Hej. Kiedyś w ogłoszeniu dla Doradcy Klienta Biznesowego Plus widziałam, że oferowana jest umowa agencyjna albo po prostu B2B. nie wiecie przy tym czasem czy do dziś nie wprowadzili po prostu umowy o pracę? byłaby dla mnie bardziej odpowiednia
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Inter Consult?
Na początku firma była najlepszym agentem pod względem płac i pod względem traktowania pracowników. Odczucia były bardzo pozytywne. Były. Bo po przepracowaniu paru lat, śmiało mogę stwierdzić, że szacunek do pracownika to termin nieznany zarządowi a przede wszystkim RKSom. Kontakt mamy że wszystkimi, bo firma umożliwia nam kontaktowanie sie z każdym pracownikiem firmy, np jeden zastępuje drugiego podczas urlopu (stąd też może spostrzeżenia) , ale jeden z nich jest najgorszy. Niestety był moim RKSem. Jego terytorium, na którym czuje się jak Bóg to mikrorynek Zachodni. Zaczynając od rekrutacji - obiecuje potencjalnym pracownikom złote góry, kłamie nawet w ogłoszeniach (zawyża kwoty) podstawa - najniższa. Pakietami motywacyjnymi nazywa śmieszne konkursy (podatek 10% więc nie wykażesz tego jako dochód) , które prowadzą do tego, że Twoja pramia jest ujemna (cele trudne do osiągnięcia) . Drugim składnikiem premii jest MB od Plusa i Polsatu (szykuj się na to, że po przepracowanym roku musisz odprowadzić od tego wysoki podatek - lepiej odkładaj z niego ok 20% miesięcznie żeby nie wyrzucać np 3 tysięcy do skarbówki na raz). Masa obowiązków + pensja nieadekwatna do ich ilości = myślący pracownik będzie niezadowolony, a co za tym idzie prędzej czy później się zwolni. Nie docenia się lojalnych pracownikow. Kierownik jest jednocześnie sprzedawca za dodatkowe 500 zł brutto a ma masę dodatkowych obowiązków. RKS stosuje (usunięte przez administratora) ale nikt nie ma na to dowodów. Poniża pracowników, mówi "na Twoje miejsce jest 10 innych" zatrudniając nowego doradcę mówi przy obecnym kierowniku że jak się postara to może zostać kierownikiem. Obwinia innych za własny brak kwalifikacji. Największy plotkarz na świecie. Jednemu gada jedno drugiemu zupełnie co innego. Niewłaściwy człowiek na to stanowisko. Ma w swoim mikro może ze 2 lub 3 kierowników którzy się podlizują, a reszta ledwo z kim wytrzymuje. Nieludzkie traktowanie. Wieczne podejrzewanie o to że pracownicy (usunięte przez administratora) Proszenie się o urlop który Ci się należy. Zero wdzięczności. Zero wiary w ludzi. Jak czegoś potrzebuje to mało ci w d nie wejdzie i mówi to co chcesz usłyszeć. Fałszywy nieprofesjonalny. A firma na to pozwala. Jedyna Dobra strona tej firmy to niektóre dziewczyny w centrali które zawsze pomogą. Na dział IT nie masz co liczyć jak popsuje ci się komputer bo załatwiają prywatne sprawy zamiast pracować dla firmy w godzinach pracy. Ludzie się zwalniają ciągła rotacja nie ma z kim pracować, pracujesz po 12 godzin dziennie kilka dni pod rząd bo RKS nie umie załatwić zastępstwa albo mówi że masz sobie sam załatwić kogoś kto cie zastąpi. Zabrania urlopów w grudniu a na początku grudnia sam zawsze jest na urlopie. Nic nie wie robi tylko kopiuj wklej od innych nie doda nic od siebie No jie ma umiejętności przekazywania wiedzy. Każde spotkanie z nim to modlitwa o to żeby już pojechał na każdą uwagę która pracownik zgłasza podczas telekonferencji ma jakąś kontrę która powoduje to że pracownik boi się odzywsc i zgłaszać swoje uwagi. Ludzie czują się tam jakby pracowali tak za karę. Nie szanuję współpracowników. Ktokolwiek boi się lub nie ma odwagi zgłosić takie traktowanie do góry bo nikt nie wierzy ze cokolwiek zmienia. Został stworzony zespół do spraw pracowników który jest tylko na piśmie bo w rzeczywistości nic z tym projektem się nie dzieje. W firmie jest coraz gorzej.
Zgadzam się w 100000% z tym co napisał/napisała xyz z 13/06/2021. Nic się nie zmieniło. Pracujesz za najniższa krajowa…. Mamy XXI wiek. Chore. Fakt premie są, ale jak wyrobisz plan. Jeśli nie to szanowny Pan kierownik zabierze ci, na poczet ryczałtu za wynajęcie salonu ???? jakby to pracownika miało obchodzić. Ciągle straszenie, ze jak nie ty to na twoje miejsce jest 16263818188 innych osób. No nie jest, bo ktoś o zdrowym rozumie, popracuje kilka miesięcy i podziękuje. Pan kierownik, który pozjadał wszystkie rozumy tak na prawdę nie ma pojęcia o sprzedaży. Kopiuj - wklej. Jeśli potrzebujesz pomocy, wsparcia to nie masz na co liczyć. No chyba, ze będziesz (usunięte przez administratora) w salonie…. Wtedy masz szanse na „normalne” traktowanie, ba nawet jak będziesz chciał/chciała odjeść to stanie na głowie, żeby cię zatrzymać ???? Kiedy coś potrzebuje, wie jak zagadać. Ale kiedy ty potrzebujesz - zapomnij. Pracowałam jakiś czas, pomagałam w innych salonach bo oczywiście ludzi do pracy brak. I jakie podziękowanie miałam? Potrafił mnie opieprzyć bo nie szło mi w danym miesiącu. Omijać. Niech się naucza ludzkiego traktowania, Niech ogarna, ze to pracownik w salonie zarabia na utrzymanie jego, a nie odwrotnie. Nie polecam. !!!!
Rekrutacje przeprowadzała niekompetentna osoba. Wystarczy znajomość czytania, przyjmują ludzi jak leci po czym 3/4 zwalniają po tygodniu pracy bez podania konkretnej przyczyny. Rekrutacja śmieszna, przyjmują jąkających się, nieumiejących wysłowić czy wstydzących się odezwać, przypominam że praca polega na rozmowie z klientami.
Jedyne o co byłam pytana to zainteresowania.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Najniższa krajowa, praca po 12 godzin, jak jesteś chory to nikt cienie zastąpi i RKS robi problem że jesteś na zwolnieniu głupio komentuje wszystko obgaduje pracowników obciążają za braki a i tak pewnie wrzucają sobie w koszty. Brak szacunku do pracownika koniec koncow to że pracujesz w ps gdzie w CH nie ma ludzi to twoja wina
Najnizsza krajowa, braki kadrowe 3 etaty robi 1 osoba , praca w centrach handlowych po 12 godzin jednym slowem bajka dla wlascicieli ze jeszcze maja jeleni tzn pracownikow co siedza, desperatow brakuje tzn nowych stazystow no ale cos sie dziwic.
Najgorsza firma z jaką miałem przyjemnosc pracować. Brak poszanowania dla pracownika, w tej firmie nie możesz być chory a jak już jesteś to każą Ci pracować. Jeden RKS to jest dramat. Na obiecuje złotych gór i nic z tego nie ma. Jest bardzo bardzo fałszywy, lubi plotkować i każdej osobie mówić co innego. Ciągle rotacje pracowników. Dodatki kierownicze przy takim nawale pracy to są żarty... Ludzie w salonach są przemęczeni, praca w pojedynkę w salonie po 11h-12h dziennie po kilka dni pod rząd. I to za najniższa krajowa!!!!!! a jak chcesz podwyższę to się proś i błagaj żeby się zgodzili, najlepiej gdybyś pracował za darmo. Czlowiek czuje się w tej firmie jak w (usunięte przez administratora) NIE POLECAM I najgorszemu wrogowi nie polecił bym tej pracy.
Współczuję, bo praca po 12 godzin pod rząd jest bardzo wyczerpująca. Ja na twoim miejscu zgłosiłbym to do przełożonego, bo to trochę takie wykorzystywanie pracowników. Próbowałeś coś z tym zrobić?
Warunki zatrudnienia, jak dla sprzątaczki. Najniższa krajowa. Obiecane podwyżki okazują się rewaloryzacja najniższej stawki krajowej po nowym roku. Prowizje śmieszne. Kilka % z wypracowanej 1 złotówki prowizji za przeniesienie do abonamentu. Prowizja okazała się programem lojalnościowym - jak na BP, albo w kebabie... Czyli do dochodu się nie liczy i zdolności kredytowej Ci to nie zrobi, ale za to przy rozliczaniu ściągną z Ciebie podatek, bo pieniądze z programu lojalnościowego są nieopodatkowane. To co się nazywa socjalem, to kpina. Nie ma bonów na święta, normalnych konkursów, premii za pakiety opcjonalne, cesje i inne tego typu rzeczy. Dodatkowo kiedy chcesz o coś kogoś zapytać, jest wielkie oburzenie, zarówno infolini, jak i innych osób, np. z biura. Milion systemów, bardzo nieintuicyjnych, bezsensownych i wiecznie awaryjnych. Porażka. Jedyny plus to osoby, z którymi pracowałam w punkcie Ogólnie, zdecydowanie nie polecam.
Pisząc o konkursie jak na BP masz na myśli prowizję MultiBonus od Plusa, czy IC wprowadził pdoobno system motywacyjny zamkast swojej premii?
Jak długo trwa proces awansu w Inter Consult?
Tu nie ma czegoś takiego jak awans zwolbi się miejsce to jak wcześniej się podlizywales to moze uda ci się wcisnąć na miejsce odchodzącego. Jak nie masz układu nic nienzalatwisz
Poważnie tak ciężko o awans w Inter Consult? A co możesz powiedzieć o samej atmosferze w pracy i podejściu szefostwa do pracowników, jest dobrze pod tym względem? Daj znać koniecznie co i jak :)
Hej, główna siedziba Inter Consult jest w Afryce. Zastanawiam się, skoro nie jest to firma typowo polska, jakie stawki godzinowe oferują? Czy ktoś pracuje dla nich zdalnie?
Ile jest zmian w Inter Consult?
Widzę , że w końcu normalna praca po zamknięciu CC. To były ciekawe czasy , Trener nieudacznik też już nie pracuje , słyszałem że ja wywalili na zbita Buze z Ofixa , a następnie z Vision!
Pracowałem dla Inter Consult kilka lat w salonie Plusa w Poznaniu i przez te kilka lat pozbierałem zarówno pozytywne jak i negatywne wrażenia. Oferowane wynagrodzenie to oczywiście minimalna krajowa, ponieważ większą część pensji ma się z prowizji. Udało mi się wyprosić swego czasu około 200zł netto podwyżki, jednak przy nowym roku moja pensja została zrównana z minimalną krajową jak wszystkim innym, bez uwzględnienia wypracowanej podwyżki. Sama forma umowy to umowa o pracę, nie robią problemów z tym. Samo IC oferuje co miesiąc kilka konkursów w których można zarobić całkiem fajne pieniądze, które w połączeniu z MultiBonusem od Plusa dają ciekawą wypłatę. Tak jest, kiedy miesiąc jest dobry i udaje się wykonywać plany. Niestety nagroda Ananas od IC była dość długo źle zrównoważona, także przy gorszym miesiącu potrafiło się mieć więcej ujęć z prowizji niż dodatków do niej, przez co wychodziło się nawet na minusie z prowizją. W przypadku konieczności wyrobienia nadgodzin trzeba się z nich spowiadać prezesowi i liczyć na jego łaskę, że się zgodzi za nie zapłacić. Kilkukrotnie miałem sytuację, że będąc wysłanym na szkolenie w dzień wolny, nie dostałem zgody na nadgodziny i musiałem odbierać sobie te godziny podczas dni pracy. Mimo wszystko w firmie panowała przyjazna atmosfera, nie miałem negatywnych przygód załatwiając coś z siedzibą firmy (zwolnienia, zaświadczenia etc.), natomiast składy pracujące w salonach Plusa w Poznaniu to bardzo fajna ekipa z którymi świetnie mi się współpracowało. Pomimo oczywistego ciśnienia na wyniki, można było mieć godziwą wypłatę nawet przy słabszych miesiącach, a samo ciśnienie z góry było na tyle dobrze robione, że rzadko było czuć mega presję. osobiście zmuszony byłem zmienić pracodawcę na innego operatora i żałuję tego, ponieważ nie mam tutaj takiej fajnej atmosfery oraz gorsze pieniądze przy tym samym nakładzie pracy. W IC przydałoby się również poprawić program socjalny, ponieważ firma oferuje zaledwie wyproszoną latami kartę MultiSport (z wcale nie tak atrakcyjną zniżką) a dodatków okazjonalnych typu na święta dalej brak.
Dla pracowników to dobry pracodawca, fajna atmosfera natomiast wysokość zarobków bardzo często zależy od pracy konkretnego pracownika, ja polecam firmę.
@Ssss Czy możesz wyjaśnić swój wpis? Łatwo jest oskarżać jeśli ktoś inspiruje np konkurencja?
Hej, czy w firmie Inter Consult płacą za nadgodziny?
Generalnie odradzam, lubią dawać wypowiedzenia na to wychodzi .... Nigdy więcej, szkoda zdrowia...... Nie doceniają bardzo dobrych pracowników którzy chcą pracować, a nie dają im takiej możliwości....
Każdy ma szanse awansu na stanowisko kierownicze. Wiemy, że nie wszyscy mają takie kwalifikacje a pracę trzeba lubić.
Pracowałem w tej firmie prawie 3 lata ale w salonie stacjonarnym. Nie polecam tej firmy. Umowa o pracę z całkiem inną firmą podczas, gdy umowy Plusa i Polsatu były fizycznie na Inter Consult S.A. Warunki pracy dramatyczne, wielkie ciśnienia na wszystkie usługi grupy kapitałowej Polsatu. Premia od IC, którą dzielił kierownik mijała się z rzeczywistością, kierownik totalnie nic nie robił, a większą połowę premii BIG ANANAS brał dla siebie (z tego co słyszałem tak jest w większości salonów, gdyz to oni je dzielą), obiecują gruszki na wierzbie, podstawa najniższa krajowa, podczas gdy kierownicy przez znajomości maja podstawy od 5000-7000 brutto plus wszystkie premie. Radzę się dwa razy zastanowić zanim podejmie się pracę u tego agenta Plusa i Polsatu! W centrali też za kolorowo nie mają a Ci ze słuchawek to już w ogóle jakaś paranoja, liderzy to totalne dno, nie szanują żadnego pracownika!
Opinie o Inter Consult jako pracodawcy jak dotąd były bardzo pozytywne. Obecnie firma prowadzi kilka rekrutacji (http://interconsult.pl/aktualne-oferty-pracy.html), na stanowiska doradców biznesowych (różne miejscowości) i Technika serwisowego Apple. Zamierzacie aplikować? A może już pracujecie w Inter Consult na podobnych stanowiskach i możecie powiedzieć o tym jakie są tam warunki pracy?
Dziękuję całemu personelowi za wszystkie lata współpracy i możliwość rozwoju. Gdybym miał ocenić firmę to tylko w świetle pozytywnym. Z satysfakcją będę Was zawsze mile wspominać. Jesteście wspaniałym zespołem, a to co robicie jest przykładem dobrej roboty. Tak trzymajcie i do przodu. ......
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Inter Consult?
Zobacz opinie na temat firmy Inter Consult tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Inter Consult?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Inter Consult?
Kandydaci do pracy w Inter Consult napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.