Opinie Klientów o Koleje Śląskie Sp. z o.o. w Katowice

Poniżej zobaczysz opinie Klientów o firmie Koleje Śląskie Sp. z o.o. Katowice. Zapoznaj się z opiniami, podziel się własną.


Branże: Linie kolejowe

Opinie Klientów o Koleje Śląskie Sp. z o.o. w Katowice

Rafał
Klient

Przy stacji w Łodygowicach Górnych nie da się wytrzymać te pociągi dają takie RP1 że słychać nawet pod magurką i albo wszystkie pociągi przestana trąbić albo my jako mieszkańcy zdejmiemy te znaki informujace o dawaniu sygnału rp1

Maszynista
Pracownik
@Rafał

Nam maszynistą też wychodzi bokiem to trąbienie, ale taki jest przepis i jak nie podamy poprawnego sygnału baczność "jeden DŁUGI ton syreną" a "odpukać" coś się wydarzy na przejeździe to za brak podania sygnału jesteśmy z automatu współwinni i siada na nas prokurator. Ściągnięcie wskaźników nic nie da, bo maszynista ma mieć znajomość linii i w przypadku braku wskaźnika i tak ma podać sygnał baczność a nieprawidłowość zgłosić dyżurnemu. Tu trzeba zmienić odgórnie przepisy odnośnie podawania sygnału baczność, bo miejscowe działania nic nie dadzą. Ale niestety przez (usunięte przez administratora) którzy nie potrafią zachować bezpieczeństwa przed przejazdami (kierowcy) i ładują się przed pociągi, będziemy dalej musieli trąbić "dla bezpieczeństwa".

Kolejorz Nowy wpis
Klient
 Pytanie
@Rafał

Baranie, mechanicy mają znajomość szlaku i czy będzie wskaźnik czy nie i tak będą wam dawać sygnały a wiesz czemu? bo prokurator i kontrolerzy nie mają dla nich litości!

Makto Nowy wpis
Były pracownik
@Kolejorz

Oj tam, przecież taśmy opisują instruktorzy.

SWT Nowy wpis
Pracownik
@Makto

Masz złe informacje.

Kuba Nowy wpis
Klient

Nie zwrócili mi za bilet. Czekałem ponad 30 dni, na maile nie odpowiadają już teraz.

Akogo
Klient

Od dłuższego czasu czytam opinie na temat kolei śląskich. Parę słów od siebie. Polecam pracodawca super: kierownicy w pociągach więcej czasu poświęcają na śledzenie informacji w Internecie niż na obsłudze podróżnych ,lub rozmowach prywatnych przez telefon służbowy . Maszyniści chcą tylko wygodne zmiany a najlepiej te tak zwane spane , kasjerki - idź obok do kasy ( bo ja muszę zapalić lub na Intercity nie sprzedam bo się nie znam) . I wisienka na torcie: ja jestem jeszcze w pracy ale jadę do domu, niech firma buli za ten czas, i nie jest to czasami 15 min tylko nawet 2-3 godziny. Po latach korzystania z usług kolei śląskich i słuchania co mówią pracownicy czas najwyższy się tam zatrudnić

Pasażer
Klient
@Akogo

Zgadzam się w 100 procentach, nie jesteś jedyną osobą co to zauważyła.To jest notoryczne w kolejach śląskich.

Agata
Klient

Czy zauważyliście, że wycofano bilety miesięczne w jedną stronę! Piszcie proszę skargi do Kolei Śląskich, nie może być takiej sytuacji, że zmuszają do 2 x wyższej zapłaty za bilet. To jest naciąganie i nie uczciwe zarabianie na pasażerach. Piszcie na adres: reklamacje@kolejeslaskie.pl oraz pasazer@utk.gov.pl.

Agata
Klient
@Agata

podaje poprawny adres skargi@kolejeslaskie.pl

logo firmy Operator maszyny CNC - HAAS
Katowice
Ams Marek Siedlaczek
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Information Security Associate Consultant (SITH – Purple Team)
Katowice
Eurofins GSC IT Poland sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Hostessa/Videomodelka
Katowice
Iron Oak Trade & Sales Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Wkurzona pasażerka
Klient
 Pytanie

Czy może ktoś z przedstawicieli spółki mi wyjaśni dlaczego od dłuższego czasu jest odwoływanych tak dużo pociągów?

Wcaleniepracownik
Pracownik
@Wkurzona pasażerka

Głównie z powodu braku (sprawnych) pojazdów.

Maszyniok
Pracownik
@Wcaleniepracownik

Pan "elektronik" mocno sobie nie radzi z naprawą taboru, ale za to jest mocny w gębie.

Jano
Klient

Płaciłem z chybia bilet 18 złoty do Katowic A powrotny nas skasowała 78 złoty .zwariowała do reszty. Nie polecam ostatni raz jadę pociągiem.

Wolęmzk
Klient

Absurdalne ceny, śpiewają ponad połowę wiecej niż mzk. Wiadomo, że szybciej i czyściej w pociągu, ale nie wyrzucają żuli i alkusów z piwkiem tak samo jak autobusy. absurdalne opóznienia.

Dawid
Klient
 Pytanie

Cześć w wrześniu zaczyna się kurs na licencję maszynisty z kolei śląskich. Cena kursu to 4,2k. Moje pytanie jakie są zarobki dla świeżego maszynisty ? Bo gdzieś wyczytałem że to 5k brutto czy to jest goła pensja czy z dodatkiem? A może się mylę i są inne stawki ? Są jakieś dodatki ? Po ile godzin się pracuje ? I jakie godziny zmian ? Może ktoś napisać ile dostanę jako świeży maszynista wypłaty i czy warto ? Z góry dzięki za każdą odpowiedź

Antyburak
Klient

Kiki to typowy polski burak. Jest na tyle buraczany i pazerny, że z chęcią za darmowe przejazdy chciałby wojny w swoim kraju.

Niecodziennik Niesatyryczny
Klient

Plotki: - Koleje Śląskie wkraczają w nową branżę. Po pilotażowym programie "nasz konduktor" telewizja wkroczyła na stałe w życia pracowników w poszukiwaniu nowych twarzy, które w przyszłości będą promować spółkę. - Podobno protestujący w sprawie KŚ mieli być bardziej liczni ale pociąg którym jechali miał opóźnienie. Newsy: - Po długiej nieobecności odnalazł się rzecznik prasowy. Musimy przyznać, że nieobecność odbiła się na plus. Nowe siły i blond warkocze... Jesteśmy na tak. - W związku z podwyżkami cen energii firma planuje wprowadzenie szeregu innowacji poczynając od pracy biurowej kończąc na pojazdach. W skład pakietu oszczędnościowego wejdzie przynoszenie prywatnych powerbanków przez pracowników celem zasilania służbowych laptopów, a także hybrydowy system napędzający firmowe pojazdy. Od tej pory każdy pracownik będzie mógł zadbać o kondycję pedałując w pojeździe w którym się porusza. Firma w ten sposób pragnie dać możliwość pracy nad kondycją także tym, których nie stać na karty zabulisport. Prognoza pogody na najbliższy czas: - jeśli jesteś na urlopie pewnie właśnie zaczyna padać - jeśli siedzisz w biurze gratulujemy szykuje się lato stulecia

ZAGŁĘBIE
Klient

Denerwuje mnie to że przedziały dla rowerów sa ciągle zapchane ludźmi niema jak wejść z rowerem czy nawet hulajnoga bo wszyscy siedza i nikt raczy ruszyć tyłka by zejść bym mógł odwiesić rower. A miejsca wolne są dramat. Zrobcie Z TYM COS bo tak się nieda dalej. Niech konduktorzy wyganiają pasażerów do innego z przedzialow.

Pasażer
Klient
 Pytanie
@ZAGŁĘBIE

Widać, że patrzysz tylko na czubek własnego nosa..a zauważyłes jak roszczeniowi są też pasażerowie bez rowerów którym ty przeszkadzasz? albo jak ciężką pracę ma konduktor żeby użerać się z takimi osobami za lichą wypłatę? A pasażerów będzie jeszcze wiecej bo ceny paliw robią swoje a to Koleje Śląskie nie mają pieniędzy na większy tabor ... i trochę wyrozumiałości dla pracowników !

Mika
Klient
@ZAGŁĘBIE

Na rower bucu a nie pociągiem będziesz jeździł. To że jest miejsce na rower nie znaczy że ktoś ma wstać i oddać tobie miejsce.

suoer
Klient

ogólnie to każdy pociąg opóźniony

Ania
Klient
@suoer

Potwierdzam pociagi opóźnione Obecnie ranny sprinter z czestochowy do katowic dosc ze jedzie długo i jako osobowy to zawsze spozniony do pracy na 7 juz nie zdaze koleje śląskie maja w (usunięte przez administratora) ludzi którzy pracują

brak
Klient

Nie polecam Pani konduktor na trasie Katowice-Gliwice. Razem z koleżanka poprosiłyśmy Pania, o to żeby nam sprzedala bilety studenckie. Zaplacilysmy 5 zl wiecej za kazdy z biletow, poniewaz wedlug niej taki jest regulamin. Co z tego ze tlumaczylysmy szanownej “Pani”, ze dworzec byl zawalony imigrantami, a biletomaty mialy awarie:) Pani konduktor bardzo nierozumna i malo empatyczna.

Ula
Były pracownik
@brak

Bilety można kupić online i wtedy nie ma dopłat ani innych problemów - dziwne, że studentki tego nie wiedzą. A dworzec jeśli już był "zawalony", to najpewniej uchodźcami, nie imigrantami.

Wkurwiony
Klient

Co za (usunięte przez administratora) odcienek 30km pokonuje w 2 godzuny do (usunięte przez administratora) nedzy !!!!!!!!!!!!!!!!!!

1
zły klient
Klient

Totalnie nie podoba mi się obsługa, jak również opóźnione oraz odwołane pociągi. Jest to bardzo irytujące. Ponadto obecny rozkład jazdy to jakieś (usunięte przez administratora) nie mam jak wrócić z pracy, muszę 2 h na pociąg czekać. ŻENADA

El wertero
Klient

Pociagi w tragicznym stania, wszystko trzeszczy jak nie powiem co, w pociagach brakuje czesto wiele podstawowych rzeczy. Jedyny plus to ze ogrzewanie jezzxze dziala

josiek
Klient

Jeśli ma być merytoryczna to będzie. Sorry pomijając tabor, który jest zdecydowanie lepszy od innych przewoźników (ale już widać zmęczenie materiału) to podejście do pasażera już wiele pozostawia do życzenia. Nie ma tygodnia aby pociąg ( opinia na trasie Tychy K-ce i ) kilkakrotnie nie spóźniał się od kilku do kilkudziesięciu minut co jest niedopuszczalne!!! Mówimy o trasie która ma około 20 km i te opóźnienia czasami są tak duże jak czas całej trasy zgodny z rozkładem. W jakich my czasach żyjemy. Niech ten pociąg jedzie 2h ale niech to napiszą w rozkładzie a tak stajesz się hazardzistą i nie wiesz czy dojedziesz do pracy, na uczelnię, na samolot do Dubaju. Przy tym wszystkim stojąc nie wiadomo po co w szczerym polu nie do wiesz się od obsługi dlaczego. Żenua firma krzak. Nie polecam. Jeśli już musicie korzystać z tej niepoważnej firmy to wybierzcie wcześniejsze połączenie aby mieć zapas czasowy na pewno większy niż 25 min

Mikol
Były pracownik
@josiek

Brawo,w końcu sam sobie zaproponowałeś wyjście z sytuacji ! Wystarczy wyjść jeden pociąg wcześniej a jeździ ich na tej trasie na pęczki,więc nie narzekaj królewiczu. A dodam jeszcze ,że jeśli tabor nie pasuje to od grudnia będziesz 'milej' zaskoczony 'nowym' taborem :)))))

Przyszły maszynista
Kandydat
 Pytanie
@josiek

Skoro to nie działa od dłuższego czasu, to należy zmienić szefostwo tego pionu który zawala sprawę, a jeśli trzeba to i podwładnych, którzy coś zawalili. Te opóźnienia nie są od wczoraj, to trwa ze dwa lata jak nic. Skoro w innych firmach można, to chyba u was na równi traktuje się wszystkich pracowników? Rozważam pracę u was, ale przerażają mnie wybrane opinie. Jak jest naprawdę?

Deia
Klient
 Pytanie

Ja za to mam pytanie, Dlaczego bilety 10-godzinne już nie są dostępne? Jako osoba, która dość często podróżuje pociągiem lubiłam tę opcję biletu. A teraz muszę płacić z 18 zł, 31zl co jest moim zdaniem przesadą. Bardzo mi sie to nie podoba. Pozdrawiam.

Pasażer
Klient
@Deia

Właśnie o to chodzi, żeby każdy płacił więcej,czego tu nie rozumiesz :)

Pasażerka 1994
Klient

Pani konduktor opryskliwa która wręcz burczała pod nosem bo chciałam kupić u niej bilet . Trasa Katowice -Gliwice .Pracuje chyba jak za karę :/ za nie powodzenia nie musi się wyżywać na pasażerach.

2
Zbulwersowany
Klient

Podwyżka ceny biletów to pierwsi, bezczelnie łgając, że jest taniej ale poinformować o korekcie rozkładu to już się nie chce. Ważniejsze wycieczki. Co się z wami dzieje koleje.

Zostaw merytoryczną opinię o Koleje Śląskie Sp. z o.o. - Katowice

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Koleje Śląskie Sp. z o.o.
1.4/5 Na podstawie 289 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Raciborska 58
    40-074 Katowice
  • NIP: 9542699716 KRS: 0000357114
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Październiku 2022r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 233 060
  2. GoWork.pl 3 490 290
  3. olx.pl 3 219 750
  4. jooble.org 2 432 754
  5. indeed.com 2 324 052
Koleje Śląskie Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii