JobXion B.V.

2 Dodaj merytoryczną opinię
JobXion B.V.
counter
2 36 186 5 1

Sandra Raś Koordynator ds. procesów rekrutacyjnych, Jobxion Poland Sp. z o.o.

Związana z firmą Jobxion od początku jej istnienia czyli od ponad 2 lat. Zaczynała od stanowiska rekrutera, a obecnie zajmuje się koordynacją pracy rekruterów w Polsce. Odpowiada również za szkolenia pracowników i przekazywanie im wiedzy na temat działania firmy. Ukończyła wyższe studia administracyjne.

Przeczytaj cały wywiad »

Loodgieter i to dobry.
Były pracownik
 Pytanie

Dlaczego "spuszczacie" ludzi po III fazie do domu ?! Oczekuję merytorycznej wypowiedzi. Tu, na forum ! Niech nieświadomi się dowiedzą o co chodzi. Tekst typu "...zapraszamy na rozmowę do biura..." w buty sobie wsadźcie. Tu na forum.

jon
Były pracownik

wy kurw...y jebane robicie tak bo myślicie że jak już ktoś pojechał to zostanie za 5e stawkę , Pedał zainwestował w nowy biurowiec kasę i patrzy ciągnąć z ludzi pieniądze dla siebie mimo że bierze za pracownika średni 39 euro za godzinę , wasze biuro t(usunięte przez administratora)

marek
Kandydat
 Pytanie

Wsumie juz nie potrzebuje informacji gdyz praca zostala wypowiedziana gdy poprosilem o faktyczna umowe dotyczaca bezposrednio mojej osoby... Chcialem sprecyzowania kosztow uzyczania auta sluzbowego i ewentualnych kosztow za mieszkanie aby byly jasno okreslone w kontrakcie a nie na '' GEBE'' gdyz przy rozmowie telefonicznej pani x nadmienila ze zarobek netto jest x jesli nie korzysta sie z auta sluzbowego, /co powiedziala przypadkowo/... Umowa polska wystawiona byla chyba raczej ogolnie ale zapewne takiej samej mozna bylo sie spodziewac w holandi, dlatego tez jest wiele niejasnosci w tej firmie a umowa polska jedynie gwarantowala kary i obciazenia dla kandydata bez kwot ktore tego dotyczyly ... Widac rowniez ze forumowicze piszac o braku pracy z dnia na dzien mieli racje gdyz umowa zawierala wpis o gwarancji jedynie 16-38 godzin....Choc moja sytuacja jest juz klarowna, ale chetnie uslysze opinie od innych kandydatow czy rowniez umowy byly tak rozne i nie pokrywaly sie z uzgodnieniami wczesniej prowadzonymi telefonicznie... Zastanawia mnie rowniez dlaczego agencja czekala z momentem powiedzenia o braku pracy do chwili gdy otrzymali moje osobiscie wazne dokumenty, skany dowodu, numer platnika podatku w holandi itd...Jakies sugestie???? Mam nadzieje ze moj tax numer nie bedzie aktywny ..... pozdrawiam..

Zobacz wszystkie opinie (186)
JobXion B.V.