Indesit

2.2 Dodaj merytoryczną opinię
Jak wygląda rekrutacja?
 
ETAP 1
Selekcja CV spośród nadesłanych aplikacji.
 
ETAP 2
Zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną - podczas rozmowy telefonicznej dowiesz się jakie etapy rozmowy rekrutacyjnej będą realizowane na stanowisko na które aplikujesz. 
W procesie rekrutacji uczestniczy bezpośredni przełożony oraz przedstawiciel działu HR.
 
ETAP 3
Rekrutacja na niektóre stanowiska obejmuje etap związany z indywidualną sesją ćwiczeniową. Jeśli tak jest w przypadku procesu rekrutacyjnego na stanowisko, na które aplikujesz, poinformujemy Cię o tym podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. 
 
ETAP 4
W zależności od stanowiska, na które aplikujesz możesz zostać poproszony/a o spotkanie z Dyrektorem danego działu.
 
ETAP 5
Proces rekrutacyjny kończy się odpowiedzią zwrotną do kandydatów, którzy wzięli w nim udział. Osoby, z którymi chcemy nawiązać współpracę, po zaakceptowaniu naszej oferty zatrudnienia, biorą udział w szkoleniu wdrożeniowym, podczas którego poznają firmę i nowy zespół :)