Zapisy - Szkolenie z obsługi reklamacji z uwzględnieniem zmian

  1. Aby dokonać rejestracji należy odszukać interesujący termin i miasto. Zapisu dokonujemy poprzez kliknięcie opcji "Zapisz się"
  2. Otworzy się Państwu formularz zgłoszeniowy. Po dokładnym wypełnieniu formularza klikamy na ikonkę "zapisz" na dole tekstu. Ważne, aby podane dane były zgodne z rzeczywistością, ponieważ część z nich potrzebna jest do przygotowania dyplomu i zaświadczenia dla uczestników.
  3. Pamiętamy, aby przeczytać i zaakceptować regulamin. Bez tego nie będzie możliwa dalsza rejestracja (z regulaminem można zapoznać się w tym momencie, można, też później, ponieważ załączany jest do umowy- zgłoszenie).
  4. Po poprawnym procesie rejestracji, wygeneruje się Państwu umowa, którą należy pobrać, wydrukować, podpisać i odesłać do nas faxem, mailem lub pocztą.
  5. Na podany przez Panią/Pana adres e-mailowy zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji.
  6. Wpłaty zaliczki(lub całości kwoty) należy dokonać na podany w umowie- zgłoszenie numer rachunku bankowego najpóźniej na drugi dzień po dokonaniu rejestracji. Gwarantuje to pewne miejsce na liście uczestników szkolenia.
  7. Wpłata pozostałej kwoty za kurs najpóźniej 4 dni przed rozpoczęciem kursu.
  8. Oficjalnym zaproszeniem na kurs jest harmonogram szkolenia wysyłany mailem najpóźniej 1 dzień przed przystąpieniem do szkolenia.
  9. Dokonując rejestracji na pierwsze szkolenie automatycznie tworzy się Państwa konto na stronie GoWork.pl. Jeśli chcą Państwo dokonać zapisu na kolejne szkolenie wystarczy się zalogować poprzez zakładkę "logowanie", dzięki czemu nie trzeba ponownie wpisywać swoich danych. Ważne, aby zapamiętać hasło i adres mailowy, na który dokonana była pierwsza rejestracja.
  10. Dla  osób zarejestrowanych jako bezrobotne istnieje możliwość sfinansowania szkolenia w pełnej wysokości przez Powiatowy Urząd Pracy (zapraszamy osoby z całego kraju). Zobacz jaka jest procedura ubiegania się o refundowanie szkolenia z Urzędu Pracy!
Zobacz terminy

Zaufali nam

Zapisz się