Inter Team

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

 

PROCES REKRUTACJi

Krok 1 - Ogłoszenie

Ogłoszenie zamieszczamy w zakładce Kariera na naszej firmowej stronie internetowej oraz na różnych portalach, zarówno tych z branży jak i na lokalnych. Jeśli chcesz odpowiedzieć na nasze ogłoszenie, wyślij do nas swoje CV i List Motywacyjny.

Krok 2 - Selekcja pod kątem doświadczenia

Na tym etapie z nadesłanych odpowiedzi na ogłoszenie wybieramy Twoje CV, dzwonimy do Ciebie i weryfikujemy ogólne informacje zawarte w nadesłanej aplikacji.

Po rozmowie telefonicznej zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną, jeśli spełniasz oczekiwania określone w ogłoszeniu.

Krok 3 - Rozmowa kwalifikacyjna

Z kim będziesz rozmawiał? - Rozmowę zazwyczaj prowadzi osoba, która będzie Twoim bezpośrednim przełożonym. W zależności od stanowiska na jakie aplikujesz, w rozmowie może uczestniczyć również osoba odpowiedzialna za rekrutacje w Inter-Team.

O co będziemy Ciebie pytać? - Podczas rozmowy zapytamy o twoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe, osiągnięcia oraz motywację do pracy. Interesuje nas również dotychczasowy zakres czynności wykonywanych w Twoim poprzednim miejscu pracy. Jeśli dopiero wkraczasz na ścieżkę zawodową, zapytamy m.in. o to, co motywuje Cię do pracy. Rozmowa pozwoli nam bliżej Ciebie poznać, dla Ciebie będzie natomiast okazją do zadania nam pytań i dowiedzenia się, jak wygląda praca w Inter-Team na danym stanowisku.

Krok 4 - Decyzja

Po około 2 tygodniach skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o naszej decyzji - bez względu na to jaka ona będzie.

Krok 5 - Gratulujemy! Dołączyłeś do naszego Teamu

Najpierw przedstawimy Ci firmę, opowiemy jak wygląda, czym się dokładnie zajmujemy, przeszkolimy i wdrożymy Cię w wykonywane obowiązki na Twoim stanowisku. Jest to czas Twojej nauki, który postaraj się wykorzystać jak najlepiej.

Po określonym przez nas czasie sprawdzimy, jak sobie radzisz. Gdy uznamy, że jesteś gotów, będziesz już mógł samodzielnie przystąpić do wykonywania pracy na zajmowanym stanowisku.

Inter Team