Dzień dobry Państwu chciałbym spróbować pracy w waszej firmie ponieważ mam książeczkę sanepidowską i papiery na kasę fiskalną i magazyniera. Ponieważ jestem osobą niepełnosprawną mogę pracować na dwie zmiany po 7-8 godz. maksymalnie. Oczekiwania finansowe mam niewielkie 2500 - 3000 zł. więcej pytań pod numerem tel: 516251604
Niestety obsługa jest fatalna szczególnie na stoisku mięsnym. Ostatnio jak prosiłam Pania o pokrojenie sera żółtego to powiedziała że popołudniu już nie kroją i że mam sobie zabrac jakiś z półki. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam. Dużo jest złych opinii o tym sklepie. Niektóre Panie są naburmuszone i wcale się nie uśmiechają . Tak jakby za karę pracowały. Wiecznie brakuje towaru na półkach. Nie ma kto rozkładać być może. Być może marnie zarabiają i są wyzyskiwane. Niestety ale ten sklep w Cieszynie zawsze miał zle opinie. Najgorsze jest stoisko mesne już od wielu lat.
Obsługa tragedia...panie niesympatyczne jakby pracowały za karę.Dwie kasy czynne klientów mnóstwo a po wyjściu ze sklepu na dworze widzi się gromadkę pań (pracownic)które w najlepsze palą papierosy i sobie rozmawiają. Rozumiem że każdy ma prawo do przerwy ale jak są klienci to można iść pojedyńczo
Z tego co wiem, w normalne dni czynne są 3 kasy. Kiedy pracownice przychodzą przed druga zmiana to wychodzą sobie zapalić. Trzeba czekać aż jedna skończy swoją zmianę i dopiero później druga może usiąść na kasę. Plus nie wszystkie pracownice w sklepie siedzą na kasie także nie rozumiem problemu. Pozdrawiam:)
coś pisali o jakiejś niemiłej obsłudze tutaj i ciekawa jestem jakie to ma przełożenie na dzisiejsze warunki zatrudnienia. Dalej zdarzają się tego typu sytuacje z klientami co opisali na forum? A między ludźmi jaka atmosfera tutaj panuje? Ciekawa bym była przy tym ile może wynieść jakiś średni staż pracy tutaj i czy za niego mogłoby jeszcze przysługiwać, da ktoś znać?
Nie polecam kupowania pieczonych dań mięsnych w Intermarche Cieszyn. Golonka,, udka kurczaków, boczki są suche, wielokrotnie odgrzewane i zawsze przesolone. Pani na bocznej kasie z identyfikatorem "Pani Mariola" nigdy nie powiedziała jeszcze Dzień dobry, dziękuję czy do widzenia. Sprawia wrażenie jakby klient był jej wrogiem i zawracał głowę. Pani z czerwonymi włosami potrafi powiedzieć na pozegnanie "Miłego" zamiast Do widzenia. Chyba klienci nie są jej koleżankami? Ogólnie obsługa zatrudniona na siłę ewentualnie nigdzie indziej nie dostanie innej pracy. Nie polecam sklepu!
Jak uważasz, że obsługa jest niegrzeczna zawsze jako klient możesz to zgłosić do przełożonego tych pracownic. Jednak trzeba pamiętać , że każdy jest tylko człowiekiem i po iluś tam godzinach pracy niekoniecznie musi być cały czas uśmiechnięty... Rozumiesz to prawda?
A z drugiej strony no to sorry ale praca z klientem tego wymaga. Jak nie umiesz być cały czas uśmiechnięty to nie pracuj z klientem i nie wyżywaj się na ludziach...
Ten market to jakieś nie porozumienie ceny z kosmosu a stoisko wędliny porażka kasy o zgrozo obsługa to chodzące zmęczone z minami jak na skazanie pewnie za darmo albo pod przymusem nic godnego do polecenia włącznie z obsługą i kierownictwem . Brak ludzi to nie problem klienta tylko wasz a kultura idzie w parze.
Bylem wczoraj w intermarche i zostalem zmacany przez ochroniarza napastowal mnie rzucal falszywe oskarzenia w moja strone BEZPODSTAWNE!!!! chcial mnie wziac do kantorka ale ucieklem!!!! nigdy juz tam nie wroce i nie polecam obslogi. Za kasą stare mochery z wytatuowanymi brwiami, masakra....
Czemu pracownicy INTERMARCHE w Cieszynie nie wypowiadają się tutaj na forum w ostatnim czasie? Chciałabym przeczytać coś na temat pracy w firmie i o tym czy polecacie aplikować na jakieś konkretne stanowisko. Odezwijcie się.
Minęły 4 lata i.... nic się nie zmieniło.Jak oszukiwano na promocjach (szczególnie) tak się klientów (usunięte przez administratora) w tym sklepie nadal. Po wielu interwencjach w kasie, których efekty były rózne- zrezygnowałam z poddawania się dobrowolnie oszukańczym praktykom i omijałam ten sklep szerokim łukiem . Dziś dałam znów szansę INTERMARCHE i -- znów oszukano mnie o 6 zł. ,,Złote misie" Haribo miały być przy zakupie 2 szt.po 2,14zł/szt. (oferta w gazetce, a także oznaczona jaskrawo żółtym kolorem na półce), jednak na paragonie opiewała kwota 5,09 zl /szt. Zaznaczam, że kupiłam 2 szt, bo taka ilość rzekomo podlegała promocji. No cóż- po przeczytaniu opinii innych klientów zrozumiałam, że jest to sposób ,,na życie" tego sklepu. Ostrzegam więc wszystkich, którzy nie mają zwyczaju lub czasu sprawdzać paragonów.
Radzę sprawdzać datę przydatności do spożycia zwłaszcza słodyczy
Warto zgłosić ten fakt komuś z obsługi, być może doszło do niedopatrzenia. Zachęcam też wszystkich pracowników do dzielenia się swoimi opiniami na temat pracy w tym miejscu, zarówno opinie klientów, jak i pracowników są na wagę złota.
Więcej w tym markiecie zakupów nie zrobię , jak traktuje się klientów może nie w sklepie ale przed sklepem na parkingu, zapłaciłem 50 zł winnych markietach jak Kaufland , biedronka czy Lidl tego by się nie spotkało , to są markiety co dbają o klienta.
Zwracajcie proszę uwagę na fakt, że bieżący wątek dotyczy sklepu INTERMARCHE zlokalizowanego w Cieszynie. Sieć sklepów INTERMARCHE jest w całej Polsce, jednak warunki pracy w poszczególnych miejscach mogą się od siebie różnić, dlatego zawsze warto upewnić się, czy opisujemy sytuację w danym mieście. Czy ktoś z Was planuje podjąć pracę w sklepie? Jeżeli tak, poniżej przesyłam link do zakładki Kariera na oficjalnej stronie sklepu: https://intermarche.pl/o-nas/kariera/
Obsługa w dniu dzisiejszym fatalna a nawet godna pożałowania. Po dokonaniu wyboru towaru W dniu dzisiejszym (niedziela godz 10.00-10.15) można sprawdzić na monitoringu podszedłem do kasy z toto i otrzymałem odpowiedz od ekspedientki że owszem toto mi sprzeda a z towarami do kasy drugiej gdzie była kolejka około 6 osób. N a pytanie dlaczego nie może skasować otrzymałem odpowiedź że nie ma czasu CYTAT "a jak mi się nie podoba to tam są drzwi "wskazując mi ostentacyjnie drzwi wyjściowe. Poprosiłem kierowniczkę i usłyszałem odpowiedź,że jest druga kasa w której może skasować towar. Tak bezczelnej i aroganckiej ekspedientki w moim życiu nie spotkałem nawet za czasów PRLu gdzie klienta traktowało się trochę inaczej. Ta pani osiągnęła mistrzostwo świata. Nigdy nie skorzystam z usług sieci intermache i będę informował moich znajomych jak traktujecie klienta nie omieszkam o tym fakcie poinformować lokalną prasę, że posiadacie obsługę z lat minionej epoki gdzie klient to intruz .Nadmieniam że nie jest odosobniony przypadek złego traktowania klienta i braku nadzoru ze strony przełożonych a wręcz akceptacja takiego stanu rzeczy.
Jetem ta beszczelna ekspedientka :) witam szanownego Pana, ktory nie rozumie, ze praca w sklepie na stanowisku monopolowym polega rowniez na wykadaniu towaru, ktory jest na magazynie, nikt tego za ekspedientke nie wylozy. Otwarte byly dwie kasy, przy kazdej po 2-3 klientow, na prosbe o podejscie do ktorejs z nich otrzymalam odpowiedz "nie bede jak debil stal w dwoch kolejkach" i pelno obelg w moja strone. Przyro mi, nie dam sie obrazac, a takich klientow nie zycze nawet najgorszym wrogom. Pozdrawiam szanownego Pana, ktorego kultura jest ponizej zera
Na kulturę trzeba sobie zapracować widać tego pani brak jest pani wielkim zerem nazywając klienta w ten sposób do puki nie zmieni pani pracy zostanie się tym czym jest klient który opisał sytuację w pełni popieram nie jest to nowość.
@Ktos, Twoja opinia jest dość ogólna. Sugerujesz, że pracownicy firmy nie są szanowani przez klientów? Czy rozmawiałaś na ten temat z przełożonym? Takiego zachowania nie należy tolerować. Czy mogłabyś dodać kilka słów na temat warunków zatrudnienia i kwalifikacji jakich oczekuje pracodawca od pracownika? Jaki rodzaj umów zawiera pracodawca? Zlecenie czy na czas określony? Każda informacja będzie ważna dla poszukujących pracy.
Witam. Moja opinia na temat Intermarche w Cieszynie jest bardzo negatywna. Ciagle kolejki przykasach i na stanowisku miesnym. Z czego wynika brak pracownikow i to dosc duzy, bede juz w nie jednym sklepie muszkieterow nigdzie nie bylo tak malej i slabej kadry a wypowiadam sie nie z jednej wyzyty w tym sklepie. Stare cenowki walaja sie po sklepie a w srody ceny wchodzace od czwartku jesli chodzi o gazetke powywieszane i nie raz slysze jak inni klienci mowia o tym i zwracaja towar. Wywieszane cenowki wcjodzic powinny w ten sam czas w zycie a nie slyszec tlumaczenie ze gazetka jest jutro i dzis jest normalna cena. Sklep w punkie miesnym ma rozne jedzenie zapiekanki jakies bigosy i tym podobne?? I sa bez skladu?? Robione zapewne z rzeczy nie pierwszej swiezosci i tym powinnien sie ktos zająć. Na sklepie mnóstwo rzeczy po terminie a produkty spozywcze z konczaca sie data przydatnosci przy stanowiskach kasowych wraz kapsułkami do prania i pampersami? Jak to wyglada? kasjerki mile ale w srednim wieku i czzesto da sie zlapac na tym ze prostego liczenia nie ogarniaja. Pani nie umie wydac z 500zl bo jej w komputer nie wchodzi taka kwota. Nie weznie kwoty ktora klient chce dac by zaokrąglic bo ona juz sobie wbila i sie pomyli wiec wyda tak jak jej pisze. Klient musi miec wyliczona kwote gotowki i potem moze zaplacic karta lepsze bo kasjerka nie widzi ile ma dac reszty a liczenie do 100 jest bardzo trudne. I masa roznych sytuacji. A i jeszcze jedna kwestia toalet, juz czlowiek rozumie ze sa platne choc do klientow powinny byc darmowy ale kasjerka schodzaca z kasy by leciec tam z mopem i wracajaca na kase. To niehigieniczne i tym powinien sie zajac sanepid przeciez te panie maja stycznosc z żywnością. I na koniec dodam jeszcze ze sklep oszczeda na konforcie klienta po przez brak klimatyzacji ktory da sie odczuc i zauwazyc na dziale warzywnym. Proponuje zainwestowac czlowiego i mloda zywna kadre ktorej sklepu brakuje i lepsza organizacje obecnego lub osob ktore maja je pod soba bo slabo to wychodzi.
A ja radzę zainwestować w szkolenie na temat 'szacunek dla innej osoby'. Co jeszcze mają mieć biust jak u barbie i skąpe spódniczki. Widocznie jacy klieci taka obsługa.
@fdsfsdf, czy prócz wynagrodzenia, można liczyć na inne bonusy takie jak premie czy pakiet socjalny? Jak według Ciebie wygląda sprawa z grafikiem pracy, czy jest elastyczny i można ułożyć go indywidualnie? Jesteś zadowolony z atmosfery jaka panuje między współpracownikami? Czekam na Twoją opinię.
Wiesz jak wygląda wynagrodzenie w INTERMARCHE? Podziel się swoją opinią. Przekazane przez Ciebie informacje mogą okazać się bardzo ważne!
Bardzo slaba kadra. Pan ochroniaz grzebie w owocach.Ciekawe czy ma badania sanepidowskie.Pani na miesnym nie moze wytrzymac na nogach 5 minut .Trzepie nia jak w delirium.Przy kasach brak usmiechu .Wszystkie panie wygladaja jak z zakladu karnego.Robiac zakupy lepiej zamknac oczy.
Ktoś coś wie o tym pracodawcy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w INTERMARCHE?
Zobacz opinie na temat firmy INTERMARCHE tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.