Kurs Jak zaistnieć w Social Mediach, czyli marketing i PR firmy 3D



 Kurs realizowany jest w kilkunastu polskich miastach: Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Olsztynie, Poznaniu, Siedlcach, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi. Zajęcia odbywają się w kameralnych grupach, liczba miejsc jest ograniczona.

Do czego przygotuje mnie ten kurs?


Działania marketingowe w obecnym świecie są podstawą efektywnej sprzedaży dla każdej firmy. Konsumenci poszukują różnego rodzaju bodźców i podpowiedzi, które nakłonią go do nabycia określonych dóbr. Już niewielkie zabiegi mające na celu pomoc w sprzedaży danego towaru są określane mianem marketingu. Bez działań promocyjnych i reklamowych trudno byłoby w dzisiejszym świecie zdobyć klienta i zaoferować mu własny produkt.

Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które wcześniej nie miały styczności z tematyką public relations, a chciałyby rozpocząć działalność zawodową w tym kierunku, jak również do specjalistów działów marketingu oraz reklamy, kadry kierowniczej, menadżerów, rzeczników prasowych, właścicieli firm i absolwentów/studentów zainteresowanych tematyką PR.

Wiedza, którą zdobędziesz na kursie, jest wiedzą specjalistyczną, która przygotuje Cię do zarządzania kontami w social mediach. Z pewnością dzięki tej dawce wiedzy poprowadzisz swój marketing społecznościowy w taki sposób, aby przynosił on efekty finansowe oraz ta praca sama w sobie sprawiała Ci przyjemność. Szkolenie pozwoli każdemu uczestnikowi wybrać spośród milionów użytkowników grono klientów zainteresowanych produktami oraz usługami oferowanymi przez Ciebie jak i firmę, którą reprezentujesz.

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które wcześniej nie miały styczności z tematyką public relations oraz Social Media, a chciałyby rozpocząć działalność zawodową w tym kierunku, jak również do specjalistów działów marketingu oraz reklamy, kadry kierowniczej, menadżerów, rzeczników prasowych, właścicieli firm i absolwentów/studentów zainteresowanych tematyką PR, Social Mediami oraz marketingiem.


Jakie umiejętności nabędę po odbyciu tego kursu?

Udział w szkoleniu pomoże Ci:

  • dowiedzieć się, co zrobić, aby Facebook, Instagram, Twitter, wspierał Twoją sprzedaż
  • odkryć jak internauci poruszają się po wyżej wymienionych portalach
  • dowiedzieć się,  o czym pisać na stronach
  • dowiedzieć się jak nie powinna wyglądać strona na portalach społecznościowych
  • dowiedzieć się, jakie wpisy są czytane częściej
  • poznać ukrytą strategię, która pozwoli Ci wykorzystać potęgę for internetowych i zarabiać za ich pomocą
  • odkryć jak możesz rozwijać swoją firmę dzięki rozmowie z klientami 
  • dowiedzieć się jak często pisać na Fanpage’u
  • odkryć, dlaczego zdjęcie i grafika mają tak potężne znaczenie na forach internetowych
  • nauczyć się jak tworzyć nazwy grup czy stron, aby przyciągnąć klientów gotowych zapłacić za Twój produkt
W jakim zawodzie mogę pracować po ukończeniu kursu?

Szkolenia przygotowują do pracy na stanowisku marketingowca w działach marketingu, promocji, sprzedaży i PR, w firmach w których jednym z narzędzi marketingowych są social media. Po ukończeniu szkolenia mogą Państwo pracować w małych bądź średnich przedsiębiorstwach z branży usługowej, sprzedażowej czy marketingowej. 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Nasza firma jest Instytucją Szkoleniową od 2005 roku wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.14/00239/2005. Po zakończeniu szkolenia otrzymają Państwo dyplom oraz zaświadczenie. O wysokiej jakości usług świadczy liczba absolwentów naszych kursów sięgająca do kilkudziesięciu tysięcy oraz zadowolenie poświadczone referencjami firm, z którym dotychczas mieliśmy przyjemność współpracować. Firma GoWork.pl zachęca do wzięcia udziału w kursie ze względu na niezwykle doświadczoną kadrę wykładowców, która doskonale przygotuje uczestników  do pracy w marketingu. Wykładowcy podczas trwania kursu chętnie dzielą się swoim bogatym doświadczeniem i udzielają praktycznych porad w sposób prosty i zrozumiały dla każdego słuchacza kursu. Posiadamy w pełni wyposażone sale szkoleniowe, a uczestnikom gwarantujemy niezbędne materiały do nauki.  


  • O wysokiej jakości naszych szkoleń świadczy certyfikat ISO 9001:2015

Program kursu

MODUŁ I. Nowoczesny marketing 22 h

1.Psychologia zachowań konsumenckich:

  • Proces podejmowania decyzji „zakupowych”
  • Rola emocji w podejmowaniu decyzji zakupu
  • Dlaczego Klienci odchodzą?
  • Pozycjonowanie oferty handlowej i segmentacja rynku - panel dyskusyjny, ćwiczenia w grupach
  • Segmentacja a ocena rentowności
  • Gdzie zamierzamy szukać nowych klientów?
  • Co chcemy sprzedawać ?

    2. Badania marketingowe
  • Ustalanie metod marketingu pod kątem klienta
  • Rodzaje badań marketingowych
  • Badania preferencji odbiorców
  • System wywiadu marketingowego

3.Zasady opracowania i prezentacji planu marketingowego

  • Określanie celu
  • Prognozy i plany
  • Pozyskiwanie informacji wewnętrznej i z otoczenia rynkowego
  • Budżet i kontrola realizacji
  • Sposoby prezentacji

4. Podstawowe elementy marketingu - Promocja

  • Istota promocji
  • Koncepcje oddziaływania promocyjnego: formuła AIDA, model Lavidge’a – Steinera, DAGMAR
  • Cele archiwizacji sprzedaży
  • Kluczowe elementy sukcesu promocji wg T. Sztuckiego
  • Reklama jako najsilniej oddziałujący element marketingu
  • Rola reklamy, w odniesieniu do sytuacji w jakiej znajduje się firma
  • Metody mierzenia wyniku reklamy – metody mierzenia sukcesu
  • Aktywizacja reklamy i jej założenia (wartość dodatkowa produktu), strategia przepychania (push strategy) strategia przeciągania (pull strategy)
  • Środki aktywizacji sprzedaży (np. bezpłatne próbki, premie, punkty za zakupy, bony, rabaty)

MODUŁ II PR i budowanie marki w Internecie 22 h

1.Public Relations – istota PR, strategia PR

  • Budowanie relacji z otoczeniem – Internet, media elektroniczne i tradycyjne
  • Kreowanie wizerunku w sieci, nowoczesne narzędzia, case study

2.ePR dla instytucji i firm

  • Jak być dobrym rzecznikiem marki?
  • Tworzenie strategii marketingowych w oparciu o Internet
  • Kreowanie wizerunku w Internecie
  • Blogi jako narzędzie kreowania wizerunku
  • Wykorzystanie internetu do budowania pozytywnego wizerunku firm i orgaznizacji

3.Branding- budowanie potęgi marki w Internecie

  • branding, czyli jak kreować niezapomniane marki
  • Briefowanie, analiza i audyt wizerunku, projektowanie, wdrożenie strategia marki
  • PR wewnętrzny
  • jak opracować strategię i plan komunikacji wewnętrznej, intranet, chat, e-mailing

MODUŁ III. Warsztaty e- kreowanie marki Social media 16 h


1. Social Media - jak odnieść sukces w mediach społecznościowych?

  • Facebook i inne media – kampanie reklamowe
  • Marketing wirusowy

2.Przykłady i analiza trafnych kampanii z wykorzystaniem portali społecznościowych

  • Najnowsze trendy i możliwości w mediach społecznościowych w Polsce i na świecie
  • Jak działa Facebook, Instagram, Twitter?
  • Profil a fanpage - cechy wspólne, różnice, zależności, powiązania
  • Czym jest Fanpage?
  • Różnica między Grupą, a Fanpage
  • Skuteczne prowadzenie Fanpagea
  • Możliwości reklamowe w social mediach
  • Regulamin Facebooka, Twittera, Instagrama
Zapisy przyjmujemy tylko od grup zorganizowanych. Prosimy o wypełnienie karty zgłoszeniowej i odesłanie jej na adres koordynatora: anna.grzeszczak@gowork.pl

cena: grupa do 5 osób w siedzibie firmy GoWork- 6500 zł
Grupa od 5 do 10 osób w siedzibie firmy GoWork-8950 zł

*przy szkoleniu organizowanym w Państwa siedzibie przysługuje zniżka! Więcej informacji u koordynatora kursu

Szkolenia uzupełniające

Koordynator

 
Zdjęcie Zapytaj koordynatora

Anna Grzeszczak

Tel.: (22) 622 13 09 wew. 813

Kom.: 530725113

anna.grzeszczak@gowork.pl

 

Wykładowcy

Siedziby szkoleniowe

Oddział Główny:

ul. Żurawia 47, piętro III, 00-680 Warszawa ścisłe centrum

Biuro czynne: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00

Tel. 22 622 13 09

  • Warszawa:

    ul. Żurawia 47 piętro III

    00-680 Warszawa

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 22 622 13 09

  • Katowice:

    Ul. 3 Maja 13 (wejście od ul. Stawowej 10)

    40-096 Katowice

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 32 701 25 50

  • Kraków:

    Wielopole 18b, II piętro

    31-072 Kraków

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 12 359 99 00

  • Lublin:

    ul. Przechodnia 4, p. 2 (biuro), 20-002 Lublin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 81 477 90 00

  • Łódź:

    ul. Gdańska 90, piętro I

    lokal nr 1-4, klatka A

    90-508 Łódź,

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 42 292 81 00

  • Olsztyn:

    ul. Seweryna Pieniężnego 18B, lok. 201

    10-006 Olsztyn

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Białystok:

    ul. Lipowa 32, pok. 210 - sekretariat

    15-428 Białystok

    zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Poznań:

    Św. Marcin 66/72, piętro 11

    61-807 Poznań

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 61 818 28 14

  • Szczecin:

    ul. Kaszubska 52, lokal 210

    70-226 Szczecin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 91 820 70 00

  • Bydgoszcz:

    ul. Jagiellońska 12, I piętro

    85-067 Bydgoszcz

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 525208000

  • Siedlce:

    ul. Kochanowskiego 18

    08-110 Siedlce

    zobacz na mapie

    Tel. 25 749 39 00

  • Wrocław:

    ul. Ruska 51B

    50-079 Wrocław

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 71 729 39 00

  • Gdańsk:

    ul. Wały Piastowskie 1, piętro 5, pokój 510 C

    80-749 Gdańsk

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 58 717 89 00

Zaufali nam

Zapisz się