Chcesz zostać kierownikiem, czy managerem?
A może już nim jesteś i chcesz się dowiedzieć jak efektywnie motywować pracowników?
Zapraszamy Cię na nasz kurs Professional Leadership.
Kursy odbywają się w centrum największych miast Polski: Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Olsztynie, Poznaniu, Siedlcach, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Rzeszowie.
Korzyści płynące z kursu:
Kurs Professional Leadership to gwarancja zapoznania się ze światem kierowniczo-managerskim. Poznają Państwo zagadnienia dotyczące: zatrudniania pracowników, human resources, planowania i analizy sprzedaży, motywowania pracowników, delegowania zadań.
Dla kogo?
Szkolenie Professional Leadership w szczególny sposób dedykowane jest dla osób pragnących rozpocząć pracę na stanowisku kierowniczym, jak również dla osób, które już takie stanowisko obejmują. Osoby te, będą mogły poszerzyć swoją wiedzę pod względem m.in: efektywnego motywowania pracowników, zasad delegowania zadań oraz co najważniejsze wzmocnić komunikację między przełożony-pracownik.
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
Na kursie Professional Leadership poznasz m.in.:
• proces komunikacji na stanowisku kierowniczym
• techniki efektywnego naboru nowych pracowników
• rozwiązania dotyczące planowania i analizy sprzedaży
• zasady delegowania zadań pracownikom
• jak rozliczać z oddelegowanej odpowiedzialności
• jak efektywnie motywować pracowników
• potrzeby pracowników : X, Y, Z
• fazy rozwoju pracownika
• pułapki i zagrożenia, jakie można napotkać w zarządzaniu ludźmi
Co po kursie?
Po odbyciu kursu Professional Leadership uczestnicy posiądą kompleksową wiedzę i umiejętności wymagane na stanowisku kierowniczo-managerskim. Nasz kurs pomoże Ci w znalezieniu nowej pracy lub uzyskaniu awansu. Umiejętności zdobyte na szkoleniu są bardzo cenione przez pracodawców. Coraz częściej na rozmowach rekrutacyjnych pracodawcy zwracają uwagę, nie tylko na "twarde" kompetencje, ale także na umiejętności interpersonalne, które są szczególnie ważne właśnie podczas pracy w zespole i zarządzania zespołem.Nasz kurs pozwoli Ci rozwinąć te umiejętności!
Każdy uczestnik kursu przystępuje do egzaminu, po którego pozytywnym zaliczeniu otrzyma zaświadczenie ukończenia kursu zgodne ze wzorem Rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 18.08.2017r.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Firma GoWork.pl zachęca do wzięcia udziału w kursie Professional Leadership ze względu na niezwykle doświadczoną kadrę wykładowców, która doskonale przygotuje uczestników do pracy na stanowisku kierowniczym, managerskim oraz wskaże jak efektywnie motywować swoich pracowników. Nasi wykładowcy podczas trwania kursu chętnie dzielą się swoim bogatym doświadczeniem i udzielają praktycznych porad w sposób prosty i zrozumiały dla każdego słuchacza kursu.
Pełna nasza elastyczność gwarantuje indywidualne dostosowanie harmonogramu zajęć do oczekiwań uczestników - dogodne dni oraz godziny zajęć. Staramy się organizować kameralne grupy dzięki czemu, każdy uczestnik może liczyć na indywidualne podejście lektora podczas 90% zajęć praktycznych.
O wysokiej jakości naszych szkoleń świadczy certyfikat ISO 9001:2015.
Jeżeli masz pytania skontaktuj się jeszcze dziś z naszym koordynatorem, który z chęcią odpowie na wszelkie Twoje dodatkowe pytania :)
A może chcesz inwestować w rozwój swoich pracowników?
Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś/-aś twierdząco, to jesteś w dobrym miejscu !! Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, jaką przygotowała dla Ciebie nasza firma szkoleniowa.
Na Państwa życzenie organizujemy kursy we wszystkich miastach w Polsce. Zarówno u Państwa w Firmie, jak i w naszych salach szkoleniowych. Przed współpracą przeprowadzamy ankietę potrzeb szkoleniowych, aby program w całości został dopasowany do Państwa indywidualnych potrzeb.
Zapisy przyjmujemy tylko dla zorganizowanych grup!!
W celu dokonania zapisu prosimy o wypełnienie karty zgłoszenia dla Firm i odesłanie jej na adres koordynatora kursu: karolina.jonska@gowork.pl
Masz pytanie?
Śmiało napisz lub zadzwoń do koordynatora kursu.
Karolina Jońska
Kom.: 531 618 036
CZĘŚĆ I – KOMUNIKACJA W PRACY MANAGERA 10 H
CZĘŚĆ II - ZATRUDNIANIE PRACOWNIKÓW ZGODNIE Z PRAWEM 10 H
CZĘŚĆ III – ZARZĄDZANIE PERSONELEM 15 H
a) Kilka słów o delegowaniu odpowiedzialności
b) Decyzje personalne w delegowaniu odpowiedzialności
c) Pozafinansowe sposoby motywowania pracowników
d) Zasady rozliczania z oddelegowanej odpowiedzialności
CZĘŚĆ IV – PLANOWANIE I ANALIZA SPRZEDAŻY 15 H
Oddział Główny:
ul. Żurawia 47, piętro III, 00-680 Warszawa ścisłe centrum
Biuro czynne: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00
Tel. 22 622 13 09
|
|