Obsługa na poziomie zero. 2razy musiałem wymienić kanapkę grander bo była zimna nadarłem narożnik papieru (zaznaczyłem) i otrzymałem jeszcze zimniejszejsza ta sama,obsługa śmiała się w zaciszu myśląc że ich nie widzę , poprosiłem o zwrot pieniędzy powiedział że mi nie zwróci bo nie mam paragonu ,a sam z paragonem i kanapka która oddałem poszedł za ladę niby wymienić ,o bolącym brzuchu już nie wspomnę ,mięso w kanapkach sztywne , sprawa będzie zgłoszona do sanepidu ,oraz do rzecznika praw konsumenta , serdecznie gratuluję właścicielowi za takich pracowników.
Dziękujemy za dodanie opinii.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejDziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy