Króliczak - Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej - z wykształcenia Psycholog o specjalizacji Psychologia Rynku i Zarządzanie Szkoleniami. Skończyła także studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim jako Trener Umiejętności Poznawczych. Aktualnie: Studentka Pomagisterskiego Studium Logopedycznego. Jej cel? Ustawiczny rozwój. Specjalizuje się i realizuję w prowadzeniu szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności sekretarsko - asystenckich. Gdzie jeszcze można ją spotkać? Zapraszamy na szkolenia z Komunikacji, Asertywności, Negocjacji, Sprzedaży.

Inka Zemła

Inka Zemła wykładowca kurs asystencko sekretarski z językiem angielskim

Inka Zemła - Jest absolwentką Kolegium Językowego w Opolu (filologia angielska / specjalizacja: Językoznawstwo). Ukończone kursy: Rozliczanie podróży służbowych, telephining and e-mailing in English, Presentation as Business Communication Skills, Socializing,  Profesjonalna Asystentka oraz posiadane doświadczenie na stanowisku asystentki zarządu i tłumacza pozwoliły Jej na odkrycie wszelkich tajemnic związanych ze stanowiskiem asystentki/sekretarki.  Domeną Pani Inki jest warsztatowa forma zajęć, aktywizacja grupy, "zanurzenie "w doświadczeniu tak, aby przekazywana wiedza była w pełni przyswajana przez uczestników. Posiada kilkuletnie doświadczenie jako lektor, co pozwoliło Jej na wypracowanie u siebie łatwości pracy i kontaktu z grupą.

Natalia Franz

Natalia Franz

Natalia Franz - W pracy trenerskiej specjalizuje się w szkoleniach z zakresu psychologii zarządzania, komunikacji i problematyki HR. Doświadczenie zawodowe zdobyła w międzynarodowym środowisku. Posiada praktyczne doświadczenie w obszarze wdrażenia i usprawniania pracy administracji. Ekspert w dziedzinie zarządzania biurem. W prowadzonych przez siebie szkoleniach stosuje Regułę Pareto: 80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykładów z podsumowaniem.

Zaufali nam

Zapisz się