ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.

2.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w ITCenter Sp. z o.o. Sp. k. odbywa się również w języku angielskim?

Seller Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

A jak wygląda obecnie sytuacja jeśli chodzi o handlowców. Firma poszukuje, ma komplet, może ktoś coś napisać jak mniej-więcej wygląda tu praca handlowca? Jakieś średnie zarobki?

Artysta Rafaello Nowy wpis
Były pracownik

Trochę popracowałem w tej firmie i jedyne co mogę stwierdzić że dla osoby początkującej bez doświadczenia to może być. To jest tylko jeden plus, reszta to tylko minusy. (usunięte przez administratora)Jest to przykład firmy gdzie zarząd utknął mentalnie w latach 90. Zarząd: (usunięte przez administratora) wiele razy dochodzi do niedomówień, obiecywania klientowi cudów i wianków bez konsultując sytuacji z programistami. Normą jest też wielokrotne zmienianie zdania w kwestii funkcjonalności co tylko skutkuje ponową jej implementacją oraz dostawaniem opieprzu że zbyt długi czas wykonania zadania bo klient za to już nie zapłaci. Co jakiś czas ponawiane są próby wdrażania systemu oceny pracowników, inwigilacja (usunięte przez administratora) Zespół: Większość ludzi w zespole było świetnych. Projektowo zespoły w większości były dobrze zgrane ze sobą, komunikacja świetna, wspólne rozwiązywanie problemów, dywagacje na przeróżne tematy. Ogólnie wewnątrz zespołowa atmosfera była cudowna. W zespole można trafić na osoby doświadczone z wiedzą, nowicjuszy chętnych do nauki oraz dinozaury bez wiedzy, które uporczliwie trzymają się swojej racji niedającym przemówić sobie do rozsądku. Cała firma skupie się w oddziale Warszawkim, w Białostockim jest mniej niż 10 osób. Imprez integracyjnych nie ma. Są jedynie wyjazdy do klientów :). Jedyne obecnie, choć i tak już nie wiem czy nie zawieszone benefity to medicover sport oraz opieka zdrowotna w jakieś mniej znaczącej firmie. Projekty: Projektów jest sporo, ale o żadnym nie można powiedzieć że działa dobrze. Mniejsze projekty dostają juniorzy z zerowym doświadczeniem bez wsparcia merytorycznego czy nawet podstawowego review, przez co oprogramowanie nie działa. Firma szczyci się swoimi większymi projektami, które oczywiście też nie działają. Klientom (usunięte przez administratora) jak szybko pójdzie wdrożenia i ile to będą mieć oszczędności, a w rzeczywistości dostają (usunięte przez administratora)estymacje wdrożenia, które potem będą rozciągać się w latach albo niedziałające sklepy które generują straty przez błędnie ceny produktów itp. Na zdobycie merytorycznej wiedzy o obecnie wykorzystywany technologiach nie można liczyć, wykorzystywane są same stare technologię, zero dobrych praktyk, ogólnie większość projektów to przykłady anty patternów. Testowanie: Zarząd uwarzą że to programiści też są testerami i jak funkcjonalność nie działa to znaczy nie przestestowali jej. Zespołu testerskiego czy nawet samego jednego testera nie ma. Wprowadzane zmiany w systemie testowane są tylko przez programistów i wdrożeniowców pobieżnie przed wydaniem wersji. Wynagrodzenia: Kokosów nie ma co się spodziewać, według zarządu atrakcyjne stawka to ta minimalna. Podczas każdej negocjacji o podwyżkę pracownik może liczyć na bajeczkę z ewentualnym podbiciem stawki o parę złoty. W przypadku współpracy na umówię innej niż o pracę, możliwe jest nieotrzymanie wynagrodzenia (do takich sytuacji też dochodziło w firmie) Podsumowując: W ostateczności można próbować się tam zatrudnić, ale szczerze to odradzam. Jest wiele firm na ryku, które do pracownika podchodzą z szacunkiem i oferują o wiele większy komfort pracy oraz zarobki niż w ITCenter.

JRK
Były pracownik

+ Dobra praca dla "świeżaków". Mogą się nauczyć samodzielności, dyscypliny i branży IT. - Brak merytorycznych szkoleń i presja planów. Zarobki są średnie, a systemu premiowania BRAK. Kadry zarządzająca nie dba o interesy pracownika. Rotacja, rotacyjki...rotacunie....

Rafał
Inne
@JRK

Średnie zarobki to znaczy ile konkretnie? Bo w branży IT zwykle stawki są dość wysokie. Powiesz ile mógłbym zarobić na początek?

Ben
Były pracownik
@Rafał

Jak na IT wcale nie takie wysokie

były pracownik
Były pracownik
@Rafał

Na start dostaniesz minimalną jeżeli jesteś juniorem. Zespół głownie składa się z osób początkujących ponieważ bardziej doświadczeni koledzy mogą już przebierać w normalnych ofertach pracy.

Sylwia
Inne
@Ben

Czyli? Jakieś konkretniejsze określenie tych wysokości zarobków?

Pracodawca

@były pracownik

W zespole developerskim, bo zakładam że o ten chodzi w pytaniu, pracują osoby o zróżnicowanym doświadczeniu, statystycznie z przewagą osób doświadczonych. Pracują z nami również osoby (proszę zwrócić uwagę na liczbę mnogą), które produkcją oprogramowania zajmowały się kiedy wielu z wypowiadających się tutaj jeszcze nie miało PESELu. Jest również kilka osób które w firmie pracują ponad 10 lat oraz 2, które są z nami przeszło 15 lat. Osoby które są zaangażowane, rozumieją czym jest odpowiedzialność zawodowa oraz dbają o jakość tego co robią, są doceniane i adekwatnie wynagradzane. Zapraszamy takie osoby do naszych zespołów, znajdą w nich rozwój techniczny i dziedzinowy, wynagrodzenie i satysfakcję z wspólnie dowiezionego sukcesu. Jeżeli chce Pan / Pani, dowiedzieć się ile można zarobić 'jak na IT', to prosimy o przesłanie swojego CV na adres rekrutacja@itcenter.pl. Korzystając z okazji pozdrawiamy wszystkich 'byłych pracowników', życząc im powodzenia w dalszym rozwoju kariery zawodowej w innych strukturach.

Łucja Nowy wpis
Inne
@Ben

Tooo znaczy? Czy to naprawdę tajemnica podać pełna kwotę?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma ITCenter Sp. z o.o. Sp. k. w ostatnim czasie przeprowadzała rekrutację na stanowisko Samodzielna księgowa/ ksiegowy. Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Jaki rodzaj umowy oferuje pracodawca? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania w sprawie pracy.
Pytanie
 Pytanie

Czym w ITCenter Sp. z o.o. Sp. k. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Przez jakiś czas nie mieliśmy dodatków poza premiami na święta czy rzadziej uznaniowymi. Ale w ciągu ostatniego roku dostrzegłem dużo pozytywnych zmian takich jak wprowadzenie owocowych wtorków czy słodkich piątków. Po dłuższym oczekiwaniu pojawiła się prywatna opieka medyczna w pełni finansowana przez ITCenter plus słyszałem że po nowym roku ma wejść multispotr. Dodatkowo, jak chciałem się doszkolić prezes sfinansował szkolenie, zawsze jest otwarty na to żeby pracownicy poszerzali swoją wiedzę jeżeli tego chcą, owszem nie będzie nikogo do tego zmuszał ale jak chcesz - nie odmówi. Może nie mamy ciepłych relacji rodzinnych, ale zdecydowanym plusem jest profesjonalizm szefa oraz miłe dziewczyny z administracji które zawsze wesprą :-)

5
Ilona
Inne
@Pracownik

Konkretny jesteś :) Ciekawe, ile zarabia taki specjalista IT z dwuletnim doświadczeniem, jak to w ogłoszeniu piszą?

TZ
Kandydat
@Pracownik

Napisane na 100% przez moderatora...

Pytanie
 Pytanie

Na jakie wsparcie w ITCenter Sp. z o.o. Sp. k. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

Pracodawca

@Pytanie

Nie mamy na tym polu dużych doświadczeń. Staramy się przestrzegać wszystkich obowiązujących regulacji i jesteśmy gotowi na różne wspólne wyzwania. Charakter pracy jest różny na różnych stanowiskach. Ciężko na tym poziomie ogólności powiedzieć coś więcej. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego lub na adres mailowy: info@itcenter.pl

Juruś
Kandydat
 Pytanie

Pytanie mam - czy w pakiecie jest Luxmed, płacony przez firmę ? Większość firm zapewnia prywatna opiekę medyczną, choć pakiet usług bywa ograniczony.

3
handlowiec na okresie próbnym
Pracownik

Witam wszystkich, poproszono mnie o rzetelną ocenę więc taką też opublikuję: Jestem w tej firmie handlowcem od niedawna - wciąż na okresie próbnym. Charakterystykę pracy dobrze opisuje motto które krąży po firmie - nie ziewamy. Praca wymaga zaangażowania od początku. Pierwsze dni to ogólne poznanie oferowanych produktów. Trzeba się w to zaangażować i wyciągnąć wiele szczegółów, o który mogą pytać klienci. W moim wypadku okres poznawania oferty trwał 3 dni do pierwszych telefonów i tydzień do poziomu pozwalającego na swobodne rozmowy zaczepiające klienta. Oczywiście poznanie dokładniejsze tych produktów w dalszym ciągu trwa - raczej jest to nauka na żywym organizmie. Trzeba narzucić tempo w wykonywaniu działań. Produkty są jednak na tyle złożone, że podczas spotkań z klientami niezbędny jest przełożony i wydaje mi się, że to nieprędko się zmieni. Podczas tych spotkań pełnię raczej funkcję opiekuna klienta niż specjalisty merytorycznego. Na duży plus zasługuje innowacyjność tych rozwiązań - oceniam to po zainteresowaniu klientów konkretnymi szczegółami, które następnie przeradzają się w poważne rozmowy. Wynagrodzenia - wiele zależy od wstępnych ustaleń. Jedyne co mogę tu powiedzieć to że pierwsza wypłata przyszła terminowo i w ustalonej wysokości. Nie mogę się jeszcze wypowiadać w tematach prowizji czy tego co się dzieje w bardziej zaawansowanych etapach rozmów z klientami bo jest na to za wcześnie.. Może trochę o minusach - Nie każdemu będzie pasowało podejście do pracownika. Tu nie ma "głaskania" i motywacji poprzez docenianie codziennych działań. Jesteśmy oceniani za rezultaty pracy, ilość wykonywanych działań etc i jest to ocena surowa. Musze jednak przyznać, że to prawda że wymagają nie tylko od pracowników ale tez od siebie. Zgłoszone problemy, wątpliwości czy sugestie są rozpatrywane od ręki. Minusem dla niektórych może być też ogólnie panująca cisza - większość osób w tej firmie jest mocno skupiona nad swoimi zadaniami i nie ma czasu na prywatne heheszki.

Handlowiec
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może się podzielić opinią jak wygląda wypłata prowizji za zawarte kontrakty w tej firmie. Płacą od faktury, za podpisaną umowę, jaki to procent?

Pracodawca

@Handlowiec

Takie elementy podlegają indywidualnym ustaleniom a wynikają z potencjału, jaki wiąże się z konkretną współpracą. Zapraszam do kontaktu, bezpośredniego. Może uda nam się wypracować rozwiązanie akceptowalne dla obu stron.

Handlowiec
Kandydat
 Pytanie
@ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.

Zdaję sobie sprawę, że szczegóły to już konkretna rozmowa. Chodzi mi o warunki ogólne, że np. handlowiec ma jakąś podstawę i prowizję od sprzedaży, która zachęca go co miesiąc do efektywnej pracy. Czy takie rozwiązanie funkcjonuje w firmie?

Pracodawca

@Handlowiec

Wynagrodzenie na stanowiskach handlowych jest wieloelementowe. Jest możliwość uzyskania wysokich prowizji i na to stawiamy. Oczywistym jest, że w pierwszej fazie współpracy część stała może stanowić główny lub wręcz jedyny składnik wynagrodzenia. Utrzymywanie takiego stanu przez dłuższy czas jest niekorzystne dla obu stron.

Daria
Inne

@Michał czyli ogólnie relacja szef-pracownik jest mega profesjonalna ?

Michał
Pracownik
@Daria

Jest wymagająca dla obu stron. W mojej ocenie rzeczowa.

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.?

Michał
Pracownik
@Pytanie

Zgaduje, że za tym pytaniem kryje się jakieś kolejne. Może uda mi się odpowiedzieć na kilka za jednym razem. - Staramy się aby podejście było sprawiedliwe. - Z pewnością jest pozbawione sentymentów, a więc określiłbym je jako bezpośrednie i rzeczowe, - Kierownictwo wymaga dużo od siebie i podobnie jest w relacji z pracownikami.

Artur
Były pracownik
 Pytanie

Czy zdarzyło się w Pana firmie, że 4 osoby oświadczyły nieprawdę co do wręczenia jednostronnego wypowiedzenia współpracy współpracownikowi na B2B?

Pracodawca

@Artur

Szanowny panie Arturze, ciężko jest nam odnieść się do sytuacji, o której Pan pisze nie mając większej ilości szczegółów. Bardzo prosimy o kontakt za pośrednictwem naszej skrzynki mailowej info@itcenter.pl Postaramy się odpowiedzieć na Pana Pytania, jeśli coś wymaga wyjaśnień.

Artur
Były pracownik
 Pytanie

Czy w spółce IT Center doszło do poświadczenia nieprawdy wobec rekrutera, co do nie przedłużenia współpracy z pracownikiema, a de facto nawiązania z nim współpracy, a po jej zakończeniu oczekiwano od rekrutera w ramach gwarancji znalezienia nowego pracownika?

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.?

Pracodawca

@Pytanie

Więcej o wartościach, które są dla nas ważne można przeczytać tutaj: https://www.gowork.pl/itcenter-sp.-z-o.o.-sp.-k.,810021/o_nas

Maciej

Dorabiając w pracy w hurtowni mam tą samą pensję a nawet większą.. Znajomi za weekendy mają większy dodatek. Nie są to tysiące, ale przewyższają wynagrodzenie w ITCenter. Słabo Zarządzie. Szkoda ludzi, pracują za niższą pensję od wypłaty na kasie w Biedronce. Brawo. Tak sie zniechęca ludzi.

Pracodawca

@Maciej

Dzień dobry, Panie Macieju, bardzo dziękujemy za Pana opinię - nie przypominamy sobie jednak, żeby w naszym Dziale IT pracowała osoba o Pana imieniu, przynajmniej w ciągu ostatnich dwóch lat. Stąd nie wiemy skąd pojawia się tu wypowiedź w temacie wynagrodzeń - w ramach ITCenter wynagrodzenia ustalane są indywidualnie i każdorazowo podczas rozmów z pracownikiem, poza wynagrodzeniem ustalane są również warunki współpracy, takie jak forma umowy - jesteśmy elastyczni w tym zakresie. Następnym razem prosimy o używanie prawdziwych danych lub wypowiadanie się o miejscach / działach, w których Pan pracował.

Pytanie
 Pytanie

Czy Wigilia jest dniem wolnym od pracy w firmie ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.? Jeśli nie, to jak to wygląda, są skrócone godziny pracy?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry :) Wigilia nie jest dniem wolnym, jednak jak ktoś życzy sobie mieć ten dzień dla siebie może śmiało wnioskować o urlop. W wigilię pracujemy krócej niż w regularny dzień roboczy.

Robert

Kilka miesięcy temu byłem na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko handlowca. Biuro mają ładne, w środku schludnie i czysto, ale sama rozmowa kwalifikacyjna to jedna z najgorszych na jakiej byłem. Rekruter niemal przez godzinę gadał non stop o firmie, jaka jest specyfika takiej pracy, że tu nie jest łatwo, a decyzyjność klienta jest odłożona w czasie nawet kilku msc (normalna rzecz w sprzedazy rozwiazan IT). Przez ten godzinny nudny monolog dowiedzialem jak bedzie wyglądać moja praca, w skrócie: zapieprzasz od razu od pierwszego dnia, sprzedaż mam mieć juz w drugim miesiącu pracy (w branży IT!), bo inaczej nie ma sensu mnie trzymać, a to wszystko na umowie zlecenie przez pierwsze 3 msc, bo tu jest duża rotacja handlowcow, którzy sie nie sprawdzają (no ciekawe dlaczego). Jeśli firma ciągle szuka ludzi do sprzedaży, to sami sobie odpowiedzcie jak wygląda w niej praca...

Pracodawca

@Robert

Panie Robercie, dziękujemy za Pana opinię i uwagi! Jest nam bardzo przykro, że Pana odbiór spotkania rekrutacyjnego jest negatywny i postaramy się zrobić co w naszej mocy, żeby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości. Praca przedstawiciela handlowego w branży informatycznej, szczególnie w zakresie sprzedaży oprogramowania dedykowanego, ma swoją specyfikę i potrzeba dużej wiedzy oraz umiejętności sprzedażowych, żeby osiągać dobre wyniki, stąd rekrutacja na to stanowisko trwa u nas przez okrągły rok, niezależnie czy aktualnie kogoś zatrudniamy. Wychodzimy bowiem z założenia, że nie chcemy przegapić okazji na spotkanie z wartościową osobą, kiedy akurat jest otwarta na zmianę miejsca pracy :-) Umowa zlecenie jest u nas podstawą współpracy na czas okresu próbnego dla tego stanowiska, wynika to z tego, iż niestety wielu handlowców - nawet świetnych w sprzedaży gotowych rozwiązań czy sprzętu informatycznego - nie odnajduje się w sprzedaży specjalistycznego oprogramowania.

Robert
@ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.

Umowa zlecenie na okresie próbnym, to chyba tylko dla młodego, bez większego doświadczenia człowieka jest akceptowalna. Jak ktoś ma doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT i do tego ma rodzinę, którą trzeba utrzymać, nie zgodzi się na takie warunki. W tej branży wyszkolenie pracownika trwa długo, z tego co się orientuję może trwać nawet 6 msc (jak nie więcej), aby poznał specyfikę rynku, potrzeby klienta i wszystkie produkty, ( a także rozwiązania konkurencji). Dla mnie niezrozumiałe jest oczekiwanie sprzedaży w 2-3 miesiącu współpracy. Trzeba się liczyć, że pracownik to inwestycja i te pierwsze miesiące trzeba dać mu wszelkie pomoce, wraz opiekunem, który mu wszystko wyjaśni. Przez 1-2 miesiące, to można co najwyżej ocenić zaangażowanie i chęć do nauki, a nie sprzedaż.

Pracodawca

@Robert

Panie Robercie, rozumiemy Pana rozgoryczenie faktem, że nie zaoferowaliśmy Panu zatrudnienia, ale proszę wziąć pod uwagę że: - w naszych ogłoszeniach precyzyjnie informujemy o wymaganym doświadczeniu i zakresie obowiązków, - na spotkaniu opowiadamy dużo o pracy, aby kandydat miał pełną wiedzę o stanowisku, organizacji pracy, zadaniach, produktach, klientach - skoro monolog był nudny należało go przerwać, - ww. informacje umożliwiają podjęcie świadomej decyzji o podjęciu współpracy, a na takiej nam właśnie zależy, - oczywiście oczekujemy aktywności od pierwszego dnia, interesują nas wyłącznie osoby, które chcą osiągnąć sukces dzięki możliwościom, które oferujemy - dobrego handlowca nie trzeba o tym przekonywać, ani o tym, że każdy dzień bez kontaktu z potencjalnymi klientami jest dniem straconym, - dla uczciwego kandydata, którego cele są zbieżne z naszymi, takiego, który przychodzi do pracy z ambicjami, aby realizować postawione zadania, zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny nie stanowi problemu, gdyż po krótkim czasie jego pozycja umożliwi wypracowanie warunków docelowych, które w przypadku aktywnego sprzedawcy w oparciu o umowę o pracę będą dla niego mniej korzystne niż inne praktykowane na rynku formy… Firma rekrutuje i rekrutować będzie zawsze, bo rozwijamy się dynamicznie i nigdy nie zamkniemy się na wartościowych kandydatów. Pana wnioskowanie również w tym przypadku jest zatem błędne i dezinformuje kandydatów, natomiast skoro Pana opinia o spotkaniu rekrutacyjnym i zaproponowanych warunkach jest taka negatywna, to chyba dobrze się stało, że nie podjęliśmy współpracy.

Robert
@ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.

Rzecz w tym drogie IT Center, że..... zaproponowaliście mi współpracę, to ja się nie zgodziłem na Państwa warunki, głównie przez umowę zlecenie na początku współpracy i informację o dużej rotacji handlowców. Wydaje mi się, że szukając pracy, ludzie szukają też stabilnych warunków zatrudnienia i możliwości rozwoju. Ja pisząc te komentarze, chcę podzielić się uwagami, aby ludzie byli świadomi, czego mogą się spodziewać, idąc do Państwa na rozmowę o pracę.

Pracodawca

@Robert

Panie Robercie, tak jak napisaliśmy na początku - dziękujemy, za te uwagi - jednak jak to się mówi 'każdy kij ma dwa końce', dlatego ustosunkowujemy się do Pana wypowiedzi. Również, jak było to wspomniane wcześniej, jest nam przykro, że Pana odbiór był negatywny, dlatego postaramy się zrobić co w naszej mocy, żeby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości.

Smurf Malkontent
 Pytanie

Dzień dobry, Jak wyglądają warunki zatrudnienia? W niektórych firmach jest tak, że pracownikom dziękuje się za współpracę z dnia na dzień, i to za pomocą maili bądź sms-ów. U państwa standardy są podobne czy nieco wyższe? Formą zatrudnienia jest umowa zlecenie na stałe? To bardzo archaiczne. Dziś nawet w małych miastach oferuje się umowę o pracę, a Państwa firma mieści się - bądź co bądź - w stolicy. Jak to wygląda w praktyce?

Pracodawca

@Smurf Malkontent

Dzień dobry, dziękujemy za powyższe pytania. Z chęcią udzielimy na nie odpowiedzi, czym może rozwiejemy wątpliwości w temacie współpracy z naszą firmą. Warunki zatrudnienia są zależne od stanowiska, na które aplikuje kandydat - inaczej wygląda praca jako programista, przedstawiciel handlowy czy wdrożeniowiec. Każde stanowisko ma swoją specyfikę, więc warunki zatrudnienia mogą się od siebie różnić. Ponadto za każdym razem ustalamy je na bazie rozmowy z kandydatem i wypracowania formy współpracy, która będzie zadowalająca dla obu stron (niezależnie w jakiej lokalizacji ma miejsce zatrudnienie kandydata). W ramach naszej organizacji dziękuję się za współpracę w formie pisemnej i w osobistej rozmowie z przełożonym. Jedno nie wyklucza drugiego, jesteśmy otwarci i przekazujemy wprost czy wyniki dotychczasowej współpracy są zadowalające, czy lepsze dla obu stron będzie zakończenie współpracy. Mamy nadzieję, że powyższe odpowiedzi chociaż w niewielkim stopniu zaspokoiły Pana/i ciekawość. W razie pojawienia się kolejnych pytań zapraszamy do kontaktu, który możliwy jest również telefonicznie: (22) 888 50 00 lub przez e-mail: info@itcenter.pl

Pracodawca

 Aktualność
Już 5 marca weźmiemy udział w targach ETradeShow, które odbędą się w Warszawie na PGE Narodowy. Podczas wydarzenia zaprezentujemy nasze najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne!


Odwiedź nas i poznaj:

- OMNIcommerce – wielofunkcyjną platformę sprzedażową, która umożliwi Twojej firmie rozwój sprzedaży i zwiększy Twoją konkurencyjność na rynku ( więcej: http://www.omnicommerce.pl ).

- SOTiPM – system umożliwiający zarządzanie pracownikami mobilnymi i jego nowoczesną aplikację dla handlowców (więcej: http://www.sotipm.pl ).




Zapraszamy serdecznie!

Do zobaczenia :-)
Pytanie
 Pytanie

Czy ITCenter Sp. z o.o. Sp. k. zapewnia kartę multisportu?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za przesłane pytanie. Niestety na ten moment firma nie zapewnia i nie współfinansuje karty Multisport z uwagi na małą ilość zatrudnionych osób. Naszym pracownikom proponujemy inne benefity. Jednak ITCenter stale się rozwija i mamy nadzieję, że w przyszłości będziemy mogli zaproponować naszym pracownikom również dofinansowanie do pakietu sportowego :)

Zostaw merytoryczną opinię o ITCenter Sp. z o.o. Sp. k. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy ITCenter Sp. z o.o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.
Przejdź do nowych opinii