Byłam na rozmowie rekrutacyjnej, rekrutował mnie aktualny kierownik salonu. Nie mi jest oceniać jak przebiegłam rozmowę (moim zdaniem dobrze), bo było już dziwne nawiązywanie do badań itp. jednak nie przeszłam dalej i to jest w porządku, bo to on decyduje. Jednak o tym dowiedziałam się dużo później niż obiecywał pan store manager. Rekrutacje odbyłam 21.01 (piątek), poinformowano mnie, że odpowiedź dostanę do max końca tygodnia. Cały piątek oraz weekend czekałam na odpowiedź, a zależało mi na czasie. Wykonałam wieczorem 30.01 (niedziela handlowa) telefon. Brak odpowiedzi. Następny w poniedziałek czyli po terminie około godziny 13tej, kierownik odebrał i powiedział, że za chwilę da odpowiedź tylko, że jest w drodze do pracy. Zostałam poinformowana SMSem pięć godzin później, że Kazar (treść brzmiała: „zdecydowaliśmy”) zdecydował się wybrać kogoś bardziej kompetentnego i doświadczonego oraz życzą mi sukcesów w dalszym poszukiwaniu pracy. Przykro, bo byłam zblokowana 10 dni co utrudniło mi poszukiwanie dalszej pracy. Jest to brak szacunku do kandydata i nie szanowanie cudzego czasu. Śmiem twierdzić, że gdybym się nie upomniała to odpowiedź uzyskałabym o wiele później. Mam nadzieję, że firma Kazar przemyśli sprawę kogo zatrudnia na dane stanowisko. Co zabawne pracownicy się zmieniają tam w zaskakująco szybkim tempie. Dziwi mnie też odświeżona oferta na pracuj.pl ;)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KAZAR galeria bałtycka?
Zobacz opinie na temat firmy KAZAR galeria bałtycka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.