Dzień dobry, czy co roku zakres szkoleń jest poszerzany? Myślę konkretniej o pracy jako doradca klienta ds. urządzeń fiskalnych i oprogramowań. W tej ofercie na Wesołą było napisane, że można podnosić własne kwalifikacje. jakie szkolenia czekają mnie wobec tego na sam start?
Jak długo trwa proces awansu w Kaspol Jarosław Fic?
Witam firma posiada płaską strukturę, staramy się tworzyć zespół uzupełniających się stanowisk. Koordynatorzy działu są wybierani na podstawie osiągnięć i predyspozycji. Nie wiem czy udało mi się odpowiedzieć zapraszam jednak do aplikacji na nasze oferty znajdujące się na naszych stronach www, wtedy na rozmowie będzie łatwiej udzielić odpowiedzi.
Dzień dobry. :) kiedyś gdy tu zaglądałem nie było tych tegorocznych komentarzy. Może w takim razie uda mi się dowiedzieć jaka opinie maja teraz serwisanci odnośnie pracy? planuje wstępnie aplikować na ofertę ze strony. Tak jak zostało w niej napisane wynagrodzenie składa się z podstawy i premii, jak wychodzą one w tym roku?
No cześć, nie żeby coś ale ostatnie opinie wpadały tutaj ze dwa lata temu, zastanawiam się co jest tego przyczyna? jedna Pani pisała o tym, że bardzo dużo się zmienia w funkcjonowaniu firmy. czyli w zasadzie co takiego? I jakie ma to przełożenie na dzień dzisiejszy?
Pani Adelo, Zmiany są nieodzowną częścią każdej firmy , zmienia się rynek pracowników ich oczekiwania i umiejętności, dlatego też my musimy się zmieniać żeby dostosować się do oczekiwań rynku. Klient oczekuje wiedzy wielokierunkowej dlatego też i nasze oczekiwania się zmieniły. Poszukujemy ludzi chętnych do rozwoju, nauki i wyzwań. Dlaczego cisza na portalu, pewnie dlatego, że przestaliśmy z niego korzystać i publikować na nim swoje oferty a korzystamy z naszych własnych stron do zbierania zgłoszeń kandydatów. Pozdrawiam Monika Walas Koordynator działu sprzedaży
Czy w Kaspol Jarosław Fic jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Pracuje w zespole od ponad roku i bardzo dużo się zmienia w funkcjonowaniu firmy. Szef jest otwarty na rozmowy, a co najważniejsze szuka rozwiązań i wsparcia, czy to w zespole czy w specjalistycznych firmach doradczych, które zapewniają nam szkolenia i wsparcie merytoryczne.
Jestem pracownikiem Kaspolu od dłuższego czasu. Nie mam problemu ani z Właścicielem ani ze współpracownikami. Jeśli się starasz jesteś doceniany. Owszem, jest tu co robić ale to kwestia właściwej organizacji i podejścia do pracy. Praca dla tych, którzy chcą uczciwie pracować.
Słuchajcie mnie Kochani, Na pierwszy rzut oka jest zawsze ok, po chwili, stwierdzasz, że dramat. Byłem handlowcem, który zgodził się tam pracować, i nie to, że żałuję tego czasu w tej pracy, ale to był jedyny czas w moim cv, który mi uciekł przez palce, a pracowałem tam rok. Byłem handlowcem i wstępnie miałem sprzedawać kasy fiskalne, finalnie sprzedawałem internet dla lokalnych ludzi, który był montowany przez nieudaczników zatrudnianych z różnych stron Polski i nie znali się na rzeczy. Generalnie brak zaplecza czyli tzw. szkoleń, brak narzędzi, brak organizacji, brak wiary w ludzi, brak docenienia ludzi. Nie wiem, czy to wszystko by się tu zmieściło, co mi leży teraz na sercu, serdeczny Panie Łukasz, bądź Jarosławie. Przychodząc tam, miałem pewną wizję. Prysła ona z pierwszym zakłopotaniem Jarka. Reszta niech się boi. Proponuję naukę ukraińskiego, bo pracownicy czasem potrafią przewidzieć przyszłość. Z wyrazami szacunku, Miszel
Pracuje w Kaspolu. Widać że byli pracownicy, którzy bardzo kiepsko wywiązywali się ze swoich obowiązków i próbowali sił na różnych płaszczyznach - nie mając do tego predyspozycji mają dużo do powiedzenia. Przykro że dopiero teraz. Relacje między pracownikami są normalne, bez zgrzytów i kłótni. Traktujemy się tu na równi i z szacunkiem. Co do samego właściciela - stanowczy i wyrozumiały. Zawsze da się z nim porozumieć i dojść do kompromisu. Trzeba tylko chcieć i oczywiście uargumentować swoje racje. Widział ktoś kiedyś pracodawcę który od tak zgadza się na wszystkie propozycje pracowników? Telefon czy laptop jeżeli są potrzebne oczywiście że są zapewnione. Według mnie wszystko tu gra. Mi się podoba.
Nie wiem, kto to pisał, ale chyba człowiek co myśli, że Pana Boga za nogi złapał. Niech ta firma będzie tam świetna jak ten pan komentujący. Pozdrawiam.
Jeszcze kiedyś byłem zadowolony z usług Firmy i polecałem ją znajomym nawet umieściłem kilka pozytywnych opini na różnych forach i grupach. Niestety załuje. podejście do mnie jako klienta jest wręcz dziwne. Oddałem komputer do naprawy. minęły 2 miesiące cisza. jade więc do Firmy. Chce odebrać komputer Pani nie może go znaleźć. dzwoni do technika. technik mówi że jutro się ze mną skontaktuje. no i cisza. komputer przepadł... nie wiem jak się firma do tego odniesie ale jest to dla mnie zastawiające czemu tak zostałem olany. ile można razy upominać się o swoją rzecz?!
Szanowny Panie Śxxxx, Jeśli chodzi o komputer stacjonarny z Windowsem Vista. Kontaktowaliśmy się z Panem wielokrotnie pod nr + 48 xxx xxx 181, nie udawało się. Wiemy, że był Pan u nas również kilkukrotnie i niestety nie zastał Pan serwisanta na miejscu. Niestety liczba wyjazdów jest spora, natężenie prac ogromne. Przepraszamy. Postaramy się usprawnić ten obszar funkcjonowania. Wdrożyliśmy nowe systemy zarządzania czasem pracy - wierzymy, że będzie lepiej. Pana komputer ma uszkodzony dysk, musi nastąpić jego wymiana. Jednak tak jak był Pan informowany, dysk jest drogi. Tę informację chcieliśmy Panu przekazać, ale niestety się nie udało. Jesteśmy do Pana dyspozycji. Prosimy o kontakt. Pozostajemy do dyspozycji. Nie widzimy na stanie żadnych innych realizacji w podobnym zakresie. Jeśli jednak to nie Pan, to również zapraszamy do kontaktu w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam Łukasz
Dzień Dobry Mam podobny problem .Oddałam laptopa ponad miesiąc temu i brak jakiejkolwiek odpowiedzi co trzeba naprawić, ile to będzie kosztować i kiedy odbiorę komputer. Może Ktoś ma namiary na Właściciela bo może nie wie co tam się dzieje. Tej firmy nie polecam. Miałam podpisać umowę na telewizje i znajomych namawiałam . Już wiem, że tego nie zrobimy.
Czołem. Myślę o zmianie roboty, więc obserwuję osądy pracowników. Mam nadzieję, że dowiem się jak się pracuje w firmach z Warszawy. Mam prośbę, napiszcie jak pracuje się w firmie Kaspol Jarosław Fic? Czy dobrze płacą? Czy jest jadłodajnia z obiadami dofinansowanymi przez pracodawcę? Nie mam dzieci więc nie gotuje w domu. Pozdrawiam Paweł
Dzień dobry Pawle. Jest spoko choć czasami myślę, że nasze szefostwo nie lubi benefitów. W temacie organizacji posiłków pracowniczych to sugeruję firmę Geberit z Warszawy. Zatrudnieni (wiem to od przyjaciela, który jest tam zatrudniony) zamawiają posiłki przez specjalny panel dotykowy, a firma dopłaca im do każdego posiłku. To chyba najlepszy benefit jaki tam mają. Bo jest dla każdego. Życzę szczęścia w nowej robocie. Alicja.
Dzień dobry Pani Alicjo. Bardzo miło mi widzieć, że moi klienci doceniają to co dla nich robię więc dodam coś od siebie. Firma Geberit, o której Pani pisała organizuje proces żywienia pracowników poprzez aplikację SmartLunch. Skąd się o tym dowiedziałem? Nie musiałem tej informacji szukać - sam ten system tam wdrażałem. Wiele firm, zarówno małych jak i dużych motywuje swoich pracowników poprzez dostawy smacznych posiłków. Pozdrawiam Robert
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Kaspol Jarosław Fic?
Umowę na czas nieokreślony można otrzymać zaraz po okresie próbnym lub w innym ustalonym wspólnie z pracodawcą terminie. Jest to kwestia zależna od wielu czynników, głównie potrzeb i oczekiwań obu stron.
Szkoda, że negatywne opinie są kasowane bo nie mogę doszukać się starego komentarza. Gdyby to była jednostkowa negatywna opinia to ok po złości ktoś mógł wystawić, ale nie tyle! Wracając do mojej usuniętej opinii to zgadzam się w 100% z negatywną oceną o pracodawcy. Skłóca pracowników, obgaduje pracowników przy innych itd ... co do słowności Pana J. to pozostawia ona wiele do życzenia i na obietnicach się kończy, o jakiekolwiek narzędzia do pracy trzeba było się prosić i czasem korzystać ze swoich. Teksty że najlepsza konforntacja to kpina bo żadna pracująca osoba nie chce tam wracać a tym bardziej widzieć właściciela firmy.
Szanowny "Były Pracowniku", uprzejmie informujemy, że funkcję usuwanie daje właściciel serwisu, więc trudno z niej nie korzystać jeśli widzimy taką potrzebę. Dodam, że dotychczas na około 13 opinii (+12 naszych odpowiedzi) jedną pozostawiliśmy bez kontynuacji i jedną usunęliśmy ze względu na użyte wulgaryzmy. Wszelkie usuwane przez nas opinie są weryfikowane przez Administratorów serwisu i jeśli nie jest to zgodne z naszą argumentacją, to Administrator nie usuwa takich opinii. Widocznie Pana/Pani była niezgodna z regulaminem. Nie usuwamy opinii negatywnych. Na tych 13 opinii (jw.) jest spora część neutralna, i tylko kilka sztuk negatywnych w liczbie porównywalnej z pozytywnymi. Szanujemy Pana/Pani opinię. Chcielibyśmy rozwiać wszelkie wątpliwości i porozmawiać o negatywnych elementach jakie Pana/Panią spotkały w naszej firmie. Pozwoli nam to poprawić poszczególne obszary, by móc się rozwijać w dobrym kierunku. Pozostałe Pana/Pani uwagi nie są zgodne z prawdą. Właściciel nie uczestniczy w pracy osób zatrudnionych. Funkcjonujemy od wielu lat w ramach zespołów i zakresów kompetencji do nich przypisanych. Tylko te są weryfikowane przez właściciela, czyli efektywność funkcjonowania. Narzędzia pracy jak auta, laptopy, telefony, przygotowane stanowiska pracy, dostęp do sanitariatów i produktów spożywczych są w 100% zapewnione, a produkty na wyczerpaniu za każdym razem uzupełniane. Narzędzia pracy dla pracowników technicznych są po zgłoszeniu natychmiast uzupełniane i zakupywane z zapasem, więc i tutaj mija się Pan/Pani ze stanem faktycznym. No chyba, że nie jest to zgłaszane... To trudno oczekiwać, aby właściciel firmy na bieżąco kontrolował stan zaopatrzenia każdego pracownika. Obowiązkiem pracownika jest planowanie swojej pracy, więc jeśli coś staje na przeszkodzie planowaniu przez pracownika swojej pracy, to winno to być zgłoszone. Konfrontacja, to zbyt negatywnie brzmiące słowo, bardziej zależy nam na wyjaśnieniu negatywnych Pana/Pani odczuć i zweryfikowania powodów dlaczego musi się Pan/Pani posługiwać nazwą "były pracownik". Zapraszamy do biura na spotkani i rozmowę, jeśli faktycznie jest Pan/Pani byłym pracownikiem, to adres jest znany. Jesteśmy przekonani, że wszystko jesteśmy sobie w stanie wyjaśnić. Pozdrawiam Łukasz
Raczej się nie udzielam, bo jestem pracownikiem, ale skoro jest Pan byłym pracownikiem to nie ładniej byłoby opisać rzetelnie dlaczego jest Pan "byłym pracownikiem"? Najbardziej zabolał mnie tekst o narzędziach - choć pewnie zajmowaliśmy się czymś innym - ale nigdy nie było u mnie takiego problemu, mało tego, gdy okazuje się, że potrzebne jest jakieś wyszukane narzędzie jest ono organizowane bez najmniejszego zastanowienia ze strony właściciela. "obgadywanie" jak Pan to ujął było prawdopodobnie chęcią zrozumienia Pana relacji z zespołem jaki próbujemy tu stworzyć. Staramy się sobie ufać i dążyć do wspólnego celu...
Serdecznie polecam pracę w tym miejscu. Wspaniały zespół, kompetentni i bardzo pomocni pracownicy. Od pierwszego dnia w firmie czułam się jak wśród swoich. Z Szefem można dogadać się w każdej kwestii o ile ma się minimum zdolności interpersonalnych i odpowiednie podejście do swoich obowiązków. To jeden z moich najlepszych pracodawców w karierze. Pan Fic bardzo dba o komfort wartościowych pracowników, często sam proponuje indywidualne rozwiązania, które pozwolą pracownikowi czuć się w firmie dobrze. Oczywiście jak w każdym przedsiębiorstwie są pewne niedociągnięcia, niemniej dla mnie nie były istotne.
Byłem na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Kaspol. Dużo ludzi, wszyscy raczej pozytywni, uśmiechnięci. Dziewczyny na sklepie i widać jacyś pracownicy terenowi szykowali się do wyjazdu, wszyscy zasuwają aż miło. Rozmowa z właścicielem i jakimś gościem. Konkretna rozmowa, czarno na białym. Widać właściciel ogarnięty i stanowczy. Ten drugi od sprzedaży, bo też konkretne pytania. Ogólnie rozmowa na plus. Normalna polska firma. Z zewnątrz też raczej norma, aut służbowych pod firmą sporo, ludzi sporo i Klientów wewnątrz też. Jak dla mnie, to pierwsze wrażenie pozytywne.
Czy ktoś z piszących tu osób pracował w ogóle w branży fiskalnej? Piszecie i nierealnych kwotach... Jestem w branży od kilku lat i w Kaspolu też pracowałem...
Panie/Pani BLOO, Troszkę dawno... ale jeśli można rozwinąć temat, to ja poproszę. Pozdrawiam Łukasz
Po pierwsze firma dla osób o silnych charakterach, prezes firmy jest bardzo wymagający, nieuczciwy, niesprawiedliwy i często trzeba się kłócić o swoje. Jeżeli ktoś potrafi manipulować ludzkimi umysłami to szczerze polecam, można dobrze zarobić.
Pani Frithzl, "dla osób o silnych charakterach" - tak Prezes firmy jest bardzo wymagający - tak Nieuczciwy - nie Niesprawiedliwy - subiektywna ocena Często trzeba się kłócić o swoje - odpowiem przewrotnie, że zawsze trzeba walczyć o swoje Manipulacja ludźmi - my sprzedajemy m.in. urządzenia fiskalne, Kaspol nie działa w obszarze MLM. Można dobrze zarobić - tak Pozdrawiam Łukasz
Praca w tej firmie to strata czasu, brak szkoleń, same wymagania, duże obietnice nigdy nie zrealizowane, właściciel firmy (bardzo nie kulturalny człowiek, nadużywający niecenzuralnych słów) na każdym kroku próbuje Ci obniżyć wynagrodzenie wymyślając różne powody. Wytrzymałem ta niecałe pół roku.
Jeśli jest tak ciężko to może trzeba zmienić pracę!! Może źle wybrana praca jest główną przyczyną niezadowolenia?
Panie Gutku, rynek pracy jest trudny. Czasami się mówi się, że każdy koniec, to początek nowego. Jednak mówi się również, że trawa zawsze bardziej zielona u sąsiada. Najważniejsze jest, aby rozmawiać ;) Pozdrawiam Łukasz
Wiecie cos o ewentualnej pracy w firmie? Zastanawiam się złożyć cv.
Serdecznie zapraszamy. Prosimy o kontakt. CV warto zostawić, jeśli nie znajdziemy wspólnego mianownika teraz, to może w przyszłości. Pozdrawiam Łukasz
@serwisancik ale jakiekolwiek socjal zapewniają w ogóle?
Z przyjemnością odpowiemy. Proszę o doprecyzowanie czym dla Pani/Pana jest "socjal". Lista możliwości u nas jest bardzo długa. Pozdrawiam Łukasz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kaspol Jarosław Fic?
Zobacz opinie na temat firmy Kaspol Jarosław Fic tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kaspol Jarosław Fic?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!