Ponad rok pracowałam w tej "firmie". Nigdy się nie spóźniłam, robiłam dużo pracy nienależącej do moich obowiązków (noszenie dostaw, jazda prywatnym samochodem na pocztę). Zostałam zwolniona po powrocie z kilkudniowej opieki na dziecko pod pretekstem że "są na mnie skargi" (gdzie nie miałam kontaktu z klientem). Fajne doświadczenie, aby nigdy nie wracać do takich ludzi. Rotacja w tej firmie dużo mówi o pracodawcy w tym wypadku, nie o pracownikach.
Obecnie IQ Prisma Sp. z o.o. do swojego zespołu szuka osoby do pracy jako Doradca Klienta. Na Pracuj.pl dodano ogłoszenie 13 września.
Dla mnie ważne jest to, czy oprócz dobrej podstawy dorzucają jeszcze jakieś premie, wiecie czy tak jest? CHętnie bym się załapał, bo dbają o stabilne warunki finansowe, a jak wypłata jest adekwatna do powierzanych obowiązków, to nic dzinwgo, że są teraz tak popularni.
@KatK Na forum GoWork.pl każdy może wyrazić dowolną opinię. Pozytywną albo negatywną. Ważne, żeby była ona zgodna z prawdą i nie łamała regulaminu forum. Opinie, które są obraźliwe lub zawierające dokładne dane osobowe podlegają moderacji. Każda negatywna opinia nie łamiąca regulaminu pozostaje na forum. Czy chciałbyś napisać coś na temat firmy IQ Prisma?
Czy ktoś z Was dysponuje newsami o IQ Prisma Sp. z o.o.? Dawno nikt z Was się nie udzielał w tym wątku.
@p.z. jeśli jakiś komentarz został usunięty to znaczy, że naruszył on regulamin forum. Przed zamieszczenie swojej opinii , polecam przeczytać regulamin. Czy ktoś wypowie się na temat pracy jako Kierownik Działu Operacji? Jakie są możliwości rozwoju i jaki jest system pracy? Informacje ważne są dla tych co zaczynają prace lub chcą aplikować do firmy.
Szanowna Pani Dziękujemy za Pani pytanie. Odpowiadając, w naszej firmie istnieje kilka działów dedykowanych określonym czynnościom. Dział sprzedaży, Dział monitoringu należności, Dział reklamacji, Dział wsparcia sprzedaży oraz Dział procesowania zamówień. W każdym z nich pracuję od 2 do 5 osób. Oczywiście w ramach wykonywanych obowiązków są możliwości rozwoju rozumiane jako wykonywanie różnych prac, które rozwijają kompetencje pracownika, pozwalają mu nabyć doświadczenia, czy też nauczyć się nowych rzeczy, które pracownik później będzie mógł wykorzystać w pracy dla naszej firmy czy też w przyszłości pracując dla kogoś innego. Ze względu na charakter firmy, jej wielkość oraz fakt że nasza struktura w operacjach nie jest bardzo rozbudowana mamy jedno stanowisko kierownicze i na chwilę obecną nie ma planów na dodatkowe tym bardziej biorąc pod uwagę fakt że również Zarząd wykonuje część czynności nadzorczych. W związku z tym byłoby ze strony firmy nieuczciwe gdyby napisać, czy też obiecać że wykonując swoje obowiązki można w krótkim okresie czasu liczyć na awans. Niemniej jednak biorąc pod uwagę fakt że w ciągu ostatnich 3 lat zwiększyliśmy liczbę osób z którymi pracujemy z 7 do 14 można z pewnością powiedzieć że w naszej firmie są możliwości i perspektywy rozwijania swoich kompetencji, stawania się lepszym zawodowo co znakomicie poprawia pozycjonowanie własnej osoby na rynku pracy. Z poważaniem Zespół IQ Prisma
Komentarze weryfikowane przez administratora a co za tym idzie negatywne nie sa umieszczane a szkoda bo przez to nikt nie jest w stanie ostrzec przyszlego pracownika przed ta firma. Płacą grosze a wymagania maja z kosmosu. Prowadza dwie firmy pod tym samym adresem i sprzedaja te same oprawki pod roznymi numerami. Kaza wciskac ta chinszczyzne klientom. Serwis dziala na kiepskim poziomie a reklamacji jest coraz wiecej.
Szanowna Pani Polityka wynagradzania w firmie zgodnie z przyjętymi zasadami jest objęta tajemnicą, co utrudnia nam polemikę ponieważ nie możemy się odnieść do konkretnych stawek. Postaramy się jednak odnieść do Pani stwierdzenia że „płacimy grosze”. Poziom wynagradzania jest uzależniony od kompetencji pracownika oraz zadań jakie wykonuje. Inne wynagrodzenia występują w Dziale sprzedaży gdzie jego wysokość jest w dużej mierze uzależniona od wyniku sprzedaż a inne w Dziale Operacji gdzie praca ma częściowo charakter powtarzalnych zadań. Dodatkowo polityka wynagradzania jest zbieżna z możliwościami finansowymi firmy, jesteśmy prywatnym przedsiębiorstwem i płace są istotną linią kosztową dlatego muszą być na poziomie który jest dla firmy akceptowalny i pozwoli wywiązywać się pracodawcy ze swoich zobowiązań w stosunku do pracowników w terminie co zawsze się dzieje. Jeśli chodzi o stwierdzenie „wymagania z kosmosu” to jest to stwierdzenie w dużej mierze abstrakcyjne do którego trudno nam się ustosunkować. Zatrudniamy w firmie kilkanaście osób i wiele z nich pracuje z nami od początku, wykonując zadania jakie są w zakresie ich obowiązków. Nie wiemy czy są to „wymagania z kosmosu” jednak firma jest zadowolona z jakości ich pracy, sadzimy że nasi pracownicy również skoro pracują z nami kilka lat. Oczywiście zdarzają się sytuacje że pracownik nie akceptuje rodzaju pracy jaką powinien wykonywać lub uważa że wymagania jakie przed nim stawiamy są za wysokie, lub jego kwalifikacje są za niskie do zadań jakich firma oczekuje. W takiej sytuacji współpraca dobiega końca a pracownik może znaleźć innego pracodawcę gdzie oczekiwania będą mniejsze, a zadania jakie ma do wykonania łatwiejsze. Pisze Pani również, że „każemy wciskać chińszczyznę” co ma wymiar negatywny i sugeruje że produkt jest niskiej jakości. Prawda jest jednak taka, że wiele globalnych firm produkuje swoje produkty lub podzespoły w Chinach ze względu na konkurencyjne koszty ich wytworzenia dzięki temu mogą one zaoferować swoje produkty po niższych cenach niż gdyby były wytwarzane w krajach UE czy USA. Nie oznacza to absolutnie niskiej jakości tych produktów. Nasz towar jest produkowany zgodnie z wysokimi standardami, przechodzi ścisłe procesy kontrolne na etapie produkcyjnym oraz poprodukcyjnym, posiadamy stosowne certyfikaty wymagane w UE oraz zaświadczenia z polskich urzędów które pozwalają na podstawie przeprowadzanych testów materiałowych uznać nasze oprawy za produkty medyczne. Spełniają one tym samym wysokie standardy aby taki certyfikat mógł zostać przyznany, a ich jakość jest znacznie wyższa niż rynkowe odpowiedniki. Poziom reklamacji których jak Pani pisze „jest coraz więcej” mamy na bardzo niskim poziomie. W I kwartale 2017 roku był na poziomie 1,23 % co biorąc pod uwagę że sprzedajemy ponad 200 tyś produktów rocznie a reklamacje realizowane są zawsze z korzyścią dla klienta jest poziomem bardzo niskim i dla firmy zadawalającym. Na zakończenie pragniemy podziękować Pani za ocenę. Dzięki takim informacjom zwrotnym będziemy mogli starać się bardziej aby nasze produkty stawały się lepsze, a warunki pracy jeszcze bardziej atrakcyjniejsze. Z poważaniem Zespół IQ Prisma
(usunięte przez administratora). Przerost formy nad treścią. Telefony motywujące raz w tygodniu... Back office działał dobrze. Wspierał. Targety nie możliwe do wyrobieni dla nowej marki, która nie włożyła grosza w jakąkolwiek reklamę. Cieszę się, że zmieniłam firmę.
(usunięte przez administratora)
dłuższa nieobecność miało być:)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w IQ Prisma Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy IQ Prisma Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy IQ Prisma Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w IQ Prisma Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.