Opinie o Herbalife EMEA Finance and Operations Service Centre Sp. z o.o. w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Herbalife EMEA Finance and Operations Service Centre Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Herbalife EMEA Finance and Operations Service Centre Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Herbalife EMEA Finance and Operations Service Centre Sp. z o.o. w Kraków

BDD
Pracownik

Zadziwiające, jak Herbalife w bardzo krótkim czasie, od zdecydowanie jednej z najlepszych korporacji (przede wszystkim pod względem atmosfery w pracy i ludzi) w Krakowie, stała się jedną z najgorszych i najmniej konkurencyjnych na rynku pracy. Jako osoba będąca częścią tej firmy od kilku lat, przechodziłam przez różne fazy rozwoju firmy, ale to co obecnie się dzieje, jednoznacznie wskazuje na to, że "statek tonie". Wydaje mi się, że po dynamicznym i nieoczekiwanym rozwoju i wzroście firmy podczas pandemii, podjęto zbyt dużo złych decyzji na szczeblu kierowniczym. Projekt "thrive" był chyba największą wpadką - przeniesienie procesów do Krakowa zakończyło się wielkim fiaskiem. Niestety, nie wzięto pod uwagi sytuacji ekonomicznej w Polsce, a przede wszystkim specyfiki Krakowa. Poziom wynagrodzeń zatrzymał się na poziomie, który atrakcyjny był może kilka lat temu. Brak możliwości awansu i rozwoju osobistego doprowadził do ogromnej rotacji i odejścia najlepszych i najbardziej kompetentnych pracowników. Na wyższe stanowiska dostają się wyłącznie osoby z zewnątrz, tzw. "externale". 0 promocji własnych, utożsamiających się z firmą ludzi. Teraz zostają studenci, chcący poduczyć się języka obcego w Customer Service lub zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe, np w dziale HR lub finansów. Ci również po krótkim czasie uciekają. Działy Member Service, HR, Finance - totalna amatorka, przede wszystkim w kadrze zarządzającej. Member Service to Call Center, w którym trzeba mieć nerwy ze stali i anielską cierpliwość, żeby nie oszaleć. Rodzaj klienta również bardzo trudny i specyficzny. Niestety, z wielkim bólem serca, mocno odradzam zatrudnienie się w firmie Herbalife. Na rozmowie rekrutacyjnej można odnieść pozytywne wrażenie, ale prawda dość szybko wychodzi na jaw. Kiedyś fajnie, teraz wielki chaos, słabe zarobki i ogromna presja.

ITpro
Pracownik
 Pytanie
@BDD

Also agree with @BDD. Project "Thrive" is an exercise in incompetence and example of what NOT to do. I mean point to the genius who decided concurrently change over 30 technology platforms without bothering to check on dependencies, legislate compliance or conducting a thorough impact assessment? And what is local so called "leadership" doing about it? Ignoring the problem and deleting posts they don't like.

Ciekawski
Kandydat
 Pytanie

Witam, chciałem aplikować na stanowisko Junior HR Representative, jakie zarobki mogą być i jaka jest atmosfera?

Mia
Inne
@Njuone

A na jaki czas masz podpisaną aktualnie umowę, szykuje się w najbliższym czasie umowa na stałe? Ile trwała cała rekrutacja, od momentu wysłania cv do czasu rozpoczęcia pracy? Feedback dają nawet kiedy decyzja o zatrudnieniu jest negatywna?

Antoni Nowy wpis
Inne

Pierwsze, co rzuciło mi się tu na oczy, to stwierdzenie, że szykują się zwolnienia. To by tłumaczyło, czemu nie mogłem znaleźć żadnej nowszej oferty pracy, nie licząc takiej sprzed 6 lat. Zresztą na stanowisko dyrektorskie - Director - Global Business Services. Jeśli więc wierzyć tym słowom o zwolnieniach, to na jakiej podstawie wybiera się, kogo zwolnić, a kogo pozostawić? I jak firma stara się złagodzić zwalnianym w ich sytuacji?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik

Tutaj też szykują się zwolnienia

Ciekawski
Kandydat
 Pytanie

Witam, chciałem aplikować na stanowisko Junior HR Representative, jakie zarobki mogą być i jaka jest atmosfera?

anonim
Inne
@Ciekawski

Ooo. A podali, czego sobie od kandydata życzą? Prócz tego, ile płacą, chcę ocenić racjonalność wymagań. Kto z zatrudnionych wyrazi tu swoje zdanie na temat spasowania zarobków do wykonywanych codziennie czynności?

Njuone
Pracownik
@anonim

Ja zaczęłam dosyć niedawno i jestem zadowolona. Myśle, ze zarobki, to kwestia negocjacji, ale potrafią sprostać oczekiwaniom. Interview jest bardzo szczegółowy, możesz pytać o wszystko, co chcesz wiedzieć o stanowisku. Przejrzyste warunki zatrudnienia i fajny onboarding. Nie chce wypowiadać się o Managerach, bo jestem za krótko, ale myśle, ze są to osoby odpowiednie na swoich stanowiskach, przynajmniej w moim dziale. Można dużo Się tez nauczyć, polecam prace tu.

anonim
Inne
@Njuone

Jak bardzo można negocjować, zgadzają się na wszystkie żądania? Rozumiem, że kwestia wynagrodzenia omawiana jest podczas rekrutacji? Ile trwa cały onboarding? Napisz, proszę w jakim dziale pracujesz.

Njuone Nowy wpis
Pracownik
@anonim

w moim przypadku nie wspominali o konieczności zmian czy negocjacji, tylko akceptowali, trzeba postawić realne warunki :) ja rozpocząłem w HR na rynek zagraniczny już 3 miesiące temu i jestem zadowolony. Szybki proces rekrutacji, wszytskie kwestie omówione na Screen Interview ☺️

Mia Nowy wpis
Inne
@Njuone

A na jaki czas masz podpisaną aktualnie umowę, szykuje się w najbliższym czasie umowa na stałe? Ile trwała cała rekrutacja, od momentu wysłania cv do czasu rozpoczęcia pracy? Feedback dają nawet kiedy decyzja o zatrudnieniu jest negatywna?

Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy obowiązują w Herbalife EMEA Finance and Operations Service Centre Sp. z o.o.?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo nieprofesjonalne standardy prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Nie wiem czy problem leży po stronie HM czy rekrutera odpowiedzialnego za proces. Aplikowałam kilkakrotnie w ciągu ostatnich lat i problem był ten sam. Pomimo umówionego terminu rozmowy był on wielokrotnie odwoływany tuż przed interview i zmieniany. W efekcie zrezygnowałam z dalszego udziału w procesie. Brak elementarnego szacunku do kandydata i jego czasu. Pracownicy generują negatywny candidate experience i employer branding.

Pytania

XXX

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MAG / TIG / ELEKTRODA
Kraków
INDMONT sp. z o.o. sp. komandytowa
(207 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

RyżyDonek
Pracownik

Most of the situations you mentioned are complete nonsense based on your bitter opinion after being kicked out. ITpro is probably one of those guys fired because management find out that after covid was making impression of being very busy but in the end did nothing.

ITpro
Pracownik
@RyżyDonek

Unfortunately all situations I described are true and I can name specific employees who lived through it (except the person who died of course). Same with Herbalife's unethical lies about withdrawing from russia and yet continuing to sell everything through Kazakhstan. That information is publicly available if you know where to look so you can check it yourself. Finally, looks like my original post was removed , typical management behavior who choose to ignore problems rather than solve them. And if this all is not true why would the company needed to hide it all by removing my post.

Monar
Pracownik
@ITpro

@ITpro Sorry about your bad experience. I love to work here and was very surprised with the warm welcome I got and friendly atmosphere. And this is to give contrast to your opinion as bad people you can find everywhere and corporate world is the same everywhere. If you give good then you get good I believe. Try that!

observer
Pracownik
 Pytanie
@ITpro

It looks like some of the key staff problems we had in the company were solved in the last months. It seems,@ITpro, you were one of them?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

WTF
Były pracownik
 Pytanie

Is there a moderator here? I understand being unhappy but these accusations are ridiculous and offensive towards both people mentioned. They can be easily identified and what was written there is completely not true!

AfterSales Fan
Pracownik
 Pytanie
@WTF

These accusations are exaggerated, indeed, but are you surprised about such opinions? I am not. If there is something I can agree with, it's definitely the lack of competence and experience when it comes to the Supervisor Team. The funny thing is, the company is hiring external candidates, what turned out to be a big mistake so far. I have not worked under those guys mentioned, but I think most of the agents expresses their dissatisfaction about the performance of whole SP Team and I can only confirm. What's more - Supervisors are changing very often, what is not a big advantage in terms of team-building and having a stable and cooperative team. I received an annual bonus of around 800 net this year - for me this is the end and the last step on my way to decide to leave the company. Two weeks before the annual bonus, my SP told me, I can expect " a second salary" (at least!). It's ridiculous. Lies over lies...never ending story. Bye bye, Herbalife!

Roman
@AfterSales Fan

To be specified, You have recived 800 zł netto as an annual bonus? Can You tell me then, what kind of salary they are capable of paying, especially when You are a newbie there? And one last question. Did You know any reason why do they choose to hire people to Supervisor position insteed promote someone from company?

ITpro
Pracownik
@AfterSales Fan

Yep, bye bye Herbalife. I'm looking for another role already . Forget these lies of what an "important" job we are doing. If it's so important then pay us a fair amount. If you pay peanuts you get monkeys! And also agree with lack of stability in leadership... and not only Supervisors. We had several Directors leave us all of a sudden too!

BDD
Pracownik

Zadziwiające, jak Herbalife w bardzo krótkim czasie, od zdecydowanie jednej z najlepszych korporacji (przede wszystkim pod względem atmosfery w pracy i ludzi) w Krakowie, stała się jedną z najgorszych i najmniej konkurencyjnych na rynku pracy. Jako osoba będąca częścią tej firmy od kilku lat, przechodziłam przez różne fazy rozwoju firmy, ale to co obecnie się dzieje, jednoznacznie wskazuje na to, że "statek tonie". Wydaje mi się, że po dynamicznym i nieoczekiwanym rozwoju i wzroście firmy podczas pandemii, podjęto zbyt dużo złych decyzji na szczeblu kierowniczym. Projekt "thrive" był chyba największą wpadką - przeniesienie procesów do Krakowa zakończyło się wielkim fiaskiem. Niestety, nie wzięto pod uwagi sytuacji ekonomicznej w Polsce, a przede wszystkim specyfiki Krakowa. Poziom wynagrodzeń zatrzymał się na poziomie, który atrakcyjny był może kilka lat temu. Brak możliwości awansu i rozwoju osobistego doprowadził do ogromnej rotacji i odejścia najlepszych i najbardziej kompetentnych pracowników. Na wyższe stanowiska dostają się wyłącznie osoby z zewnątrz, tzw. "externale". 0 promocji własnych, utożsamiających się z firmą ludzi. Teraz zostają studenci, chcący poduczyć się języka obcego w Customer Service lub zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe, np w dziale HR lub finansów. Ci również po krótkim czasie uciekają. Działy Member Service, HR, Finance - totalna amatorka, przede wszystkim w kadrze zarządzającej. Member Service to Call Center, w którym trzeba mieć nerwy ze stali i anielską cierpliwość, żeby nie oszaleć. Rodzaj klienta również bardzo trudny i specyficzny. Niestety, z wielkim bólem serca, mocno odradzam zatrudnienie się w firmie Herbalife. Na rozmowie rekrutacyjnej można odnieść pozytywne wrażenie, ale prawda dość szybko wychodzi na jaw. Kiedyś fajnie, teraz wielki chaos, słabe zarobki i ogromna presja.

Azer
Pracownik
@BDD

1000% Agree. However, instead of complaining just find another job. This is what I did! There are so many interesting companies and jobs, I really consider my time with Herbalife as a loss of time, taking into account what Cracow is offering. Worse than the company itself are people like you - complaining, spreading negative vibes instead of leaving the comfort zone... it's up to you.

STAPFORYDIOTS
Pracownik
@Azer

No, he has just shared his opinion and view. The worst type of people are those like you - who assume things and are judgemental. Do not mastrubate so much in other companies - the grass is always greener on the other side.

Wojciech
Inne
@STAPFORYDIOTS

Pomijając Twoją replikę, to co możesz napisać o zarobkach? Napisano tam wcześniej, że są słaba, a presja ogromna. Czy obie te kwestie są w firmie do dyskusji z przełożonymi? No wiesz, albo żeby dali podwyżkę, albo spuścili z tonu z pewnymi obowiązkami?

ITpro
Pracownik
 Pytanie
@BDD

Also agree with @BDD. Project "Thrive" is an exercise in incompetence and example of what NOT to do. I mean point to the genius who decided concurrently change over 30 technology platforms without bothering to check on dependencies, legislate compliance or conducting a thorough impact assessment? And what is local so called "leadership" doing about it? Ignoring the problem and deleting posts they don't like.

Agatka
Inne

Warto aplikować na Customer Servive Representative z językiem włoskim? Nie widzę tutaj zbyt wiele o tym konkretnym dziale, chociaż ktoś narzekał generalnie na ogromny stres w firmie, czy duża presja jest na tym stanowisku? Mają duże oczekiwania? W ogłoszeniu jest napisane, że to praca hybrydowa i tak się zastanawiam, czy to ewentualnie nie łagodzi jakichś spięć w pracy.

YYYYY
Inne

Nie szykują się nowe rekrutacje? Np. na Category buyer jak kiedyś. Pomyślałem, że spytam, zwłaszcza że wtedy pisali coś o projektach, to jest typowo projektowe stanowisko czy coś na stałe obecnie? Mi bardziej taka elastyczna praca pasuje.

Olkus
Kandydat
 Pytanie

Na jakąś wypłatę może liczyć junior accountant?

kustosz
Inne
 Pytanie

Na jakie zarobki może liczyć Junior AR?

Roman
Inne

Zarobki są w firmie transparentne? Widzę ogłoszenie, na które mógłbym odpowiedzieć - Accounts Payable Accountant - ale nie ma tam żadnej, choćby przybliżonej kwoty, cobym wiedział, czy warto poświęcać czas na rekrutację? Fajnie też, jakby mi ktoś wyjaśnił, o jaki stres tu może w pracy chodzić, że wymagana jest potwierdzona umiejętność pracy pod presją i jak kandydat ma to udowadniać?

GS
Kandydat
 Pytanie

Jaka jest wasza opinia o stanowisku AP Payments Accountant? czy mozna liczyć wynagrodzenie 7000 Brutto?

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Herbalife EMEA Finance and Operations Service Centre Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

IDGAF
Były pracownik

Z każdym miesiącem coraz gorzej. Biuro świeci pustkami, ludzie niechętnie przychodza. Pół roku temu jeszcze fajna, zgrana ekipa, a obecnie większość to nowo przyjęci. O awansie wewnętrznym nie ma co marzyć - superisor, manager etc. wszyscy przyjęci z zewnątrz, bez znajomości procesów, produktów i środowiska. Zaprawianie Konrada na temat podwyżki, które słychać było pół roku temu, trzy miesiące temu i będzie o tym słychać za kolejne 3 miesiące.. A lemingi i tak będą mu klaskać na all staff meeting, bo dostaną godzinę darmowej wyżerki. Ludzie z charakterem i mówiący wprost nie są tu mile widziani. Promowane jest kolesiostwo, wchodzenie w du** i sztuczne, fałszywe relacje. 4-5 tysięcy jako agent, niezależnie czy pracujesz w pocie czoła robiąc robotę swoją i pomagając wokół, czy też nie robisz nic, ale liżesz (usunięte przez administratora) supervisorovi, do tego obwieszczając na głos swoją odmienność - za to są dodatkowe punkty :) szkoda, popsuło się w hn bardzo i to na przestrzeni kilku miesięcy.

Asa
Pracownik
@IDGAF

Otoz to, sama zaczelam w lecie i strasznie sie odmienia sytuacja. Odchodza ludzie, ktorzy sa tu od roku.

Records-Freak
Były pracownik
 Pytanie
@IDGAF

100% agree. It was the best decision to leave the company. Honestly, why are people deciding to join the company? Aren't you checking any other offers? Greetings to MBS Manager, who was too scared to have meetings with PT-Team, better to postpone it every time....the salary is a joke. Wake up there people. As you mentioned, if you are trying to improve something, if you are expressing critics, you will become redundant. Only "marionets" will stay, such as UK-Supervisor, who claims that Herbalife is the best company of the world. This guy is completely brain-washed, which is the case for major part of management team. Respect yourself and look for another job, because this one is hard and the payment is on the level of Biedronka or Lidl. Maybe not even that. Keep calm and eat your drink Aloe Max.

Grażyna
Inne
@Asa

A Twoim zdaniem dlaczego tak się zmieniła sytuacja przez ten czas? Ludzie, kierownictwo, zarobki, atmosfera...??

Alicja
Pracownik
@Grażyna

Startuje sprzątanie dokumentów z zagranicy, a sorry "scentralizowanie" ahhha :)

Roman
Inne
@Alicja

Firmowy slang. Jaki wpływ na pracowników i ich obowiązki ma to sprzątanie dokumentów? Doszły jakieś dodatkowe zadania? Jeśli wypłata tu to, tak jak opisano wcześniej, 4000-5000 zł (netto/brutto?) to kiedy zapowiedziana podwyżka dojdzie do skutku?

Ziomek
Pracownik
 Pytanie
@Roman

Która zapowiedź? Bo ta z przed 6 lat jeszcze nie doszła do skutku.. ta spółka jest dla HQ wyłącznie kosztem i tak zawsze będzie traktowana. Nie obchodzi ich sytuacja na krakowskim rynku SSC i to, że on jest „mature”. Dobierają sobie takich zarządzających, którzy są z powyższym ok… wiec albo się godzisz na egzystencje w takim miejscu za cenę niższej wypłaty i atmosfery rodem z PRLowskiego zakładu pracy (wiadomo „lepszy znany wróg”) a jak chcesz się rozwijać to zamykasz ten rozdział i idziesz do przodu.. up to you;)

Alicja
Pracownik
@Roman

Ahhhha 5 brutto, ale sukces :) A sprzątanie to średnio ambitne obowiązki :) I to nie jest firmowy slang, a sama sobie utworzyłam :)

Marzena
Inne
@IDGAF

Ale to zwalniają się czy jest tam jakaś praca zdalna? Mam na myśli to, czy do biura jest obowiązek przychodzić w ogóle. Jak patrzy pracodawca na home office i hybrydę?

pracownik
Pracownik
@Marzena

3 dni z biura w tygodniu (mandatory)!

Joanna
Inne
@pracownik

Sprzęt do pracy w domu zapewniają? Jakiś laptop jest żeby nie było dużo do noszenia? Czy trzeba monitory ze sobą wozić?

Not Herbalized
Były pracownik
 Pytanie

Uwolniłam się od tego toksycznego środowiska jakiś czas temu i jestem szczęśliwa. Musiałam zdobyć nowe doświadczenie i zacząć nową pracę, żeby zrozumieć, że pracując w Herbalife, traciłam czas. Powiem krótko - ambitni ludzie, mający trochę oleju w głowie, szybką stamtąd uciekają. Ciężka praca na słuchawce, największy chaos organizacyjny, który widziałam w swoim życiu, a pracowałam w wielu korporacjach w Polsce i zagranicą. Podobno ludzie teraz masowo się zwalniają, firma słabo płaci i tłumaczy się, że zarząd zagranicą nie chce wyrazić zgody na podwyżki. Management nie ma żadnego doświadczenia i tworzy atmosferę sekty. Nic dziwnego, dystrybutorzy, dla których pracujemy działają w piramidzie finansowej. Poproszono mnie na "dywanik", gdy odmówiłam udziału we wspólnym gotowaniu i krytykowano mnie za brak współpracy z kadra zarządzającą. Co to znaczy? Nie wchodzisz w (usunięte przez administratora) przełożonym, to nie masz czego szukać. Nawet to nie zawsze pomaga, wiem od osób, które nadal pracuja w tej firmie, że awanse wewnętrzne są niemożliwe, wszystkie nowe stanowiska kierownicze są obsadzane ludźmi z zewnątrz. Podsumowując - finansowo zdecydowanie bardzo niski poziom, porównując możliwości krakowskie, ludzie i atmosfera spoko, ale tendencja jest taka, że najbardziej ogarnięci szybko uciekają, bo często są bardziej doświadczeni, inteligentnii wykształceni od swoich śmiesznych Supervisorow. Stanowczo odradzam.

Marchewka
Pracownik
@Not Herbalized

Przykre to, ale się w pełni zgadzam:( ostatnio znikają nawet managerowie (z własnej woli bądź nie) którzy nie pasują do sekty. Wartościowych ludzi już chyba tu zostało mniej niż palców na jednej ręce, a i to pewnie kwestia czasu..

Also Not Herbalized..
Pracownik
@Not Herbalized

Dużo się tutaj pisze o managerach, systemach etc., a może warto dodać pare słów o pięterku (dir and above), które powinno mieć jakąś sprawczość i realny wpływ na sytuacje krakowskiego oddziału. Nie trzeba pracować tutaj kilku lat, żeby się zorientować, że lwia większość to mierni, bierni, narcystyczni i chorobliwie ambitni, niektórzy dodatkowo rozchwiani emocjonalnie, proszący się wręcz o diagnozę w kierunku jakiś zaburzeń.. Kodeks pracy jest tutaj jak mityczny jednorożec, każdy słyszał, nikt nie uświadczył (jest grupa pracowników, która nie ma przyzwolenia na rejestrowanie nadgodzin, u tych uprzywilejowanych, liczba nadgodzin często jest zatrważająca). System zarządzania jest iście autorytarny, dodatkowo liczą się wyłącznie układy, układziki, ploteczki a nie ludzie i relacje. Ci mają tylko grzecznie dowozić cele swoich szefów. Toksyczna, destrukcyjna atmosfera, za wypłatę dużo poniżej krakowskich standardów. Efekt taki, że pracują tutaj: wypaleni, którym brak siły na zmianę pracy, ci którzy wolą narzekać niż zrobić krok do przodu, bądź ci, którzy wiedzą, że ze swoimi miernymi kompetencjami i podejściem nie znajdą szybko pracy poza Herbalife.. Szkoda życia na takie miejsca..

Korposzczurek
Były pracownik
@Also Not Herbalized..

Nie wiem, czy kiedykolwiek przeczytałem bardziej trafną analizę i recenzję pracodawcy. Przede wszystkim wynagrodzenia są ogromnym problemem, który robi się coraz poważniejszy, ludzie narzekają, a zostają ci, którzy nie mają odwagi i boją się zmiany i opuszczenia tzw. strefy komfortu. Kiedyś Herbalife było miejscem, które ciekawie się zapowiadało, a teraz to chyba najgorsza - jedna z najgorszych korporacji w Krakowie.

Jeszcze pracownik
Pracownik
@Korposzczurek

Ostatnio VP GBS zapowiedział że będzie to najlepszy GBS w Krakowie. Może idą zmiany na lepsze.

Korposzczurek
Były pracownik
@Jeszcze pracownik

Tak tak, słyszymy to od długiego czasu, w składaniu deklaracji i obietnic ta firma niewątpliwie nie ma sobie równych. Niemniej jednak trzymam kciuki ;)

Roman
Inne
@Korposzczurek

Kompetencje nie grają tu kompletnie żadnej roli w staraniach o awans i podwyżkę? Przecież każdy chce więcej zarabiać, a szczególnie gdy angażuje się w obowiązki. Jakie tu teraz funkcjonują kwoty gdy zaczyna się pracę na słuchawce?

Korpowrak
Pracownik
@Jeszcze pracownik

Komentarz autorstwa chyba samego rzeczonego VP..

Jajo
Pracownik
@Roman

Nie grają. Przekonały się o tym najbardziej osoby, które wykazywały chęć rozwoju, wysoki poziom zaangażowania i które po prostu dały coś od siebie. Tutaj starania się nie opłacają, w dosłownym tego słowa znaczeniu. Tak jak ktoś napisał wcześniej ; zbieranina (usunięte przez administratora)i (usunięte przez administratora).

Halina
Inne
@Jajo

No ale nie było nikogo kogo by docenili? Wszystkich traktowali równo? A chociaż podwyżki nie mówiąc już o awansach?

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Czy po rozmowie z managerem otrzymuje sie odpowiedz zwrotna od HRow niezaleznie od decyzji przyjecia na okreslone stanowisko badz nie?

Lasana
Pracownik

Fajna praca, super ludzie i atmosfera. Systemy jasne i user friendly. 1 szy raz jestem szczęśliwa w firmie outsorcingowej :)

Anna
Inne
@Lasana

No to brzmi bardzo w porządku. ;) A czym konkretnie się zajmujesz?

Pracownik
Pracownik
@Lasana

Rozumiem chęć pokazania firmy w lepszym świetle. Ale systemy to raczej nie jest dobry przykład. Systemy nie nadążają za zmianami w firmie i obiektywnie są bardzo nie „user friendly”. Co do ludzi to się zgodzę. Firma ma szczęście że ma w większości tak oddanych pracowników. Zwłaszcza przy obecnej sytuacji na rynku.

Anna
Inne
@Pracownik

A co z tymi systemami jest według Ciebie nie tak? Trudno wdrożyć w tym zakresie zmiany tutaj?

Lasana
Pracownik
@Pracownik

Okej systemy niektóre nie są najszybsze, ale uwierz mi, widziałam inne systemy winnych firmach :) Są o wiele gorsze, każdy jaki używasz, od samego onpointu, ąż do operacyjnych. Siedziałam w jednej firmie, gdzie już sam "onpoint" stresował i controlował ludzi, kazał spisywać każda sekundę swoich obowiązków, aż do usprawiedliwiania się z każdych szkoleń albo godziny :) A o systemach operacyjnych już nie wspomnę, gdzie system ticketowania ustawiony był tak iż za każdym razem odpisywania clientom, stopka nie była stosowana automatycznie i trzeba było ją wklejać- nie chodzi o outlooka, ale inny system :) Udogodnienia :) Samo spoglądanie na ich estetyczną stronę było słabe, a co dopiero użytkową. A i oczywiście jeśli spodobało mi się to jak najbardziej chciałabym ukazać firmę w lepszym, super świetle :) Albo optymistyczną jej stronę :) Jest jeszcze jedna jedyna firma przy ul. Lubicz, do której mam sentyment jako 1-szej firmy jak skończyłam studia. Ale następnie inne okazały się straszne :)

Pracownik
Pracownik
@Lasana

To nie jest outsourcing

Asa
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Aha a co? :) Sukces indywidualni niezależny od zagranicy? :)

nick
Kandydat
 Pytanie

Jakie mniej więcej mogą być zarobki na stanowisku Category Manager - Promotional Items & Marketing ?

IdontlikeShakes
Pracownik

You should pay your employees a competitive salary so they stay , the transition of centralising the Member services in krakow is a travesty, the 'senior' management are clueless. I was told the grass is always greener on the other side ... by a senior manager. WTF ... just pay your employees the market salary..

Zostaw merytoryczną opinię o Herbalife EMEA Finance and Operations Service Centre Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Herbalife EMEA Finance and Operations Service Centre Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Herbalife EMEA Finance and Operations Service Centre Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 28.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Herbalife EMEA Finance and Operations Service Centre Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 2 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Herbalife EMEA Finance and Operations Service Centre Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Herbalife EMEA Finance and Operations Service Centre Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Herbalife EMEA Finance and Operations Service Centre Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii